Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
np Sodom- Agent Orange
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou bijna denken dat het een vrouw was enfin goed gepimpt m'n kind Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 20:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat was voor mij de enige reden om te kopen maar goed ![]() Morgen krijg ik Still Reigning van Slayer, en de laatste aankoop was de dvd Rock in Rio van Iron Maiden. Ik koop toch minder dan ik dacht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() STEVE KHAN ,arrows, 1979 (Sony/Jpn) Orgineel. ![]() Van deze CD zijn er slechts 750 stuks gemaakt, waarvan de eerste 250 stuks zijn uitgebracht in de standaard jewel case uitvoering (zie foto), de overige 500 stuks zijn zg Mini Lp sleeve covers. Deze Cd is uitsluitend in Japan verschenen, en heeft mij ruim 130 € gekost! UNDER THE LAKE ,dive in, 1993 (Pal Music) ![]() Verder spannende powerfusion uit Japan. ![]() HIROKUNI KOREKATE ,asian street style, 2004 (Ragmania) ![]() Tenslotte een sampler met nummers van de... Furukawa Brothers. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anderen kopen weer belachelijk dure (merk) kleding die met grote massa's (goedkoop) wordt gemaakt in Aziatische landen, en na een paar seizoenen dragen in tweede hands kledingzakken verdwijnt (of erger nog, in de vuilnisbak ![]() Dat vind ik weer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Psss, bij Satisfaction in Heerlen ligt nog een Watanabe CD (Mobo I&II) voor 5 € tweede hands (US persing). . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HAha mazzelpik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Ulf; Second Bad Vilbel, Bass Cadet en Gantz Graf op video en wat betreft audio, Gant Graf, Dial en Cap IV. - The Beatles, <3. Henk Mul !
||
Citaat:
![]() ik heb 8 beatles lp's gekocht krijg ik nu henk mul scenepoints ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? Welles | 500 | 07-08-2005 01:56 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 |