Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2007, 18:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
uh, geen idee eigenlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2007, 18:41
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik heb schijnbaar gister tijdens het werken iemand aan het huilen gemaakt en ik was echt niet gemeen tegen haar...toch?

Met vriendlief gaat alles wel goed! Over een half uurtje is hij weer voor een heel weekend hier!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
[flauw]Omdat het dan allemaal eikels zouden zijn[/flauw]
En in een cynische bui denk ik dan: dan zou er toch niet zo veel veranderen?

ot: Ik heb zin in zondag, lekker de hele middag bijkletsen met I. En in dinsdagavond, samen werken met mijn niet-vriendje. En in donderdagavond, borrel van toneel, eindelijk die club weer eens zien. En in de vrijdag, sinterklaas vieren met mn familie, die ik meer en meer ga waarderen. Hopelijk is iedereen lief voor elkaar, maar er is goede hoop van wel. Wat een leuke week!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:13
Verwijderd
Ik heb er een nieuwe liefde bij, mn nieuwe telefoon! <3
Maar hij blijft nog steeds de allerliefste..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
En in een cynische bui denk ik dan: dan zou er toch niet zo veel veranderen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 20:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
[flauw]Omdat het dan allemaal eikels zouden zijn[/flauw]

ot: Hij was net op msn en zei: 'ik hoop ooit nog wat van je te horen' en toen zei ik: 'ooit. Misschien. Maar de komende tijd zeker niet' en hij zei: 'uhhuh'

Dus de boodschap is wel heel duidelijk aangekomen, lijkt me.
flauw maar stiekem best grappig naja te koop in de winkel dan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:22
niña
Avatar van niña
niña is offline
Hij woont te ver weg en door stomme afspraken moest ik te vroeg zijn bed uit ook
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:34
Verwijderd
ik wil dat morgen zn voetbal niet doorgaat want dan komt ie helpen klussen in mn huisje en dat voelt toch wel leuk (A)
ooh en net met mn beste vriendinnetje allemaal meubels gehaald, vooral erg content met mn rode billy boekenkast
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hij komt maandag weer naar Nederland. 't Is maar een weekje maar wel een bonus weekje omdat het geheel niet gepland was. Weet het pas sinds vandaag. Godzijdank, ik begon langzaam gek te worden. En dan kan hij een keertje Sinterklaas mee maken (in zijn woorden: "dat racistische feest van de nederlanders" )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:35
Verwijderd
It's so deadly, my dear
The power of wanting you near
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
It's so deadly, my dear
The power of wanting you near
*nod*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:56
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik ben wel ineens weer gigantisch blij met mijn beste vriendin <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:33
Verwijderd
Gisteren kwam hij thuis met een bloemetje, maar niet van hemzelf!! Een vriendin had hem gevraagd dat namens haar te kopen (ze woont hier uren vandaan) en had er een kaartje bij gestuurd via de post, zo lief! Omdat ik zo ziekig ben de hele tijd en om te zeggen dat ze van me houdt <3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:55
Verwijderd
Hij is niet zo sms-erig en dan ga ik veel nadenken maar het komt vast goed. Hopelijk wil ie zondag mee <3 En anders ga ik eerst wel even daarheen. (a)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 01:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ook over de telefoon is ze leuk en gezellig. <3 Alhoewel ik bellen dus nog wel altijd eng vind en dan helemaal de eerste keer. xD
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].

Laatst gewijzigd op 01-12-2007 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 03:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Hij is niet zo sms-erig
dat schijnt een mannenkwaaltje te zijn, so don't worry
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 09:07
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
mooi verhaal.
qft!!!!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 09:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Sorry jongens, er is teveel bijgekomen om bij te lezen...
Maar met mij gaat het goed!
We kamperen al een week in de slaapkamer omdat de vloer in de woonkamer gelakt en geschuurd wordt zodat we niet in de woonkamer en niet in de keuken kunnen... En we worden niet eens gek van elkaar
Verder vind ik het heel prettig dat hij me zo vertrouwt. Ik ga op wintersport met m'n beste vriend en hij vindt het prima. Niet dat hij echt reden had om erop tegen te zijn aangezien meneer zelf ook met z'n beste vriendin op vakantie is geweest, maar ik had het me wel kunnen voorstellen als het zo was.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 09:36
Verwijderd
Pff..gisteren echt ineens een soort van vreemde bui, niet meer weggeweest en had er wel even behoefte aan. Die vriendin gesmst dat het niet lekker ging, en kreeg alleen terug 'dan blijf je toch lekker thuis, ik ging vorige keer ineens niet mee, dan staan we quitte'. En bedankt... Mezelf nu maar richten op mijn schoolwerk, eens zien of dat helpt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:52
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik heb niets met krezip, maar dat nieuwe liedje, all my life.. is wel mooi nu..

Pff..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 11:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ja ehm nu wil ik wel even weten of het nog door gaat vanavond, hij mag opzich wel ooit iets van zich laten horen. Gelukkig zijn mn vriendinnen en familie wel helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 12:16
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik werd voorgesteld aan zijn nichtje, en kreeg te horen dat ze al zóveel over me had gehoord! Meneer had filmpjes en foto's laten zien enzo, en de rest van de familie weet nu ook dat hij een vriendinnetje heeft. Het was zo ontzettend leuk om te horen Mijn vriendinnetjes zijn ook allemaal erg blij voor me, eindelijk een jongen die echt lief voor me is. En ik ben natuurlijk ontzettend blij met mijn vriendinnetjes en mn lief
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 12:44
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb niets met krezip, maar dat nieuwe liedje, all my life.. is wel mooi nu..

Pff..
Offtopic: Ik mag er gratis heen 29 december.. en ik heb er ook niets mee. XD

Beetje jammer dat ik 't zo druk ga krijgen de aankomende weekenden. Gelukkig kunnen we nog wel schrijven en SMS'en enzo, dus is 't niet zo heel erg. Maar leuk is anders.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 13:54
ocean flower
Avatar van ocean flower
ocean flower is offline
Hier ist vaag..
Wordt zo treurig van dit weer en dan ga ik helemaal depri denken
Irriteert me gwoon, alles irriteert gewoon..
Kan tegenwoordig schijnbaar nergens meer in een keer voor slagen,
gzakt voor eerste blok, dit blok ga ik ook nooit halen,
vader krijgt maandag uitslag en ben bang dat ie kanker heeft ofzo,
mag niet zo denken weet k en iedereen zegt dat 't tegenwoordig
allemaal goed te behandelen is maar toch..
weet zeker datk dan wel een paar dagen uit de running ben
en dan voel ik me een overdrijver maar kan nu eenmaal niet goed tegen
zo'n dingen, dan lig ik elke nacht wakker te denken wat er wel niet allemaal
zou kunnen gebeuren en hoe het dan allemaal verder moet...
Mis m'n ex wel beetje, maar mis meer de persoon die hij aan het
begin van de relatie was..wou dat we gewoon vrienden waren gebleven
en dat ik hem kon mailen.
Binnenkort zie ik 'm miss op feest van een vriendin, wil er aan de ene kant
gweldig uitzien om te showe wat ie mist maar ik wil neit dat ie weer verliefd wordt
of dat ik verliefd wordt for that matter..dat zou 't allemaal complex maken.
Weet ook niet hoe ik dan zou moeten doen, of ik dan weer iets voor 'm voel of dat ik boos op hem wordt, heb zijn stem al zolang niet meer gehoord.
Wil aan de ene kant gwoon vrienden worden maar aan andere kant na hoe hij tegen me gedaan heeft..kzal wel gek zijn
Pfff...my head's a mess..
Ben erachter gekomen dat ik totaal niet kan flirten
Dacht eerst iig een beejte maar weet echt niet hoe ik een wildvreemde jongen die ik op station of uni tegen kom kan laten merken dat ie wel leuk uitziet zonder 'm aan te spreken want dat vind ik eng..
Vnaaf feest bij een vriendin, weer mensjes zien die ik veels te lang niet heb gesproken. Moet eigenlijk nu leren maar heb geen zin
Pfff...tis koud.

L
__________________
The air is visceral around us. - Soms wantrouw ik mijn eigen paranoia -
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 14:39
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hm, drukke spannende week gehad (maandag sollicitatiegesprek, daar donderdag meer over gehoord (wel positief, maar nog niks definitiefs), vrijdag theorie-examen voor rijbewijs (gehaald, jeej ), elke dag gewoon werken en tussendoor ook nog rijlessen) en dat gisteravond afgesloten met een groot feest van mijn werk omdat ze gaan fuseren met een andere organisatie. Was echt heel gezellig gister, maar er zat ook eten bij en denk dat ik iets verkeerds heb gegeten, want heb sinds gisteravond al buikpijn en misselijk enzo. En door de drukte van afgelopen week en mijn lichaam die weer eens stom doet, voel ik me even niet zo happy en zou ik het liefste het hele weekend niks doen samen met vriendjelief. Maar dat kan niet, want we hebben dit weekend afgesproken met een vriend van hem ergens ver weg (3 uur treinen) en ik heb eigenlijk geen zin om mee te gaan, maarja...dan moet ik vriendje missen tot morgen ergens en dat wil ik ook niet nu ik me een beetje wazig voel. Dus toch maar mee straks en dan zien we wel...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 15:56
Fayette
Eigenlijk is het best wel een beetje een loser. Waarom moet ik toch zo vaak aan hem denken?
Lekker met mijn moeder geshopt vandaag en ik heb ruzie met mijn beste vriend. Rare dag!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 16:43
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou het gaat dus wel door! Maarja het zal wel weer uitlopen op dat ik wil dat hij iets van zich laat horen en hij dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 16:50
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Omg. Meneer was al dagen vergeten om me terug te sms-en. 'En ja, het is misschien toch niet eerlijk tegenover jou als we weer afspreken, dus vandaar...' Zo, oke, dat kwam lekker onverwacht. Zoveel moeite is het toch niet om me dat meteen te laten weten? Toen ik vroeg wat dat 'niet eerlijk' dan inhield, luidde het antwoord: 'omdat ik je verder niet zo leuk vind'. Dat liet hij de vorige keer nou niet bepaald merken. Wat een anus is hij. Heb maar geantwoord dat ik hem een klap geef de volgende keer dat ik 'm zie. :')

Verder wel beste vriendinnetje eindelijk weer gezien . Het loopt allemaal wel wat stroever nu ze in België woont en ze weinig thuis is, dat is wel jammer.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 16:53
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Voel me nog altijd eenzaam. (Ja, ahwww)
M'n beste vriendin wil me al een tijdje 's zoenen, vertelde ze me. Niet uit medelijden, maar omdat ze het zelf gewoon wil. Verder passen we niet bij elkaar en zij is sowieso niet toe aan een relatie. En ik wil ook wel, maar ik vraag me af of het wel een goed idee is...
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 22:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ben vandaag naar de weekendarts geweest en die klojo nam me niet eens serieus.
Ja, heeft u veel stress ervaren?
Nou, de afgelopen tijd ging niet echt soepel nee..
Dan zal het dat wel zijn.. of heeft u zelf een idee wat het kan zijn?
Uhm nee? (ik dacht:anders zit ik hier toch niet klojo)
Nou dan is dat het, gwoon dagelijkse dingen doen en u niet te druk maken.. Fijne dag..

thanks for nothing..
Gelukkig heb ik vandaag 2 mensen op bezoek gehad, lekker veel geknuffelt
En een hele tijd tegen hem aangehangen, gewoon lamlendig tv kijken.. heerlijk..
En 30 januari kan me niet snel genoeg zijn..

En morgen sinterklaas met de familie
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 22:24
Verwijderd
Dott doe jij weleens aan zelfreflectie?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 22:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Voel me nog altijd eenzaam. (Ja, ahwww)
M'n beste vriendin wil me al een tijdje 's zoenen, vertelde ze me. Niet uit medelijden, maar omdat ze het zelf gewoon wil. Verder passen we niet bij elkaar en zij is sowieso niet toe aan een relatie. En ik wil ook wel, maar ik vraag me af of het wel een goed idee is...
pff als je je van te voren daar al druk om gaat maken lijkt het me geen goed idee nee.

ot: straks uit maar geen zin om mn ex met zn nieuwe chick tegen te komen dus bepaalde plekken mijden. ik wil gewoon lekker housen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 23:02
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Citaat:
pff als je je van te voren daar al druk om gaat maken lijkt het me geen goed idee nee.
Als ik alles zou laten waar ik over peins, dan zou ik niet veel doen. Nee, het zit goed tussen ons en risico's heb je altijd.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 23:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik vind het n beetj gek dat als je het beiden wilt je er alleen over gaat praten. doe het dan gewoon zeg ik
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 23:25
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Citaat:
ik vind het n beetj gek dat als je het beiden wilt je er alleen over gaat praten. doe het dan gewoon zeg ik
Ja, precies, zo denk ik nu ook voornamelijk hoor. Geen woorden maar daden!
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 02:37
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik heb haar vanavond best wel gemist.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 05:28
Verwijderd
Hij gaat morgen met een vriend ofzo wat doen, en dat vind ik eigenlijk erg vervelend want het is noggal een rotvolk. Dus ik ben stiekem wel blij dat hij ze verder niet vaak ziet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Waar komt hij vandaan dan?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 09:50
Verwijderd
Gisternacht heb ik teringslecht geslapen, dat is altijd als ik zo'n gesprek met hem heb gehad. Het is zo'n grote zak, het is een van de jongens die me alles heeft laten voelen. Ik heb voor het eerst gevoeld hoe het is om ècht knettergek op iemand te zijn (en dat dat wederzijds is), maar ook hoe het is als iemand je finaal de grond in trapt. Mijn hele eigen gevoel is zo fucked up dat ik het gewoonweg niet meer weet. Gevoel en ratio lopen gigantisch door elkaar, ik zou bij god niet weten hoe het nu verder moet.

EN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH WTF IS GOING ON WITH YOU? MIsschien moet ik even normaal gaan doen ofzo. Ik hoop zo hard dat dit niet tussen ons in gaat staan, dat het over een tijdje weer gewoon normaal word en doen alsof dit niet gebeurd is, want het was echt achterlijk van me en ik had teveel alcohol op. Bah.

En verder kan ik nog wel duisent dingen typen om te proberen mijn gevoel uit te leggen, maar ik denk dat ik er toch niet uit kom....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 10:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Uhu, ik wil wel weer es. Majah. Gisteravond was gezellig, leuke collega's Zelfs die ene, op de werkvloer liever niet, maar daarbuiten erg lief En verder... Ach. Zo z'n gangetje.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 11:24
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik mis hem, maar dat is standaard.
Was gisteren mijn telefoon in de trein vergeten, helemaal in de stress. Onbeschoft wijf aan de telefoon gehad van de NS, had t echt even helemaal gehad. En toen belde een lief meisje uit Groningen dat ze mijn telefoon had gevonden en dat ze hem naar me ging opsturen en toen kwam mijn vertrouwen in de mensheid weer terug . Echt zo fijn dat er mensen bestaan die gewoon goedbedoelend zijn, en stiekem vond ik dat het ook mijn karma moest zijn omdat ik zelf ook altijd dingen terugbreng en opsta voor oude mensen in de bus

En mijn ouders hebben een ruziemarathon dit weekend, net nu ik thuis ben dus gezellig. Maar volgens mij hebben ze het net goedgemaakt want mamma kwam net vertellen dat ze een wintersport hebben geboekt .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 11:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott doe jij weleens aan zelfreflectie?
ik doe opleiding spw, dus ik moet wel, hoezo?

ot: Vanavond word de eerste sinterklaas sinds een paar jaar zonder hem.. toch een beetje vreemd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 12:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het was weer erg leuk, en hij zei nu 'tot snel' ipv 'ik zie je nog wel een keer'! Ben benieuwd of hij die scharrels nog heeft. Waarschijnlijk wel, en ben ik één van de zoveel voor hem terwijl ik hem wél heel erg leuk vind en veel aan hem denk. Hopelijk laat hij nu wel snel iets van zich horen..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 14:00
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Don't know what to say, don't know what to do, don't know what is expected of me...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 14:20
llell
Avatar van llell
llell is offline
mn moeder is weer het hele weekend in een rotbui. Het arme schaap is natuurlijk de enige in de familie die zo vreeee-se-lijk hard heeft moeten werken deze week, een rotbaan heeft, dus moet iedereen begripvol zijn...en oh wee als je wat leuks gaat doen en tot diep in de nacht weg blijft, want dat is niet solidair genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 15:24
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
@ Metallica: Hey meid, sorry maar dr moet em toch wat van t hart. Ik volg al n tijdje je posts en vind het echt kut voor je dat dit allemaal gebeurd. Nu ken ik niet het hele verhaal en misschien is het daarom wel onterecht wat ik nu ga zeggen. Maar als ik je laatste posts lees denk ik echt bij mezelf: Meid geef jezelf toch es een schop onder je kont en trap die trots weer ff terug je hoofd in! Je speelt met jezelf op deze manier! Wees eens hard voor jezelf en kap dr toch es mee. Aan de manier waarop jij je posts hier neerzet heb ik het idee dat je dit echt niet lang meer gaat trekken. Kies voor jezelf en verbreek het contact definitief. Als je dan alsnog dingen met em wil bespreken doe dat dan als je op n later tijdstip wat sterker in ej schoenen staat!
He, ik was me al een paar dagen voor aan het nemen om op je te reageren. En ik weet niet waarom maar het kost me wel heel wat moeite om gewoon toe te geven dat je hardstikke gelijk hebt. Maar zover ben ik inmiddels denk ik wel, dus het gaat wel weer een stuk beter Ik heb het contact wel echt verbroken dus we zien en spreken elkaar nu niet meer, dus die stap is al gezet. Het is nu alleen even volhouden en kijken waar het schip strandt

Pff, nou t diepte dal hebben we gehad denk ik. Paar daagjes flink ziek geweest, wat vrienden hebben heel erg liefjes voor me gezorgd, maar gisteren voor het eerst weer eens gaan stappen. was echt super gezellig! Een beetje oogcontact zitten zoeken met een leuk uitziende jongen, die wonder boven wonder ook nog vanzelff later naar me toe kwam. Was heel gezellig, maar ik ben er nu wel echt achter dat ik niets nieuws moet "zoeken" want zodra hij begon met een armpje om me heen te leggen, kreeg ik het benauwd en heb ik bijna letterlijk de mensen met wie ik was bij hun haren gesleept en ben ik zonder iets te zeggen naar huis gegaan Achja, ik voelde me er wel ff rot over, omdat het gewoon aangeeft dat ik niet los kan latren zoals ik dat wil. Maar nu zie ik het alleen maar als mooi dat het me klaarblijkelijk wel lukt om een mooie jongen aan de haak te slaan, dat voelt wel fijn

Ik ga dinsdag mijn haren millimeteren en mijn nieuwe tattoo vorderd al een heel end, dus dat zijn ook wel mooie veranderingen die ik ff nodig heb en waar ik naar uit kan zien (al ben ik echt heel erg benieuwd hoe mijn haar wordt... ik heb ooit een vriend beloofd dat hij ze eraf mag halen dus die was helemaal gelukkig toen ik belde "ah freak, dat meen je niet, je maakt m'n hele dag weer goed" of zoiets )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #76
WolterB
498 17-12-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.