![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met proteine bedoel ik bijv. magere vlees, kip, kalkoen, vis en low-fat low-carb kaas. Je vet moet je halen uit olijfolie, olijven, noten etc. MAAR IN MATE!! Niet teveel. En uit vette vis dat is het beste. ![]() Kun je het allemaal nog volgen? ![]() Calesthenics zijn oefeningen die je thuis op de vloer doet. Bijv. pushups en crunches op allerlei verschillende manieren. Leg-lift etc. dat soort dingen ik had eerder al een site gepost waar een aantal oefeningen beschreven stonden. Namelijk: http://www.weightlossforgood.co.uk/exercise_at_home.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 23:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk wel dat je wat met de tips van hier kan, maar toch; als je zo veel moet afvallen, lijkt het me wel verstandig om dat onder begeleiding te doen... Ook omdat het dan persoonlijker op je kan afgestemd kan worden dan hier kan, denk ik. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Je kunt na het afvallen wel iets meer gaan eten, maar zeker niet het dubbele, zoals jij aangeeft met 'van 1000 kcal per dag naar 2000 kcal per dag'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoelanger je bent 't lijnen, hoe minder je per week afvalt. Ik denk dat je er het beste 3 tot 5 weken over kan doen, als je het er echt blijvend af wil hebben. Citaat:
En als je af en toe de mist in gaat is dat nog helemaal niet zo erg. Wat veel erger is; als je het de dag erna niet weer gewoon kan oppakken. Citaat:
![]() Ik ben ongeveer 1,5 jaar gaan fitnessen (tot een paar maanden geleden), maar ik ben er mee gestopt omdat het bij mij niet werkte. En ik ben sowieso al niet zo'n sportfan ![]() Citaat:
Als je echt zoveel wil afvallen (en als dat nodig is voor je gezondheid), dan is mijn advies; volg het weight watcher dieet. Vooral als je veel wil afvallen (en natuurlijk blijvend), dan is dit ideaal!! Zelf was ik aan de flinke kant en ik wilde graag afvallen. Alles wat ik heb geprobeerd had geen effect, telkens kwam ik weer bij mijn oude gewicht terrecht. Een vriendin van mij was bij de Weight watchers, en zo ben ik het ook gaan volgen. Je hebt per dag een vast aantal points, afhankelijk van je gewicht en geslacht. Je mag zelf bepalen wat je voor de points eet. Het programma is heel makkelijk vol te houden en heel uitgebreid, je mag alles eten etc. Je moet alleen geen wonderen verwachten, bv dat je 5 kilo per week afvalt. Maar als je het gewoon volgt, zul je iedere week opnieuw wel iets afvallen. Ga eens naar www.weightwatchers.nl. Veel info over hoe je moet eten staat er eigenlijk niet op de site, maar als je iets te vragen hebt dan hoor ik het wel. En als je interesse hebt dan wil ik je het hele dieet wel uittypen. Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 23:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want als je niet lijnt (en dus in principe alles 'mag' eten), is de drang om te eten helemaal niet zo groot. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag was zo'n dag, dus ik heb zostraks lekker suikerpinda's gegeten. Ik kon het wel niet laten om toch even uit te reken hoeveel kcal ik naar binnen had gewerkt. Ik kwam rond de 2500 uit, dus dat viel dan nog wel mee. Trouwens, een stomme vraag misschien, ik hoorde hier laatst dat er een maximum aan vet is dat je kunt verliezen in bijv. een week. Is er ook een maximum aan vet dat je lichaam kan aanmaken in een week? (Of in een dag?) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|