Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2006, 16:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha...
Advertentie
Oud 04-06-2006, 16:22
Verwijderd
I feel good *deuntje meezingt*
Oud 04-06-2006, 16:33
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Aurora schreef op 04-06-2006 @ 17:18 :
Jezus, ik kan niet eens meer fatsoenlijk slapen en eten.
Ik kan eigenlijk niets meer fatsoenlijk...
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 04-06-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-06-2006 @ 20:32 :
hetisbijnamaandag!hetisbijnamaandag!hetisbijnamaandag!

Mezelf alleen morgen vanavond nog zien te vermaken, en maandag morgen ga ik de hele dag hyper zijn. Want ik mis hem, en wil wel weer eens zoenen!!
En knuffelen en kussen en gewoon lekker ouderwets batsen!
Oud 04-06-2006, 16:58
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-06-2006 @ 10:39 :
ik hoop dat ik hem zie vanavond en dat ie niet dronken is.
of mss moet ik hem toch maar niet zien.
ik zag hem en hij was niet dronken en hij deed weer normaal.
vreemde jongen. hehe.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 04-06-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 04-06-2006 @ 15:54 :
Ik denk dat dat "jaloers gedragen/voelen" echt niet weg gaat door het uit te maken. Het wordt misschien alleen maar erger, omdat je nu nog machtelozer staat, want hij is dan niet meer "van jou".
Over dat andere probleem kan ik niets zeggen, want daar weet ik verder niet zoveel van af.

Sterkte!
't Zal je verbazen hoe niet-jaloers je bent als het 3 maand uit is (geweest)
Oud 04-06-2006, 17:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-06-2006 @ 17:59 :
't Zal je verbazen hoe niet-jaloers je bent als het 3 maand uit is (geweest)
Hmmm... ligt eraan hoe intens de relatie was, denk ik. Ik kan het nu prima aan zien, na een jaar, vind het zelfs heerlijk als hij een (leuke!) vriendin heeft.
Maar de eerste drie maanden waren juist verschrikkelijk... het eerste half jaar misschien wel zelfs. En dat terwijl ik zelf al een andere vriend had (om me over te schamen, ja) en ik dus een stomme hypocriet ben

Maar verder ben ik best lief.

Vanavond naar de bioscoop en hij snapt niets van meisjes en we denken zo anders over relaties maar toch <3. En we hebben niets.
Oud 04-06-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 04-06-2006 @ 18:06 :
Hmmm... ligt eraan hoe intens de relatie was, denk ik. Ik kan het nu prima aan zien, na een jaar, vind het zelfs heerlijk als hij een (leuke!) vriendin heeft.
Maar de eerste drie maanden waren juist verschrikkelijk... het eerste half jaar misschien wel zelfs. En dat terwijl ik zelf al een andere vriend had (om me over te schamen, ja) en ik dus een stomme hypocriet ben

Maar verder ben ik best lief.

Vanavond naar de bioscoop en hij snapt niets van meisjes en we denken zo anders over relaties maar toch <3. En we hebben niets.
Nja, als het uit blijft, zou ik ook wel jaloers blijven, maar met m'n eh, ex-ex? niet-vriendje? ben ik nu echt helemaal niet jaloers op het meisje met wie hij toen het uit was gedate/gezoend heeft. Maar dat komt omdat hij toch absoluut niet verliefd op haar was en ze vrij oppervlakkig bleek te zijn
Hij is wel een beetje jaloers op de jongens waar ik mee gedate heb, geloof ik, da's wel leuk
Oud 04-06-2006, 19:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Pfrt, eigenlijk best wel kut. Zou me eigenlijk niet zo mogen verheugen op dingen die niet helemaal vaststaan... :/ (vrijdag afscheid genomen met 't idee dat 't maar tot zondagavond zou zijn, omdat ze vrijdag toch al 'n pak minder ziek was, echt energiek vrolijk blij zelfs... Maar dus toch zieker geworden...)


Ach ja. Er is nog altijd msn/sms/telefoon.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-06-2006, 19:50
Nyawa
Goed, ga zo weer naar hem toe, was ontzettend blij om hem weer te zien. Voel me een beetje schuldig dat ik de laatste dagen zo weinig aandacht aan hem heb besteed - en nog schuldiger als hij dan niet eens boos is, maar alleen heel lief doet en zegt dat het niet geeft. En dat ik dan over twee weken ook nog eens voor 14 dagen naar Spanje vertrek, terwijl ik weet dat hij het niet leuk vindt als ik weg ben. Gelukkig heb ik nu twee weken vrij, dus ik moet het nu maar even goed maken. Ach, als hij er geen probleem van maakt zal ik het ook maar niet doen.

Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 19:52.
Oud 04-06-2006, 20:02
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij voor mij heeft gekozen.. Hij is zo lief, zo knap, zo slim, zo onweerstaanbaar.. En ik wil zo graag nu bij hem zijn
Mama vertelde me dat hij ook naar het feestje mag komen voor de familie (is wel pas in juli..) Dus 1st al mijn vrienden en de dag erna de familie. En ze mogen blijven slapen Hij dus ook! Daar heeft mama even een ommekeer gemaakt! Gewoonlijk duurt dat zo enkele maanden eer er een jongen binnen mag.. Maar ik denk dat mama hem leuk vind^^ Ook al kent ze hem totaal niet en heeft ze hem ochot 1* gezien..
<3
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 04-06-2006, 20:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik mis m en kan m niet bellen/smsen omdat z'n telefoon kapot is...
Heb m een mailtje gestuurd, maar hij zit waarschijnlijk beneden, zonder internet.
__________________
Tsja
Oud 04-06-2006, 20:38
Verwijderd
Volgens mij word ik een van die meiden aan wie ik altijd een hekel heb gehad, dit gaat niet goed.
Ik ben echt gemeen.
Ik denk dat ik volgende keer ga zeggen dat ik het niet meer zo wil, anders ben ik alleen maar in de war als ik weer thuis ben. En dat moeten we niet hebben. Nooit gedacht dat ik zo kon zijn. Weer iets geleerd, maar of dat positief is, weet ik niet.

Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 20:49.
Oud 04-06-2006, 22:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, ik heb geen zin meer om ziek te zijn Maar nu ben ik iig wel thuis bij hem, ipv nog 2 dagen weg met scouting. Alleen had ik graag iets leuks willen doen met een extra vrije dag, maarja...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-06-2006, 22:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Grrrrrr, haar ouders doen kut. :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-06-2006, 22:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
mail van hem: 'I adore you..'
ben alleen een beetje nutteloos bezig sinds ik terug in nederland bent en hij is alleen maar vette dingen aan het doen dus ik vind dat ik mezelf snel nuttig moet maken voor hij naar me toe komt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-06-2006, 23:28
Verwijderd
hij is zo lief<3
Oud 04-06-2006, 23:29
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm hij vindt het erg dat ik laatst (onterecht) boos op hem was, omdat hij vindt dat hij meer recht heeft om boos op mij te zijn, omdat ik vroeger (nadat het uit was, en weer half aan) met paar jongens heb gezoend. Ehm ja
Oud 04-06-2006, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 05-06-2006 @ 00:28 :
Zij is zo lief<3
Oud 04-06-2006, 23:45
vedetje
vedetje is offline
Waw

Ik ben vandaag verschoten van iets: als een jongen een goede stem heeft, en helemaal speciaal voor mij zingt, en hoewel ik totaal geen amoureuse gevoelens heb, krijg ik toch wel even een kriebel in mijn buik

Hmm, ik denk dat je wel degelijk iemand verliefd zou kunnen maken!


Maar goed, die jongen hou ik bevriend, die andere daarentegen zie ik morgen (normaal) terug



hmm, dit is best wel fijn eigenlijk, gewoon alles 'zeggen' wat je wilt zonder gevolgen!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 05-06-2006, 00:39
Verwijderd
'jullie waren zo gek op mekaar en passen zo goed bij elkaar'
woorden van een vriend van m, ja we passen ook bij elkaar en ik ben ook gek op m geweest tot voor kort. Maar het feit dat ie niet eens aan zn vrienden vertelt dat we eventjes wat rustiger aandoen vind ik vaag.
Oud 05-06-2006, 07:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wahahaha
Een meisje dat ik training geef heeft 'verkering' (of hoe noem je dat op je 14e?) met het broertje van mijn vriend
__________________
Tsja
Oud 05-06-2006, 09:42
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
vage dromen
__________________
Dromendief
Oud 05-06-2006, 09:59
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Hij is echt lief, en ik voel me zó goed
Oud 05-06-2006, 10:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Eh kriebels, klote lente.
Oud 05-06-2006, 10:27
farai
Avatar van farai
farai is offline
Hij heeft gevraagd om 'm wat ruimte te geven dus da zullen we dan maar doen zeker? Makes me so confused.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 05-06-2006, 10:31
fractuur
fractuur is offline
Sms nou terug!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-06-2006, 10:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-06-2006 @ 11:31 :
Sms nou terug!


Maar 't kan goed zijn dat haar belkrediet op is.



Ik mis haar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-06-2006, 10:36
fractuur
fractuur is offline
Mijn vriend heeft een abonnement, maar volgens mij issie nog thuis. En daar is zn bereik niet zo geweldig.

Maar toch.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-06-2006, 10:39
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
*** waarom doet iedereen mij alleen maar pijn?
Oud 05-06-2006, 10:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vind t leuk om te horen dat het hier met de meesten zo goed gaat, Morgan wat is er gebeurd ? Misschien kan ik dat advies ook wel gebruiken .
Toch kan ik een licht gevoel van frustratie niet onderdrukken dat het bij iedereen weer goed lijkt te komen behalve bij mij... Hoe kinderachtig dat ook klinkt. Ik weet niet eens of ik dat wil maar ik weet niet wat er bij ons zo verkeerd zat dat het bij ons nu niet meer kan. Nou ja ik kan het niet uitleggen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 05-06-2006, 10:50
Verwijderd
Ik maak mezelf gek. Zulke dingen zeg je gewoon niet, tenzij je uitgelachen wilt worden, maar aan de andere kant.. waarom niet? Het enige wat kan gebeuren is dat hij me niet leuk vindt. Ik denk dat hij wel het besef heeft het voor zich te houden. Ik zou het wel heel stoer, maar ook heel dom van mezelf vinden. Ik moet het gewoon weten.
Oud 05-06-2006, 11:21
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
teh joy
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 05-06-2006, 11:45
Verwijderd
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Oud 05-06-2006, 11:52
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Dat laatste maakt juist dat die reactie niet overdreven is.

OT; nog steeds prut... kan niet wachten tot het zondag is, mis haar echt te veel.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 05-06-2006, 11:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze overdrijft. Jullie vinden (vonden) elkaar leuk. Je had ook de kans om met HAAR te zoenen, maar nee... je gaat met de een of andere slet zoenen...
Je zou het bij mij goed verbruid hebben, in ieder geval
(maar het toont wel aan dat ze je leuk vindt/vond, ja)
__________________
Tsja
Oud 05-06-2006, 12:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Hoe was jullie contact daarvoor? Hadden jullie al eens gezoend of niet?
Bij mij zou je het ook echt verknald hebben. Maar goed, volgens veel mensen denk ik te moeilijk.
Oud 05-06-2006, 12:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 05-06-2006 @ 13:06 :
Hoe was jullie contact daarvoor? Hadden jullie al eens gezoend of niet?
Bij mij zou je het ook echt verknald hebben. Maar goed, volgens veel mensen denk ik te moeilijk.
Oud 05-06-2006, 12:08
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 05-06-2006 @ 11:43 :
Vind t leuk om te horen dat het hier met de meesten zo goed gaat, Morgan wat is er gebeurd ? Misschien kan ik dat advies ook wel gebruiken .
Toch kan ik een licht gevoel van frustratie niet onderdrukken dat het bij iedereen weer goed lijkt te komen behalve bij mij... Hoe kinderachtig dat ook klinkt. Ik weet niet eens of ik dat wil maar ik weet niet wat er bij ons zo verkeerd zat dat het bij ons nu niet meer kan. Nou ja ik kan het niet uitleggen.
Ga (weer) proberen te daten met de ex. Eh, ex-ex nu dan

Hm, ik ben eventjes zo tevreden met álle relaties in mijn leven. Dit is nieuw en spannend enzo; vriendinnen zijn top; gaat steeds lekkerder met de studievriendinnen; familie is heel fijn...
Oud 05-06-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
Mh, ik zou het ook niet echt leuk vinden. Sletten an sich begrijp ik - sletten als je de kans hebt om binnenkort met een echt leuk meisje wat te beginnen, vooral als je het risico loopt dat ze het ziet, niet.

Ik zou haar maar heel snel vertellen dat je haar wel echt heel leuk vindt en dat dat een hele stomme actie was, anders is het vrij hopeloos.
Oud 05-06-2006, 12:32
farai
Avatar van farai
farai is offline
verdrietig om de dingen die hij zei. Maar kga er verder ni op in hier.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 05-06-2006, 12:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
Zwaar kut. Ik heb vrijdagavond gezoend met een meisje, maar dat was gewoon rondsletten. Dat is gezien door een ander meisje, dat ik wel echt heel leuk vind. We hadden daarvoor echt veel en leuk contact, en er zat iets aan te komen. Sindsdien negeert ze me, reageert niet op briefjes, smsjes, loopt de andere kant op als ze me ziet...

Mja eigen schuld een beetje. Van de andere kant overdrijft ze. En het is natuurlijk wel een teken dat ze me echt leuk vond.
LOMP KIEKEN!!


Maar zoiets heb ik je al verteld. Was nochtans leuk meisje waar je kans bij maakte...


Nu ja, probeer haar duidelijk te maken dat 't eenmalig en stom was, maar of 't veel gaat uithalen, dat weet ik niet...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-06-2006, 13:58
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Goed, vanaaaaavond <3<3<3<3<3.

Oh en hij weet nog niet dat ik weer dreads heb, hehe
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 05-06-2006, 14:08
fractuur
fractuur is offline
Ertur: je gaat zeggen hoe leuk je haar vindt en wat voor achterlijke actie van je was en wel NU!!! *trapt Ertur voor even van het forum af*

OT: Ik weet al waarom hij niet reageert op mn smsjes. Aangezien hij mij zelf gisteren al aan de telefoon vertelde dat zijn batterij bijna leeg was, en dat hij zijn oplader niet mee had genomen naar zijn ouders.

Vanavond maar weer goedmaken dan.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-06-2006, 14:16
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Het gaat zijn gangetje
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 05-06-2006, 14:34
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Nggggh, ik ben zenuwachtig voor morgen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 05-06-2006, 14:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Morgen Blanes! OEH! Gaat zo leuk worden Zaterdagavond was leuk, gisteravond en vanochtend was leuk, het was goed om weer es wat tijd met mn beste vriendinnetje door te brengen, en aangezien ik haar mening en advies en knuffel wel goed kon gebruiken...

Want, o hulde, ik heb zowaar een rijtje! Zeg maar een heel mooi rijtje met allerlei gedachten en gevoelens en ideeën en plannen. Een schitterend rijtje! En o gossie, ik ben er echt trots op, het is gewoon aandoenlijk. Puh. Ben benieuwd wie de eerste is om dat rijtje om te donderen, dat soort dingen duren bij mij nooit lang...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-06-2006, 14:51
Bruna
Avatar van Bruna
Bruna is offline
Ik vrees dat ik nog steeds van hem hou. En dat wil ik niet. Vannacht heb ik weer over hem gedroomd en in die droom kon ik me zo goed inhouden en hem zo goed weerstaan, totdat er na lange tijd toch een moment vol spanning was en we kusten. En daarna nog een keer. En dat wil ik niet. Ik wil ook niet meer met hem willen zoenen. Het mag nu wel allemaal voorbij zijn. Ik zie ergens uit naar het moment dat hij belt, maar ik zie er nog meer tegenop. Want ik denk dat hij wel zal bellen. Ik heb hem al een tijd niet gesproken.
Oud 05-06-2006, 14:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Kusjes!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #36
Methuselah
498 16-06-2006 19:55
Liefde & Relatie Kippenvel
puur
7 27-10-2005 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.