![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dolce far niente, lege loomheid, zalig nietsdoen.
||
Citaat:
![]() Wij zoeken al schrijvende naar onszelf, doe je mee?
||
Citaat:
![]() Er zijn wel vreemdere hobbies... (aan de alomgekende leterenmuggezifters: is het hobbies of hobby's?)
|
"Papa, waar is een schaar? Ik wil een stukje van mijn broek afknippen, anders zit hij niet lekker!"
"He, mama!" (Tegen mij. ![]() "De huizen zijn uitverkocht!" Aldus mijn ene zusje, mijn ene broertje en weer mijn ene broertje tijdens het eten. Voortaan heet ik trouwens Roosje. Dat wil zeggen, hier op het forum. Niet voor irritante Duitse leraressen die maar niet kunnen onthouden dat ik voor hen gewoon Roos heet, en ze me geen Roosje mogen noemen. Argh, frustrerend. O, en: Groen, zwart - roze Een klein half maantje stond aan de donkere hemel en trachtte hen bij te lichten – het lukte hem niet, maar nodig was het óók niet. Zij wilden geen licht en als ze dat wel zouden willen, moest het van fakkels komen. Niet van een klein halfslachtig maantje, die avond werden dingen heel. Onder hun ruggen werd het gras platgedrukt en alledrie waren ze compleet ontspannen. Zij lag met haar hoofd in het gras, hij met zijn hoofd op haar buik en het laatste meisje had haar hoofd op zijn buik gelegd. Zo vormden ze een menselijke ketting, een warme cirkel van lijven. Het werkte helend en geruststellend. Handen in elkaars haar, stilte om hen heen, alleen de drie stemmen en de maan in het donker. Ze lagen in een afgelegen tuin in lang ongemaaid gras en het was nacht. Niemand had het koud – van binnenuit werden ze verwarmd door een gloeiend roze. Roze stond voor vriendschap, geborgenheid en intimiteit. Dat was alles wat zij op dit moment waren en voelden. Ze waren gelukkig. ![]()
||
Citaat:
![]() Leuk! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en als mijn opmerking duidelijk is, wat geloof ik zo was, heb ik niets meer te bereiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Of jij vindt dat hij iets toevoegt, hangt dan geheel van jou af. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tot die tijd is het nog lang niet kortzichtig hoor liefste. Je bereikte sowieso niets, dus ach. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ga terug Satan'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Volgens mij ligt je kortzichtigheid in het té overtuigd zijn van je eigen ideeën. Indruk. Ik vind de overgang van demon naar liefste trouwens nogal vreemd. 3. Of ik vind dat ik iets heb bereikt, is subjectief. Alleen al het feit dat jij de tijd neemt op me te reageren, zou ik al kunnen zien als 'iets bereiken'. Of ík iets bereik, hangt helaas voor jou dus niet van jouw mening over het bereikte dan wel niet bereikte af. 2. Ik heb jouw bevestiging niet nodig om te weten of ik iets nuttigs heb gedaan. Ook dat bepaal ik zelf. En dat bevalt me nog goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Valt wel mee. En afwisseling mag er best zijn, vind ik. 3. Evenmin van de jouwe, gelukkig. Je mag wel vinden wat je wilt, zolang ik er dan ook om mag lachen ![]() 2. wtf je telt terug? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Mijn mening zal duidelijk zijn. 3. Hm ja, dat van dat lachen komt steeds weer terug he? En ik ben niet dom. 4/2. Typfout. Maar als je wilt mag je het ook beschouwen als een creatieve uiting. Gelieve echter om inhoudelijk te reageren, als je dat toch per se wilt, ook al vind je het allemaal alleen maar 'om te lachen'. Laatst gewijzigd op 24-09-2005 om 19:17. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit wil ik even kwijt-topic! Roosje | 8 | 14-09-2009 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichten topic Diary of Dreams | 500 | 14-07-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een andere weg [Stukje] Anki | 8 | 05-01-2006 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
dit moet ik kwijt punk mae | 2 | 30-12-2005 11:16 | |
Verhalen & Gedichten |
moest echt ff, kee? SiemdeCyper | 32 | 05-05-2005 12:00 |