Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 19:29
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik gebruik ook idd unicura
Advertentie
Oud 06-04-2005, 19:59
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
au, vandaag bloedde mijn tragus
Oud 06-04-2005, 20:01
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 06-04-2005 @ 12:59 :
au, vandaag bloedde mijn tragus
wat deed je
Oud 06-04-2005, 20:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 06-04-2005 @ 20:14 :
ik bedoelde niks vies hoor, maar gewone gezichts-lotion enzo, geen speciaal (piercing-)spul
ik bedoelde eerder het feit dat er ruikende prut uit komt en alsnog, gewone gezichtlotions zijn niet voor piercings gemaakt. dus iewl. en niet slim.
Oud 06-04-2005, 23:52
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 04-04-2005 @ 13:37 :
Ik zit er al een hele tijd over te denken om een wenkbrauwpiercing te nemen en ik denk dat het er binnenkort toch maar eens van moet komen. Nu wil ik alleen graag weten of het pijn doet om een wenkbrauwpiercing te laten zetten. Kan iemand me dat vertellen?
Doet echt helemaal absoluut geen pijn. Ik lag daar was doodsbang voor de pijn. Had de hand van mijn vreindinnetje stevig vast zodat ik daarin kon knijpen als het pijn deed. Ze zet de naald erin ik voel iets en ze zegt klaar. dat was het dus. Je voelt het dat is het dan ook en mijn pijngrens is echt niet zo hoog..
suc6 mijne gaat er binnenkort ook weer doorheen ( is uitgegroeid )
Oud 07-04-2005, 10:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
drezzz schreef op 05-04-2005 @ 18:45 :
tietuuuuh!

w00tw00t!

http://www.fuse.tv/content/specials/...search_string=

daar overigens 2 filmpjes, 1 over een hele toffe studio, en een over 2 meisjes die een tattoo krijgen.
Ohh die studio is echt vet
Oud 07-04-2005, 12:14
Jules
Jules is offline
Over horizontale tongpiercings:

http://www.bmezine.com/news/steppingback/20050404.html
Oud 07-04-2005, 12:52
leucomelas
leucomelas is offline
maar heeft iemand antwoord hierop? kan een intiem piercing uitgroeien? tis toch een stuk vel wat langs dingen schuurt, fietsen, zitten,ruige sex etc zou die uit kunnen groeien?
Oud 07-04-2005, 13:41
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-04-2005 @ 13:14 :
Over horizontale tongpiercings:

http://www.bmezine.com/news/steppingback/20050404.html
ziet er wel heel cool uit, maar ik zou t niet doen als je ziet hoe lang t helen doet en de kans dat je gaat lispelen. die ene foto met die hele mond vol bloed
Oud 07-04-2005, 14:43
Jules
Jules is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 07-04-2005 @ 13:52 :
maar heeft iemand antwoord hierop? kan een intiem piercing uitgroeien? tis toch een stuk vel wat langs dingen schuurt, fietsen, zitten,ruige sex etc zou die uit kunnen groeien?
Zoals jij het brengt lijkt het me meer dat 'ie gewoon uitscheurt maarre ik zou het even aan je piercer vragen he.

Over die horizontale tongpiercings: tja ze zijn ook echt helemaal door de tong heen gejast, ik geloof dat iemand hier er ook 1 wilde maar dan meer een surface piercing. Maargoed
Oud 07-04-2005, 14:52
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-04-2005 @ 15:43 :
geloof dat iemand hier er ook 1 wilde maar dan meer een surface piercing. Maargoed
Yup, je bedoelt mij denk ik,
Alleen dan dat ik de hele horizontale neem,
en niet die surface

@mmmarieke: AUB! Gebruik piercing spullen en NIET dat!!!!

@leucomelas: Moet je je niet echt zorgen over maken.
Trouwens, moest het door 1 of andere manier uitgroeien ofzo, gewoon opnieuw laten zetten.. De pijn is echt niet zo erg als je denkt, geloof me maar
Oud 07-04-2005, 14:53
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Zoals jij het brengt lijkt het me meer dat 'ie gewoon uitscheurt maarre ik zou het even aan je piercer vragen he.

Over die horizontale tongpiercings: tja ze zijn ook echt helemaal door de tong heen gejast, ik geloof dat iemand hier er ook 1 wilde maar dan meer een surface piercing. Maargoed
ja, kan het aan mezelf vragen maar daar hek geen antwoord op.. dus daarom vraag ik het hier
Oud 07-04-2005, 14:53
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-04-2005 @ 14:41 :
die ene foto met die hele mond vol bloed
Ik heb nog al ergere dingen gezien hoor, geloof me maar...
Dat valt al bij al nog mee...
Oud 07-04-2005, 16:41
Freggol
Freggol is offline
Ik heb een 6mm tunneltje voor 2,50 haha want ik vond 5 euro op de grond bij de kassa van dangerzone in de h&m nu heb ik in allebij me oren 6mm tunneltjes die met zo`n zwart elestiekje vast zitten van achter...

Daardoor lijken me gaatjes groter
Oud 07-04-2005, 16:42
Freggol
Freggol is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-04-2005 @ 14:41 :
ziet er wel heel cool uit, maar ik zou t niet doen als je ziet hoe lang t helen doet en de kans dat je gaat lispelen. die ene foto met die hele mond vol bloed

Gatverdamme me pizza komt omhoog....

Smerig die foto met dat bloed
Oud 07-04-2005, 17:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Freggol schreef op 07-04-2005 @ 17:41 :
Ik heb een 6mm tunneltje voor 2,50 haha want ik vond 5 euro op de grond bij de kassa van dangerzone in de h&m nu heb ik in allebij me oren 6mm tunneltjes die met zo`n zwart elestiekje vast zitten van achter...

Daardoor lijken me gaatjes groter
Klopt ook wel...

Maar als het maar op de 6mm blijft hé
Of het nu groter lijkt of niet...
Het belangrijkste is bij jou dat ze later nog dichtgroeien denk ik toch?
Oud 07-04-2005, 17:15
Freggol
Freggol is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 07-04-2005 @ 18:04 :
Klopt ook wel...

Maar als het maar op de 6mm blijft hé
Of het nu groter lijkt of niet...
Het belangrijkste is bij jou dat ze later nog dichtgroeien denk ik toch?
Idd, vandaar de 6mm dat leekme wel redelijk safe
Oud 07-04-2005, 17:54
Jungle
Jungle is offline
jipiieee ik heb mn tongpiercing

Het deed inderdaad bijna geen pijn, dat viel echt super goed mee! ik ben wel flauwgevallen van de schrik juist nadat ze hem geprikt hadden, gewoon doordat ik mezelf zo zenuwachtig gemaakt had..

wel lastig om te eten! kben zo bang om erop te bijten dat ik bijna niet durf te kauwen, ni zo handig dus... De piercer zei dat is ananassap moest drinken, iemand enig idee waar dat goed voor is?
Oud 07-04-2005, 19:16
eefjuh19
eefjuh19 is offline
ik heb piercing in me nek(nape piercing)..ff denken in december laten zetten..heb em dus alweer een tijdje
en heb er helemaal geen last van gehad...dus dat was super!
Oud 07-04-2005, 20:38
llell
llell is offline
Citaat:

Ja dat was ik, alleen ik wilde m niet helemaal door m'n tong, een iets korter staafje zou leuk zijn.
Maar ik heb toch besloten om venoms te nemen, en waarschijnlijk laat ik ze de 18e zetten
Oud 07-04-2005, 21:01
JJ13
JJ13 is offline
ik vind 2 tongpiercings naast elkaar wel cool uitzien, een rechts van t midden en een links. is t beter om die in 1 keer te laten zetten, of apart?
Oud 07-04-2005, 21:11
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
eefjuh19 schreef op 07-04-2005 @ 20:16 :
ik heb piercing in me nek(nape piercing)..ff denken in december laten zetten..heb em dus alweer een tijdje
en heb er helemaal geen last van gehad...dus dat was super!
Ik heb er ook nauwelijks last van gehad...beterr he alleen de eerste week wat rood....
Oud 08-04-2005, 06:37
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-04-2005 @ 22:01 :
ik vind 2 tongpiercings naast elkaar wel cool uitzien, een rechts van t midden en een links. is t beter om die in 1 keer te laten zetten, of apart?
Venoms dus?
Oud 08-04-2005, 08:12
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 08-04-2005 @ 07:37 :
Venoms dus?
ja, dat bedoel ik dus
Oud 08-04-2005, 08:43
eefjuh19
eefjuh19 is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 07-04-2005 @ 22:11 :
Ik heb er ook nauwelijks last van gehad...beterr he alleen de eerste week wat rood....
jaah klopt..dat had ik dan ook..maar dat was nog wel te doen
Oud 08-04-2005, 10:47
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
llell schreef op 07-04-2005 @ 21:38 :
Ja dat was ik, alleen ik wilde m niet helemaal door m'n tong, een iets korter staafje zou leuk zijn.
Maar ik heb toch besloten om venoms te nemen, en waarschijnlijk laat ik ze de 18e zetten
ik ben echt benieuwd hoe de venoms je bevallen, vind t echt geweldig uitzien! ben ook benieuwd hoe het zit met praten erna.
Oud 08-04-2005, 12:00
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb ooit ok een nape piercing gehad maar die is helaas uitgegroeid. als ik hem opnieuw laat zetten, kan ik hem dan onder het littekenweefsel doorzetten? groeit ie zo minder sne;l uit omdat die huid al wat "harder" is?
Oud 08-04-2005, 13:26
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-04-2005 @ 11:47 :
ik ben echt benieuwd hoe de venoms je bevallen, vind t echt geweldig uitzien! ben ook benieuwd hoe het zit met praten erna.
Het ziet er ook mooi uit, maar heeft ook wel wat nadelen in het begin.... Praten zal wel meevallen

Het is nog altijd geen horizontale tongpiercing

En als je nog meer dingen erover wilt weten,
een paar expierence lezen van mensen op BME

Het lijkt soms belachelijk voor sommige mensen mss, maar je kan er wel veel uit bijleren... En dan heb je ook van meerdere mensen een mening.. want op 1 iemand of 2.. kan je je eigenlijk nooit baseren..
Oud 08-04-2005, 14:51
JJ13
JJ13 is offline
ja, ik heb idd al zoveel verhalen gelezen op BME. goed om verschillende ervaringen te lezen. ik lees vooral dat het zetten meevalt, maar dat de zwelling best erg kan zijn en dat praten/eten moeilijk kan gaan. ik moet eens nadenken of ik dat er voor over heb.
Oud 08-04-2005, 15:02
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-04-2005 @ 15:51 :
ja, ik heb idd al zoveel verhalen gelezen op BME. goed om verschillende ervaringen te lezen. ik lees vooral dat het zetten meevalt, maar dat de zwelling best erg kan zijn en dat praten/eten moeilijk kan gaan. ik moet eens nadenken of ik dat er voor over heb.
Het is natuurlijk ook niet 1 van de gemakkelijkste piercings idd...
Tis daarom dat ik altijd aanraad van vele verhalen te lezen, want voor mij is en blijft een tong (alles) een heel gevoelige piercing wat eigenlijk ook inhoud dat ik buiten een normale tongpiercing niet echt iets aanraad. Omdat een tong kan nogal tricky zijn... Niet dat je zorgen moet maken, maar het kan soms toch aankomen op sommige gevoelige dingen als spraakgebrek, pijn, bloed soms ook, eten, ...

Maar natuurlijk zoals je zegt, als je het ervoor over hebt, waarom niet dan?
Oud 08-04-2005, 15:42
Parabola
Parabola is offline
Ik ga binnenkort een labretpiercing laten zetten en zijn er toevallig mensen hier die goede ervaringen hebben met Queen of Rings in Rotterdam? Of zijn er andere shops in Rotterdam die aan te raden zijn?
Oud 08-04-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Parabola schreef op 08-04-2005 @ 16:42 :
Ik ga binnenkort een labretpiercing laten zetten en zijn er toevallig mensen hier die goede ervaringen hebben met Queen of Rings in Rotterdam? Of zijn er andere shops in Rotterdam die aan te raden zijn?
ach wat noem je een goede ervaring...

ik was er, ik zei dat ik een off centre labret wilde. ze zei oke, gaf een klein beetje uitleg, ze deed het, gaf wat uitleg over verzorging en dat was het. Ze waren midden in een verbouwing dus het was enorm stoffig en lawaaierig.
De piercster deed vaag en het zag er echt uit alsof ze er geen zin in had, maar goed. Ze heeft hem wel goed gepierced en daar ging het me om. Verder wel mega duur. 60 euro voor het piecen + 1 tablet unicura en ontsmettingsmiddel en korter staafje.
Oud 08-04-2005, 21:07
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
drezzz schreef op 05-04-2005 @ 11:14 :
Vet hoor, zou alleen wel wat kleur kunnen gebruiken, IMO.
Ik vind kleur vaak minder mooi maar hier zou het idd wel toepasselijk kunnen zijn, wil zelfs ook alles kleurloos houden vind het wel iets hebben. Schaduwwerk vind ik daarentegen maar al te vet.
Oud 09-04-2005, 07:58
Freggol
Freggol is offline
Citaat:
Danique schreef op 08-04-2005 @ 19:44 :
ach wat noem je een goede ervaring...

ik was er, ik zei dat ik een off centre labret wilde. ze zei oke, gaf een klein beetje uitleg, ze deed het, gaf wat uitleg over verzorging en dat was het. Ze waren midden in een verbouwing dus het was enorm stoffig en lawaaierig.
De piercster deed vaag en het zag er echt uit alsof ze er geen zin in had, maar goed. Ze heeft hem wel goed gepierced en daar ging het me om. Verder wel mega duur. 60 euro voor het piecen + 1 tablet unicura en ontsmettingsmiddel en korter staafje.
Is een kut zaak, veelste duur, smerig, leuke meisjes die daar werken maar ze zijn altijd of sago of onwijs kortaf...
Oud 09-04-2005, 10:22
Verwijderd
ik ging gister een extra gaatje in m'n oor laten schieten spontaan, alleen rechts. zo'n 2e gaatje laat maar zeggen. en toen zei die mevrouw dat ik vooral NIET moest draaien. maar bij de vorige dinges waar ik m'n gaatjes liet schieten zeiden ze juist dat ik wel moest draaien, en bij zo'n andere juwelier ook enzo. ze zij dat ik niet moest draaien omdat het een wondje is en daar een korstje opkomt en dat als je gaat draaien dat korstje eraf gaat en dat dat slecht is ofzo nou vraag ik aan jullie wijze mensen: moet ik nou draaien of niet?
Oud 09-04-2005, 10:33
leucomelas
leucomelas is offline
dr komt i8dd een wondje op, dus ik kan me er iets bij voorstellen. ik denk dat je wel kan draaien als je onder de douche gaat, dan gaat het korstje er toch af en wordt het een beetje week. denk dat het dan geen kwaad kan, maar idd elke keer draaien en het korstje eraf trekken lijkt me ongezond
Oud 09-04-2005, 10:37
Verwijderd
gewoon telkens als je het wast even draaien, maar niet heel de dag als je je verveelt ofzo of omdat je bang bent dat hij vastgoeit. want dat gebeurt niet zo snel. dus iets van 2x per dag wassen en draaien.
Oud 09-04-2005, 10:56
Verwijderd
oke dank jullie wel
Oud 09-04-2005, 11:22
Hagel
Hagel is offline
ik heb vrij veel gaatjes gehad in mijn oren (23) en ik draaide de nieuwe elke dag een halve slag. Altijd goed gewerkt
Oud 09-04-2005, 11:29
*oma*
*oma* is offline
Als mijn weerstand lager is of als ik ziek ben gaan bij net gezette gaatjes/ piercings een beetje meer ontsteken, zeg maar. Het is net een litteken wat gaat jeuken als het gaat regenen. Hebben jullie dat ook?
Oud 09-04-2005, 12:01
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*oma* schreef op 09-04-2005 @ 12:29 :
Als mijn weerstand lager is of als ik ziek ben gaan bij net gezette gaatjes/ piercings een beetje meer ontsteken, zeg maar. Het is net een litteken wat gaat jeuken als het gaat regenen. Hebben jullie dat ook?
Is doodnormaal...

Je piercing reageren mee op je lichaam.
(en oorbellen is officieel ook een piercing eigenlijk)
Oud 09-04-2005, 12:02
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 09-04-2005 @ 11:22 :
ik ging gister een extra gaatje in m'n oor laten schieten spontaan, alleen rechts. zo'n 2e gaatje laat maar zeggen. en toen zei die mevrouw dat ik vooral NIET moest draaien. maar bij de vorige dinges waar ik m'n gaatjes liet schieten zeiden ze juist dat ik wel moest draaien, en bij zo'n andere juwelier ook enzo. ze zij dat ik niet moest draaien omdat het een wondje is en daar een korstje opkomt en dat als je gaat draaien dat korstje eraf gaat en dat dat slecht is ofzo nou vraag ik aan jullie wijze mensen: moet ik nou draaien of niet?
Gewoon niet elke minuut draaien, dat is alles
Volgende keer beter laten piercen, geneest sneller en heb je normaal minder last van dat alles
Oud 09-04-2005, 14:43
Tsu
Tsu is offline
Klein vraagje:

Een tatoeage aan de binnekant van je pols, is dat een erg pijnlijk iets?
Oud 09-04-2005, 17:02
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Tsu schreef op 09-04-2005 @ 15:43 :
Klein vraagje:

Een tatoeage aan de binnekant van je pols, is dat een erg pijnlijk iets?
Ik heb er 1.

Hoe lager je gaat, hoe pijnlijker.
Pijn is niet erger als op been/enkel.
Wel erger als rug/bovenarm.

Dit is dus een algemening hé.

En hangt verder ook af van de grootte en details
En denk eraan, het is een zichtbare tattoo

Oud 09-04-2005, 17:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-04-2005 @ 18:02 :

Hoe lager je gaat, hoe pijnlijker.
inderdaad
Oud 09-04-2005, 17:47
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 09-04-2005 @ 18:24 :
inderdaad
Heb jij ook tattoo's?
Oud 09-04-2005, 17:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-04-2005 @ 18:47 :
Heb jij ook tattoo's?
ja, 3. wel klein hoor, maar ik wil er eentje uitbreiden maar ik weet nog niet met wat en het geld heb ik voorlopig ook nog lang niet.
Oud 09-04-2005, 18:05
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 09-04-2005 @ 18:50 :
ja, 3. wel klein hoor, maar ik wil er eentje uitbreiden maar ik weet nog niet met wat en het geld heb ik voorlopig ook nog lang niet.
Ohh.. je hebt er evenveel als mij

Uitbreiden? Gewoon naar een sleeve verder gaan?
Of een cover-up?
Oud 09-04-2005, 18:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 09-04-2005 @ 19:05 :
Ohh.. je hebt er evenveel als mij

Uitbreiden? Gewoon naar een sleeve verder gaan?
Of een cover-up?
sleeve vind ik wel heeeeeel gaaf maar dat durf ik nog niet aan ik heb een muzieknoot op mn heup maar ik wil wat groters/moois daar waar die muzieknoot gewoon een onderdeel van blijft.
Oud 09-04-2005, 20:48
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 09-04-2005 @ 19:07 :
sleeve vind ik wel heeeeeel gaaf maar dat durf ik nog niet aan ik heb een muzieknoot op mn heup maar ik wil wat groters/moois daar waar die muzieknoot gewoon een onderdeel van blijft.
Kan ik begrijpen
Zijn een heeeeeel aantal uren als je iets degelijks wilt.
Zeker een full sleeve.

Ja, leuk dat je die wilt uitbreiden
Grotere tattoo's zijn vaak mooier als kleintjes

Heb je al een idee voor de uitbreiding?

Regels voor berichten