Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ben ook behoorlijk ontopic nu, @ litterbug lan 17 gaarheid 2k5 ![]()
|
zeehond moest posten dat deadlock te stoned was om te posten dat 'ie ging slapen, maar zeehond gaat zelf slapen dus moest ik posten dat zeehond gaat slapen en deadlock dus ook.
![]() bij deze.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal niemand verwonderen dat we hem na 15 keer ergens achtergelaten hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dank! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik voel me trouwens net een arbeider. Heb de hele dag staan zwoegen in de tuin!
Edit: Die trouwens echt ergens op begint te lijken nu, nou jah, ik bedoel dan meer dat het er begint uit te zien als een ruimte waar je doorheen kan lopen in plaats van een soort met olie-overgoten amazonegebied ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
haha
ik ben knetter en ik hoor nu op de achtergrond een verhaal over de AA jügend? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens vannacht wel een beetje moeilijk geslapen door die film Annabel zegt: Haha Annabel zegt: Het was ook echt grappig Marloes zegt: Ik durfde mijn fiets niet in de schuur te zetten Marloes zegt: En je weet dat ik normaal echt een bikkel ben ![]() Annabel zegt: Vanmorgen vroeg liep mijn zus uit haar kamer... Annabel zegt: En ik hoorde er niet Annabel zegt: En ik schrok echt zo Annabel zegt: Het was echt stom, ik dacht echt even voor een flits dat het ook een geestverschijning was Annabel zegt: Haha Annabel zegt: Marloes zegt: Ik ook Annabel zegt: Maar ik had echt weer zo'n xtc flashback of zo, dat was echt raar |
![]() |
|
Mijn visie van cha0s
mark is een stomme zak, hij geeft mij geen aandacht mark is een rare gozer hij heeft zijn broer anaal verkracht mark zijn theorieen slaan op kut, want het is saai omdat donderdagh en van schaken kan hij ook geen reet 3-1 is de stand nu, en maar hopen dat ie winnen mag mark is ook best aardig want hij heeft wel een fuck yeah lach ![]() mark, jongen, dit gebeurd er nou als ik om aandacht vraag op msn en dat je die niet geeft omdat je blackb00k belangrijker is ![]()
||||
Citaat:
hele tijd geleden: Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|