Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 18:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-04-2005 @ 15:42 :
Was ooit een van de grootste talenten van NEC, vertrok naar Feyenoord en toen werd het minder. Die hadden ze eigenlijk moeten houden.
Ja, toch onbegrijpelijk dat die jongen bij Feyenoord geen kans heeft gekregen. Vond het wel een type speler voor Feyenoord: lekker veel inzet en strijd leveren.

Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-04-2005 @ 20:27 :
Vind je? Ik vind Jonker helemaal niets.
Ach, soms bekritiseren we hem wel omdat hij te tactisch wil spelen in de eerste divisie, waar het vooral aankomt op strijd. Tevens maakt hij wel eens verkeerde belissingen in het veld.
Echter, sinds hij gekomen is geven we weinig weg achterin, we worden tenminste niet meer zo vaak weg gespeeld (afgelopen vrijdag is een uitzondering, maar dat kwam omdat er geen bloed, zweet en tranen was, wat er normaal wel moet zijn in een derby) en het is een trainer die heel kort bij de fans staat. Communicatie tussen trainer en supporters is er genoeg. Hij probeert er echt werk van te maken. Sinds zijn komst zie je dat MVV op diverse terreinen aan het groeien is. Laat hem dus wel ff blijven.
Later misschien als het niet "doorgroeit" kan ik hier wel op terug komen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 25-04-2005, 19:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-04-2005 @ 19:41 :
Ja, toch onbegrijpelijk dat die jongen bij Feyenoord geen kans heeft gekregen. Vond het wel een type speler voor Feyenoord: lekker veel inzet en strijd leveren.
Nou jah, hij heeft daar wel wat wedstrijden mee mogen pakken en dat deed hij zeker niet onverdienstelijk. Maar hij zat net in een fase waarin hij veel minuten moest pakken en dat is bij Feyenoord niet gelukt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-04-2005, 20:23
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Maar laten we eerlijk zijn Collen is nou niet echt een talent. Hij werkt hard en wil graag, maar wat vijf zegt op andere fronten komt hij zeker te kort
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 25-04-2005, 21:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 25-04-2005 @ 21:23 :
Maar laten we eerlijk zijn Collen is nou niet echt een talent. Hij werkt hard en wil graag, maar wat vijf zegt op andere fronten komt hij zeker te kort
Voor NEC was het dus indertijd dé ideale rechtsback. Maar nogmaals, z'n ontwikkeling heeft stilgestaan waar hij juist door had moeten ontwikkelen. Hij had weldegelijk potentie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-04-2005, 21:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
+ hij is vaak geblesseerd.

Maar een goeie mentaliteit heeft hij wel
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-04-2005, 22:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hij komt bij mij altijd zo dom over, moet ook vaak aan Heubach denken als ik hem zie voetballen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-04-2005, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-04-2005 @ 23:03 :
Hij komt bij mij altijd zo dom over, moet ook vaak aan Heubach denken als ik hem zie voetballen
Collen moet in Engeland gaan voetballen, gewoon bal afpakken en dan een ros naar voren geven, ideaal voetbal voor hem
Oud 26-04-2005, 10:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja maar dan wel in The Championship
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-04-2005, 11:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Collen is gewoon een van der Doelen, ideaal tegen grote tegenstanders, maar als je het spel moet maken heb je er niets aan.

Overigens mag Thijs Hendriks transfervrij weg bij NEC en de laatste keren dat ik hem heb zien voetballen (oa. doelpuntenmaker tegen Twente), begon ik steeds meer overtuigd te raken van zijn talent. Z'n broer is ook een goeie, maar als hij als rechtsbuiten/rechtshalf mag staan bij een club onderaan de eredivisie of bovenaan de eerste, kan hij nog best een fantastische aanwinst zijn voor een dergelijke club. Jammer dat NEC zo weinig met z'n jeugd doet, momenteel. Volgend jaar hebben we alleen nog maar Leiwakabessy en Nalbantoglu als basisspelers
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-04-2005, 14:37
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-04-2005 @ 12:54 :
Collen is gewoon een van der Doelen, ideaal tegen grote tegenstanders, maar als je het spel moet maken heb je er niets aan.

Overigens mag Thijs Hendriks transfervrij weg bij NEC en de laatste keren dat ik hem heb zien voetballen (oa. doelpuntenmaker tegen Twente), begon ik steeds meer overtuigd te raken van zijn talent. Z'n broer is ook een goeie, maar als hij als rechtsbuiten/rechtshalf mag staan bij een club onderaan de eredivisie of bovenaan de eerste, kan hij nog best een fantastische aanwinst zijn voor een dergelijke club. Jammer dat NEC zo weinig met z'n jeugd doet, momenteel. Volgend jaar hebben we alleen nog maar Leiwakabessy en Nalbantoglu als basisspelers
ach de jeugd van Vitesse loopt voor een prikkie weg als ze eenmaal een beetje goed zijn, dat is net zo erg

verder Gentenaar kan naar Trabzonspor, aldus TV Gelderland. Jan Sommerdijk zal wel te veel shoarma gegeten hebben
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 26-04-2005, 14:52
Verwijderd
Datum: 26-04-2005 Tijd: 13:57
"NAC wil doelman Postma"



Volgens enkele bronnen onder onze trouwe bezoekers zou NAC interesse hebben in doelman Stefan Postma. De huidige 2e keeper van Aston Villa heeft onlangs een vernieuwde aanbieding van Villa geweigerd en mag hierdoor verkocht worden.

Postma heeft in de wedstrijden die hij gekeept heeft, laten zien veel progressie gemaakt te hebben sinds zijn vertrek bij de Graafschap. Er zou een prijskaartje aanhangen van zo'n 5 ton, tevens zou hij al op de tribune hebben gezeten tijdens NAC - NEC.

Er is ook nog nieuws over Dennis Gentenaar. Een van de Turkse clubs die in hem geinteresseerd is, is Trabzonspor. Deze club heeft zich al officieel gemeld voor onderhandelingen met de doelman.

Later ongetwijfeld meer over deze (tot nu toe) geruchten.


Bron: B-Side Rats!, kleine, Da Pope, voetbalplus
Oud 26-04-2005, 14:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-04-2005 @ 15:52 :
Er is ook nog nieuws over Dennis Gentenaar. Een van de Turkse clubs die in hem geinteresseerd is, is Trabzonspor. Deze club heeft zich al officieel gemeld voor onderhandelingen met de doelman.
Die praten ook al met Niedzielan. Pikken ze wel 2 topspelers op
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-04-2005, 15:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Snel gaan als ik Gentenaar was, zakkenvullen en een keer terugkeren naar Nederland
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-04-2005, 16:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jep, engeland gaat hem toch niet meer lukken, vanwege z'n lengte...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-04-2005, 09:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mateja Kezman heeft genoeg van de bank van Chelsea. De Serviër kwam pas vorige zomer over PSV, maar spreekt al over een vertrek. "Dit kan ik niet veel langer volhouden", zegt de aanvaller.

"Ik zou nu het hoogtepunt in mijn carrière moeten beleven, maar dat is niet zo. Als ik weet dat ik weer zo'n jaar voor de boeg heb, heeft het geen zin. Dan ga ik met de grote baas praten."

"Er zijn op dit moment ongeveer tien clubs die belangstelling tonen. Ik weet dat ik ook bij PSV altijd welkom ben. Dat blijft dus een optie, maar nu is het onzeker waar mijn toekomst ligt."
Bron: TT-één
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2005, 15:12
GDAer
Avatar van GDAer
GDAer is offline
(bron: Voetbal.nl)

Guus Hiddink wil nadenken over het terughalen van Mateja Kezman van Chelsea naar PSV. "Ik zeg niet dat het geen optie is om Mateja te benaderen. Het is alleen zaak om daar met alle partijen rustig over na te denken. Laat hem ook maar even tot rust komen", verklaarde de coach van PSV in AD Sportwereld.

"We kennen Mateja natuurlijk goed. Hij heeft ongelooflijk veel energie en die kan hij momenteel niet kwijt bij Chelsea", vervolgde Hiddink. Kezman verhuisde afgelopen zomer vol ambitie naar Londen, maar moet zich tevreden stellen met een rol op het tweede plan. Hij komt bovendien zeer moeizaam tot scoren. In het tijdschrift Voetbal International verklaarde hij deze week open te staan voor een terugkeer: "Ik weet dat ik bij PSV welkom ben en ik zal er altijd willen spelen. In mijn hoofd blijft die optie dus bestaan, maar is het onzeker waar mijn toekomst nu ligt." Kezman maakte in 122 eredivisiewedstrijden voor PSV 105 doelpunten. Bij Chelsea staat zijn teller na 25 competitieduels op vier goals.
__________________
*Come on FCHBU and GDA* GDA veilig :P
Oud 30-04-2005, 18:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Paul Bosvelt naar Heerenveen...

Dat vind ik dus TOTAAL geen club voor die gast...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-04-2005, 18:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Klopt, hijs een speler voor een volksclub...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-05-2005, 20:42
Verwijderd
Mendes da Silva is akkoord met AZ...

nu moeten NAC en AZ nog tot overeenstemming komen, NAC wil Ali Elkatabbi of hoe je het ook mogen schrijven + een transfersom voor David.
Oud 01-05-2005, 20:43
Vier Ketjing
Avatar van Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
Gimme More Beer: ging Sinouh nou naar NEC of heb ik het helemaal mis?
__________________
Nummer vier, vier het mee
Oud 01-05-2005, 20:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Vier Ketjing schreef op 01-05-2005 @ 21:43 :
Gimme More Beer: ging Sinouh nou naar NEC of heb ik het helemaal mis?
Ze bekijken er meer, maar Sinouh is volgens mij uit beeld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-05-2005, 20:53
Vier Ketjing
Avatar van Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-05-2005 @ 21:48 :
Ze bekijken er meer, maar Sinouh is volgens mij uit beeld.
ik had jullie die grabbelaar wel gegunt
oja de keeper van Anderlecht was ook kandidaat meen ik gelezen te hebben
__________________
Nummer vier, vier het mee
Oud 02-05-2005, 10:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha dat zou zielig zijn voor NEC, dan zijn echt alle linies kut

Nigel De Jong word ik verband gebracht met PSV als vervanger van Van Bommel, was niet tevreden over zijn behandeling bij Ajax en heeft laten weten te willen vertrekken. Lijkt me niet eens zo'n slecht idee, barst van het talent maar vrees dat hij bij Ajax het nooit zal halen. Maar het is wel een echte Amsterdammer


AZ richt nu zijn pijlen op 'N Kufo omdat de 6 miljoen voor Huntelaar een beetje te veel lijkt. Tja een miskoop kan Blaise nooit zijn aangezien hij voor minder dan 1,5 miljoen te koop is en hij er toch wel 20 in een seizoen in legt. Hoop alleen echt dat hij blijft. Misschien kan Twente een constructie maken dat Ramzi terugkeert, dan zou ik er wel vrede mee hebben
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 10:08.
Oud 02-05-2005, 10:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-05-2005 @ 11:05 :
haha dat zou zielig zijn voor NEC, dan zijn echt alle linies kut
Onze 3 mannen voorin zijn stuk voor stuk prima voetballers (vd Eede geef ik het voordeel van de twijfel), op het middenveld staan boutahar en barreto, geen slechte voetballers en in de verdediging wisgerhof en ebbinge, hoeft ook niet kut te zijn.

Alleen moeten we gewoon een coach hebben die er eens een team van gaat maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-05-2005, 10:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Vier Ketjing schreef op 01-05-2005 @ 21:53 :
ik had jullie die grabbelaar wel gegunt
oja de keeper van Anderlecht was ook kandidaat meen ik gelezen te hebben
En nog een of andere kerel uit scandinavië, die ik heb zien spelen en waar ik erg van onder de indruk was. Die kerel van Anderlecht (2e keeper) is wel een goede, 4-voudig international, maar speelt mij iets te wisselvallig.

Maar goed, NEC moet maar genoegen nemen met wat minder, want een keeper als Gentenaar zullen we nooit meer vinden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-05-2005, 14:18
one.
one. is offline
Twente-talent Boerrigter vertrekt naar Ajax.
__________________
.
Oud 03-05-2005, 20:53
Vier Ketjing
Avatar van Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
Michael Jansen tot 2008 bij Vitesse

Vitesse en Michael Jansen zijn alsnog tot overeenstemming gekomen over het openbreken van het contract van de verdediger. Het contract wordt verlengd met twee jaar, waardoor Jansen nog tot 2008 aan Vitesse verbonden is. De onderhandelingen liepen anderhalve week geleden nog vast, omdat Vitesse de gelimiteerde transfersom, die Jansen wilde bedingen, onredelijk vond. Na wat irritaties over en weer werden vorige week woensdag de besprekingen hervat en kwamen beide partijen er snel uit. Jansen debuteerde in 2002 in Vitesse 1 en geldt sinds dit seizoen als een vaste basisspeler.

Bron: Omroep Gelderland 03-05-2005

-----------------------------------------------------------

__________________
Nummer vier, vier het mee
Oud 04-05-2005, 14:35
one.
one. is offline
Bij Ajax dreigt er deze zomer een grote uitloop van spelers. Maxwell en Trabelsi hebben al aangegeven deze zomer te vertrekken. De Jong en Van Der Vaart denken ook al aan een vertrek uit Amterdam, en Pienaar laat zijn toekomst afhangen van wat zijn maatje De Jong doet.

Ik vind het erg jammer allemaal. Veel van het talent wat er de afgelopen 2 jaar is opgekomen, gaat waarschijnlijk nu al weer weg.

Wat denken jullie ervan?

De Ridder wordt gevolgd door Tottenham, het gerucht gaat dat ze 3,7 miljoen voor hem willen betalen.
__________________
.
Oud 04-05-2005, 16:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV zet Leonardo in wachtkamer
MVV heeft de onderhandelingen met Leonardo voorlopig op een laag pitje gezet. De Maastrichtenaren maken geen gebruik van een optie in het contract (verlenging met één jaar) en willen pas verder praten als de begroting voor volgend seizoen rond is. Mocht blijken dat er geld is om de Braziliaan in De Geusselt te houden, dan kan de club de gesprekken weer openen. Leonardo, die al heeft aangegeven het liefst bij MVV te blijven, is nu vrij om te onderhandelen met andere clubs. De aanvaller werd in de winterstop door MVV ingelijfd, nadat hij een half jaar bij de amateurs had gespeeld. Daarvoor speelde hij onder meer bij FC Groningen en Feyenoord.

Ik hoop toch dat Leo blijft, op voorwaarde dat hij zijn conditionele achterstand voor volgend seizoen goedmaakt op de rest. In de helft van de wedstrijden was het onzeker of hij kon spelen vanwege pijntjes of vermoeidheid van de vorige wedstrijd. Het is de beste rechtsbuiten die we hebben, die willen veel supporters niet kwijt.
Maja, van de andere kant: Brazilianen (en dat zie ik bij hem ook al terug) voetballen te veel voor zichzelf en doordat Leo bij veel acties 4 scharen en 3 hakjes wil maken, vertraagt hij het spel en levert hij ook nog eens een aantal ballen in.
Maar hij wilde zelf in Maastricht blijven, maar het feit dat-ie nu moet wachten is voor hem natuurlijk minder nieuws...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-05-2005, 16:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 02-05-2005 @ 15:18 :
Twente-talent Boerrigter vertrekt naar Ajax.
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-04-2005 @ 22:59 :
Stelletje sloaperds ook weer bij Twente, een groot talent uit de jeugdopleiding (waar ik nog mee gevoetbald heb ) krijgt geen profcontract en nog geen dag later komt Ajax met een contract en morgen gaat hij een gesprek voeren in Eindhoven, hoor ik uit betrouwbare bron (zijn vader ). En naast wie zat ik op het terras vanmiddag.. Dhr. Coolen, laat hem iets nuttigs doen en die jongen bij de selectie halen
Was al een tijdje bekend Het is trouwens helemaal niet zo'n groot talent als dat ze bij Ajax denken ^^ best grappig om dan meteen te zien dat het een groot talent van Twente is, hij springt er echt niet boven uit. Maar we zullen zien wat het word.

Feyenoord is geinteresseerd in Niemeyer en Newcastle in Majstorovic. Ik ben er van overtuigd dat ze beiden een versterking zijn bij beide teams, maar Twente heeft al laten weten ze alleen voor een erg hoog bedrag te laten gaan. Ze hebben financieel al een goed jaar gedraaid en beide spelers hebben nog een lang contract. 'N Kufo stond ook al in de belangstelling van AZ, en Cziommer gaat terug naar S04. Maar ik heb er vertrouwen in dat De Plaag dit allemaal goed gaat regelen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-05-2005, 19:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Majstorovic moet zo'n 6 miljoen op gaan brengen..

Veel geld maar voor minder hoeven ze hem ook niet te laten gaan van mij.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-05-2005, 15:33
one.
one. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-05-2005 @ 20:31 :
Majstorovic moet zo'n 6 miljoen op gaan brengen..

Veel geld maar voor minder hoeven ze hem ook niet te laten gaan van mij.
Ik hoop nog altijd dat Ajax hem erbij haalt.
__________________
.
Oud 06-05-2005, 18:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-05-2005 @ 20:31 :
Majstorovic moet zo'n 6 miljoen op gaan brengen..
Hoe is de hoogte van die opbrengst bepaald Per goed gespeelde wedstrijd of per elleboog?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-05-2005, 21:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-05-2005 @ 19:21 :
Hoe is de hoogte van die opbrengst bepaald Per goed gespeelde wedstrijd of per elleboog?
Per het aantal keren zijn naam in de media
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-05-2005, 10:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ROOSENDAAL Een 22-jarige supporter van
RBC is overleden na een ongeluk met een
busluik.Twee anderen raakten zwaar
gewond.Na de gewonnen wedstrijd tegen
NAC hadden de drie het luik geopend en
hun hoofd naar buiten gestoken.

Toen de bus onder een viaduct reed,
klapte het luik dicht.De 22-jarige man
uit Bergen op Zoom overleed in het
ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Al op de heenweg naar Breda moest de
chauffeur de supporters een paar keer
waarschuwen het luik dicht te laten.Op
de terugweg zette hij de bus een paar
keer aan de kant omdat het luik toch
werd opengemaakt.


www.derat.nl


Rust in vrede.

Edit: http://www.rbcnet.nl/ voor condoleance register.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 17:02.
Oud 07-05-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-05-2005 @ 11:15 :
ROOSENDAAL Een 22-jarige supporter van
RBC is overleden na een ongeluk met een
busluik.Twee anderen raakten zwaar
gewond.Na de gewonnen wedstrijd tegen
NAC hadden de drie het luik geopend en
hun hoofd naar buiten gestoken.

Toen de bus onder een viaduct reed,
klapte het luik dicht.De 22-jarige man
uit Bergen op Zoom overleed in het
ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Al op de heenweg naar Breda moest de
chauffeur de supporters een paar keer
waarschuwen het luik dicht te laten.Op
de terugweg zette hij de bus een paar
keer aan de kant omdat het luik toch
werd opengemaakt.


www.derat.nl


Rust in vrede.
In de euforie van de overwinning op ons....
Stom stom stom, maar toch... rust in vrede.
Oud 07-05-2005, 18:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-05-2005 @ 11:15 :
ROOSENDAAL Een 22-jarige supporter van
RBC is overleden na een ongeluk met een
busluik.Twee anderen raakten zwaar
gewond.Na de gewonnen wedstrijd tegen
NAC hadden de drie het luik geopend en
hun hoofd naar buiten gestoken.

Toen de bus onder een viaduct reed,
klapte het luik dicht.De 22-jarige man
uit Bergen op Zoom overleed in het
ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Al op de heenweg naar Breda moest de
chauffeur de supporters een paar keer
waarschuwen het luik dicht te laten.Op
de terugweg zette hij de bus een paar
keer aan de kant omdat het luik toch
werd opengemaakt.


www.derat.nl


Rust in vrede.

Edit: http://www.rbcnet.nl/ voor condoleance register.
Ai... wat rot zeg... maar eigenlijk staat dit bericht in het verkeerde topic.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-05-2005, 18:48
one.
one. is offline
R.i.p.
__________________
.
Oud 07-05-2005, 19:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Interviewtje gelezen met Barreto, het blijkt toch wel dat hij liever blijft dan gaat, hij vindt dat het allemaal niet te snel moet gaan, want hij voelt dat hij nog lang niet zo goed voetbalt als hij eigenlijk zou kunnen. Onze GDL heeft in ieder geval aangegeven hem niet voor een paar miljoen te laten gaan. Goede zaak dus
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-05-2005, 19:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Paymans gaat naar vitesse, omdat hij daar meer toekomst ziet... Sukkel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-05-2005, 19:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volgens de geruchten is Nelisse zo goed als rond met FC Groningen. Daar zal hij dan het aanvalskoppel met Nevland gaan vormen. Lijkt me toch een leuk duo voor Groningen...
__________________
Zuur...
Oud 09-05-2005, 15:21
one.
one. is offline
Zou het eingelijk niet logisch zijn wanneer Nevland naar de top-drie gaat? (Ajax, AZ, PSV)
__________________
.
Oud 09-05-2005, 15:34
Verwijderd
Datum: 09-05-2005 Tijd: 09:52
Zwaanswijk voor 3 jaar naar NAC

Patrick Zwwanswijk zal vermoedelijk deze week een contract voor 3 jaar tekenen bij NAC.
NAC is – op enkele details na – rond met de voormalige speler van FC Utrecht.
De 30-jarige centrale verdediger speelde tussen 1998 en 2004 bij de ploeg uit de Domstad zo’n 160 duels in de eredivisie. Vorige zomer waren er al contacten met NAC, maar Zwaanswijk koos voor Oita Trinita in Japan. Sportief gezien beviel dat prima. ‘Maar ik zit hier niet alleen, mijn gezin wil graag terug naar Europa’, vertelde hij deze week al in Voetbal International. De keus is dus op NAC gevallen. Zwaanswijk wordt deze week gepresenteerd en is daarmee dus de speler die woensdag gepresenteerd zal worden.


Bron: B-side Rats, Stem
Zeer mooi, weer een goede speler voor NAC!
Oud 09-05-2005, 16:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ja, als NAC volgend seizoen nog geen Europees voetbal haalt dan is er toch iets mis daar in Breda... Ze krijgen een mooie selectie.

AZ heeft trouwens de hoop om Huntelaar en Mendez da Silva aan te trekken opgegeven. De twee spelers zijn te duur.
__________________
Zuur...
Oud 09-05-2005, 17:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 09-05-2005 @ 16:21 :
Zou het eingelijk niet logisch zijn wanneer Nevland naar de top-drie gaat? (Ajax, AZ, PSV)
Er zijn geruchten dat men inderdaad geïnteresseerd is. En niet onterecht natuurlijk. Hele veelzijdige speler
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-05-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-05-2005 @ 17:18 :
Ja, als NAC volgend seizoen nog geen Europees voetbal haalt dan is er toch iets mis daar in Breda... Ze krijgen een mooie selectie.

AZ heeft trouwens de hoop om Huntelaar en Mendez da Silva aan te trekken opgegeven. De twee spelers zijn te duur.
NAC vroeg 4 miljoen voor David
Oud 09-05-2005, 22:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-05-2005 @ 18:46 :
NAC vroeg 4 miljoen voor David
Precies, en dat is een belachelijk bedrag voor die speler... Maar dat weet NAC donders goed.
__________________
Zuur...
Oud 09-05-2005, 22:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NAC is lekker inkopen aan het doen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-05-2005, 12:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm ik vind Zwaanswijk niet zo'n hele grote versterking eigenlijk, heeft nog wel wat gebreken en is zelfs al een beetje over zijn top (en zo hoog lag die top nou ook weer niet..)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 10-05-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-05-2005 @ 13:00 :
Hmm ik vind Zwaanswijk niet zo'n hele grote versterking eigenlijk, heeft nog wel wat gebreken en is zelfs al een beetje over zijn top (en zo hoog lag die top nou ook weer niet..)
Maak de vergelijking Zwaanswijk - Schenning eens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.