Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het best lekker weer was vanmorgen.
Hoe mooi en lief mijn katten zijn. Hoe bepaalde kinderen zijn. En hoe verschillend kinderen kunnen zijn. Dat er naast de dierenwinkel een huisje voor de (zwerf?)katten stond met een bakje eten er naast. ![]() ![]() En ik kan ook verwonderd zijn over mezelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() + De kwetsbaarheid en de waarde van de waarheid. Zoveel mensen, zoveel woorden, wat is de waarheid, hoe weet je dat zo zeker, welke waarde geef je er aan?
||
Citaat:
|
Vanmorgen in de tram naar de universiteit verwonderde ik me erover dat zo'n 'grote' stad als Amsterdam elke dag weer goed functioneert. Iedereen doet wat hij moet doen, openbaar vervoer loopt altijd goed. Iedereen gaat 's ochtends keurig naar zijn werk, de trams en bussen rijden, de bakker heeft vers brood, studenten volgen hun colleges. enz
![]()
|
Dat meneer Poppema mij zonder blikken en blozen een lieve kans gaf.
![]() Dat mijn poesjes met de dag schattiger en liever lijken te worden. [edit] en dat ik net acht (8) schetsen heb gemaakt! ![]()
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 20:20. |
![]() |
|
Ik verwonderde me vandaag over hoe dom ik kan zijn...
Maar ook over hoe aardig sommige mensen kunnen zijn en vooral blijven, maar ook zeker hoe oprecht ze dan lijken te menen! Ik verwonderde me vandaag over mezelf, hoe slecht ik mezelf eigenlijk nog ken (ook zeker in positieve zin)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
De Kantine |
Ik heb gestemd op de partij van de Saaien #896 Verwijderd | 500 | 04-03-2010 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De wetenschappelijke wonderen van de Heilige Koran. Verwijderd | 444 | 24-04-2005 09:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Lalala1111 | 6 | 20-01-2005 15:25 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |