Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 20:22
markeerstift
markeerstift is offline
wauw dean was lookin' good
Advertentie
Oud 22-02-2005, 20:22
Mara
Mara is offline
Gezocht: Screenshot met Deans geknipte haar! Ik zoek me rot maar kan 't maar niet vinden
Oud 22-02-2005, 20:26
Verwijderd
Ik vind Deans nieuwe haar lelijk

(Ik begrijp niet helemaal waarom Rory nog naar Dean ging, wat verwachtte ze?)

Oh, en die stem op het laatste vond ik stom, meteen heel hard door een fijne rustige scène

Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 20:29.
Oud 22-02-2005, 20:28
Mara
Mara is offline
Ik heb 'm al
Oud 22-02-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-02-2005 @ 21:26 :

Oh, en die stem op het laatste vond ik stom, meteen heel hard door een fijne rustige scène
Dat doe je snel
Oud 22-02-2005, 20:29
Melkweg
Melkweg is offline
GVD wat nou voorlopig de laatste aflevering!
Oud 22-02-2005, 20:30
PV
PV is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-02-2005 @ 21:26 :

jeetje loopt de tv voor bij jou? de scene is hier net 1 min geleden afgelopen
kut dat het zo lang gaat duren voor ik weet hoe het verder gaat met Luke en Lorelai en Rory en Dean
Oud 22-02-2005, 20:30
Melkweg
Melkweg is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 22-02-2005 @ 21:29 :
Dat doe je snel
Heel snel
Oud 22-02-2005, 20:32
Verwijderd
Ik had de laptop al aan op schoot, hoefde alleen nog maar te typen he
Oud 22-02-2005, 20:40
gilmorefan
gilmorefan is offline
hoe heet de aflevering na die van vanavond? en welk nummer heeft ie? en waarneer begint gilmore girls nu weer op net 5?
Oud 22-02-2005, 20:43
Balance
Balance is offline
Echt het meest stomme einde wat ik me maar kon bedenken
Sjonge jonge, ik had toch wel meer verwacht.
En dan nog die stem d'r doorheen: had dan even rustig gewacht tot de scène echt afgelopen was..

Dean z'n haar was net te kort, het gedoe met Luke en die kraam van z'n zus en TJ was stom en dat feest onderbrak Luke en Lorelais kus
Hmm, het viel me dus écht tegen.

Weet Rory nou eigenlijk al van de kus? Want Lorelai vertelde wel dat ze Anna (ofzo?) ging slaan als die met Luke had geflirt. Maar we hebben nog nergens gehoord dat Rory en Lorelai het er verder over hadden..?
Oud 22-02-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
gilmorefan schreef op 22-02-2005 @ 21:40 :
hoe heet de aflevering na die van vanavond? en welk nummer heeft ie? en waarneer begint gilmore girls nu weer op net 5?
De volgende is Written In The Stars (# 5.03)
Geen idee wanneer Net5 weer verder gaat.
Oud 22-02-2005, 20:57
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-02-2005 @ 21:43 :
De volgende is Written In The Stars (# 5.03)
Geen idee wanneer Net5 weer verder gaat.
Augustus toch?
Oud 22-02-2005, 21:07
Femic
Femic is offline
Ik wist dus niet dat het de laatste aflevering was heh, was me dat even schrikken! Jammer wel..

Ik kon die stomme vent (die dwars door de scène heen lulde!) niet verstaan, wat komt er nou volgende week in de plaats van GG?
Oud 22-02-2005, 21:09
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Citaat:
Femic schreef op 22-02-2005 @ 22:07 :
Ik wist dus niet dat het de laatste aflevering was heh, was me dat even schrikken! Jammer wel..

Ik kon die stomme vent (die dwars door de scène heen lulde!) niet verstaan, wat komt er nou volgende week in de plaats van GG?
Desperate Housewives, als ik het goed gezien heb..en gehoord aangezien ik me nogal focuste op de aflevering omdat ik die vent niet wilde horen
Oud 22-02-2005, 21:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
lantaarnpaal schreef op 22-02-2005 @ 22:09 :
Desperate Housewives, als ik het goed gezien heb..en gehoord aangezien ik me nogal focuste op de aflevering omdat ik die vent niet wilde horen
klopt. Desperate housewives. Lijkt me wel leuk als ik de reclames zo bekijk.
Maar ik zat me idd ook enorm te concentreren op die laatste zinnen. Ik snapte eerst niet dat de tekst door ging (de ondertiteling). Maar later snapte ik dat die vent gewoon door het laatste stuk heen zat te lullen
Oud 22-02-2005, 21:18
Qimm
Qimm is offline
Whaaaaah! Nee!

Het is nou juist zo spannend/leuk/cool! *zucht*
Oud 22-02-2005, 21:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
wat een kuteind en ik vond het ook stom dat de reclame net afgelopen was en ze dan nog maar 2 minuutjes ofzo gilmore girls laten zien en ik vond het stom dat dean zo tegen rory deed, had ie zich maar eerder moeten bedenken dat ie getrouwd is
Oud 22-02-2005, 21:26
Femic
Femic is offline
wel geniaal trouwens dat z'n chick al z'n spullen uit het raam ging gooien (A).
Oud 22-02-2005, 21:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-02-2005 @ 21:43 :
Weet Rory nou eigenlijk al van de kus? Want Lorelai vertelde wel dat ze Anna (ofzo?) ging slaan als die met Luke had geflirt. Maar we hebben nog nergens gehoord dat Rory en Lorelai het er verder over hadden..?
Nee inderdaad, maar als kijker moeten we er vanuit gaan dat ze het er samen al wel over hebben gehad in de tussentijd.
Ik vind het opzich een hele goede aflevering. Goed geacteerd in ieder geval, vooral door Alexis Bledel (Rory). Maar op sommige stukken rammelde het verhaal een beetje.
Voor de mensen die willen weten hoe het verder gaat met R/D en L/L, PM me maar! I'm allknowing
Oud 22-02-2005, 21:34
Sasz
Sasz is offline
hmm wat zal ik zeggen, vond t weer een leuke epi!

dean's haar ziet er iig niet uit!

michel is

en emily idd dacht de hele tijd dat die ober aan t flirten was
Oud 22-02-2005, 21:38
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
alweer de laatste aflevering..

kan iemand mij pm-men waar ik kan downloaden"????

--

verder vond ik het echt een leuke aflevering met een '' oude '' dean..

maar goed hij zal wel voor lindsey kiezen..

en michel lol lol lol...
Oud 22-02-2005, 21:44
BCR
BCR is offline
Luke en Lorelai <3
Ja, ik vind het ook onduidelijk of Rory het nou van hen weet

Lane die verliefd is op Zach

En ik ben blij dat Rory t weer goed maakte met Lorelai, want dat ging echt verrot tussen hun
Oud 22-02-2005, 21:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 22-02-2005 @ 22:29 :
Nee inderdaad, maar als kijker moeten we er vanuit gaan dat ze het er samen al wel over hebben gehad in de tussentijd.
shit man. Als me nou íets leuk leek, dan was het de reactie van Rory als ze hoorde dat Lorelai en Luke gezoend hadden!
Dat is nou echt iets wat gewoon in de serie te zien had moeten zijn.

Het telefoontje van Rory naar Lorelai was wel dapper btw . Leuk dat het goed kwam zodat het weerzien niet zo rot verliep.
Ook leuk hoe Lane als een gek op Rory afrende en dat Luke ook echt wat ging kopen bij de drogisterij.
Oud 23-02-2005, 10:44
markeerstift
markeerstift is offline
ik denk dat als rory t al zou hebben geweten Lorelai niet zo'n stom smoesje verzon om ff naar Luke te gaan en andersom
Oud 23-02-2005, 10:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
markeerstift schreef op 23-02-2005 @ 11:44 :
ik denk dat als rory t al zou hebben geweten Lorelai niet zo'n stom smoesje verzon om ff naar Luke te gaan en andersom
Rory weet het wel. Want aan het einde van de aflevering zei Lorelai dat ook van die bitch die met Luke had geflirt Maar het kan wel dat Rory het aan het begin van de aflevering nog niet wist. Maar nu iig wel.
Oud 23-02-2005, 11:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-02-2005 @ 11:53 :
Rory weet het wel. Want aan het einde van de aflevering zei Lorelai dat ook van die bitch die met Luke had geflirt Maar het kan wel dat Rory het aan het begin van de aflevering nog niet wist. Maar nu iig wel.
rory weet het wel want lorelai had toen zelf gezegd dat ze niet wist of ze iets hadden of niet, rory weet alleen nog niet dat luke en lorelai gezoend hebben want dat gebeurde net voordat rory en lorelai ruzie kregen. en ik denk dat ze het wel laten zien dat lorelai het rory verteld, anders maken ze het nogal verwarrend vind ik
Oud 23-02-2005, 11:29
Verwijderd
Rory weet het nog niet hoor, dat ze gezoend hebben, daarom ging Lorelai dus ook naar buiten toen Luke 'boodschappen' ging doen.
Oud 23-02-2005, 11:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-02-2005 @ 12:29 :
Rory weet het nog niet hoor, dat ze gezoend hebben, daarom ging Lorelai dus ook naar buiten toen Luke 'boodschappen' ging doen.
ik had een hele deja vu toen met luke en lorelai en vroeger met Rory en Jess.
In die ene aflevering waarin lorelai uitlegt aan luke dat 'ik ga naar mijn auto kijken' en 'ik moet huiswerk doen' codetaal is voor 'ik zie je op de vantevoren afgesproken plek'

En nu komt het niet meer
Oud 23-02-2005, 13:18
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Spoiler over of Rory het nu wel of niet weet:
Spoiler
Oud 23-02-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 22-02-2005 @ 22:44 :
Luke en Lorelai <3
Ja, ik vind het ook onduidelijk of Rory het nou van hen weet

Lane die verliefd is op Zach

En ik ben blij dat Rory t weer goed maakte met Lorelai, want dat ging echt verrot tussen hun
eens

Citaat:
L_angel schreef op 23-02-2005 @ 12:45 :
ik had een hele deja vu toen met luke en lorelai en vroeger met Rory en Jess.
In die ene aflevering waarin lorelai uitlegt aan luke dat 'ik ga naar mijn auto kijken' en 'ik moet huiswerk doen' codetaal is voor 'ik zie je op de vantevoren afgesproken plek'

En nu komt het niet meer
Moest ik ook meteen aandenken

Ik had laatst ergens bij een of andere GG-weetjes gelezen dat Kirk in een van de eerste afleveringen nog een andere rol speelt.. best vreemd eigenlijk.. waarschijnlijk wilden ze hem zo graag in de serie dat ze maar vergaten dat hij al een klein rolletje had gehad? Nja, het valt ook pas op als je afleveringen weer opnieuw kijkt..

Ik ben écht blij dat het weer goed zit tussen Rory en Lorelai

Vond het een leuke aflevering
Oud 23-02-2005, 14:42
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 23-02-2005 @ 15:36 :

Ik had laatst ergens bij een of andere GG-weetjes gelezen dat Kirk in een van de eerste afleveringen nog een andere rol speelt.. best vreemd eigenlijk.. waarschijnlijk wilden ze hem zo graag in de serie dat ze maar vergaten dat hij al een klein rolletje had gehad? Nja, het valt ook pas op als je afleveringen weer opnieuw kijkt..
Volgens mij hebben ze gewoon na de tweede aflevering zijn naam verandererd. Van Mick naar Kirk. Ik denk dat ze hem inderdaad als vaste townie wilde hebben, en dat ze die rol er toen bij hebben geschreven. Net als bij Luke, die rol was eerst voor een vrouw, toen kwam Luke/Scott Patterson en die deed het zo goed, vooral veel chemistry met Lauren Graham, en toen hebben ze het hele verhaal richting Luke gestuurd(Luke/Lorelai).
Oud 23-02-2005, 14:44
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-02-2005 @ 15:42 :
Volgens mij hebben ze gewoon na de tweede aflevering zijn naam verandererd. Van Mick naar Kirk. Ik denk dat ze hem inderdaad als vaste townie wilde hebben, en dat ze die rol er toen bij hebben geschreven. Net als bij Luke, die rol was eerst voor een vrouw, toen kwam Luke/Scott Patterson en die deed het zo goed, vooral veel chemistry met Lauren Graham, en toen hebben ze het hele verhaal richting Luke gestuurd(Luke/Lorelai).

viel me idd ook op jah dat Kirk Mick heette
Oud 23-02-2005, 15:16
Verwijderd
Even over [edit] aflevering 3 van seizoen 5[/edit], over Asher (van Paris):

Spoiler

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 19:12.
Oud 23-02-2005, 15:47
Gruppie
Gruppie is offline
kan iemand mij het einde van gisteren uitleggen? dat waren rory en emily toch helemaal niet? of toch wel?
Oud 23-02-2005, 16:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-02-2005 @ 16:16 :
Even over een aantal afleveringen geleden, over Asher (van Paris):

Spoiler
Omdat je zei dat het over een aantal afleveringen geleden ging heb ik het gelezen, maar dit stukje is toch nog helemaal niet in GG geweest? Of heb ik dat nou gemist? (zo ja, in welke aflevering was het dan precies?)
Oud 23-02-2005, 16:29
Flowtje
Flowtje is offline
@Krummeltje:
Spoiler

@Gruppie:
Dat waren Emily en Rory niet echt, maar in de serie doen ze alsof ze het wel echt zijn.

Rory's "home movies from my trip with Grandma" is actually a scene from 1985's "A Room With a View" featuring Maggie Smith and Helena Bonham Carter.

Van tvtome.com afgeplukt.
Oud 23-02-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2005 @ 17:27 :
Omdat je zei dat het over een aantal afleveringen geleden ging heb ik het gelezen, maar dit stukje is toch nog helemaal niet in GG geweest? Of heb ik dat nou gemist? (zo ja, in welke aflevering was het dan precies?)
ik heb het gequote van IMDB.com... vandaar. En ik dacht dat het al geweest was, maar nu ga ik twijfelen.

Citaat:
Flowtje schreef op 23-02-2005 @ 17:29 :
Rory's "home movies from my trip with Grandma" is actually a scene from 1985's "A Room With a View" featuring Maggie Smith and Helena Bonham Carter.

Van tvtome.com afgeplukt.
Ik had Maggie Smith idd direct herkend (ze speelt McGonagall / Anderling in Harry Potter namelijk.)
Oud 23-02-2005, 17:50
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Vond de aflevering wel leuk, alleen een beetje een vreemd einde (en idd vervelend dat die vent van net 5 erdoorheen zat )

Maar leuk was iig Luk en Lorelai (nog steeds ), de fankindjes van Michel en het stukje over Lane en Zach benieuwd hoe dat gaat aflopen!

Dean's haar zat idd niet ideaal, maar was zo blij dat ie z'n snor, baard en pony over de ogen kwijt was! Maar hij gedroeg zich wel als een zak met dat "I'm married" alsof het alleen rory's schuld was...

Alleen nu weer zo lang wachten, maar gelukkig komt everwood gauw weer
En ik baal echt dat ik aflevering 1 weer niet gezien heb Heb nu bijna alles wel 1 of 2 keer gezien en de eerste mis ik altijd...
Oud 23-02-2005, 17:52
Flowtje
Flowtje is offline
Die aflevering waar Krummeltje het over heeft is 503 - Written In The Stars. Die moet nog komen dus.

Ik vond haar er al zo bekend voorkomen, ik kon alleen nog niet plaatsen wie ze was en waarvan.. Maar van HP dus. (Dat ik dat niet eens gelijk had gezien..)
Oud 23-02-2005, 17:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
browneyedgirl schreef op 23-02-2005 @ 18:50 :
en het stukje over Lane en Zach benieuwd hoe dat gaat aflopen!
ik vond dat een beetje uit het niets komen. Zijn er nog stukjes geweest de afgelopen tijd waarvan we al hadden kunnen weten dat Lane verliefd is op zach?

Citaat:
Flowtje schreef vandaag
Die aflevering waar Krummeltje het over heeft is 503 - Written In The Stars. Die moet nog komen dus.
Oh vandaar. Gelukkig vond ik het niet te meest erge spoiler om te lezen.
Spoiler
Oud 23-02-2005, 18:13
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Oh vandaar. Gelukkig vond ik het niet te meest erge spoiler om te lezen.
Spoiler
Spoiler
Oud 23-02-2005, 18:35
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik snap niet dat mensen de nummers niet kunnen lezen?
Oud 23-02-2005, 18:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 23-02-2005 @ 19:35 :
Ik snap niet dat mensen de nummers niet kunnen lezen?
de nummers?
Oud 23-02-2005, 19:29
BCR
BCR is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2005 @ 18:58 :
ik vond dat een beetje uit het niets komen. Zijn er nog stukjes geweest de afgelopen tijd waarvan we al hadden kunnen weten dat Lane verliefd is op zach?

Nee, ik zag het al wel een beetje aankomen. Er was een moment eerder geweest waarop ik dacht: aah, Lane wordt vast verliefd op Zach Toen kwamen ook al die meisjes naar hem toe, geloof ik
Oud 23-02-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 23-02-2005 @ 20:29 :
Nee, ik zag het al wel een beetje aankomen. Er was een moment eerder geweest waarop ik dacht: aah, Lane wordt vast verliefd op Zach Toen kwamen ook al die meisjes naar hem toe, geloof ik
Ik dacht dat ze dat vanaf het begin al was, of was dat iemand anders? Dave, ofzo?
Oud 23-02-2005, 19:39
BCR
BCR is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-02-2005 @ 20:38 :
Ik dacht dat ze dat vanaf het begin al was, of was dat iemand anders? Dave, ofzo?
Ja, vroeger was het idd Dave.
Oud 23-02-2005, 20:16
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
BCR schreef op 23-02-2005 @ 20:29 :
aah, Lane wordt vast verliefd op Zach Toen kwamen ook al die meisjes naar hem toe, geloof ik
ja idd, al een hele tijd geleden, toen vond ze die twee wijven ook al dom geloof ik... Kan zo ook niet meer zeggen waar dat psies was...
En idd dat die domme NET5 vent erdoorheen begon te blaten dat et de laatste aflevering was.. Ik schrok me dood man!!

vage aflevering..
Oud 23-02-2005, 20:39
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Bij een optreden kwamen er ook al twee meisjes naar Zach toe. Dat waren wel andere geloof ik (of in ieder geval 1 andere) maar dat boeit niet. Dat was ook de aflevering dat Lane zo zielig was en ze stiekem bij haar moeder ging kijken.
Oud 23-02-2005, 20:45
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2005 @ 19:49 :
de nummers?
Van de afleveringen Nu denkt iedereen steeds dat iets al gebeurd is enzo en dan wordt iedereen verspoilerd. Maar gelukkig ben ik al zover gespoilerd dat het toch niet erger kan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten