Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (.. vertel je me hoe het ging? ![]() ![]()
||
Proficiat CSN
![]() Citaat:
![]() Heb er trouwens over gedroomd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Afijn, je krijgt dus je tekst te horen (ja, behalve je gedicht moet je ook nog andere stukjes tekst uit je hoofd leren - al is het niet veel en je krijgt 't script mee naar huis) en dan ga je aan de slag met de regiseur/begeleiding etc. Ondertussen leer je de andere winnaars kennen en krijg je lunch en avondeten. Er is niet echt tijd om te oefenen op voordracht, maar aan die voordracht kan eigenlijk ook niet zo heel veel fout gaan. Ik zou wel m'n gedicht alvast uit 't hoofd leren. Die voorbereidingsdag werkt trouwens echt geruststellend; Voordat ik daar heen ging zag ik enorm op tegen de echte voorstelling, maar naderhand niet meer. ![]() Goed, en dan ga je anderhalve week later dus naar Groningen. Ik geloof dat wij daar vorig jaar rond 12 uur moesten zijn. We hebben toen eerst met z'n allen gelunchd, waarna we ook de winnaars van de wedstrijd 'dichter bij vier en vijf mei' ontmoetten (zij lezen ook hun gedichten voor), een wedstrijd die ook elk jaar door doemaardichtmaar wordt georganiseerd. Na de lunch kregen we de tijd wat rond te kijken in de zaal, vervolgens was er een soort generale repetitie en hadden een aantal andere acts die 's avonds ook in het programma op zouden treden soundchecks e.d. Eigenlijk nam dit de hele middag in beslag. 's Avonds ga je eten bij een restaurant ergens in Groningen en dan is het tijd om on stage te gaan. Leuk om te zien hoe zo'n hele zaal zich vult (ik moest vorig jaar een half uur muisstil op het podium staan met m'n armen omhoog terwijl dit gebeurde - want dat 'hoorde bij m'n rol') en, nou ja, dat was het eigenlijk al wel zo'n beetje. Als jullie nog meer willen weten, dan ask away. In elk geval, je zult vast zenuwachtig zijn, maar je er echt op een negatieve manier om druk maken is absoluut niet nodig (oh had iemand dat mij maar verteld vorig jaar ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat half DoP er gaat zijn, vind ik overigens het spannendste ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hij ging echt heel veel dingen vragen waar ik geen antwoord op wist. Maar hij wilde voornamelijk veel weten over waarom ik schrijf, en waarover en hoe en wat ik er zelf van vind. En ik moest mijn gedicht uitleggen. En hoe het kwam dat er alweer iemand uit Epse komt ![]() maar hij heeft 4 a4tjes vol met aantekeningen dus, ik ben benieuwd. maar mijn verslaggever was wel heel aardig en helemaal niet eng ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Gratis workshop Write Now!
Op vrijdag 21 april organiseert Write Now! speciaal voor haar deelnemers uit de regio Rotterdam een gratis workshop schrijven. Docent van de workshop is Jeroen Naaktgeboren. Als de WoordDansers, samen met Arie Hordijk, heeft hij de afgelopen jaren honderden podia bestormd met 2-stemmige poëzievoordrachten. Daarnaast is hij sinds enige jaren landelijk actief als schrijf- en performancedocent. In 2003 wonnen De WoordDansers de landelijke finale Poetry Slam. In 2004 eindigden zij tijdens het eerste World Slampionship op de tweede plaats. Inmiddels werkt Jeroen als host en organisator van dit jaarlijks terugkerende wereldkampioenschap. De inhoud van deze workshop is gericht op de verdere ontwikkeling van de schrijver. Het ontdekken van jezelf als schrijver en het vinden van originaliteit. Je krijgt handreikingen om verder te komen: schrijven, schrappen en weer verder schrijven. Natuurlijk wordt er ook nagedacht over de doelen die je stelt en wordt er ingegaan op de technische aspecten die een tekst versterken. Dit betreft zowel proza als poëzie. Datum: vrijdag 21 april, van 19.30 tot 21.00 uur Locatie: SKVR Schrijversschool Calandstraat 7 (Lokaal 24) 3016 CA Rotterdam Aanmelden: info@writenow.nl of via het kantoor van Passionate 010-2762626 (vraag naar Maaike of Susanne) Meld je dus nu aan voor deze workshop. Wees er snel bij, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!!! Maaike Schets |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je weet al weken dat de prijsuitreiking op 20 april is, en dat dat een donderdag is. Je komt, punt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Porce, dan leer je maar vooruit! Maar, volgens mij krijg je als je hoog bent geeindigd een telefoontje met de vraag of je voor wilt dragen, althans, ik ken iemand die vanavond in nijmegen meedoet en ze hadden haar gebeld.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben jij leuk? Dan willen we wel met je rondhangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar officieel wel een letteraar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mooie credits voor Scholieren.com ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik mag alleen van mezelf als ik genoeg scheikunde & mondeling heb geleerd. Komt wel goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd flyaway | 32 | 29-12-2011 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd! flyaway | 113 | 24-09-2011 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd voor Studenten! sublime | 2 | 17-12-2010 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden deel 3 gezweetwel | 30 | 27-06-2007 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden! Dreamerfly | 103 | 17-12-2004 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
dichtwedstrijd... boardbabe | 0 | 14-02-2002 16:52 |