Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 00:37
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-05-2005 @ 01:35 :
Dit is de beste zin ooit.
ahahahahaha
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Advertentie
Oud 29-05-2005, 00:40
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-05-2005 @ 01:35 :
Dit is de beste zin ooit.
wahahaha
ik las eroverheen, maar nu ik t weer zie
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 29-05-2005, 09:31
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Wethouder Aboutaleb (Onderwijs en Integratie) neemt de zaak hoog op, liet zijn woordvoerder zaterdag weten
Neemt hij ook de zaak over die mishandelde homoseksueel hoog op, zul je je dan afvragen?
Oud 29-05-2005, 18:27
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Conservatieve Roemenen willen homoverbod
Bron: FOK!


In Roemenië hebben conservatieve partijen aangekondigd handtekeningen te gaan inzamelen om een inperking van de rechten van homoseksuelen op de Europese Agenda te kunnen plaatsen. Samen met conservatieve inwoners in andere voormalige communistische landen en Italië hoopt men genoeg aanhang te verzamelen om er een Europees discussiepunt van te maken. De nieuwe grondwet biedt die mogelijkheid, mits er één miljoen handtekeningen worden verzameld. Aan de andere kant zijn er onder de nieuwe Grondwet slechts 4 landen nodig om zoiets tegen te houden.

Gisteren liepen enkele honderden Roemeense homoseksuelen door het centrum van Boekarest tijdens de eerste Gay-parade ooit in dat land. De bonte stoet homo's kon niet op veel sympathie rekenen van de voorbijgangers. Die reageerden met boegeroep en geschreeuw. Tien leden van een extreem-rechtse organisatie werden aangehouden nadat zij door een politieafzetting heen naar de parade poogden te stormen. Ze droegen spandoeken met teksten als 'Tegen homoseksualiteit, voor het normaal zijn'.

Tot 2001 was homoseksualiteit nog illegaal in de meeste voormalige communistische landen. Nog steeds durven veel homo's daar niet voor hun seksuele voorkeur uit te komen uit angst voor vooroordelen en discriminatie.

__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 29-05-2005, 18:31
Mirage2000
Mirage2000 is offline
CDA wil af van 'eerwraak-excuus'

- Bron: De Telegraaf (restricted editie)

Het CDA vindt dat het afgelopen moet zijn met rechters die allochtone daders minder hard straffen bij eerwraak of een kinderontvoering, omdat ze zich beroepen op hun etnische komaf. De christen-democraten vinden dat iemands culturele achtergrond nóóit meer door een rechter als een soort excuus mag worden gezien voor het plegen van dit soort misdaden. De partij wil dan ook dat het verboden wordt om iemand strafvermindering te geven op basis van zijn culturele achtergrond. Ook advocaten mogen dat dan niet meer als verzachtende omstandigheid aanvoeren (geen 'culturele verweren' meer voeren).

CDA-Kamerlid Coskun Cörüz bracht het voorstel gisteren ter sprake in Egmond aan Zee tijdens een congres voor rechters en officieren van justitie in opleiding. Cörüz, zelf van Turkse komaf, zei het ''ontzettend beledigend'' te vinden als een rechter een allochtoon die zich bijvoorbeeld in een eerwraakzaak beroept op zijn cultuur, een lagere straf oplegt. ''In feite zegt de rechter dan dat eerwraak een geaccepteerd fenomeen is binnen de Turkse gemeenschap. Als je de lijn doortrekt, zou je kunnen zeggen dat ik dat als Nederlander van Turkse komaf dan ook accepteer. Dat doe ik dus absoluut niet.''

Winti
De CDA'er kon niet aangeven hoe vaak het voorkomt dat een rechter milder straft vanwege iemands culturele afkomst. Voorbeelden kent hij echter wel, zo benadrukte de parlementariër: ''Het gaat niet alleen maar om delicten binnen de moslimgemeenschap, maar ook om sommige vormen van geweldpleging onder Molukkers of delicten gepleegd onder invloed van Winti, een religieus onderdeel van de Surinaamse culturele achtergrond.''

Cörüz vindt het bovendien schadelijk voor de beeldvorming als advocaten de indruk blijven wekken dat de cultuur van een allochtoon eenduidig en onveranderlijk is: ''Dat is natuurlijk niet zo, want niet alle Turken hebben dezelfde achtergrond. Bovendien zijn er ook verschillen tussen de eerste en de tweede generatie die hier woont. Zij zijn heel erg beïnvloed door de Nederlandse cultuur.''

Oke, maar dan ook voor de Westerse vorm van eerwraak graag.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 29-05-2005, 18:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-05-2005 @ 19:27 :
[afbeelding]
Ja, jij vind dat soort discriminatie natuurlijk fantastisch.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-05-2005, 19:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-05-2005 @ 19:27 :
Conservatieve Roemenen willen homoverbod
(...)
[afbeelding]


wacht maar totdat jij niet als een normaal mens beschouwd wordt, dan piep je wel anders.

of mag je van allah mensen een verbod opleggen omdat ze anders zijn en hier voor uit willen komen? Lekkere god dan. Had ie ze maar niet moeten creeren
Oud 29-05-2005, 19:24
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-05-2005 @ 20:14 :


of mag je van allah mensen een verbod opleggen omdat ze anders zijn en hier voor uit willen komen? Lekkere god dan. Had ie ze maar niet moeten creeren
Kap nou eens om mij steeds in het verdomhoekje van de extremisten te drukken door telkens de Islam of Allah aan te halen om alles wat ik zeg, dom joods hoertje (effe de bal stiften). Mijn referentiekader behelst niet alleen de Islam, knoop dat nu eens goed in je oren. Echt te idioot voor woorden, alsof ik mijn mening over bijv. rekeningrijden baseer in overleg met Allah.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 29-05-2005, 19:25
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-05-2005 @ 19:44 :
Ja, jij vind dat soort discriminatie natuurlijk fantastisch.
Huh? Ik juichte de demonstratie toe...
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 29-05-2005, 19:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-05-2005 @ 20:24 :
Kap nou eens om mij steeds in het verdomhoekje van de extremisten te drukken door telkens de Islam of Allah aan te halen om alles wat ik zeg, dom joods hoertje (effe de bal stiften). Mijn referentiekader behelst niet alleen de Islam, knoop dat nu eens goed in je oren. Echt te idioot voor woorden, alsof ik mijn mening over bijv. rekeningrijden baseer in overleg met Allah.
lieve schat,

islam is onderwerping. Toch? En hoewel in de hadith staat dat homoseksualiteit verboden is, betekent dat niet dat je mensen die homoseksueel zijn in hun gevoelens moet beperken en verbieden dat zij zich zo voelen.
Ik snap daarom ook niet waarom je dit toejuicht wat die conservatieven in Roemenie zeggen.
Oud 29-05-2005, 19:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Man met explosieven pleegt zelfmoord op straat

KERKRADE - In het Limburgse Kerkrade heeft een nog onbekende man zondagavond op straat zelfmoord gepleegd. De politie heeft de omgeving afgezet omdat de man mogelijk explosieven op zijn lichaam heeft. Dat heeft een politiewoordvoerder laten weten. De man heeft zich vermoedelijk met een pistool door de borst geschoten.

Het schietincident gebeurde in de Holzstraat in Kerkrade. Het Explosieven Opruimings Commando (EOC) is onderweg. Over de mogelijke motieven van de man kon de politie nog niets zeggen.
http://www.nu.nl/news/533154/12/Man_...op_straat.html




nu maar hopen dat t geen explosieven zijn of dat t explosieven waren die ie zelf had moeten activeren...
Oud 29-05-2005, 19:48
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-05-2005 @ 20:36 :
lieve schat,
Nee, ik hoefde je toch al niet.

Citaat:
Gatara schreef op 29-05-2005 @ 20:36 :
islam is onderwerping. Toch?
Iets zegt me dat de Roemeense tegenstander zich niet baseert op de Islam....

Citaat:
Gatara schreef op 29-05-2005 @ 20:36 :
En hoewel in de hadith staat dat homoseksualiteit verboden is, betekent dat niet dat je mensen die homoseksueel zijn in hun gevoelens moet beperken en verbieden dat zij zich zo voelen.
Het nieuwsbericht gaat niet over hoe een religie inhoudelijk het onderwerp homoseksualiteit behandelt, maar over een voorstel om de rechten van homo's in Europa in te perken. Ik zie niet in wat een vermeende hadith hier mee te maken heeft.

Citaat:
Gatara schreef op 29-05-2005 @ 20:36 :
Ik snap daarom ook niet waarom je dit toejuicht wat die conservatieven in Roemenie zeggen.
Jij snapt wel meer niet. Zoals mijn vorige posting. Straks ga je nog de Islam erbij halen als ik mijn mening over de film Kingdom of Heaven uit.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 29-05-2005, 19:52
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Vrede op aard'.
Oud 29-05-2005, 19:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-05-2005 @ 20:48 :

Iets zegt me dat de Roemeense tegenstander zich niet baseert op de Islam....


nee die baseren zich op het orthodox christendom, maar het sloeg ook op jou omdat jij dat scheen te ondersteunen.

Citaat:
Het nieuwsbericht gaat niet over hoe een religie inhoudelijk het onderwerp homoseksualiteit behandelt, maar over een voorstel om de rechten van homo's in Europa in te perken. Ik zie niet in wat een vermeende hadith hier mee te maken heeft.


en wat maakt hun minder mens om minder rechten te hebben?
Als ik zou vinden dat moslims minder rechten zouden mogen hebben en inbeperkt moeten worden is het hek nog niet van de dam (en terecht overigens), maar als het om homoseksuele gaat, dan juich jij dat zelfs toe

Citaat:
Jij snapt wel meer niet. Zoals mijn vorige posting. Straks ga je nog de Islam erbij halen als ik mijn mening over de film Kingdom of Heaven uit.
nouja, of je bent geen moslim, natuurlijk
Oud 29-05-2005, 20:15
Verwijderd
Let even op jullie woorden.
Oud 29-05-2005, 23:55
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man
23M - Forumbaas



Ben waarschijnlijk bepaald niet de eerste die het opvalt, maar toch
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 30-05-2005, 00:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-05-2005 @ 20:25 :
Huh? Ik juichte de demonstratie toe...[afbeelding]
De topictitel "het was een misdaad", plus een aanbiddende smiley, wat moesten we er anders van denken?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-05-2005, 01:41
Verwijderd
Spaar je de moeite, meneer kan voorlopig zijn zonden even elders overdenken.
Oud 30-05-2005, 14:44
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ander nieuws uit Frankrijk:

Rellen na dood Franse Marokkaan

(Novum/AP) - De Franse politie heeft 39 mensen gearresteerd na nachtelijke rellen in de stad Perpignan die volgden op de dood van een Marokkaanse inwoner van de stad. Acht mensen, onder wie een lid van de mobiele eenheid, raakten gewond en een vijftigtal auto's werd in brand gestoken of beschadigd, net als een aantal winkels in het centrum van de stad.


Jonge leden van de Noord-Afrikaanse gemeenschap in de Zuid-Franse stad reageerden woedend op het bericht dat voor de tweede maal in iets meer dan een week een Marokkaan om het leven is gebracht. Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten. Het is onbekend wie achter deze moord zit en waarom. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

bron
Oud 30-05-2005, 16:53
Verwijderd
Bij dat soort dingen zie ik nooit zo het nut in van auto's in de fik zetten.
Oud 30-05-2005, 17:13
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2005 @ 17:53 :
Bij dat soort dingen zie ik nooit zo het nut in van auto's in de fik zetten.
lekker warm
Oud 30-05-2005, 17:20
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
haha, door zigeuners gelyncht nog wel

Je zou echt denken dat we in Roemenië zijn ofzo, geen wonder dat mensen op Le Pen gaan stemmen in die regio
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 30-05-2005, 17:55
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2005 @ 17:53 :
Bij dat soort dingen zie ik nooit zo het nut in van auto's in de fik zetten.
Ik zie sowieso geen nut in het in de fik steken van auto's.

Misschien deden ze dat om blijk te geven van hun woede, of dat ze het daadwerkelijk uit woede deden, tegen de politie/maatschappij/regering.
Oud 30-05-2005, 18:33
Verwijderd
Ja, dat ze het deden als uiting van frustratie is wel duidelijk. Het is alleen zo jammer dat er dan meteen weer zo'n grimmig sfeertje ontstaat. Als nu de volgende keer iets gebeurt en de politie komt, dan hebben ze meteen al het vooroordeel dat er 'wel weer gezeik zal komen met die Marokkanen'.
Oud 30-05-2005, 18:34
fleety girl
Avatar van fleety girl
fleety girl is offline
duh
Oud 31-05-2005, 06:06
Verwijderd
Eigenaar kampeerhal hangt poster dievegge op

Uitgegeven: 30 mei 2005 17:33
Laatst gewijzigd: 30 mei 2005 17:37

RODEN - Ondernemer J. van Zuylekom heeft in zijn kampeerhal De Vrijbuiter in Roden grote foto's hangen van een vermeende dievegge. Hiermee overtreedt Van Zuylekom de auteurswet, omdat de afgebeelde vrouw toestemming moet geven voor deze publicaties, zei maandag een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

De politie kan echter pas iets doen als deze vrouw aangifte doet. De politie heeft Van Zuylekom wel verzocht de foto's te verwijderen. "Ik laat ze hangen. Laat haar maar aangifte doen, dan hebben wij haar", meent de ondernemer. Volgens hem heeft de vrouw op tweede pinksterdag een dure tent van 1000 euro meegenomen.


Alsof ze nu verhaal komt halen.........
Oud 31-05-2005, 06:09
Verwijderd
AzG: hoofd Nederlandse tak opgepakt in Sudan

Uitgegeven: 30 mei 2005 21:39
Laatst gewijzigd: 30 mei 2005 22:01

KHARTUM - Sudan heeft maandag het hoofd van de Nederlandse afdeling van Artsen zonder Grenzen (AzG) opgepakt. Dat heeft de hulporganisatie in Amsterdam bevestigd. Vroeg in de avond is Paul Foreman op borgtocht vrijgelaten.

Eerder op de dag was een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de Brit Foreman, die de Nederlandse tak in Sudan leidt. De regering is boos dat AzG-Nederland een rapport heeft uitgebracht over honderden verkrachtingen in de regio Darfur, aldus openbaar aanklager Mohamed Farid maandag.


Zeer geschokt

Een woordvoerster van AzG in Amsterdam toonde zich 'zeer geschokt en verontwaardigd'. "Het is ons mandaat om ons uit te spreken over schending van mensenrechten. Dit is te gek voor woorden."

Ook minister Van Ardenne (Ontwikkelingssamenwerking) wil zich met de zaak bemoeien. "Als de organisatie misstanden tegenkomt, moeten die aan de kaak gesteld kunnen worden." Zij zal in haar hoedanigheid als waarnemend EU-voorzitter voor Luxemburg, de regering in Khartum om opheldering vragen. Ook zal zij de speciale VN-gezant voor Sudan, de Nederlander Jan Pronk, vragen de zaak bij de Sudanese regering aan te kaarten.

Woedend

Volgens de AzG-woordvoerster is Foreman "woedend" over de zaak. De aanklacht luidt 'het ondermijnen van de Sudanese maatschappij door publicatie van onware rapporten', aldus de woordvoerster. AzG-Amsterdam is druk bezig met juridische bijstand voor Foreman. Die is op borgtocht vrijgelaten, maar mag Sudan niet verlaten.

Aanklager Farid noemde het rapport gelogen en ontkende de massale, systematische verkrachtingen die AzG aan de kaak heeft gesteld. Het is voor het eerst dat zo'n actie wordt ondernomen tegen een hulporganisatie sinds de problemen in Darfur begin 2003 begonnen. Volgens de Sudanese wet had AzG met de overheid moeten overleggen alvorens het rapport te publiceren.

Celstraf

Volgens Farid is meermalen gevraagd om bewijzen, maar heeft de organisatie die niet gegeven. Justitie gaat er daarom van uit dat de beschuldigingen niet kloppen. Volgens Farid is de maximale celstraf drie jaar. Foreman zei dat hij geen medische documenten wil doorgeven omdat die vallen onder het medisch beroepsgeheim.

In het dit voorjaar verschenen verslag staan verhalen van vrouwen die zich in de rampregio Darfur kwamen melden bij klinieken of andere hulpverleners. Dat is maar het topje van de ijsberg, aldus noodhulpcoördinator Ton Koene van AzG in maart tegen het ANP. De daders zijn Arabische milities, politiemensen of militairen. De politie sluit verkrachte vrouwen veelal op als crimineel en behandelt ze als (seks)slaaf.

Straffeloosheid

De organisatie stelde niet dat de regering direct verantwoordelijk is voor de verkrachtingen, maar vond wel dat de regering de straffeloosheid moet stoppen en de daders moet berechten. Meteen na het verschijnen van het AzG-stuk had de regering er al kritiek op.

Oud 31-05-2005, 06:11
Verwijderd
Grondwet definitief van de baan na zes maal nee (video)

Uitgegeven: 30 mei 2005 16:15
Laatst gewijzigd: 30 mei 2005 21:03

BRUSSEL - Als zes van de 25 lidstaten de Europese Grondwet afwijzen, verdwijnt het document automatisch in de prullenmand. Als vijf of minder landen nee zeggen, is eerst overleg nodig, zeggen afgevaardigden van Europese Commissie (dagelijks EU-bestuur) en europarlement maandag.

Bekijk video: straatreacties: Modem/ Breedband


"Zes lidstaten moeten nee zeggen voordat de grondwet volledig van de baan is", vindt voorzitter Borrell van het Europees Parlement. Hij baseert zich op artikel 30 van de slotakte van de grondwet. Daarin staat dat als viervijfde van de lidstaten (20 dus van de 25) de tekst hebben bekrachtigd en andere landen moeilijkheden hebben ondervonden, de Europese leiders de kwestie bespreken.

Tweede referendum

Onduidelijk is waar dat toe kan leiden. Eerder is al gesuggereerd, onder meer door huidig EU-voorzitter Juncker, dat de neestemmers nogmaals naar de stembus moeten. De grondwet kan hoe dan ook pas van kracht worden als alle lidstaten haar hebben bekrachtigd.

Geen juridische plicht

Net als Borrell leidt ook een woordvoerder van de Commissie uit artikel 30 af dat de Europese leiders zich er politiek toe verbonden hebben om op zijn minst een poging te doen om het verdrag te ratificeren. De zegsman stelt dat er echter geen juridische plicht is om dat te doen. In theorie kunnen andere EU-landen zeggen dat ze de grondwet niet aan hun volk of hun parlement ter goedkeuring voorleggen na een nee in Frankrijk of andere landen.

Nouja als de grote landen niet meedoen heeft het sowieso al weining zin.
Oud 31-05-2005, 12:54
Verwijderd
Doden door ontplofte NAM-tank Warffum

Op het terrein van de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) in het Groningse Warffum is een opslagtank ontploft. Daarbij zijn twee doden en één zwaargewonde gevallen.


Grote brand
In de tank zat aardgascondensaat, een olieachtige stof. De brand die hierdoor ontstond, was rond 10.30 uur onder controle. Volgens de brandweer is het ontploffingsgevaar geweken.



Buiten gebruik
Op het gemeentehuis van Warffum is een crisisteam bijeen. Een woordvoerder van de NAM zegt dat het complex in Warffum tijdelijk buiten gebruik was. De slachtoffers waren met onderhoud bezig.



© RTLNieuws.nl
Oud 01-06-2005, 16:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Vliegtuig Onur Air lekt kerosine

EINDHOVEN Een vliegtuig van Onur Air heeft vanmorgen op Eindhoven Airport kerosine gelekt. Dat gebeurde kort voor de start van een vlucht naar Antalya.

In het vliegtuig zaten 138 mensen. Zij zijn opgevangen op het vliegveld. Een brandstofklepaansluiting was kapot gegaan. Onur Air zegt dat de passagiers naar Schiphol worden gebracht, vanwaar ze vandaag nog naar Antalya vliegen.

Nederland legde Onur Air op 12 mei een landingsverbod van een maand op na een reeks incidenten met toestellen van de Turkse prijsvechter. Toen Onur Air met een actieplan kwam om de veiligheid te verbeteren, werd het verbod ingetrokken.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005...0000600E2.html

Onur Air begint onderhand een hoog 'wat kan je wel?' gehalte te krijgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2005, 16:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Meisje pleegt moord om in gevangenis te komen

Uitgegeven: 1 juni 2005 14:15
Laatst gewijzigd: 1 juni 2005 14:49
CAIRO - Een 16-jarig meisje uit Egypte heeft een meisje van zes gewurgd, om in de gevangenis te kunnen komen. Volgens de politie zag het meisje geen andere manier om van haar vader af te komen, die haar dikwijls kwelde en vernederde. Het leven in de gevangenis zou voor haar beter zijn dan in het huis van haar vader.

Volgens Caïrose dagbladen had de 16-jarige het kind met een smoesje haar huis in Salam-City ingelokt. Eerst speelde zij met het kind, daarna bond zij de 6-jarige vast, en wurgde haar. Vervolgens waarschuwde ze de politie.

http://www.nu.nl/news/534701/122/Mei..._te_komen.html

Tja, waarom heb je ook een bureau kinderbescherming nodig?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2005, 16:31
Verwijderd
Wow, goddeloos.
Oud 01-06-2005, 17:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-06-2005 @ 17:18 :
Vliegtuig Onur Air lekt kerosine
FFS, bannen die handel.
Oud 01-06-2005, 18:11
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
2 X OMG!
Oud 01-06-2005, 20:12
Verwijderd
Brits stel breekt wereldrecord met 80-jarig huwelijk

Uitgegeven: 1 juni 2005 08:26

LONDEN - Een echtpaar in Hereford is woensdag tachtig jaar getrouwd. Daarmee komen Percy en Florence Arrowsmith, die respectievelijk 105 en 100 jaar oud zijn, in het Guinness Book of Records met het langste huwelijk ter wereld, meldde de BBC .

De twee hebben drie kinderen, zes kleinkinderen en negen achterkleinkinderen. Ze wonen nog in hun eigen huis in de plaats waar ze in 1925 trouwden.

Donner knijpt in zijn handjes.
Oud 01-06-2005, 20:14
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-06-2005 @ 21:12 :

Donner knijpt in zijn handjes.
Er is een kleine kans dat ze katholieken zijn.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 01-06-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-06-2005 @ 21:14 :
Er is een kleine kans dat ze katholieken zijn.
Dat is Donner ook niet.
Oud 01-06-2005, 20:24
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-06-2005 @ 21:15 :
Dat is Donner ook niet.
Precies, dus als zij er zoveel nieuwe papisten hebben uitgepoept zal hij er ook niet zo blij mee zijn.

De verzuiling is toch niet zolang geleden dat die grappen niet meer begrepen worden?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 01-06-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-06-2005 @ 21:24 :
Precies, dus als zij er zoveel nieuwe papisten hebben uitgepoept zal hij er ook niet zo blij mee zijn.

Grappen uit de tijd van de verzuiling worden blijkbaar niet meer begrepen.
Nee sorry, mijn gebrek aan confessionele opvoeding doet zich gevoelen.
Oud 01-06-2005, 20:45
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-06-2005 @ 21:25 :
Nee sorry, mijn gebrek aan confessionele opvoeding doet zich gevoelen.
Dat heb ik, godzijdank, ook niet gehad hoor.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 01-06-2005, 23:43
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
13-jarige pleegt zelfmoord om in cyberspace te komen

Xiao Yi van 13 jaar oud uit Tianjin in China sprong gisteren van de 24e verdieping van een gebouw om op deze manier zelfmoord te plegen. In vier achtergelaten brieven deed hij zich voor als een karakter uit een computergame die hij vaak speelde. In deze brieven vertelde hij dat hij op deze manier drie vrienden uit het spel in het paradijs zou ontmoeten. In geen van de vier brieven vermeldde hij echter zijn ouders.

Volgens zijn ouders was Yi zwaar verslaafd aan gamen en gedroeg hij zich als een drugsverslaafde. De vorige keer dat ze hem in een cybercafé vonden had hij al twee dagen niets gegeten. Zijn vader verklaarde dat Yi een goede student was en op elk examen hoge punten scoorde, totdat hij begon met gamen. In Peking maakt men zich grote zorgen over het fenomeen Internet Addiction Disorder (IAD). Volgens een onderzoek onder 600 studenten in Bejing blijkt dat 88% van de studenten wel eens een computerspel speelt. Ongeveer 23% van deze studenten speelt drie tot zes uur per dag computerspellen en 8% heeft wel eens meer dan 20 uur achter elkaar een computerspel gespeeld.

Volgens Liu Min, woordvoerder van de China Software Industry Association, staan de studenten onder grote druk en zullen ze daarom sneller een computerspel gaan spelen om te relaxen. In de virtuele wereld kunnen de studenten meer zelfvertrouwen krijgen en zullen ze ook sneller tevreden met zichzelf zijn. Ongeveer 80% van de spellen in China komen uit het buitenland en de helft hiervan bevat veel geweld wat van slechte invloed is op de jongeren aldus de Chinese regering. China heeft maatregelen getroffen om te zorgen dat er minder gewelddadige games uit het buitenland naar China komen. Een speciale commissie opgezet door het ministerie van cultuur beoordeelt de games die uit het buitenland komen.
Oud 02-06-2005, 10:32
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Minister trekt subsidie Leger des Heils in

Het Leger des Heils moet twee ton aan subsidie inleveren, omdat de organisatie weigert twee moslima's in dienst te nemen. Dat heeft minister De Geus van Sociale Zaken besloten nadat overleg over de kwestie niets had opgeleverd.

De vrouwen werken momenteel als vrijwilliger voor één van de projecten van het Leger des Heils, maar die wil hen niet aannemen omdat alleen christenen hiervoor in aanmerking komen. Het Leger wilde dat de moslima's ergens anders zouden worden aangenomen, waarna ze 'gedetacheerd' voor het project zouden kunnen blijven werken. Die constructie is voor De Geus echter niet aan de orde.

Het Leger houdt zich volgens De Geus niet aan de afspraak dat de vrouwen per 1 juli 2005 zouden worden aangenomen. "Het is jammer dat het Leger des Heils de vrouwen niet alsnog wil aanstellen," aldus de bewindsman, die evenwel de term 'geloofsdiscriminatie' niet in de mond wil nemen. Het aanpassen van het aannamebeleid is voor het Leger echter niet aan de orde. De organisatie zal dan ook tegen de intrekking in beroep gaan.

bron
Oud 02-06-2005, 10:35
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Tiener VS vast voor verkrachten hond

In Amerika moet een 17-jarige jongen terechtstaan wegens het verkrachten van de hond van de buren. Afgelopen weekend zag de buurvrouw tot haar schrik hoe de knaap haar 6 maanden oude hond aan het penetreren was.

De jongen in kwestie, Cory Michael Williamson, werd vorig jaar nog aangeklaagd wegens seksueel misbruik van twee meisjes van 4 en 13 jaar oud. Hij zit nu vast voor sodomie en zal vrijdag voor het eerst voor de rechter verschijnen om zich te verantwoorden voor het misbruik van de hond van de buren.

bron
Oud 02-06-2005, 10:47
Verwijderd
Whahahah
Oud 02-06-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-06-2005 @ 11:35 :
Tiener VS vast voor verkrachten hond
Jeejtje.
Oud 02-06-2005, 11:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Doden bij zelfmoordaanslagen Irak

BAGDAD Bij drie zelfmoordaanslagen in Irak zijn zijn zeker negentien doden en tientallen gewonden gevallen.

In het noorden van Irak reed een zelfmoordenaar in op een konvooi. De aanslag was mogelijk gericht op de Iraakse vice-premier Shaways. De bom ontplofte op het moment dat de auto's met lijfwachten van Shaways passeerde. Shaways zelf zat niet in het konvooi. Bij de aanslag vielen twaalf doden.

Ook in de steden Baquba en Kirkuk zijn zelfmoordaanslagen gepleegd. In Baquba kwamen een lokale bestuurder en vier anderen om het leven. In Kirkuk vielen twee doden en acht gewonden.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005...0F006010D.html

Niks bijzonders, maar die titel is geniaal
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 02-06-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 02-06-2005 @ 12:31 :
Doden bij zelfmoordaanslagen Irak

Niks bijzonders, maar die titel is geniaal
Oud 02-06-2005, 12:18
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-06-2005 @ 11:35 :
Tiener VS vast voor verkrachten hond

In Amerika moet een 17-jarige jongen terechtstaan wegens het verkrachten van de hond van de buren. Afgelopen weekend zag de buurvrouw tot haar schrik hoe de knaap haar 6 maanden oude hond aan het penetreren was.

De jongen in kwestie, Cory Michael Williamson, werd vorig jaar nog aangeklaagd wegens seksueel misbruik van twee meisjes van 4 en 13 jaar oud. Hij zit nu vast voor sodomie en zal vrijdag voor het eerst voor de rechter verschijnen om zich te verantwoorden voor het misbruik van de hond van de buren.
Laat me raden, het is in het zuiden gebeurd en die jongen is het resultaat van jarenlange inteelt.

Citaat:
Love & Peace schreef op 02-06-2005 @ 11:35 :
bron
Goh.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 02-06-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 02-06-2005 @ 13:18 :
Laat me raden, het is in het zuiden gebeurd en die jongen is het resultaat van jarenlange inteelt.

Goh.
Haha, die foto. Die heeft wel 'inteelt' op zijn voorhoofd staan, ja.
Oud 02-06-2005, 14:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Vloeken verboden in Staphorst

Uitgegeven: 2 juni 2005 11:21

STAPHORST - In het openbaar vloeken is voortaan verboden in Staphorst. De gemeenteraad heeft met ruime meerderheid ingestemd het verbod per direct op te nemen in de Algemeen Plaatselijke Verordening, meldde de gemeente Staphorst donderdag.

De gemeenteraadsleden stemden woensdagavond met dertien tegen vier stemmen in met een voorstel van ChristenUnie en SGP. De christelijke partijen geven hiermee een signaal af tegen taalverruwing. Meer dan een signaal is het niet, omdat het opleggen van sancties op het vloeken verboden is.


Van de partijen in de Staphorster raad stemden alleen PvdA en de combinatie VVD/Gemeentebelangen tegen.

De SGP wist eerder al met succes een vloekverbod in te voeren in de Zeeuwse gemeente Reimerswaal. Het verbod in Staphorst is een aanpassing van vloekverboden die onder meer op de Veluwe tot 1986 golden. Dat jaar werden de vloekverboden en de daarbij horende sancties strijdig verklaard met het recht op vrije meningsuiting.

http://www.nu.nl/news/535136/10/Vloe...Staphorst.html


Ach, maken ze zich alsnog belachelijk, altijd leuk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 06-09-2007 14:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.