Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 14:29
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 01-04-2005 @ 21:19 :
K zal ff voor je gaan kijken...
Nog niet gevonden, maar ik vind zelf al sinds dat ik begon met gamen handige tips uit enz.

Dus ff geduld, misschien vind ik wat
je leest het gewoon op gamefaqs en geeft er je eigen draai aan .
Oud 03-04-2005, 17:59
Guusmo
Guusmo is offline
Ik speel het nu al een aardige tijd, ben nu level 41 (Dwarf Hunter) en ben druk bezig met sparen voor m'n mount. Ik zit in een NL guild (Brotherhood of the Bracelet) van GCshop.nl/Gamecom.nl, waar ik crew ben *trots kijkt* .

Al bijna 200 uur opzitten nu (dat is inclusief beta's )

Character: Endrin
Realm: Burning Blade
Oud 04-04-2005, 19:57
Verwijderd

Ruim 450+ man proberen thrall om te leggen.

Jammer dat er op een gegeven moment een lag was van ruim 5 minuten, en dat de server 4 x crashte...

Al'Akir, trouwens.
Oud 04-04-2005, 20:03
Lorelei
Lorelei is offline
Heheh gaaf.

Kon je uberhaupt nog bewegen?
Oud 04-04-2005, 20:05
Verwijderd
op mijn scherm wel.

Maar de server dacht er anders over, heartstonen zat er ook niet in. Merkte ik na 20 minuten..
Oud 04-04-2005, 20:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-04-2005 @ 21:05 :
op mijn scherm wel.

Maar de server dacht er anders over, heartstonen zat er ook niet in. Merkte ik na 20 minuten..
Hehe, okay. Als het zo druk is, dan sta ik gewoon helemaal vast. Daar is m'n computer echt veel te langzaam voor.
Oud 05-04-2005, 15:33
iRoy
iRoy is offline
http://www.purepwnage.com/music.html

Hoor dat nummer
Oud 05-04-2005, 16:25
Vinzz
Vinzz is offline
ff een gigantische beginner vraag ;p , alles gaat nu lekker enzo , maar hoe zorg ik dat ik in het general kanaal chat?

er staat wel joined general als je een bepaalde plaats bezoek maar volgens mij chat je daar niet automatisch in of wel (als je gewoon say doet) ? :x
Oud 05-04-2005, 17:11
Verwijderd
/1
Oud 05-04-2005, 21:41
Paperz
Paperz is offline
vraagje sinds ik 't niet duidelijk kan vinden:

transmute arcanite

gaat dat per 1?
dus 1 thorium bar + 1 arcane crystal = 1 arcanite

of kan 't ook per stack?

dus 20 thorium + 1 arcan crystal = 20 arcanite

opzich maakt 't niet zoveel uit, alleen met de cooldown :/
Oud 06-04-2005, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 05-04-2005 @ 22:41 :
1 keer per dag toch ofzo?

Net zoals die Saltshaker voor Leatherworkers. Daar zit ook een HELE lange cooldown op.
Oud 07-04-2005, 16:03
Martin Dude
Martin Dude is offline
tuduuu ~ level 42 nu
lekker rustig gamen
Oud 09-04-2005, 21:44
Verwijderd
Ik kan nu Elixir of Demonslaying maken \m/

Demons beware.
Oud 10-04-2005, 12:46
Allochthony
Allochthony is offline
Aight, ik wil dit spel opzich wel spelen... Maar zit een beetje in over die sys requirements, ik heb:

AMD-Athlon 1ghz
512 MB Ram
Geforce 4 Ti4200 64mb met Omega drivers
Windows 2000 prof.
Direct X 9.0c

Ik weet dat het boven de minimale requirements zit, maar dit zecht meestal geen kut.
Is het spel de moeite waard op mijn PC?

En die prepaid kaarten, zijn die goed te koop nu? (Ik heb niet het hele topic doorgelezen...)
Oud 10-04-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 05-04-2005 @ 22:41 :
vraagje sinds ik 't niet duidelijk kan vinden:

transmute arcanite

gaat dat per 1?
dus 1 thorium bar + 1 arcane crystal = 1 arcanite

of kan 't ook per stack?

dus 20 thorium + 1 arcan crystal = 20 arcanite

Geen idee, ik heb momenteel een aantal bids op de stuff die ik nodig heb voor zo'n philosopher stone. En ik heb dus ook wat vraagjes, die philosopher stone, die hoef ik toch maar een keer te maken? Of iedere keer als ik iets wil transmuten? En er zit dus een cooldown aan vast hmm kut ...

ps. ff pochen met m'n Heavens Light Niet slecht voor een lvl43.
Oud 10-04-2005, 13:45
Verwijderd
http://www.thottbot.com/?i=9656

momenteel, maar er zijn betere in de maak door mijn fijne guildmaatjes
Oud 10-04-2005, 13:52
Verwijderd
Hhmm ookee die is ook wel geil. Ben je hunter?
Oud 10-04-2005, 19:01
Martin Dude
Martin Dude is offline
heavens light heb ik ook, en ben ook lev43, dus ik ben ook hip
Oud 10-04-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-04-2005 @ 14:52 :
Hhmm ookee die is ook wel geil. Ben je hunter?
damage pally
Oud 10-04-2005, 22:48
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 10-04-2005 @ 13:46 :
Aight, ik wil dit spel opzich wel spelen... Maar zit een beetje in over die sys requirements, ik heb:

AMD-Athlon 1ghz
512 MB Ram
Geforce 4 Ti4200 64mb met Omega drivers
Windows 2000 prof.
Direct X 9.0c

Ik weet dat het boven de minimale requirements zit, maar dit zecht meestal geen kut.
Is het spel de moeite waard op mijn PC?

En die prepaid kaarten, zijn die goed te koop nu? (Ik heb niet het hele topic doorgelezen...)
Word en boek, de 15e komt er weer een lading WoW ofzoiets.... Kan ik er iets mee?
Oud 11-04-2005, 16:30
Verwijderd
Ja joh werkt prima. Mijn systeem is nog slechter.

Over dat transmuten, je hoeft die philosopher stone maar 1 keer te maken, maar je mag maar 1 keer in 2 dagen iets transmuten. Dus ook al heb je een batch, je kan maar 1 bar transmuten in 46 uur.
Oud 11-04-2005, 17:09
Allochthony
Allochthony is offline
Aight, cool, ga hem Donderdag denk ik aanschaffen!

Die prepaid kaarten zijn ook al goed te krijgen?
Oud 11-04-2005, 17:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 11-04-2005 @ 18:09 :
Aight, cool, ga hem Donderdag denk ik aanschaffen!

Die prepaid kaarten zijn ook al goed te krijgen?
Waren laatst uitverkocht, nu geloof ik wel weer.
Oud 11-04-2005, 18:07
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 11-04-2005 @ 18:56 :
Waren laatst uitverkocht, nu geloof ik wel weer.
Cool, weet iemand ook of het spel nog in de winkel ligt of dat ik echt tot donderdag moet wachten voordat de nieuwe exemplaren binnenkomen?
Oud 11-04-2005, 18:20
Paperz
Paperz is offline
Damn ik hoop dat die nieuwe patch niet in zijn geheel wordt door gevoerd. Want de lvl 60 ga ik hoe dan ook nog wel ff halen maar zo wordt high lvl instance runs voor mooie gear een stuk minder aantrekkelijk voor m'n hunter
Oud 11-04-2005, 18:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 11-04-2005 @ 19:07 :
Cool, weet iemand ook of het spel nog in de winkel ligt of dat ik echt tot donderdag moet wachten voordat de nieuwe exemplaren binnenkomen?
Zal je volgens mij echt even moeten wachten, heb al van hele hoop mensen gehoord dat ze spel willen kopen en nergens te koop is.
Oud 11-04-2005, 18:29
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 11-04-2005 @ 19:22 :
Zal je volgens mij echt even moeten wachten, heb al van hele hoop mensen gehoord dat ze spel willen kopen en nergens te koop is.
Dat kan ik bevestigen, ik kijk geregeld in computer- en gameswinkels en heb sinds een week na de release nergens meer een exemplaar gezien.
Oud 11-04-2005, 18:53
Vinzz
Vinzz is offline
ik heb de mijne van ebay
Oud 11-04-2005, 19:35
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Paperz schreef op 11-04-2005 @ 19:29 :
Dat kan ik bevestigen, ik kijk geregeld in computer- en gameswinkels en heb sinds een week na de release nergens meer een exemplaar gezien.
Gelukkig kom ik overal dit bericht tegen, deze komt van de Power Unlimited site:

Citaat:
Voor de World of Warcraft fans, die het niet gelukt zijn om het spel te pakken te krijgen, is het over tien dagen eindelijk bingo! Blizzard heeft namelijk aangekondigd dat er op 15 april 250.000 nieuwe exemplaren in Europa beschikbaar zullen zijn! En dat werd tijd ook..
Wohoo.
Oud 11-04-2005, 22:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 11-04-2005 @ 20:35 :
Gelukkig kom ik overal dit bericht tegen, deze komt van de Power Unlimited site:

Wohoo.
En de mijne is al besteld
Oud 12-04-2005, 13:47
Paperz
Paperz is offline
Van de boards:

So, a Druid walks into a bar. He walks up to the bartender and orders an Ale. Bartender brings over the drink and sees that the Druid is looking a little down. "What's the matter friend?"

"Well, one of my spells isn't working like it used to. I can't repeatedly entangle enemies like I used to. They seem to be getting out of it easier."

Bartender looks at the Druid and frowns. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

At that moment, a Priest walks into the bar. The Priest walks up to the bartender and orders an Ale, grumbling something under his breath. Bartender looks at the Priest and says "Something the matter friend?"

"Yeah," says the Priest. "I specialized in using wands in combat. But lately it doesn't seem like it's packing as much punch as it used to."

Bartender hands the Priest the ale. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

A minute or so passes, and a Mage walks into the bar. The Mage calls out to the bartender as he crosses the room "Give me a double!"

The bartender has the drink ready by the time the Mage gets to the bar. "Problem friend?"

The Mage downs his drink before he responds. "My frost spells aren't working like they used to. Two different spells were working differently tonight. Almost got me killed."

The Bartender starts washing a glass and he nods. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

The Druid looks strangely at the Bartender. "You've been saying that all night. How could things possibly be worse?"

Bartender looks the Druid dead in the eye. "I'm a Hunter, this is my epic level quest."
Oud 12-04-2005, 14:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 12-04-2005 @ 14:47 :
Van de boards:

So, a Druid walks into a bar. He walks up to the bartender and orders an Ale. Bartender brings over the drink and sees that the Druid is looking a little down. "What's the matter friend?"

"Well, one of my spells isn't working like it used to. I can't repeatedly entangle enemies like I used to. They seem to be getting out of it easier."

Bartender looks at the Druid and frowns. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

At that moment, a Priest walks into the bar. The Priest walks up to the bartender and orders an Ale, grumbling something under his breath. Bartender looks at the Priest and says "Something the matter friend?"

"Yeah," says the Priest. "I specialized in using wands in combat. But lately it doesn't seem like it's packing as much punch as it used to."

Bartender hands the Priest the ale. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

A minute or so passes, and a Mage walks into the bar. The Mage calls out to the bartender as he crosses the room "Give me a double!"

The bartender has the drink ready by the time the Mage gets to the bar. "Problem friend?"

The Mage downs his drink before he responds. "My frost spells aren't working like they used to. Two different spells were working differently tonight. Almost got me killed."

The Bartender starts washing a glass and he nods. "Yeah, that is rough. But it could be worse."

The Druid looks strangely at the Bartender. "You've been saying that all night. How could things possibly be worse?"

Bartender looks the Druid dead in the eye. "I'm a Hunter, this is my epic level quest."
LOL
Lang leve de nerfs
Oud 12-04-2005, 18:51
Daboman
Daboman is offline
Ben nu een lvl33 druid. De laatste tijd heb ik aardig wat lopen experimenteren met macro's. Daar zijn de volgende macro's uit komen rollen. Ik waarschuw maar alvast dat het bepaald niet gemakkelijk kan zijn om ze te maken, maar ze zijn wel de moeite waard.

macro maken
typ /macro in het chatveld, of ga naar het menu en klik daar macro. Maak vervolgens een nieuwe macro door op new te klikken. Kies een mooie naam en een mooi icoon.

Voor selfcasting
/Target playernaam
/cast spellnaam(rank X)
/script TargetLastEnemy();

Waarbij:
playernaam is jouw naam. spellnaam is de spellnaam en x is de rang van je spell. Je kunt je boek openen en dan shift op je spell klikken, dan voegt het spel automatisch /cast Spellnaam (rank x) toe. Let op de commando's ze kunnen soms hoofdlettergevoelig zijn, dat is in ieder geval bij "TargetLastEnemy" het geval.

Partyhealing
/script nm = UnitName("target"); pl = UnitIsPlayer("target") if ((nm ~= nil) and (pl == 1))then
SendChatMessage("Healing you for (143 - 165) in 2.5 sec" , "WHISPER", "COMMON", UnitName("target") );

Toelichting:
Deze macro whispert naar een speler dat je hem/haar gaat healen en healt hem/haar vervolgens. Bijzonder als je deze code overneemt is dat je niet per ongeluk monsters healt dat bij standaardmacro's hiervoor wel kan gebeuren. Deze kun je gewoon overkopieren en met ctrl V in je macro scherm plakken. Daarbij kan een foutmelding ontstaan, dus ik raadt aan elke regel apart te kopieren en plakken, waarbij er 1 spatie tussen de commando's zit. Belangrijk is dat je bij Sendchatmessage "COMMON" in "ORCISH" verandertals je horde speelt. Dit omdat Common een alliance taal is, die alleen voor de alliance begrijpelijk is. Als je het als Horde gebruikt is het slechts een onbegrijpelijke woordenbrij.

Zijn er nog vragen?

EDIT: aantekening dat je Common in orcish moet veranderen.

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 21:00.
Oud 12-04-2005, 18:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daboman schreef op 12-04-2005 @ 19:51 :

Toelichting:
Deze macro whispert naar een speler dat je hem/haar gaat healen en healt hem/haar vervolgens. Bijzonder als je deze code overneemt is dat je niet per ongeluk monsters healt dat bij standaardmacro's hiervoor wel kan gebeuren. Deze kun je gewoon overkopieren en met ctrl V in je macro scherm plakken. Daarbij kan een foutmelding ontstaan, dus ik raadt aan elke regel apart te kopieren en plakken, waarbij er 1 spatie tussen de commando's zit.

Zijn er nog vragen?
Ja. Ik ben een shaman en als ik heal kan ik sowieso geen monsters healen. Kan een druid dat wel dan?
Oud 12-04-2005, 20:49
Daboman
Daboman is offline
Volgens mij zou je macro dan ook moeten werken. Wat die doet is kijken of de target een speler is. Zoja, heal, zonee heal niet. Dus je krijgt niet eens te maken met het feit dat je geen monsters kan healen.

Ik dacht trouwens ook dat dat niet kon. Maar toen ik met die macro bezig was zag ik dat ie dat opeens wel deed (vonden m'n party members niet zo leuk ).

Maar je kunt alsnog de code gewoon overnemen en je eigen healing spells invullen. Zou moeten werken. Je hebt alleen wat overbodige code, maar omdat ik er zelf ook pas net mee begonnen ben weet ik niet precies wat je weg moet halen. Mocht het niet werken, dan verwijs ik je door naar het shaman forum op www.wow-europe.com/en. Je kunt daar om specifieke shaman macro's vragen.

In feite kun je de tekst bij sendchatmessage ook gewoon aanpassen. Zelf heb ik uiteraard de getallen veranderd zodat ze kloppen en erbij gezet dat het een automsg is, omdat die automatisch gegenereerd wordt.

EDIT: het is ook belangrijk dat je common (in SENDCHATMESSAGE, naast WHISPER) in orcish verandert, omdat de horde geen common spreekt. Degene die je healt ziet dan een onbegrijpelijke woordenbrij. Ik zal dit er gelijk in de oorspronkelijke post bijzetten.

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 20:58.
Oud 14-04-2005, 17:18
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb hem, ben nu aan het installeren.
Oud 15-04-2005, 12:58
Verwijderd
ben ook maar begonnen met een Dwarf Paladin op Sylvanas
gewoon voor de gein. En nee, ik doe het niet voor de gratis mount maar omdat ik knights en al wel vet vind.

ondertussen ben ik met mn lvl 41 UD mage nog steeds aan het sparen voor mn mount.
Oud 15-04-2005, 13:00
Obi Wan
Obi Wan is offline
Waren er niet een paar mensen in Sylvanas die de hele AH leeg hadden gekocht om het 3 keer zo duur terug te plaatsen?
Oud 15-04-2005, 13:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Heeft er iemand nog tips om je account te kunnen maken zonder creditcard nummer? (en zonder zo'n scratchcard)
Want de kruisjesinvullen werkt niet meer
EDIT: laat maar, CC generatortje gevonden

EDIT2: Te lui om te lezen. MAar welke servers zit iedereen? (en hoe kun je zien of servers Alliance heavy of Horde heavy zijn?)
Denk dat ik zelf maar op Silvermoon ga beginnen. Wel een mooie naam en medium volgens de site (dus niet te druk maar ook niet te rustig )

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 14:04.
Oud 15-04-2005, 18:54
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-04-2005 @ 14:41 :
Heeft er iemand nog tips om je account te kunnen maken zonder creditcard nummer? (en zonder zo'n scratchcard)
Want de kruisjesinvullen werkt niet meer
EDIT: laat maar, CC generatortje gevonden

EDIT2: Te lui om te lezen. MAar welke servers zit iedereen? (en hoe kun je zien of servers Alliance heavy of Horde heavy zijn?)
Denk dat ik zelf maar op Silvermoon ga beginnen. Wel een mooie naam en medium volgens de site (dus niet te druk maar ook niet te rustig )
Burning Legion voor alliance!

WarSong heb ik een horde account, maar die zit op lvl10
Oud 16-04-2005, 03:12
Lyx
Lyx is offline
aggamagan
Oud 16-04-2005, 11:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Lyx schreef op 16-04-2005 @ 04:12 :
aggamagan
Even tussendoor. Ik ben GEEN PvP speler
(zeker niet tot ik op zijn minst de controls goed onder de knie heb en weet hoe en wat (want op dit moment loop ik nog maar doelloos rond te slepen zonder echt te weten wat ik moet doen )

EDIT: Silvermoon is sinds gisteren van medium naar high gegaan....
Het stikte gisteren ook van de lvl1-2 chars in Shadowglen. (en dan van die irritante mensen die steeds 'duel' vragen. IK WIL GEEN DUEL! Als ik dat had gewild had ik wel op een PvP server gezeten)

Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 11:21.
Oud 16-04-2005, 11:22
Verwijderd
Ja hoe zit dat eigenlijk? zijn de servers nog een beetje ingesteld dat de hoeveelheid ally en horde gelijk zijn?

voor zover ik weet niet.. dat zou best nog kutsituaties kunnen geven.. zit je met 3kwart ally en 1kwart horde.. dan wordt het denk ik heel snel saai omdat horde geen kans maakt en altijd gecrusht wordt..
Merk persoonlijk op mijn server ook niet veel van leven bij de alliance.. paar raids op de crossroads en UC gweest(ik ben horde).. maar verder doet de horde volgens mij meer..

Wat zijn er eigenlijk weinig warriors hier..
Realm: dragonmaw
Oud 16-04-2005, 15:22
Verwijderd
vrijwel elke server is alliance iets beter vertegenwoordigd dan horde. Komt geloof ik door de natuurlijke goedheid die gamers diep in hun hartje hebben
Oud 16-04-2005, 15:30
Verwijderd
Op Al'Akir is horde ietwat in de overmacht.
Oud 16-04-2005, 23:21
Onorthodox
Onorthodox is offline
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Daar staat een mooi lijstje om te kijken wie er beter vertegenwoordigd is
Oud 16-04-2005, 23:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 17-04-2005 @ 00:21 :

Er zijn duidelijk veel meer alliance spelers dus.
Oud 17-04-2005, 09:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 17-04-2005 @ 00:21 :

Silvermoon is 60% alliance

Rashgarroth
Alliance: 188 (100%)
Horde: 0 (0%)
Total: 188

Worden saaie raids
Oud 17-04-2005, 14:08
Verwijderd
pff, achterlijke goede mensen

btw, de horde is niet noodzakelijk slecht(qua gedachten).. orcs zijn niet slecht, tauren al helemaaaaal niet..
okeej, undead wel, maar die heb ik ook liever gewoon uit de horde geknikkerd, stelletje 8erlijke skelleten.. ze verpesten orgri als ze er rondlopen.. en die undercity is ook al zo lelijk als de nacht..

hm, zo te zien valt het nog mee bij ons..
54% ally tegen 46% horde.. dat moet nog best te doen zijn, vooral als we zien wat 'n noobs er soms bij ally bezig zijn..
Oud 17-04-2005, 16:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb em geinstalleerd, maar krijg bijna meteen een BSOD met een bericht over mn nv4 driver. Ik heb een GeForce 5200 fx, zou toch denken dat ie em wel moet kunnen draaien, zou het door de koeling komen?

Regels voor berichten