![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
's Avonds moet ik of werken, of ik ga onder de zonnebank, of ik ga naar de sportschool. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Arenda, wel grappig.. denk dat veel meiden/vrouwen het minder vinden dat hun borsten ook "krimpen".. en wij zijn er juist blij mee ![]() |
![]() |
|
Arenda en Koel: ik zou het ook heeeelemaal niet erg vinden als mijn borsten een halve cupmaat kleiner zouden worden door het lijnen. Ik zit nu tegen een D aan, wat ik niet leuk vind. Vooral met bikini's passen
![]() Ik heb Meelfrieks voorbeeld gevolgd en ook eventjes 2 fotootjes gemaakt van mijn kont+benen van voren en van achteren. Wel met broek ![]() http://img.photobucket.com/albums/v2...Achterkant.jpg http://img.photobucket.com/albums/v2...5/Voorkant.jpg
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sinds mijn 15e ben ik flink aangekomen (van BMI 19 naar BMI 24) en mijn borsten zijn nog steeds even klein ![]() Een voordeel: nu ik ga afvallen kunnen ze niet nog kleiner worden, want dat is gewoon niet mogelijk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
www.calorietabel.nl En niet alles draait om vet. Soms kan je beter wat vettigs eten, als je daarmee in koolhydraten lager komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar waarschijnlijk hoort het een beetje bij het figuur. Van die modellen hebben dat vaak ook, al zijn die wat slanker en veel lichter, maar toch... En anders kan ik altijd nog plastische chirurgie doen, mocht ik er echt last van gaan ondervinden, wat ik overgens niet denk.
|
![]() |
Heb trouwens schema voor morgen, maar kom wel laag uit.
9:00 1 bb light-jam 10:30 1 bb rookvlees 12:45 1 bb rookvlees 13:45 1 bb rookvlees 15:00 1 bb rookvlees 16:15 200g ijsbergsla, 2 tomaten, wat komkommer e.d. 17:30 200g aardappels, groente + vlees (nog onbekend) 20:30 250g magere kwark 22:00 200mL magere melk, 2 rijstwafels Oftewel 5 bruine boterhammen, grote bak sla, avondeten. 250g kwark is ook alweer 140kcal, dus 2 bruine boterhammen zonder beleg ongeveer. Ik zit met dit (dus zonder groente en vlees) op 914kcal. Zie hier Wel heel laag, terwijl het eten op zich niet eens zo heel weinig is? [edit]Heb besloten ook nog een ei door die salade te gooien, dan kom ik op 989kcal.[/edit] Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 21:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet natuurlijk ook nog niet wat voor vlees we hebben, maar dan heb ik iig wat speling als 't vet is. En anders eet ik bij 't avondeten wel gewoon wat meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk alleen niet dat afvallen voor jou de optie is, misschien strakker maken. Doe je krachttraining? Anders kan je daarmee beginnen, krijg je meer spieren maar haal je 't vet weg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik spiertraining ga doen dan zal dat toch in combinatie met cardio moeten om vet kwijt te raken?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |