Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
suc6 mijne gaat er binnenkort ook weer doorheen ( is uitgegroeid ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Over die horizontale tongpiercings: tja ze zijn ook echt helemaal door de tong heen gejast, ik geloof dat iemand hier er ook 1 wilde maar dan meer een surface piercing. Maargoed
||
![]() |
Citaat:
Alleen dan dat ik de hele horizontale neem, en niet die surface ![]() @mmmarieke: AUB! Gebruik piercing spullen en NIET dat!!!! @leucomelas: Moet je je niet echt zorgen over maken. Trouwens, moest het door 1 of andere manier uitgroeien ofzo, gewoon opnieuw laten zetten.. De pijn is echt niet zo erg als je denkt, geloof me maar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat valt al bij al nog mee... ![]()
||
Citaat:
Gatverdamme me pizza komt omhoog.... Smerig die foto met dat bloed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als het maar op de 6mm blijft hé ![]() Of het nu groter lijkt of niet... Het belangrijkste is bij jou dat ze later nog dichtgroeien denk ik toch? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb toch besloten om venoms te nemen, en waarschijnlijk laat ik ze de 18e zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is nog altijd geen horizontale tongpiercing ![]() En als je nog meer dingen erover wilt weten, een paar expierence lezen van mensen op BME ![]() Het lijkt soms belachelijk voor sommige mensen mss, maar je kan er wel veel uit bijleren... En dan heb je ook van meerdere mensen een mening.. want op 1 iemand of 2.. kan je je eigenlijk nooit baseren.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tis daarom dat ik altijd aanraad van vele verhalen te lezen, want voor mij is en blijft een tong (alles) een heel gevoelige piercing wat eigenlijk ook inhoud dat ik buiten een normale tongpiercing niet echt iets aanraad. Omdat een tong kan nogal tricky zijn... Niet dat je zorgen moet maken, maar het kan soms toch aankomen op sommige gevoelige dingen als spraakgebrek, pijn, bloed soms ook, eten, ... ![]() Maar natuurlijk zoals je zegt, als je het ervoor over hebt, waarom niet dan? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was er, ik zei dat ik een off centre labret wilde. ze zei oke, gaf een klein beetje uitleg, ze deed het, gaf wat uitleg over verzorging en dat was het. Ze waren midden in een verbouwing dus het was enorm stoffig en lawaaierig. De piercster deed vaag en het zag er echt uit alsof ze er geen zin in had, maar goed. Ze heeft hem wel goed gepierced en daar ging het me om. Verder wel mega duur. 60 euro voor het piecen + 1 tablet unicura en ontsmettingsmiddel en korter staafje. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je piercing reageren mee op je lichaam. (en oorbellen is officieel ook een piercing eigenlijk)
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgende keer beter laten piercen, geneest sneller en heb je normaal minder last van dat alles ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoe lager je gaat, hoe pijnlijker. Pijn is niet erger als op been/enkel. Wel erger als rug/bovenarm. Dit is dus een algemening hé. En hangt verder ook af van de grootte en details ![]() En denk eraan, het is een zichtbare tattoo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Uitbreiden? Gewoon naar een sleeve verder gaan? Of een cover-up?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zijn een heeeeeel aantal uren als je iets degelijks wilt. Zeker een full sleeve. ![]() Ja, leuk dat je die wilt uitbreiden ![]() Grotere tattoo's zijn vaak mooier als kleintjes ![]() Heb je al een idee voor de uitbreiding?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 |