Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 09:05
Fides
Fides is offline
Toetsweek min of meer voorbij
nu hopen op redelijke cijfers

en oh oh
het is vrijdag <3
eindelijk zie ik haar weer na 10 dagen ofzo
zó naar uit gekeken
Advertentie
Oud 04-11-2005, 09:05
farai
Avatar van farai
farai is offline
vanmorgen dacht ik even dat mn inetverbinding het ook zou gaan begeven maar da was dus ni zo gelukkig.

En het beste nieuws van de dag: 't komt dus schijnbaar toch telkens weer in orde met het buikje.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 04-11-2005, 10:42
zus
Avatar van zus
zus is offline
Tsja, vanochtend naar de dokter gegaan want het loopt nu echt de spuigaten uit. En nu, over twee weken echo, maandag bloedprikken en zwaardere zetpillen meegekregen. Waarschijnlijk zijn het galstenen Hmm, lekker! Iemand hier ervaring mee?? (ik dacht dat dat trouwens voor oude mensen was )

Verder is mijn eetlust weg, maar ja, ik moet mijn eetlijst volgen..Nu weet ik niet wat ik moet doen. Krom.
__________________
Dare to fly!
Oud 04-11-2005, 12:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga naar Keulen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow, de hele NS site ligt plat maar na drie kwartier refreshen kwam ik er eindelijk door en heb ik kaarten kunnen boeken voor 10 euro pp

Gezellig een dagje met mijn vriend naar Keulen in januari, ik ben zo blij, ik stuiter helemaal
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-11-2005, 13:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind mijn school stom, ik vind mijn klas stom en ik vind mezelf stom.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-11-2005, 13:40
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Toetsen, toetsen en nog meer toetsen...

Ik wil weer vakantie en dan héél lang
Oud 04-11-2005, 13:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik haat kappers.

Zeker als ze je de hele tijd op de hoogte houden van waar ze mee bezig zijn en poeslief zijn, zodat je niet durft te zeggen dat ze gewoon bezig zijn met je haar te verruïneren.

Hopelijk trekt het nog bij of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-11-2005, 14:02
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
ik kan er op zitten wachten tot je een keer zegt dat ik gewoon normaal moet doen, daar heb je alle redenen voor ook. ik moet me niet aanstellen want natuurlijk vertrouw ik je, maar dingen uit het verleden wil ik liever daar laten, zoveel zal ze niet veranderd zijn.
verder is het vervelend dat ze na zoveel maanden nog steeds loopt te zeuren en ons daarna weer lekker negeert. waarschijnlijk heb ik me gewoon in haar vergist, iemand iets gunnen is toch niet zoveel gevraagd? ik probeer gesprekken weer op gang te helpen, maar tegen een muur praten is al vrij snel niet leuk meer hoor. accepteer het nu gewoon eens, jeez.
Oud 04-11-2005, 14:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 04-11-2005 @ 14:53 :
Argh, waarom sta ik hier altijd als iemand anders ingelogd
Nu heb ik helemaal het gevoel alsof ik heel lang niet thuis ben geweest, en dat is ook wel een beetje zo. Maar ik vind het zelf helemaal niet zo erg. Nu ben ik er wel en nu is er niemand thuis
Maar mijn zusje komt straks en dan gaan we wel een appeltaart bakken, of zo.



Het valt vast allemaal wel mee?
Als wie dan? En appeltaart is lekker...

Ik mag hopen dat het meevalt, ja.. Maar ik zit mezelf ook gewoon op te fokken, ben alleen thuis en er is dus nog niemand die heeft gezegd dat het inderdaad heel erg is of dat het allemaal wel meevalt. Nou ja... In het ergste geval blijf ik een maand binnenshuis.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-11-2005, 14:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-11-2005 @ 08:42 :
Jij bent de laatste tijd sowieso veel te weinig op msn, waardoor sommige mensen amper de kans krijgen om zoiets te vragen

yup eens... als je nou vaker online komt,....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-11-2005, 15:13
Sperziekoe
Avatar van Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Oh, nu ben ik echt pislink.
Me eerst uitlachen omdat ie iets niet gedaan heeft, en k hem daar op wijs
en dan een grote bek
nou ik ben benieuwd
Oud 04-11-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 04-11-2005 @ 15:08 :
Als wie dan? En appeltaart is lekker...
Idd. Ik wil wel een stukje.

Jammer dat ik (nog) geen oven heb, dan had ik ook appeltaart kunnen bakken. Nu straks maar taart halen (niet omdat iemand het hier nu over appeltaart heeft, het zat al in de planning ), als er nog iets is, want het is al het eind van de dag. Anders wordt het wel diepvriestaart ofzo: het gaat toch een groot gat in.
Oud 04-11-2005, 15:56
Redhair
Redhair is offline
Shit wat ben ik stom. als mn ouders er achter komen ben ik zwaar de lul.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-11-2005, 15:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag een lange maar wel hele leuke dag gehad. Die mensen, voornamelijk jongens, zijn echt onwijs aardig en vriendelijk.. We hebben allemaal dezelfde soort humor en laten elkaar gewoon in waarde. Het leuke vind ik eigelijk nog dat de jongste 13 is en de oudste 22. Iedereen gaat met iedereen om... Had ik net eventjes geen geld om mee te gaan naar de kroeg schieten ze het eventjes voor; "Kan jij straks alsnog je abonnement halen. "

Vanavond lekker R'dam in waarschijnlijk. Tenminste dat is wel de bedoeling, en dan met de allerlaatste trein maar misschien pas morgenochtend weer terug. Morgenmiddag in dat geval want als we rond blijven banjeren ga ik in 1x door naar school. Heb er zin in!

En ja ik moet ook op zaterdag naar school.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-11-2005, 16:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
net lekker 2 uurtjes geslapen, was hard nodig geloof ik... morgen hopelijk een fijne dag.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-11-2005, 16:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*strooit ff wat knuffels rond*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-11-2005, 16:58
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-11-2005 @ 17:17 :
*strooit ff wat knuffels rond*
Geeft dikke knuffel terug.

Onder het eten hadden ze niets doro. relax.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-11-2005, 17:13
Verwijderd
Vanmorgen als een gek gewerkt aan een casus, en precies op tijd gemaild naar de leraar. Ik stond stijf van de drukte, dus toen ging ik mijn kamer maar verder opruimen, aangezien alles nog in een doos op mijn voeteneinde stond, na zaterdag. Toen belde pap dat ie een tv voor me gekocht had. happy happy joy joy. Maar goed, dan moet ie het wel doen. *gromt* dus ik denk dat ik em straks met doos en al uit het raam lazer. Stom ding. Net wel lekker gegeten, en vanavond generale voor concours morgen. En morgen begint ook de big band. leuk En volgens mij mag ik vanavond wijn.
Oud 04-11-2005, 17:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik haat coach Ellie van mijn hockeyteam! Wij zijn als laagste ingedeelde team niet serieus bezig met zo ongelofelijk ons best doen dat we ooit misschien nog in de C4 terecht komen, accepteer dat nou es! Wij willen ook lol maken!
Ik hbe trouwens wel nogal een kut-team. Vol met nogal sletterige dombo's die alle mensen die ze kennen meenemen naar de training, waarvan de gasten naa rhet team gaan schreeuwen of troep op het veld gooien...
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-11-2005, 19:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Al mijn dieetdagen zijn voor niks geweest.
Bah bah bah bah bah walg kots.
Oud 04-11-2005, 21:14
Verwijderd
Roosje hier. Ik ben nu bij Mirre, dus op haar account (ze vergeet haar wachtwoord nog wel eens. )
Werkelijk weer een geniale dag vandaag. Eerst een hoop zooi op school, gesprek met mevrouw de mentrix en daarna met meneer de leerlingbegeleider. Ik hoop dat het nu eindelijk eens een keer op gaat houden, want ik word er verdomd gek van.
Maar toen was het middag en ging ik hier Franse film doen en daarna blijven logeren en nu is alles weer goed.
Oud 04-11-2005, 23:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*vliegt naar Sonho en doet haar een paar grote verjaardags knuffels geven*

gefeliciteerd

hopelijk valt dit niet onder crosspost.. en als t op kantine niet goed staat move t dan maar ergens heen...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-11-2005, 23:28
Verwijderd
Ach zoveel heb ik niet te luchten, maar ik had vanavond een filmavondje met een leuke meid uit m'n klas, en daarna nog even een rondje buiten gelopen. Ja, dat was gezellig.

En ik heb voor het eerst geknuffeld
Oud 05-11-2005, 02:08
Verwijderd
Heh. Goedkeuringsbrief in de pocket, cum laude is in zicht, Japanse grammatica begint nu ergens op te lijken, en er is drank. Wat is het leven mooi
Oud 05-11-2005, 07:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 05-11-2005 @ 00:04 :
*vliegt naar Sonho en doet haar een paar grote verjaardags knuffels geven*

gefeliciteerd

hopelijk valt dit niet onder crosspost.. en als t op kantine niet goed staat move t dan maar ergens heen...
Kantine?

Maar dankje.

En Leonoor: GEFELICITEERD!!!
Oud 05-11-2005, 08:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline







ook gefeliciteerd voor leonoor uiteraard

hiep hiep HOERAAAAA!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2005, 09:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Of all the things I believe in
I just want to get it over with
tears from behind my eyes
but I do not cry
Counting the days that past me by


de duisternis wordt groter inplaats van kleiner.. de weg naar de toekomst lijkt zich beter te verstoppen en de hoop vervliegt steeds een stukje hoger
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2005, 09:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik ben nu ruim 4 kilo afgevallen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 05-11-2005, 09:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Leonoor & Sonho en alle andere jarige die ik nu vergeet te noemen: gefeliciteerd Heb een ontzettend leuke dag!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 05-11-2005, 10:14
Verwijderd
gefeliciflapstaart sonho en leonoor!!!
Oud 05-11-2005, 12:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alle jarigen: van harte gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-11-2005, 12:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb de brief naar mn biologische vader gepost Ben benieuwd naar de reactie....

Er is net een hoofdpijn op komen zetten, grr! En dat terwijl ik nog even wilde gaan leren vanmiddag.

En leonoor wordt oud! Gefeliciteerd Ow en sonho ook
Oud 05-11-2005, 14:35
Verwijderd
Ik hoop dat die brief is aangekomen.
Dat was namelijk een 'once in a lifetime'-liefdesbrief met al m'n gevoelens, verstuurd vanuit de andere kant van de wereld naar m'n beste vriendin.
Woah.
Die kan maar beter wel aankomen, dat durf ik niet nog een keer.
Oud 05-11-2005, 14:42
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Olafant schreef op 05-11-2005 @ 15:35 :
Ik hoop dat die brief is aangekomen.
Dat was namelijk een 'once in a lifetime'-liefdesbrief met al m'n gevoelens, verstuurd vanuit de andere kant van de wereld naar m'n beste vriendin.
Woah.
Die kan maar beter wel aankomen, dat durf ik niet nog een keer.
Khad 'm gewoon 2 x geschreven. als het eerste exemplaar dan niet aankomt heb je altijd nog het "kopietje" zeg maar om te versturen.

OT: bwa de spookjes zijn me weer is te sterk. 'k mag me ni te fel laten meeslepen ik weet het ma toch blijf ik er mee bezig. kwil niet leven met het id dak er altijd last van ga hebben, echt niet.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 05-11-2005, 15:12
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@Leonoor en sonho: Gefeliciteerd!!

OT: Grr discriminatie is het, schoenen die niet eens in maat 42 bestaan zooo verschrikkelijk groot is dat toch ook weer niet? Kan er echt kwaad om worden, heb ik eeeindelijk schoenen gevonden die ik leuk vind (dus zonder achterlijke puntneuzen of hakken) en die betaalbaar zijn, zijn ze er niet in mijn maat.
Oud 05-11-2005, 15:14
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
echt lekker dagje vandaag en zag er zo tegen op

Heb vooral zin in vanavond
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 05-11-2005, 15:18
Spiteful
Spiteful is offline

Ik voel me goed en dat is de laatste maanden eig bijna altijd zo
Na goed gesprek met vrienden nog eens heel goed beseft dat ik helemaal niks te klagen heb. Kben blij dat ik al wel wat meegemaakt heb en er uiteindelijk miss wel beter van geworden ben.
Nog steeds acuut gebrek aan meisjes in mijn omgeving, maar ja, kben dan ook niet bereid om de hele dag achter de wijven aan te gaan.
Nog steeds een beetje verliefd en tis niet wederzijds, maar ik kan er wel tegen.
Goede vooruitzichten, niets bijzonders, gewoon goed.
Kben in een geweldig altruistische bui, ik wil om het even wie helpen met om het even wat Zal wel weer niet veel van in huis komen
Groeten aan iedereen met goede intenties
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Oud 05-11-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
synclinorium schreef op 05-11-2005 @ 16:14 :
echt lekker dagje vandaag en zag er zo tegen op

Heb vooral zin in vanavond
jij ook gefeliciflapstaart!
Oud 05-11-2005, 15:44
moon
Avatar van moon
moon is offline
Leonoor en Sohono, van harte gefeliciteerd!!!!

ot: ik ben ziek. Ik voel me eigenlijk al te beroerd om achter de comp. te zitten en tv kijken wil ook al helemaal niet lukken. Bij het in bed liggen kan ik mijn draai ook niet vinden en krijg ik het al snel benauwd, kortom ik weet niet echt waar ik het zoeken moet. Het is maar een gewoon griepje maar ik voel me er wel behoolrijk ziek van. Als die stomme therometer dan vervolgens ook nog aangeeft dat je lichaamstemperatuur 35,2 graden is terwijl je gewoon voelt dat je koorts hebt en weet dat dat ding het niet doet, dan ben je helemaal gefrustreerd. bah!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-11-2005, 15:45
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ho, ik vergeet nog iemand: synclinorium ook gefeliciteerd!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-11-2005, 15:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 05-11-2005 @ 16:14 :
echt lekker dagje vandaag en zag er zo tegen op

Heb vooral zin in vanavond
Jij uiteraard ook gefeliciteerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-11-2005, 15:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
synclinorium ook gefeliciteerd!!!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2005, 15:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik mag hem toch wel ff volspammen
ik hoop dat het met S allemaal goed gaat... ze gaat M straks iets vertellen wat ik inmiddels al weet...
ze was onwijs zenuwachtig...
zie dr vanavond weer krijgt ze een knuffel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2005, 15:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
big hug voor Sonho!!!

ennuh... voor alle andere die em willen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42
rare kwast
495 16-11-2005 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.