Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 12:50
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik hoor bij Ajax-PSV nu al minuten lang hoerenjong maar ingrijpen bij Ado of Vitesse is blijkbaar een stuk makkelijker
Oud 20-03-2005, 12:53
Co
Co is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-03-2005 @ 13:50 :
Ik hoor bij Ajax-PSV nu al minuten lang hoerenjong maar ingrijpen bij Ado of Vitesse is blijkbaar een stuk makkelijker
ach, het zij zo

v.Bommel pakt het publiek op heerlijke wijze terug, middels zijn hattrick
Oud 20-03-2005, 13:03
Verwijderd
wat een verschrikkelijk kutwedstrijd weer gister... het wordt gewoon zorgelijk
Oud 20-03-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 01:26 :
1 - 2

Ach jah, het was te voorspellen. NEC moest winnen en deed dat dan ook. Naar wat ik bij de samenvatting heb gezien, hebben ze er wel weer overdreven veel kansen voor nodig gehad...
het was dramatisch..eerste helft was van beide kanten slaapverwekkend... 2de helft gingen we er achter staan en ging NAC ook wat beter voetballen en scoorden dus... en dan wordt er weer op zown klungelige wijze verdedigd en dus de punten verspeeld...

en verzin trouwens eens wat anders als dat homo's jaja, de homo's uit Breda... jullie leken verdacht veel op Stillem2 in het uitvak..
Oud 20-03-2005, 14:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 20-03-2005 @ 14:06 :
het was dramatisch..eerste helft was van beide kanten slaapverwekkend... 2de helft gingen we er achter staan en ging NAC ook wat beter voetballen en scoorden dus... en dan wordt er weer op zown klungelige wijze verdedigd en dus de punten verspeeld...

en verzin trouwens eens wat anders als dat homo's jaja, de homo's uit Breda... jullie leken verdacht veel op Stillem2 in het uitvak..
Gheghe, ze hadden de eerste 500 kaartjes voor 9 euro aangeboden, dan komt het klootjesvolk dus met bussen vol naar breda en houdt de HK het voor gezien. Jah, dan krijg je van die kutliedjes. Maar goed, je mag allang blij zijn dat ze wat zongen

NEC heeft grote kansen gehad, vooral in de eerste helft (ik zeg niedzielan, wielaert?), maar goed, je kunt met wielaert niet voetballen, maar je kunt ook niet zonder hem. Spijtig, maar waar...

Laten we maar hopen dat de Gier volgend jaar de voetbalschoenen weer aantrekt, anders zie ik het somber in voor de toekomst
Oud 20-03-2005, 14:33
jur410
jur410 is offline
60e minuut weggegaan
wat een afgang, psv is gewoon goed bezig en Ajax heeft ze nog niet op een rijtje.
Oud 20-03-2005, 15:16
mrhanky
mrhanky is offline
als je zulke cadeautjes geeft dan verdien je gewoon een pak slaag en dat is ook gebeurd. Al twijfel ik wel over de penalty. Kon et niet goed zien. Maar op vi.nl staat dat het Schwalbe was.

En verder was braamhaar weer lekker bezig
Oud 20-03-2005, 15:16
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
jur410 schreef op 20-03-2005 @ 15:33 :
60e minuut weggegaan
wat een afgang, psv is gewoon goed bezig en Ajax heeft ze nog niet op een rijtje.
dat zijn de echte supporters. Die gaan weg als het slecht gaat
Oud 20-03-2005, 15:32
Wawl
Wawl is offline
Ik zei het eerder al dat ik dacht dat PSV zou winnen. Helaas heeft mijn verstand het van mijn gevoel gewonnen, deze keer. Dan moeten we over een paar wedstrijdronden maar van AZ winnen, deze keer was PSV gewoon een aantal klassen beter. Ter conclusie van deze post wil ik even iets quoten wat op nu.nl staat:
Citaat:
Tussen een elftal dat in de UEFA-beker wordt uitgeschakeld door Auxerre en een kwartfinalist in de Champions League zit nu eenmaal een wereld van verschil.
Mjah, er zit toch wel een grote waarheid in.
Oud 20-03-2005, 16:23
Gimme more beer
Citaat:
mrhanky schreef op 20-03-2005 @ 16:16 :
Precies, dat zijn de echte ajax supporters...
Oud 20-03-2005, 16:43
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 17:23 :
Precies, dat zijn de echte ajax supporters...
Nee, alleen supporters van Nijmegen zijn echt.
Oud 20-03-2005, 16:46
Gimme more beer
Citaat:
Wawl schreef op 20-03-2005 @ 17:43 :
Nee, alleen supporters van Nijmegen zijn echt.
Gelukkig wel wat fanatieker dan die uit amsterdam. Hoewel we er wel een beetje moedeloos van worden, de laatste tijd
Oud 20-03-2005, 16:47
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 17:46 :
Gelukkig wel wat fanatieker dan die uit amsterdam. Hoewel we er wel een beetje moedeloos van worden, de laatste tijd
Ajax heeft inderdaad een groot aantal gelegenheidsupporters, maar dat is de straf die Ajax krijgt omdat ze zo groot zijn in Nederland.
Oud 20-03-2005, 17:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geweldige eerste helft, heb echt van mijn clubje genoten de eerste 45 minuten. Pressie, combinaties, alles liep, alleen viel die bal niet voor een 2de/3de keer tussen de palen.. Tweede helft leek er wel een andere ploeg te staan, krijg je zo'n stom tegendoelpunt en dan kom je niet meer aan voetballen toe. Maargoed voor de tweede keer deze week zegevierde gerechtigheid in Enschede, 3 belangrijke punten.

Is er btw nog ergens een linksback in de aanbieding?! Die van ons is defect
Oud 20-03-2005, 17:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 20-03-2005 @ 16:16 :
(8) En laat je club maar in de steek...

Hoppa, 0-4. Kampioenschap beslist... of AZ moet nog vet terug komen en PSV moet veel punten laten liggen.
Twente in de slotminuut langs ADO middels een penal van N'Kufo... Feyenoord ook lucky door 2 goals in de slotminuut. Verder boeken RBC en Heerenveen nuttige overwinningen.

Was een weekend met veel mooie doelpunten... maar ook met wat opstootjes. Tenminste bij de Superboeren waren ze zich onderling aan het slaan en bij Den Bosch-Roda scheen er ook een en ander aan de hand te zijn geweest? Ach ja...
Oud 20-03-2005, 18:10
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-03-2005 @ 18:53 :
Is er btw nog ergens een linksback in de aanbieding?! Die van ons is defect
Valencia, gratis af te halen!
Oud 20-03-2005, 21:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Vites uit, Heerenveen uit, NEC thius, Utrecht uit, PSV uit

Alledrie de concurrenten+PSV, dan weten we waarschijnlijk wel of Europa haalbaar is of niet...
Oud 20-03-2005, 21:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 19:10 :
Valencia, gratis af te halen!
Mag ik hem ook ruilen voor Heubach?
Oud 20-03-2005, 21:10
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-03-2005 @ 22:07 :
Mag ik hem ook ruilen voor Heubach?
Nee, alleen voor een scorende spits... Eventueel een machine...
Oud 20-03-2005, 21:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Wawl schreef op 20-03-2005 @ 17:47 :
Ajax heeft inderdaad een groot aantal gelegenheidsupporters, maar dat is de straf die Ajax krijgt omdat ze zo groot zijn in Nederland.
Het was toch ook echt de F-side die wegging..
Oud 20-03-2005, 21:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 22:10 :
Nee, alleen voor een scorende spits... Eventueel een machine...
Dikke Kimmie?
Oud 20-03-2005, 21:37
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 20-03-2005 @ 22:17 :
vond ik ook erg zwak ja
Oud 20-03-2005, 22:11
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-03-2005 @ 22:17 :
Dikke Kimmie?
Ik denk dat alleen van Nistelrooij ons nog kan redden
Oud 21-03-2005, 07:44
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Watjes.
Oud 21-03-2005, 08:50
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
jur410 schreef op 20-03-2005 @ 15:33 :
60e minuut weggegaan
Je bent een schande voor Vak410! Weglopen!! Tss..
Oud 21-03-2005, 11:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ergens kan ik het wel begrijpen, de 60e minuut is wel erg vroeg maar als NAC 0-4 achterkomt dan zou ik het in de 80ste minuut ook voor gezien houden.
Oud 21-03-2005, 11:33
Gimme more beer
Ik loop nooit eerder weg, maar soms vind ik het wel goed als supporters een statement maken. Zoals bijvoorbeeld tegen wisla krakow...

Overigens ging bij NEC het meeste publiek altijd eerder weg om in de struiken te gaan zitten. Zal dit jaar met NEC - vitesse ook wel gebeuren, als we voor het eerst sinds 8 jaar op onze bek gaan
Oud 21-03-2005, 15:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 21-03-2005 @ 12:14 :
Ergens kan ik het wel begrijpen, de 60e minuut is wel erg vroeg maar als NAC 0-4 achterkomt dan zou ik het in de 80ste minuut ook voor gezien houden.
Haha, ik heb het nog "erger" gezien... diverse supporters van ons zijn bij Eindhoven uit al meteen in de rust bij een achterstand van 4-0 naar huis gegaan.
Ikzelf blijf altijd gewoon 90 minuten, ook al is er bij een 4-0 achterstand nix meer aan.

Was wel grappig om te horen gister in de Arena: "Marco, zet je bril eens op!"
Oud 21-03-2005, 17:05
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 21-03-2005 @ 09:50 :
Je bent een schande voor Vak410! Weglopen!! Tss..
Hehe! Dacht meer aan "Geheel in de traditie van.."
Oud 21-03-2005, 17:16
S.C. Feijenoord
Citaat:
USPalermo schreef op 18-03-2005 @ 14:14 :

De wettelijke regelgeving is erg krom, en bepaalde 'middelen van overheid' streven hun doel totaal voorbij.
Neem die combi nu , Ajax-Twente 100 man in het uitvak -allemaal nette jongens - Twente scoort 1-2 en het halve vak waarin ik zat -lange zijde - , springt op om de overwinning te vieren, is niet bang voor een provocerende ajacied en loopt zelf uit te dagen.
Tja omgekeerde wereld een beetje natuurlijk, wél genieten om tussen 30.000 gefrusteerde j*den te zitten...
Gebeurt nou nooit is bij ons!

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Al die doorslaande regels worden gedragen door mensen die in principie nooit de oorzaak zijn van combi's, pasfoto's etc. Maar dat zijn ook net de mensen die te weinig contacten hebben om op een andere manieren te reizen.

De mensen die bij ons buiten de combi reizen zijn vaak juist in het verleden de oorzaak geweest.
Ik zelf heb het ook gehad met een combi. Ik kan best begrijpen dat wij niet naar Amsterdam mogen op vrij vervoer, maar ik vertik het gewoon om me als een klein kind dat naar Duinrell gaat te laten behandelen.

Nu zit ik of ergens anders, of zie heel de wedstrijd niet. Vaak niet eens ongezellig, om met een groepje een kroeg op te zoeken in de speelstad en daar te kijken. Hoewel het stadion wel altijd iets aparts heeft, heeft het wel in de afgelopen jaren aan charme ingeleverd.

Ik ben niet opzoek naar problemen, maar wil wel gewoon op m;n eigen manier het voetballen kunnen beleven.

De nieuwe regels van de KNVB zijn weer een teken van hoever we aan het doorslaan zijn. En weer zullen de 'echte' toch manieren vinden om er onderuit te komen. Ik zie het nu al, sommige hebben niet eens meer een seizoenkaart, gaan nooit wedstrijden, komen echt letterlijk alleen voor de 'rotzooi'.

Tsjah, daar sta je dan met je pasfoto's en je getekende voorwaarden, maar zulken gasten glippen er dan gewoon doorheen. Zelfde geldt voor die nieuwe 24-uurs regeling, ik betwijfel of dat ooit stand houdt als je het aanvecht.
Oud 21-03-2005, 17:17
S.C. Feijenoord
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-03-2005 @ 12:40 :

Grappig dat Fortes nu pas misselijk wordt gevonden door Brain-Damage waarschijnlijk ga van Galen zijn overtredingen ook minder waarderen als hij ergens anders speelt. En overal wordt Vreven zowat gehaat tenzij hij bij je eigen team speelt
Das nou die blindheid die clubliefde heet!
Oud 21-03-2005, 19:39
AGH
AGH is offline
Citaat:
Misschien braken de mannen van Eindhoven de gekste door de plastic wand heen....
Oud 21-03-2005, 19:53
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-03-2005 @ 16:30 :
Haha, ik heb het nog "erger" gezien... diverse supporters van ons zijn bij Eindhoven uit al meteen in de rust bij een achterstand van 4-0 naar huis gegaan.
Ikzelf blijf altijd gewoon 90 minuten, ook al is er bij een 4-0 achterstand nix meer aan.
Tja, het weglopen hoort er soms een beetje bij.
Ik ben ook wel eens na vier minuten het uitvak uitgelopen, omdat de kroegen in Volendam nu eenmaal gezelliger zijn dan het uitvak tussen allemaal lampenkappen die de polonaise lopen bij een 5-0 achterstand.
Ook bij MVV ben ik wel eens nog voor de rust het stadion uitgelopen, maar dat is me toen niet heel erg goed bevallen……

Misschien is dit een typisch voorbeeld van het Ajax-publiek, maar ik zie mezelf ook niet blijven staan klappen en zingen als we met 0-4 achterstaan tegen zwolle.
Die jennende liedjes vanuit het uitvak, de onmacht, de deceptie omdat je zolang naar zo’n wedstrijd toeleeft, de spelers die je in de steek laten, de frustratie.
Als de spelers er voor strijden is het een ander verhaal, maar ik had niet echt het idee dat de Ajacieden dat met volle overtuiging deden.
Op een paar leuke tackles van Sneijder en van der Vaart na.
Oud 21-03-2005, 20:16
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 21-03-2005 @ 18:16 :
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Al die doorslaande regels worden gedragen door mensen die in principie nooit de oorzaak zijn van combi's, pasfoto's etc. Maar dat zijn ook net de mensen die te weinig contacten hebben om op een andere manieren te reizen.
Of te braaf, want met een beetje brutaliteit kom je overal binnen.
Het is triest om te zien hoe een vlotte babbel en een vriendelijk gezicht je bij de meest gesloten kassa’s nog naar binnen kunnen helpen. Van het ‘aaaaaah, we hebben twee uur in de auto gezeten’, tot de kennis van Mark Schenning en het zoontje van een zogenaamde sponsor; het werkt helaas allemaal. De combi-gangers zijn wat dat betreft ook een beetje wereldvreemd en veel te vriendelijk voor deze voetbalwereld. Helaas zeuren zij ook nauwelijks en als ze dit wel doen laten ze hun stem niet hard genoeg gelden.
Citaat:
De mensen die bij ons buiten de combi reizen zijn vaak juist in het verleden de oorzaak geweest.
Ik zelf heb het ook gehad met een combi. Ik kan best begrijpen dat wij niet naar Amsterdam mogen op vrij vervoer, maar ik vertik het gewoon om me als een klein kind dat naar Duinrell gaat te laten behandelen.

Nu zit ik of ergens anders, of zie heel de wedstrijd niet. Vaak niet eens ongezellig, om met een groepje een kroeg op te zoeken in de speelstad en daar te kijken. Hoewel het stadion wel altijd iets aparts heeft, heeft het wel in de afgelopen jaren aan charme ingeleverd.

Ik ben niet opzoek naar problemen, maar wil wel gewoon op m;n eigen manier het voetballen kunnen beleven.
Het voordeel van de combi is dat het eventueel wel een gezellige uitwedstrijd kunt worden. Dit is misschien op jou wat minder van toepassing, maar als ik merk dat een wedstrijd leeft zit ik toch liever in het, wat vollere uitvak.
Nu weiger ik dit ook.
Ten eerste omdat ik geen zin hem in het verplichte vervoer wat me door de maag wordt gesplitst en ik vervolgens ook nog aan allerlei vreemde eisen moet voldoen.
En ten tweede omdat ik ook geen zin heb om daarna ook nog eens in een vrijwel leeg uitvak terecht te komen.
Op één of andere manier wint het stadion het bij mij toch nog altijd van de binnenstad.
Komt misschien ook omdat wij niet meer zoveel reizen als dat we een paar jaar geleden, op de zaterdag, deden. Althans niet meer in groepsverband.
Eigenlijk moeten we het ook niet teveel hebben over die verloren charme, want ik begin er bijna emotioneel van te worden!!
Citaat:
De nieuwe regels van de KNVB zijn weer een teken van hoever we aan het doorslaan zijn. En weer zullen de 'echte' toch manieren vinden om er onderuit te komen. Ik zie het nu al, sommige hebben niet eens meer een seizoenkaart, gaan nooit wedstrijden, komen echt letterlijk alleen voor de 'rotzooi'.

Tsjah, daar sta je dan met je pasfoto's en je getekende voorwaarden, maar zulken gasten glippen er dan gewoon doorheen. Zelfde geldt voor die nieuwe 24-uurs regeling, ik betwijfel of dat ooit stand houdt als je het aanvecht.
Ik heb respect voor mensen die al jarenlang hardleers zijn en blind wat roepen, terwijl de hele bevolking met open mond naar ze luistert. Het vaderlandse paternalisme van 2005!!
Mensen lezen in kranten over voetbalgeweld en er worden weer een aantal nieuwe maatregelen uit de kast gehaald die natuurlijk nooit gaan werken, maar heel Nederland slikt het en men denkt dat het goed is. Alleen God ziet dat het niet goed is.
Binnenkort staan we eerst masturberend ons DNA af te geven voordat we het stadion in mogen en staan twee kilometer verderop de jongens met stadionverbod elkaar ouderwets te lijf te gaan. Hoelang moet het nog duren voordat men doorheeft dat een stadion al veiliger is dan het Witte Huis en dat een clubcard niet helpt tegen groepen mensen die elkaar een dag voor de wedstrijd op zoeken in het uitgaansleven.
Oud 21-03-2005, 20:25
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 19-03-2005 @ 18:17 :
Onderweg stop ik waar ik wil, drink slik snuif ronk en eet wat ik maar wil. (autorijden en drugs/alcohol vind ik niet samengaan) maargoed, een vrij staatsburger ben ik nog altijd en bovenal mens, dan moeten ze me niet als een varken op water en brood in een bus stoppen en bij het stadion aangekomen 3x aan mijn zak voelen om te kijken of ik nog sterretjes meegenomen heb.
Op zich gaat het mij bij bepaalde wedstrijd nog niet eens om de behandeling. Ik snap best dat de clubs niet willen dat mensen messen meenemen naar hun grote aartsrivaal. Ik begin alleen moedeloos te worden van de combi’s naar Excelsior, VVV en Eindhoven. Clubs waar misschien drie kwajongens wel eens de veldwachter het leven zuur maken door zachtjes steentjes tegen de voorruit van zijn woning te gooien, maar geen clubs waar zich wekelijks de grootste wanordelijkheden voordoen.
Alsof de harde kern zonder die combi ineens massaal de reis naar Veendam maakt om alle boerderijen in de omgeving plat te branden en de complete stadion te demonteren.
De opzet van de hele maatregel is gewoon verkeerd.
Citaat:
USPalermo schreef op 19-03-2005 @ 18:17 :
Dat boek ; Vak-P wij tegen iedereen, kwam een (paar) maand(en) eerder uit dan F-side is niet makkelijk, daar waren we wel trots op natuurlijk, staan mooie foto's en verhalen in, maakt niet uit van welke club je zo'n boek koopt, het zijn allemaal mooie boeken, met goede verhalen van de jongens die er vanaf het begin bij zijn geweest. O.k het 'heerenveen foppe boppe' boek is misschien minder interessant.
Dan hebben we in Deventer/Apeldoorn binnenkort ook een nieuwe editie voor je verzameling. Als je een handtekening wilt op de pagina waar mijn verhaaltje staat moet je tegen die tijd even een gil geven. Een gedragen boxershort kan ook geregeld worden.
Oud 22-03-2005, 14:25
USPalermo
USPalermo is offline
Een Eagels boxershort ; bah!

Moest overigens denken aan een supportersavond bij FC Twente zo'n 2 jaar geleden.

Een man met oostersaccent sprak ; 'Waarom mogen de uit-supporters bij ons - bij Twente dus - altijd als eerste weg, terwijl wij vaak nog een half uur 'vast' gehouden worden'? Joa die van PSV mag je wel een uur vasthouden van mij ; daar mag helemaal nix, doar halen ze mie namelijk het kaas nog tussen mien brood weg, veur de wedstrijd'.
Oud 22-03-2005, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-03-2005 @ 20:53 :
Ook bij MVV ben ik wel eens nog voor de rust het stadion uitgelopen, maar dat is me toen niet heel erg goed bevallen……
Enne, wat was er dan gebeurd?
Oud 24-03-2005, 20:16
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-03-2005 @ 19:30 :
Enne, wat was er dan gebeurd?
Een keer op een vervelende manier de bosjes ingewerkt aan de achterkant van de lange zijde.
Zij waren met veel meer, waren iets ouder en iets verstandiger.
Wij waren met weinig, te jong en veel te stoer.
En dus lag ik een aantal tellen later heel prettig in de bosjes.
Tja, sommige mensen hebben het niet zo op Hollanders hè!!

Dat was in de tijd dat ik m’n vriendin leerde kennen en een geurtje mee nam naar uitwedstrijden, zodat ik er later tijdens uitgaan piekfijn bij zou lopen.
Helaas was m’n trui na dit akkefietje doordrenkt met Hugo Boss, was m’n rechterwang dik en waren m’n kleren helemaal smerig. Hehe, wel een dag om te herinneren in elk geval!
Compleet met spectaculaire beelden van een noodrem (met dank aan TV Roermond), mooie middag op het Vrijthof, gezelligheid op het stadionplein bij die sportkantine en een leuke terugreis. Wel verloren geloof ik…
Oud 24-03-2005, 20:21
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 22-03-2005 @ 15:25 :
Een man met oostersaccent sprak ; 'Waarom mogen de uit-supporters bij ons - bij Twente dus - altijd als eerste weg, terwijl wij vaak nog een half uur 'vast' gehouden worden'? Joa die van PSV mag je wel een uur vasthouden van mij ; daar mag helemaal nix, doar halen ze mie namelijk het kaas nog tussen mien brood weg, veur de wedstrijd'.
Hehe, bij jullie zeggen ze toch ook nog boks in plaats van broek?
En ‘ie moakt mien de pis niet lauw!’

Wie was trouwens die Marokkaan die ook bij de harde kern op tv. was met zijn interpretatie op het oosterse dialect?
‘Iek keloof ien zelfverdediging’ Ja, maar je zoekt het geweld toch zelf op? Jij wil toch vechten?Ja, iek keloof ien zelfverdediging!’
Oud 25-03-2005, 06:50
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Iets van Sport Club Feyenoord afgebrand.. SCF? Word in de media de link gelegd met het afbranden van het honk van ajax? ben niet zo op de hoogte hier (hawaii)
Oud 25-03-2005, 14:09
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-03-2005 @ 21:21 :
Hehe, bij jullie zeggen ze toch ook nog boks in plaats van broek?
En ‘ie moakt mien de pis niet lauw!’

Wie was trouwens die Marokkaan die ook bij de harde kern op tv. was met zijn interpretatie op het oosterse dialect?
‘Iek keloof ien zelfverdediging’ Ja, maar je zoekt het geweld toch zelf op? Jij wil toch vechten?Ja, iek keloof ien zelfverdediging!’
Finkers bij Baantjer ; zal ik oe dur eens 1 in de nek vledder'n?

Zo'n bob marley achtige met van die rasta-haren? Die kerel loopt nog steeds rond bij ons. Altijd met een jointje op de lip, zelfs tijdens de bekerfinale in de bus, de chauffeur riep net om ; er kan wel gegeten en gedronken worden in de bus, roken is verboden, hij kwam net binnen stappen met een toeter op de lip.

Marokkaanse twentse logica...

Maar er lopen wel meer marocs bij ons rond, maar veelal van de oude garde.
Oud 25-03-2005, 17:34
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 21-03-2005 @ 21:16 :
Of te braaf, want met een beetje brutaliteit kom je overal binnen.
Het is triest om te zien hoe een vlotte babbel en een vriendelijk gezicht je bij de meest gesloten kassa’s nog naar binnen kunnen helpen. Van het ‘aaaaaah, we hebben twee uur in de auto gezeten’, tot de kennis van Mark Schenning en het zoontje van een zogenaamde sponsor; het werkt helaas allemaal. De combi-gangers zijn wat dat betreft ook een beetje wereldvreemd en veel te vriendelijk voor deze voetbalwereld. Helaas zeuren zij ook nauwelijks en als ze dit wel doen laten ze hun stem niet hard genoeg gelden.
Of je pinpas laten zien als ze vragen om je seizoenskaart (werkt bij AZ!!), vertellen aan de stewards dat er een oud vrouwtje verderop onwel is geworden (alle drie rennen van hun plek), ouderwets door het hek heen wurmen met 30 man!
'Personeel!' roepen wil nog wel eens helpen.
En verder natuurlijk:
"Mooi gebit heb je? Wil je het houden, laat ons dan binnen!"
En niet te vergeten dat er overal kaarten zijn te krijgen, tot familieleden van spelers, zwarthandelaren, en anders medesupporters.
In het buitenland maakt het al helemaal niet uit, je koopt de goedkoopste kaart en ze gooien je allemaal in 1 vak.

Het is inderdaad een bepaalde wereldvreemdheid. Mensen zijn gaan wennen aan de combi, het gemak waarmee ze van A naar B worden verplaatst, en dat er andere mensen voor hun denken, dat vinden sommige toch prettig.
En het liefste vertellen ze dan thuis wel dat absoluut niet bang waren, toen 14 snotapen met lolly's gingen gooien! De Helden!
Oud 25-03-2005, 17:36
S.C. Feijenoord
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 25-03-2005 @ 07:50 :
Iets van Sport Club Feyenoord afgebrand.. SCF? Word in de media de link gelegd met het afbranden van het honk van ajax? ben niet zo op de hoogte hier (hawaii)
Nieuwe rage aan het worden lijkt.
Alleen ik leg andere link, ipv het afgebrande honk daarzo..
Oud 25-03-2005, 17:37
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 24-03-2005 @ 21:16 :
Dat was in de tijd dat ik m’n vriendin leerde kennen en een geurtje mee nam naar uitwedstrijden, zodat ik er later tijdens uitgaan piekfijn bij zou lopen.
Helaas was m’n trui na dit akkefietje doordrenkt met Hugo Boss, was m’n rechterwang dik en waren m’n kleren helemaal smerig. Hehe, wel een dag om te herinneren in elk geval!
Da's tegenwoordig hartstikke Casual man!
Oud 26-03-2005, 03:46
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2005 @ 18:36 :
Nieuwe rage aan het worden lijkt.
Alleen ik leg andere link, ipv het afgebrande honk daarzo..
Wil je die met me delen?
Oud 26-03-2005, 09:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2005 @ 18:37 :
Da's tegenwoordig hartstikke Casual man!
Ik heb er destijds ook heel wat vrouwenharten sneller mee doen kloppen.
Vinden de vrouwen mooi hè; een in elkaar geslagen hooligan.

Mooie tijden waren dat; gewoon een Nike-trui, sportschoentjes aan en eventueel een fout kapsel. Nu ga ik straks voetballen met mijn Aquasctutum-klossen, m’n Stone-Island tenue, Burberry-scheenbeschermers en stap ik onder de douche met mijn slippers van Hackett.
Althans, ik hoop dat onze kantine er nog staat!!
Oud 26-03-2005, 09:59
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 25-03-2005 @ 07:50 :
Tsssk....
Gewoon naar Hawaii gaan terwijl Ajax bijna kampioen aan het worden is!!!
Oud 26-03-2005, 10:25
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2005 @ 18:34 :
Of je pinpas laten zien als ze vragen om je seizoenskaart (werkt bij AZ!!), vertellen aan de stewards dat er een oud vrouwtje verderop onwel is geworden (alle drie rennen van hun plek), ouderwets door het hek heen wurmen met 30 man!
'Personeel!' roepen wil nog wel eens helpen.
En verder natuurlijk:
"Mooi gebit heb je? Wil je het houden, laat ons dan binnen!"
En niet te vergeten dat er overal kaarten zijn te krijgen, tot familieleden van spelers, zwarthandelaren, en anders medesupporters.
In het buitenland maakt het al helemaal niet uit, je koopt de goedkoopste kaart en ze gooien je allemaal in 1 vak.
Mijn hoogtepunten zijn toch nog wel:
‘Wij spelen bij Go Ahead in het 3e.’
Hele vriendelijke mevrouw die daar intrapte en waarschijnlijk nu pas weet dat geen enkele profclub een derde elftal heeft.
En we zijn ooit eens met vijf man keurig in het pak richting Helmond gereden om daar bij de V.I.P. geweigerd te worden. Het begon pas leuk te worden toen we vroegen of hij wel niet wist wie we waren en hoe deze beveiligingsman het in godsnaam in z’n hoofd haalde om ons te weigeren!! De Brabantse vriendelijkheid bracht ons vervolgens keurig naar een plaatsje achter glas waar we bitterballen en genoeg drank kregen. Tot grote ergernis van Hans van Breukelen…. De rekening moesten we overigens naderhand wel betalen.
Maar mijn lievelingsmethode blijft toch gewoon het aanspreken van vriendelijke ogende, naïeve meisjes die altijd een lach op hun gezicht toveren als ze iets voor je kunnen betekenen.
De zwarthandelaren hebben de stadions in de eerste divisie nog niet gevonden.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2005 @ 18:34 :
Het is inderdaad een bepaalde wereldvreemdheid. Mensen zijn gaan wennen aan de combi, het gemak waarmee ze van A naar B worden verplaatst, en dat er andere mensen voor hun denken, dat vinden sommige toch prettig.
En het liefste vertellen ze dan thuis wel dat absoluut niet bang waren, toen 14 snotapen met lolly's gingen gooien! De Helden!
Het zoals de vader van Geert Muizewiel, die met het voetbal elftal van zijn zoontje een voetbalwedstrijd gaat bezoeken en pal naast de bezoekers mag plaatsnemen. De hele wedstrijd zal de E5 van DKWVVZDFS hun kinderstemmetjes schor schreeuwen om het uitvak maar op alle mogelijke manieren uit te dagen. Dat het stil is aan de overkant, dat de Adelaar dood is, dat rood-geel vaak homoseksueel is en meestal wordt de uitslag ook nog even keihard in de hoofdjes van de vriendelijke bezoekers geprent.
Als vervolgens een frikadel over het hek vliegt en papa Muizewiel mayonaise op z’n jas heeft hebben de hooligans het gedaan.
Mensen die er niets van weten moeten zich daar ook naar gedragen.
Ik ga ook niet naar de RAI om een uitlaat te pijpen, te genieten van een Ferrari die gas geeft en om te praten over mijn gevoelens voor de Ford Escort uit 1994.
Oud 26-03-2005, 10:30
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2005 @ 15:09 :
Finkers bij Baantjer ; zal ik oe dur eens 1 in de nek vledder'n?
Dat is die Almeloër hè?
Die beunt nu volgens mij ergens wat bij.
Hij kwam mij elke ochtend verblijden met een bakje koffie of theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2005 @ 15:09 :
Zo'n bob marley achtige met van die rasta-haren?
Hehe, hij had ook al een bivakmuts op.
Oud 27-03-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 26-03-2005 @ 10:59 :
Tsssk....
Gewoon naar Hawaii gaan terwijl Ajax bijna kampioen aan het worden is!!!
lOl dat gaat weer ff duren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten