Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2005, 18:43
Verwijderd
gothic, ik kan op de foto's niet goed zien hoe klein je borsten zijjn (ik vind dat 75aa best mee kan vallen, heb zelf nét 75a en ze zijn in elk geval goed zichtbaar ) maar áls je aan zou komen zou er zeker wel ook in verhouding meer vet in je borsten dan op andere plaatsen in je lichaam komen, gewoon omdat je borsten toch meer vetcellen hebben dan de andere plaatsen op je lichaam en dus sneller vet verzamelen. Niet dat het van groot belang is, maargoed .
Oud 05-04-2005, 18:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-04-2005 @ 19:21 :
omg ik kom net terug van sporten en ik ben zo blij zo goed heb ik me al een hele lange tijd niet gevoeld!! (maar dat kan ook niet echt als je heel de dag in de boeken zit), en nu kan ik lekker schuldloos maar verantwoord gaan eten en ik heb net met mijn moeders magic bullet een lekkere shake gemaakt, high protein kwark, pineapple, water (BTW, voordat jullie denken dat ik gek ben geworden... dat is niet het enige wat ik eet hoor maar ik ga zo wel eten als ik zin heb moest even wat binnen krijgen).
Wat is jouw lengte/gewicht eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Oud 05-04-2005, 19:06
BlueAngel
BlueAngel is offline
Mooie fotows allemaal, als ik eerlijk ben zie ik trouwens 0 echt dikke personen, ok niet iedereen heeft het zelfde figuurtje maar dat kan ook niet toch??? Verders heb ik het volgende vandaag gegeten:

Ontbijt:
-Schaaltje magere yoghurt

Tussendoor:
-Appel
-1 wb met smeerkaas 20+

Lunch:
-2 wb met jam

Tussendoor:
-1 wb met smeerkaas 20+
-Sinaasappel

Toen ongeveer 5 kwartier gesport in de sportschool, cardio en krachttraining.

Avondeten:
-Kipfilet (ongeveer 125 gram denk) met wat tomatenketchup
-3 kleine aardappels met jus
-4 opscheplepels wortelen en doperwtjes
-schaaltje magere yoghurt (van go met aardbei en framboos)

Avondeten:
Oud 05-04-2005, 19:13
Mara
Mara is offline
@BlueAngel: Te weinig. Vooral omdat je zoveel gesport hebt. 4 boterhammen + avondeten is écht niet genoeg, je had er minstens 2 bij moeten eten.
Oud 05-04-2005, 19:29
Verwijderd
M'nvriend gaf mij een compliment dat m'n borsten minder hangen en steviger zijn, sinds ik een aantal kilo's afgevallen ben (Hij bedoelde het als een compliment, het klinkt wat minder aardig jammer genoeg ) wat een zot, anyway.

Mooie foto's allemaal, en MeelFriek, ik ben het ook met de rest eens (heb je laatste foto's nog niet gezien, moet ik thuis doen zit nu op school) maar ik vind ook dat je een mooi figuurtje hebt.
Sommige mensen zijn nou eenmaal brutaal en gemeen, wie heeft er nu niet eens iets rottigs naar zich toe geslingerd gekregen? Ik denk iedereen wel, wat ik zeggen wil, je bent mooi zoals je bent, en als je afvallen wil dan kan dat best, maar je bent niet dik. Absoluut niet.
Oud 05-04-2005, 19:30
Verwijderd
Over die borsten.. wat betreft aankomen en afvallen..
Ik ben best veel afgevallen (8 kg ofzo) en dus ook op mn borsten.. maar ben er eigenlijk echt wel bliij mee... Nu zijn ze wat steviger lijkt t en schattig klein .. nja, nog niet klein hoor (n grote B, kleine C) maar in vergelijking met...

[edit] Dat is precies wat ik wou zeggen.. wat Arenda zegt Mijn vriend gaf hetzelfde complimentje.. Idd een beetje een raar compimentje maar goed, toch leuk [/edit]

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 19:34.
Oud 05-04-2005, 19:36
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-04-2005 @ 19:55 :
Wat is jouw lengte/gewicht eigenlijk? Dat heb ik gemist.
160m gewicht weet ik niet ik weeg me over een week, ik durf dat nooit na een tijdje slecht bezig te zijn geweest... laatst was het iig 53 kg
Oud 05-04-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Koel schreef op 05-04-2005 @ 20:30 :
*knip* [/edit]
Ik ben 7 kilo kwijt nu, en ben ook blij dat m'n borsten wat 'gekrompen' zijn, ik zit nu weer op een normale c, ik zat op c/d, dus ik ben er superblij mee, is namelijk noggal een rottige maat om iets leuks voor te kunnen kopen. Maar goed, daar ga ik maar niet over beginnen
Oud 05-04-2005, 19:47
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 19:27 :

Dat maar weer doen dan, ik ben 't zat.
's Morgens Pff, dan ben ik echt niet vooruit te branden. 's Avonds sporten is toch veel makkelijker? Of ligt dat nu aan mij?
Oud 05-04-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-04-2005 @ 20:36 :
160m gewicht weet ik niet ik weeg me over een week, ik durf dat nooit na een tijdje slecht bezig te zijn geweest... laatst was het iig 53 kg
Een perfect gewicht. (En nou niet gaan beginnen over 'ja het vet zit allemaal op m'n buik' dat is practisch onmogelijk met de hoeveelheid die je gesport hebt/sport, en spieren verdwijnen niet zomaar in 3 week)
Oud 05-04-2005, 19:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 05-04-2005 @ 20:47 :
's Morgens Pff, dan ben ik echt niet vooruit te branden. 's Avonds sporten is toch veel makkelijker? Of ligt dat nu aan mij?
Als ik 's ochtends ga dan heb ik meer spirit om me de rest van de dag 'te gedragen.'

's Avonds moet ik of werken, of ik ga onder de zonnebank, of ik ga naar de sportschool.
Oud 05-04-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 05-04-2005 @ 20:47 :
Ik hou ook van sochtends joggen! Niet al te vroeg.. maar tegen een uurtje of 10 -> Echt lekker.. wel eerst ff rustig een klein ontbijtje van tevoren.. om een beetje wakker te worden en op te starten.. Dan een uurtje joggen, douchen en "echt ontbijten" en dan naar school of werken ofzo..

@ Arenda, wel grappig.. denk dat veel meiden/vrouwen het minder vinden dat hun borsten ook "krimpen".. en wij zijn er juist blij mee
Oud 05-04-2005, 20:05
D-sire
D-sire is offline
Het lijkt wel of veel mensen vandaag de fout in zijn gegaan wat eten betreft. Ik heb net ong 100 g Japanse mix achter elkaar naar binnen gewerkt. Het was wel lekker maar voelde niet goed.. Toch weer 416 kcal erbij..

Mijn schema van vandaag:

Ontbijt:
50 g cruesli met 150 ml magere melk
knackebröt met jam
glas versgeperst sinaasappelsap

Tussendoor:
Liga evergreen appel

Lunch (was aan het stadten dus dit is verdeeld over ongeveer 2 uur...):
2 boterhammen met ham
1 boterham met kaas
1 boterham met hazelnootpasta

Tussendoor:
Bekertje bouillon

Avondeten:
3 opscheplepels rijst
2 opscheplepels rode saus (met hoofdzakelijk tomaat, ui en nasivlees)
schaaltje vla

Tussendoor:
100 g Japanse mix
rijstwafel met halva jam

Ik kom hiermee trouwens op een totaal van 1950 kcal en 37 g vet. Teveel calorieën dus en te weinig vet

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 20:11.
Oud 05-04-2005, 20:07
Mara
Mara is offline
Ik huppel om half 8/8 uur al rond
Zonder ontbijt ja, maar zo vroeg kan dat wel
Oud 05-04-2005, 20:14
D-sire
D-sire is offline
Arenda en Koel: ik zou het ook heeeelemaal niet erg vinden als mijn borsten een halve cupmaat kleiner zouden worden door het lijnen. Ik zit nu tegen een D aan, wat ik niet leuk vind. Vooral met bikini's passen

Ik heb Meelfrieks voorbeeld gevolgd en ook eventjes 2 fotootjes gemaakt van mijn kont+benen van voren en van achteren. Wel met broek

http://img.photobucket.com/albums/v2...Achterkant.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v2...5/Voorkant.jpg
Oud 05-04-2005, 20:17
Mara
Mara is offline
Ik ben juist bang dat m'n borsten kleiner worden als ik afval, heb 't gevoel dat de verhoudingen dan helemaal pleite zijn.
Oud 05-04-2005, 20:25
Lynn
Lynn is offline
Hee, even een stomme vraag; hoeveel is 10 gram ongeveer? Hoe kun je dat omzetten in eetlepels, zeg maar? Ik weet dat dat per product dat je weegt verschilt, maar omdat ik mijn cruesli bijvoorbeeld niet telkens ga afwegen, vraag ik me af hoeveel gram er ongeveer in één eetlepel gaat, als je daar zo iets over kunt zeggen.

Heb btw al in een paar kookboeken gegeken, maar daar stond het niet in. En aangezien ik niet zo georienteerd ben op meetgetallen/grammen/etc...
Oud 05-04-2005, 20:28
Mara
Mara is offline
Weeg 1 eetlepel? Of 5 eetlepels, dan deel je 't door 5, dat is wat accurater.
Oud 05-04-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 05-04-2005 @ 21:25 :
Hee, even een stomme vraag; hoeveel is 10 gram ongeveer? Hoe kun je dat omzetten in eetlepels, zeg maar? Ik weet dat dat per product dat je weegt verschilt, maar omdat ik mijn cruesli bijvoorbeeld niet telkens ga afwegen, vraag ik me af hoeveel gram er ongeveer in één eetlepel gaat, als je daar zo iets over kunt zeggen.

Heb btw al in een paar kookboeken gegeken, maar daar stond het niet in. En aangezien ik niet zo georienteerd ben op meetgetallen/grammen/etc...
een eetlepel brinta is 10 g of iets minder, een eetlepel vloeibare margarine is 10 g, een eetlepel broodbeleg is 15 g, van andere dingen wete ik 't niet...
Oud 05-04-2005, 20:31
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Arenda schreef op 05-04-2005 @ 20:49 :
Een perfect gewicht. (En nou niet gaan beginnen over 'ja het vet zit allemaal op m'n buik' dat is practisch onmogelijk met de hoeveelheid die je gesport hebt/sport, en spieren verdwijnen niet zomaar in 3 week)
haha, het minst vet zit op mn buik (al zit daar ook wat), mijn benen en kont moeten wat dunner, mn spieren zijn niet allemaal verdwenen nee maar ze zijn wel een stuk zwakker en zo geworden, mn conditie is ook slecht geworden merkte ik vandaag bij het sporten maar ja... morgen maar weer een uurtje sporten. Ik ben iig blij dat ik de draad weer heb opgepakt, ik vind het altijd moeilijk om na een tijdje weer te gaan sporten maar als ik eenmaal begin is het eigenlijk wel leuk
Oud 05-04-2005, 20:35
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 21:17 :
Ik ben juist bang dat m'n borsten kleiner worden als ik afval, heb 't gevoel dat de verhoudingen dan helemaal pleite zijn.
ik ook ik heb al een kleine b
Oud 05-04-2005, 20:36
Mara
Mara is offline
Wil ik quoten, is 't bericht opeens verdwenen

Maar ikkeleerlinge, bij jou gaat er sowieso nu weinig af. Jouw doel was nu strakker worden, remember?
Oud 05-04-2005, 20:37
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-04-2005 @ 21:30 :
een eetlepel brinta is 10 g of iets minder, een eetlepel vloeibare margarine is 10 g, een eetlepel broodbeleg is 15 g, van andere dingen wete ik 't niet...
Het zijn vooral cruesli, smacks, groenten en vlees waarvan ik het graag wil weten. Is er geen site ofzo waar dat staat? Ben al aan het googlen, maar die vindt nog niks.
Oud 05-04-2005, 20:38
Mara
Mara is offline
Kijk hoeveel in 't pak zit, aan grammen, en hoe groot 't pak is. Dan zie je of je 't kan vergelijken.
Verwijderd
cruesli is denk ik wel vergelijkbaar met brinta, smacks zijn denk ik iets lichter, gekookte groente is 50 g per normale opscheplepel
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 21:36 :

Maar ikkeleerlinge, bij jou gaat er sowieso nu weinig af. Jouw doel was nu strakker worden, remember?
Haha, excusé moi. Ik realiseerde dat ik weer bijna hetzelfde vroeg als in mijn vorige post, dus heb ik 'm maar weg gehaald. Wat wilde je zeggen dan?
Oud 05-04-2005, 20:39
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lynn schreef op 05-04-2005 @ 21:38 :
Haha, excusé moi. Ik realiseerde dat ik weer bijna hetzelfde vroeg als in mijn vorige post, dus heb ik 'm maar weg gehaald. Wat wilde je zeggen dan?
Nou 't zelfde als wat ik in m'n vorige post gezegd heb
Oud 05-04-2005, 20:41
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 21:39 :
Nou 't zelfde als wat ik in m'n vorige post gezegd heb
Nouja, vandaar dus..
Oud 05-04-2005, 20:50
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Waar vind je makkelijk en snel het aantal kcal's per product, maar ook het aaantal gram vet?? (geen caloriechecker volgens mij..)
en hoeveel gram vet per dag is "aanbevolen" ?
Oud 05-04-2005, 20:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-04-2005 @ 19:43 :
maar áls je aan zou komen zou er zeker wel ook in verhouding meer vet in je borsten dan op andere plaatsen in je lichaam komen, gewoon omdat je borsten toch meer vetcellen hebben dan de andere plaatsen op je lichaam en dus sneller vet verzamelen. Niet dat het van groot belang is, maargoed .
Was het maar waar
Sinds mijn 15e ben ik flink aangekomen (van BMI 19 naar BMI 24) en mijn borsten zijn nog steeds even klein
Een voordeel: nu ik ga afvallen kunnen ze niet nog kleiner worden, want dat is gewoon niet mogelijk
Oud 05-04-2005, 20:52
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 21:36 :

ja, door middel van vetverlies
Oud 05-04-2005, 20:52
Mara
Mara is offline
Citaat:
hanki2*2 schreef op 05-04-2005 @ 21:50 :
Waar vind je makkelijk en snel het aantal kcal's per product, maar ook het aaantal gram vet?? (geen caloriechecker volgens mij..)
en hoeveel gram vet per dag is "aanbevolen" ?
Jij hoeft niet af te vallen. Dus ervan uitgaande dat je zo'n 1700kcal eet, mag je 37-57g per dag (20%-30% van je energielevering)

www.calorietabel.nl

En niet alles draait om vet. Soms kan je beter wat vettigs eten, als je daarmee in koolhydraten lager komt.
Oud 05-04-2005, 20:58
D-sire
D-sire is offline
Gaan er nog mensen commentaar geven op mijn fotootjes?

Oh enne ff offtopic, ik heb een soort 'lijnforum' gemaakt. Als mensen geïnteresseerd zijn stuur maar een PM.
Oud 05-04-2005, 21:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 21:52 :
Jij hoeft niet af te vallen. Dus ervan uitgaande dat je zo'n 1700kcal eet, mag je 37-57g per dag (20%-30% van je energielevering)

www.calorietabel.nl

En niet alles draait om vet. Soms kan je beter wat vettigs eten, als je daarmee in koolhydraten lager komt.
Daarnaast krijg je last van een hoop dingen als je vet gaat schrappen. Dus gewoon boter op je brood en gewoon bakken in boter... en af en toe wat nootjes .
Oud 05-04-2005, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-04-2005 @ 19:43 :
gothic, ik kan op de foto's niet goed zien hoe klein je borsten zijjn (ik vind dat 75aa best mee kan vallen, heb zelf nét 75a en ze zijn in elk geval goed zichtbaar ) maar áls je aan zou komen zou er zeker wel ook in verhouding meer vet in je borsten dan op andere plaatsen in je lichaam komen, gewoon omdat je borsten toch meer vetcellen hebben dan de andere plaatsen op je lichaam en dus sneller vet verzamelen. Niet dat het van groot belang is, maargoed .
Voorgevormde BH's scheelt al wat, anders heb ik helemaal geen figuur... maar zelfs met die BH's heb ik vd zijkant geen figuur, maar vanaf boven/voren lijkt het dan nog tenminste iets, voel ik me wat zekerder.

Maar waarschijnlijk hoort het een beetje bij het figuur. Van die modellen hebben dat vaak ook, al zijn die wat slanker en veel lichter, maar toch... En anders kan ik altijd nog plastische chirurgie doen, mocht ik er echt last van gaan ondervinden, wat ik overgens niet denk.
Oud 05-04-2005, 21:02
Mara
Mara is offline
Heb trouwens schema voor morgen, maar kom wel laag uit.

9:00 1 bb light-jam
10:30 1 bb rookvlees
12:45 1 bb rookvlees
13:45 1 bb rookvlees
15:00 1 bb rookvlees
16:15 200g ijsbergsla, 2 tomaten, wat komkommer e.d.
17:30 200g aardappels, groente + vlees (nog onbekend)
20:30 250g magere kwark
22:00 200mL magere melk, 2 rijstwafels

Oftewel 5 bruine boterhammen, grote bak sla, avondeten. 250g kwark is ook alweer 140kcal, dus 2 bruine boterhammen zonder beleg ongeveer.

Ik zit met dit (dus zonder groente en vlees) op 914kcal. Zie hier

Wel heel laag, terwijl het eten op zich niet eens zo heel weinig is?

[edit]Heb besloten ook nog een ei door die salade te gooien, dan kom ik op 989kcal.[/edit]

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 21:06.
Oud 05-04-2005, 21:04
Mara
Mara is offline
@Dreamzy: Ik heb zo over die links heengekeken

Maar ik vind je een goed figuur hebben, gewoon mooi slank
Oud 05-04-2005, 21:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 22:02 :
Heb trouwens schema voor morgen, maar kom wel laag uit.

9:00 1 bb light-jam
10:30 1 bb rookvlees
12:45 1 bb rookvlees
13:45 1 bb rookvlees
15:00 1 bb rookvlees
16:15 200g ijsbergsla, 2 tomaten, wat komkommer e.d.
17:30 200g aardappels, groente + vlees (nog onbekend)
20:30 250g magere kwark
22:00 200mL magere melk, 2 rijstwafels

Oftewel 5 bruine boterhammen, grote bak sla, avondeten. 250g kwark is ook alweer 140kcal, dus 2 bruine boterhammen zonder beleg ongeveer.

Ik zit met dit (dus zonder groente en vlees) op 914kcal. Zie hier

Wel heel laag, terwijl het eten op zich niet eens zo heel weinig is?
Qua hoeveelheid zeker niet weinig. Maar geen boter, mager beleg, net die ene boterham minder... Maar opzich, ik zou dit maar proberen aan te houden. Je bent niet de langste en vaak kom je hoger uit dan je wil, dus dan heb je wat ruimte over . Daarnaast ben je een vd weinige hier die serieus 'mag' afvallen. Ervan uitgaande dag je ongeveer 1800 cal nodig hebt, zul je ongeveer op 1400 uitkomen, dat is dan prima...
Oud 05-04-2005, 21:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-04-2005 @ 21:52 :
ja, door middel van vetverlies
maar niet door middel van afvallen neem ik aan.
Oud 05-04-2005, 21:08
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 22:04 :
@Dreamzy: Ik heb zo over die links heengekeken

Maar ik vind je een goed figuur hebben, gewoon mooi slank
Daar was ik al bang voor ja Ik vind zelf mijn heupen te breed en mijn kont daar mag ook wel wat vanaf.
Oud 05-04-2005, 21:08
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-04-2005 @ 22:06 :
Qua hoeveelheid zeker niet weinig. Maar geen boter, mager beleg, net die ene boterham minder... Maar opzich, ik zou dit maar proberen aan te houden. Je bent niet de langste en vaak kom je hoger uit dan je wil, dus dan heb je wat ruimte over . Daarnaast ben je een vd weinige hier die serieus 'mag' afvallen. Ervan uitgaande dag je ongeveer 1800 cal nodig hebt, zul je ongeveer op 1400 uitkomen, dat is dan prima...
Boter hou ik gewoon niet van, en mager beleg, tsja, dat is puur 'toeval' eigenlijk. Die jam niet, maar de dingen die ik lekker vind qua vleeswaar zijn eigenlijk allemaal mager (ok, op salami na, maar dat is meteen weer ubervet ).

Ik weet natuurlijk ook nog niet wat voor vlees we hebben, maar dan heb ik iig wat speling als 't vet is. En anders eet ik bij 't avondeten wel gewoon wat meer
Oud 05-04-2005, 21:10
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-04-2005 @ 22:08 :
Daar was ik al bang voor ja Ik vind zelf mijn heupen te breed en mijn kont daar mag ook wel wat vanaf.
Hmm, ik vind 't wel goed, maar ik snap dat je kritisch bent. Je wilt je zelf altijd verbeteren

Ik denk alleen niet dat afvallen voor jou de optie is, misschien strakker maken. Doe je krachttraining? Anders kan je daarmee beginnen, krijg je meer spieren maar haal je 't vet weg.
Oud 05-04-2005, 21:11
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-04-2005 @ 22:06 :
maar niet door middel van afvallen neem ik aan.
tot de 50 is mijn doel
Oud 05-04-2005, 21:12
Mara
Mara is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-04-2005 @ 22:11 :
tot de 50 is mijn doel
Betwijfel of dat een goed idee is. Je bent 1,60 toch? Je hebt dan een bmi van 19.5 Dat is an sich niet uberdramatisch, maar aangezien jij ook nog meer spiermassa wil en minder vet.. vraag me af of dat haalbaar is eigenlijk en of 't dan gezond is.
Oud 05-04-2005, 21:14
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 22:12 :
Betwijfel of dat een goed idee is. Je bent 1,60 toch? Je hebt dan een bmi van 19.5 Dat is an sich niet uberdramatisch, maar aangezien jij ook nog meer spiermassa wil en minder vet.. vraag me af of dat haalbaar is eigenlijk en of 't dan gezond is.
als het niet haalbaar is zal het niet lukken he...
Oud 05-04-2005, 21:15
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-04-2005 @ 22:10 :
Hmm, ik vind 't wel goed, maar ik snap dat je kritisch bent. Je wilt je zelf altijd verbeteren

Ik denk alleen niet dat afvallen voor jou de optie is, misschien strakker maken. Doe je krachttraining? Anders kan je daarmee beginnen, krijg je meer spieren maar haal je 't vet weg.
Hm nou ik heb een bmi van 24.2 op dit moment, dus ik wil dat sowieso graag wat omlaag hebben. Mijn buik is mijn grootste 'probleem'. Ik weeg nu 70 kg bij 1.70m en ik wil graag naar 62 of 63 kilo.
Als ik spiertraining ga doen dan zal dat toch in combinatie met cardio moeten om vet kwijt te raken?
Oud 05-04-2005, 21:16
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
hmmik kom vandaag uit op zo'n 1100 kcal, en heb een uurtje gesport te weinig dus, maar ja... ik heb ook echt geen honger (mijn maag zit helemaal vol ik voel het voedsel vanuit mijn maag tot in mijn keel), en van alle stress en zo...ik ga nu niet meer eten, had net nog 50 kcal aan kipfilet omdat ik het zo weinig vond maar ja het is nog steeds weinig maar ok morgen begint school weer normaal te worden dus zal mijn eetpatroon ook weer normaal zijn
Oud 05-04-2005, 21:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-04-2005 @ 22:16 :
hmmik kom vandaag uit op zo'n 1100 kcal, en heb een uurtje gesport te weinig dus, maar ja... ik heb ook echt geen honger (mijn maag zit helemaal vol ik voel het voedsel vanuit mijn maag tot in mijn keel), en van alle stress en zo...
En de lame-ass excuses blijven maar komen. Je kan wel een boek gaan schrijven.
Oud 05-04-2005, 21:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-04-2005 @ 22:15 :
Hm nou ik heb een bmi van 24.2 op dit moment, dus ik wil dat sowieso graag wat omlaag hebben. Mijn buik is mijn grootste 'probleem'. Ik weeg nu 70 kg bij 1.70m en ik wil graag naar 62 of 63 kilo.
Als ik spiertraining ga doen dan zal dat toch in combinatie met cardio moeten om vet kwijt te raken?
Het vervelende van je buik is, dat wil iedereen. En stel dat je 's ochtends tevreden bent, dan zet je buik over de dag uit. Dat scheelt ongeveer 4-8 cm, dus dat moet je in je achterhoofd houden. Elke keer als ik m'n buik zie overdag wil ik het liefste afvallen, maar 's ochtends ben ik eigenlijk bijna tevreden, dan is hij redelijk plat. Maar overdag blubbert hij over m'n broek heen en is ie gewoon stukken dikker... dus probeer een beetje realistisch te zijn wat dat betreft...
Oud 05-04-2005, 21:19
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 05-04-2005 @ 22:15 :
Je kan cardio er zeker bij doen als je nog wat wil afvallen. Van krachttrainen val je echter ook af hoor Je kan een combinatie van beide doen dan, en als je dichter bij je doel (qua gewicht) komt meer kracht en minder cardio.
Topic gesloten

Regels voor berichten