Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2005, 19:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 05-04-2005 @ 20:21 :
[afbeelding]
Ja, die, dank je.
Advertentie
Oud 05-04-2005, 19:34
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH

diff is afgekeurd....en we hadden al bijna een plan
komen ze ff dood leuk melden van nee...de stage zegt dat jullie het samen mogen doen (met zn 3en) maar dat mag niet hoor,....
echt ik ga die snol op stage iets aandoen
Oud 05-04-2005, 20:26
moon
moon is offline
wwjodmhl: weg.
Oud 05-04-2005, 21:01
Touché
Touché is offline
Over vijf dagen moet ik naar het ziekenhuis.
Alles wordt anders.
Ik ben bang.

Vandaag stond ik in de V&D met mijn moeder en begonnen mijn oren te suizen, mijn wereld te draaien en het leek alsof de grond onder mijn voeten wegsloeg. Dit heb ik al een week en het lijkt verdacht veel op de paniekaanvallen waarvan ik dacht dat ik ze achter de rug had.

Over zes dagen moet ik geopeerd worden.
En tegelijkertijd ben ik zo verliefd.
Ik vraag me af of hij bij me blijft.

Straks leef ik een half jaar niet. Dan moet ik op bed liggen in mijn nieuwgekochte pyama's en de lente ruiken in plaats van de lente zien, voelen en ruiken en horen en naar het strand kunnen gaan en in de zee zwemmen en 's avonds uit en gewoon naar school doordeweeks (haha Laura, dat deed je sowieso al niet.)
Dan moet mijn moeder me douchen en mijn kleren aantrekken.
De nieuwe sportbh's (haakjes kunnen niet meer).

Soms weet ik niet zeker of dit wel mijn leven is.
Oud 05-04-2005, 21:03
julala
julala is offline
whoei...
okeee me hart luchte is goed want schrijve in n dagboek zie ik niet zitteee
Ik maak me over veel dingen druk
- school : slechte cijfers, toetsen leren gaat niet goed, en ik weet niet of ik over zal gaan
- me uiterlijk: ik heb me voorgenomen minder te eten maar niets mag helpen, ik lijk wel dikker te worden en juist meer te eten
- jonges: ik was met n lieve jonge gweest, nu hoor ik van andere dat ie weer met n ander was gweest maar hij zegt van niet, en op feestjes kijkt ie alleen naar me, maar komt geen praatje maken, maar daarna krijg ik wel liefe smsjes van hem of zegt ie lieve dinge op msn
en waar ik me niet druk over maak, maar wat ik wel heel erg vind is dat die zeehondjes zomaar dood worden gemaakt egt niet normaal wat n stelletje moordenaars!!
nouja mensen lucht jullie hart want ik vertel je, het lucht op!
Oud 05-04-2005, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Touché schreef op 05-04-2005 @ 22:01 :
Over vijf dagen moet ik naar het ziekenhuis.
Alles wordt anders.
Ik ben bang.

Vandaag stond ik in de V&D met mijn moeder en begonnen mijn oren te suizen, mijn wereld te draaien en het leek alsof de grond onder mijn voeten wegsloeg. Dit heb ik al een week en het lijkt verdacht veel op de paniekaanvallen waarvan ik dacht dat ik ze achter de rug had.

Over zes dagen moet ik geopeerd worden.
En tegelijkertijd ben ik zo verliefd.
Ik vraag me af of hij bij me blijft.

Straks leef ik een half jaar niet. Dan moet ik op bed liggen in mijn nieuwgekochte pyama's en de lente ruiken in plaats van de lente zien, voelen en ruiken en horen en naar het strand kunnen gaan en in de zee zwemmen en 's avonds uit en gewoon naar school doordeweeks (haha Laura, dat deed je sowieso al niet.)
Dan moet mijn moeder me douchen en mijn kleren aantrekken.
De nieuwe sportbh's (haakjes kunnen niet meer).

Soms weet ik niet zeker of dit wel mijn leven is.
Wat wordt er geopereerd?
Oud 05-04-2005, 21:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
He bah, nou bel ik d'r wakker. Tenminste, d'r moeder nam op en zou d'r even aan de telefoon geven. Zegt ze niet tegen mij dat d'r dochter al ligt te slapen, neeeeeeeee, maakt ze d'r wakker. Zij: 'Tisser? 'k lag net te pitte'. En heel kortaf en koeltjes. Volgens mij is ze boos nu.
Oud 05-04-2005, 21:10
julala
julala is offline
whoei...
okeee me hart luchte is goed want schrijve in n dagboek zie ik niet zitteee
Ik maak me over veel dingen druk
- school : slechte cijfers, toetsen leren gaat niet goed, en ik weet niet of ik over zal gaan
- me uiterlijk: ik heb me voorgenomen minder te eten maar niets mag helpen, ik lijk wel dikker te worden en juist meer te eten
- jonges: ik was met n lieve jonge gweest, nu hoor ik van andere dat ie weer met n ander was gweest maar hij zegt van niet, en op feestjes kijkt ie alleen naar me, maar komt geen praatje maken, maar daarna krijg ik wel liefe smsjes van hem of zegt ie lieve dinge op msn
en waar ik me niet druk over maak, maar wat ik wel heel erg vind is dat die zeehondjes zomaar dood worden gemaakt egt niet normaal wat n stelletje moordenaars!!
nouja mensen lucht jullie hart want ik vertel je, het lucht op!
sterkte met jullie problemsss
Oud 05-04-2005, 21:15
julala
julala is offline
Als ik sommige dinge lees hier zie ik dat ik het lang niet zo zwaar heb...
Oud 05-04-2005, 21:17
julala
julala is offline
haha almighty ze is heus niet boos hor, ze lag waarschijnlijk gewoon over jou te dromen en nu stoorde jou haar mooie droom
Oud 05-04-2005, 21:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
julala schreef op 05-04-2005 @ 22:17 :
haha almighty ze is heus niet boos hor, ze lag waarschijnlijk gewoon over jou te dromen en nu stoorde jou haar mooie droom
Je hebt trouwens twee keer hetzelfde gepost.
Oud 05-04-2005, 21:22
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 22:08 :
He bah, nou bel ik d'r wakker. Tenminste, d'r moeder nam op en zou d'r even aan de telefoon geven. Zegt ze niet tegen mij dat d'r dochter al ligt te slapen, neeeeeeeee, maakt ze d'r wakker. Zij: 'Tisser? 'k lag net te pitte'. En heel kortaf en koeltjes. Volgens mij is ze boos nu.
Volgens mij klinkt iedereen kortaf en koeltjes als ie uit z'n bed wordt gebeld Hoef je niet per se boos voor te zijn.
Oud 05-04-2005, 21:25
julala
julala is offline
Jaa dat zag ik later ook eerste keer dat ik hier ben dus ken beure maar maak j geen zorge joh he komt wel goeehoeed
Oud 05-04-2005, 21:26
julala
julala is offline
hoe oud zijn jullliee
Oud 05-04-2005, 21:30
Gothic
Gothic is offline
honger, honger honger .
Oud 05-04-2005, 21:32
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-04-2005 @ 22:30 :
honger, honger honger .
psttt....moet je eten
Oud 05-04-2005, 21:33
julala
julala is offline
m0et je ff wat eten
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Snow White schreef op 05-04-2005 @ 22:32 :
psttt....moet je eten
Maar ik ga zo slapen en ik heb al zoveel gegeten vandaag .
Touché
Touché is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-04-2005 @ 22:08 :
Wat wordt er geopereerd?
Mijn rug.
Oud 05-04-2005, 21:34
julala
julala is offline
Hebbe we nog leuke verhalen/roddels/nieuwtjes?
of dat niet..?
Oud 05-04-2005, 21:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M@rco schreef op 05-04-2005 @ 22:22 :
Volgens mij klinkt iedereen kortaf en koeltjes als ie uit z'n bed wordt gebeld Hoef je niet per se boos voor te zijn.
Als ik uit m´n bed word gebeld door een vriendin die met zichzelf in de knoop zit, ben ik bezorgd, en geìnteresseerd... niet kortaf en koeltjes. Maar ik zal wel weer de enige zijn.
Oud 05-04-2005, 21:35
julala
julala is offline
Ohh nahh weltruste dan
Oud 05-04-2005, 21:36
julala
julala is offline
ohjaa... had ze wel door dat jij aan d lijn was? misschien drong dat niet echt door haar door... en dat j n probleem had mischien ook niet.. nja ik weet t ook niet...
Oud 05-04-2005, 21:38
julala
julala is offline
ik ga so slapeee
Oud 05-04-2005, 21:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
julala schreef op 05-04-2005 @ 22:25 :
Jaa dat zag ik later ook eerste keer dat ik hier ben dus ken beure maar maak j geen zorge joh he komt wel goeehoeed
Ik heb een paar tips en die bedoel ik heel aardig en heel goed.

1. Als je op het knopje ´wijzig´ drukt, dat bij een post (antwoord) van jezelf staat, kun je er ook voor kiezen om die post te verwijderen. Dan kun je 1 van de 2 bovenstaande dubbele posts verwijderen.
2. Dit is geen nieuwtjes of roddeltopic. We waarderen je belangstelling, maar zo werkt het dus niet.
3. Probeer een beetje op je spelling te letten en maak hele woorden en geen msn/taal. Veel forummers vinden dat irritant.

Oud 05-04-2005, 21:40
julala
julala is offline
weltruste ieder1
Oud 05-04-2005, 21:42
julala
julala is offline
okee sorry maar ik verveel me dus dan ga ik zulke dingen vragen... daarom vind ik het ook een goed idee om nu te gaan slapen en jullie niet lastig te vallen... GOOD NIGHT
Oud 05-04-2005, 21:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
julala schreef op 05-04-2005 @ 22:40 :
weltruste ieder1
Dit is dus geen chatbox!
Oud 05-04-2005, 21:44
julala
julala is offline
sorry hor zoals ik al zei ik was hier niet eerder geweest en ik had het voor je aanwijzingen neergezet....
Oud 05-04-2005, 21:50
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
julala schreef op 05-04-2005 @ 22:44 :
sorry hor zoals ik al zei ik was hier niet eerder geweest en ik had het voor je aanwijzingen neergezet....
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51

pomptiedom

OT
ik voel me weer kut, weet niet waarom. heeft niks met haar te maken deze keer gewoon dat ik verdomme weer verliefd op iets onmogelijks word, ik heb verdomme echt even een knuffel nodig van iemand waar het goed van voelt
Oud 05-04-2005, 22:19
JJ13
JJ13 is offline
en ik was zo blij vandaag. vanavond was t weer weg, maar nu komt t langzaam n beetje terug.
Oud 05-04-2005, 22:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
En we zijn zo vrolijk, vervelen ons alleen helemaal dood.. Iedereen slaapt al, dus msn is momenteel nogal uitgestorven, blegh! Over een halfuurtje maar naar m'n bed toe, ik heb alleen al dagen achter elkaar kut geslapen en constant nachtmerries, dus ben nu nogal bang om te gaan slapen, word telkens weer in tranen wakker.. argh.
Oud 05-04-2005, 22:58
Verwijderd
voor een kutdag die zondag/zaterdag begon, duurt-ie wel erg lang.

Donkey Kong jungle beats is wel een gaaf spel.
Oud 06-04-2005, 08:38
Verwijderd
goed geslapen, eindelijk. Pijn bij het wakker worden is miniem.
Nu nog een goeie dag...
Oud 06-04-2005, 08:57
metallica
metallica is offline
Vandaag even rustig goed kunnen praten. Het begint er de laatste tijd toch op te lijken dat ik altijd gelijk heb, of iig ervoor kan zorgen dat ik gelijk krijg....mss ook niet zo goed, maar het voelt wel goed.
Oud 06-04-2005, 09:39
JJ13
JJ13 is offline
t lijkt net alsof ik mezelf altijd in de problemen breng, ik laat me veel te veel meeslepen door alles en wordt er zelf ook niet gelukkiger van, maar t is zo moeilijk om sommige dingen gewoon los te laten.
Oud 06-04-2005, 09:43
WolterB
WolterB is offline
Ik heb een boksbal nodig
Oud 06-04-2005, 09:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben er nog.
Oud 06-04-2005, 09:54
ilse
ilse is offline
ahhh kill, ik haat exen die met slijmnamen voor hun nieuwe vriendinnetje op msn komen
Oud 06-04-2005, 10:39
Isiyanka
Isiyanka is offline
Sterkte, sterkte...
Een meisje van hooguit 14 dat heftig aan het rondsletten is. Ik snap haar niet. En dan moet ik ook nog advies geven over wat ze nu moet doen met haar ex die boos op haar is enzovoorts? Had het gewoon aan die ander over moeten laten dus.
Oud 06-04-2005, 10:42
Touché
Touché is offline
Ik zie er trouwens wel verdomd lekker uit de laatste tijd.
Oud 06-04-2005, 10:42
Touché
Touché is offline
En ik wil de laatste post hebben.

Regels voor berichten