Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2005, 20:08
Verwijderd
Iemand nog hulp nodig?
Advertentie
Oud 12-08-2005, 23:01
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En toen flipte diablo . Ben nu lvl 29 en had een nice baalgame .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-08-2005, 01:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
39 nu, ik pwn al zeg ik het zelf

M'n +9 warmth staff is realiteit

Ja, dit werkt wel.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 13-08-2005, 01:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En ik heb lekker nog steeds base energy en zuip me een ongeluk aan mana potions . Ik ben op zoek naar een one hand stafje met + cold skills, Fire skills, Frozen orb, Fireball, of Meteor en 2 sockets. Het liefst met +cold skills of Fo. Daar kan ik dan een + 4 energy jewel en een + 19 mana jewel in doen zodat ik wat extra heb. Ik heb wel al een gc met 11 res all . Ik ben nu lvl 40. Nog tien leveltjes en dan naar nm. Daar ga ik zo snel mogelijk countesrunnen als een malle en dan cowrunnen voor een vier socket zwaard zodat ik een spritit kan maken . Verder wil ik heel veel runewords gaan maken dus dat word runes sparen als een malle. Ik ben ook weer een pgemcollectie begonnen en heb er nu al 3 . Ik ben trouwens hard op zoek naar een shael rune dus als je er een hebt meld het ff en zeg er ff bij wat je er voor terug wilt.

Hebben jullie eigenlijk al wat goede items? Ik las dat de eerste enigma's en CTA's enzo er al zijn.

@ Darksavior heb jij morgenochtend (Zaterdag dus) ff tijd om me te helpen met anya normal?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 01:24.
Oud 13-08-2005, 02:46
blupp
blupp is offline
Wij(3) zijn inmiddels op 25 met mn lightning trapper, winddruid en fire sorc..we lopen overal zo een beetje doorheen
Morgen nog een half dagje spelen en dan zitten we wel in act 4 of 5
En eventueel nog met de grote groep van 8 spelen maar dat zal wel weer niet..
Oud 13-08-2005, 09:14
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik heb een 1337 7mf jewel gevonden
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 10:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is niet meer nodig anya is gedaan. Kreeg er een stafje met +1 meteor +16 energy en + 48 mana voor . Ik heb al steeds minder mana probs . Ook nog een paar leveltjes gehaald. En nu moet ik helaas werken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-08-2005, 10:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik gebruik een necro wand met +19 ene en +29 mana xD, ik heb nu btw een stealth armor en een ancients pledge shield
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 10:57
blupp
blupp is offline
Ik krijg ook zwaar veel mana probs met mn necro en vooral mn trapper(20 mana per trap) dus ik ga flink klooien met perfect sapphires denk ik als tijdelijke noodoplossing.
Verder is t zwaar om mn gull dagger op te geven bij mn necro voor een wand met leuke skills
Oud 13-08-2005, 11:00
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik heb 100 in energy gepropt, en ik heb bijna 350 mana, ik heb niet zo veel problemen dus
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 12:52
blupp
blupp is offline
Citaat:
beeble schreef op 13-08-2005 @ 12:00 :
ik heb 100 in energy gepropt, en ik heb bijna 350 mana, ik heb niet zo veel problemen dus
Blegh dat vind ik zonde..ook al ga ik mn assa nog opnieuw maken als ik goeie items heb, en misschien voor deze nog 20 puntjes in energy..echt niet meer, je moet ook nog vit hebben Verder heeft een assa irritant veel dex/str nodig voor de at betere claws..dus ik doe het zo atm
En een sorc krijgt al amper life erbij met vitalitypuntjes dus daar ben ik helemaal extreem zuinig mee, vooral omdat je warmth heb en leuke staffs
Oud 13-08-2005, 13:25
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik vind dit gewoon lekker werken, ik kan toch nog minstens 300 punten in vit douwen, en met wat +% mana items heb ik een dikke manapool, ik red me er iig mee, life heb je als je het goed doet toch niet nodig in pvm, in pvp is het belangrijker om life te hebben
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 17:40
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Rond welk lvl gaan jullie van normal naar nightmare? Ben nu lvl 36 sorc
Oud 13-08-2005, 18:33
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 13-08-2005 @ 18:40 :
Rond welk lvl gaan jullie van normal naar nightmare? Ben nu lvl 36 sorc
Ik ga altijd als ik met baalruns niet veel meer exp krijg... Heb geen id welk lvl dat is...
Ben trouwens dik genaaid... Cd-keyban en acc delete... Omdat ik voor de eerste keer een easymap gebruikte en gelijk heeft blizzard extra controle shit... Mijn Deense vriend wordt bedankt voor zijn tip om easymap te gebruiken... Maarja eigenschuld natuurlijk... Ik moet ff een maandje wachten of ff een cd-key van een vriend vragen... Goh wat zou ik gaan doen... Wel fucked up al mijn goede shit kwijt...
__________________
SPOON!!!
Oud 13-08-2005, 18:43
Verwijderd
Koop anders een nieuwe exemplaar voor een tientje.
Oud 13-08-2005, 18:52
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
een nieuwe d2 classic kopen is al genoeg, volgens mij is die gebanned niet de LoD key
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 18:59
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind dat er geen een char is dat energy nodig heeft en dus gebruik ik dat ook per definitie niet. Aan het begin is het simpelweg kut maar zodra je een keer wat items hebt dan gaat het al een stuk beter. Mijn sorc heeft 75 strenght en 50 dex ( voor Wizzy ) en vanaf nu klik ik per level alleen nog maar 5 punten vita. Ik ga op level 50 naar nm. Dan is m'n Frozen orb zo'n beetje max en loop ik daar fluitend door .

Je zegt dat life niet nodig is... That gives me an idea. Een sorc gaan maken met base life en alleen maar energy en dan energy shield gebruiken. Eens kijken of dat gaat werken.

Ik heb al een tweede setje met keys dus ik kan het me nog een keer riskeren om mh te gebruiken. Ik heb trouwens vrij definitief besloten dat ik dat niet ga doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-08-2005, 19:19
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ben met lvl 45 naar nightmare gegaan , heb nog een razorswitch van baal gekregen
Oud 13-08-2005, 19:30
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
thanks he vlierefluiter voor de liet items
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 19:32
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Nu nog me ama van 16 naar 45 brengen en ik heb 2 chars op nightmare
Oud 13-08-2005, 19:38
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-08-2005 @ 19:43 :
Koop anders een nieuwe exemplaar voor een tientje.
Gewoon van mijn vriend is goedkoper... (ja ik weet het cheapbastard ^^)
Citaat:
BarbapapaX schreef op 13-08-2005 @ 20:19 :
Ben met lvl 45 naar nightmare gegaan , heb nog een razorswitch van baal gekregen
Btje overdone lvl 45 maar je kan er weer ff tegen aan ^^
Razorswitch vind ik niet echt geweldig... Veel is er goed aan alleenkrijg je niet echt veel erbij voor je skills en das toch wel belangrijk...
__________________
SPOON!!!
Oud 13-08-2005, 19:44
Verwijderd
Lvl 45 overdone om maar NM te gaan? Ik ging met me hc figuurtje altijd pas als ik lvl 50 was naar nm
Oud 13-08-2005, 19:58
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Georia schreef op 13-08-2005 @ 20:38 :
Gewoon van mijn vriend is goedkoper... (ja ik weet het cheapbastard ^^)

Btje overdone lvl 45 maar je kan er weer ff tegen aan ^^
Razorswitch vind ik niet echt geweldig... Veel is er goed aan alleenkrijg je niet echt veel erbij voor je skills en das toch wel belangrijk...
op ladder daarintegen is het wel nuttig
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-08-2005, 21:52
blupp
blupp is offline
Energy shield ipv veel vita werkt minder goed omdat de resistance die je heb niet op energy shield werkt..eerst wordt de dmg door energyshield verminderd en dan krijg je nog de rest van de dmg eventueel die weer verminderd wordt door de resistance, maar ja misschien werkt t
Oud 13-08-2005, 22:07
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
+ voor sommige builds kan het niet omdat t teveel skillpoints kost
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.

Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 22:20.
Oud 14-08-2005, 00:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Leet pvp orber met max orb, syn en mastery, energy shield en syn, tele en warmth.

Je gaat gewoon niet kapot.

Wat voor items heb je gekregen van Bjorn, bijballetje?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 14-08-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 14-08-2005 @ 01:20 :
Leet pvp orber met max orb, syn en mastery, energy shield en syn, tele en warmth.

Je gaat gewoon niet kapot.

Wat voor items heb je gekregen van Bjorn, bijballetje?
oude ladder stuff forti 2 spiritshields een of andere poleaxe en wat psn charms
Oud 14-08-2005, 14:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
liet items dus
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-08-2005, 15:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Gaaf van je keerl
Bijbal nog weer wat rijker

Vandaag maar even tot 50 baalen en dan door nm wandelen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 14-08-2005, 15:53
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline

en toch moet ik nog een infinity, en die dingen lijken een paar 32020s te kostsn -.-
en dat heb ik op dit moment niet
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-08-2005, 16:04
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Infinity, was die ladder only?
Merc wapen met convi right?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 14-08-2005, 16:13
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
dat klopt ja
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-08-2005, 19:32
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Citaat:
beeble schreef op 14-08-2005 @ 16:53 :

en toch moet ik nog een infinity, en die dingen lijken een paar 32020s te kostsn -.-
en dat heb ik op dit moment niet
Ber + Mal + Ber + Ist ... Zijn zeer populaire runes... Ik heb nog nooit hoger dan Mal gevonden... (en ik speelde teveel...) Maarja...
__________________
SPOON!!!
Oud 14-08-2005, 19:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Georia schreef op 14-08-2005 @ 20:32 :
Ber + Mal + Ber + Ist ... Zijn zeer populaire runes... Ik heb nog nooit hoger dan Mal gevonden... (en ik speelde teveel...) Maarja...
klopt, maar aangezien je ze alleen op ladder kan maken is ie op non ladder het 10 voudige waard:/
hoogste wat ik heb gevonden was Lo
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-08-2005, 19:46
Georia
Avatar van Georia
Georia is offline
Citaat:
beeble schreef op 14-08-2005 @ 20:39 :
klopt, maar aangezien je ze alleen op ladder kan maken is ie op non ladder het 10 voudige waard:/
hoogste wat ik heb gevonden was Lo
Haha ik zeg dan succes... Lo is best redelijk ik doe je het niet na...
Bijna weer nieuwe cd-keys dan kan ik jullie weer inmaken (weet alleen niet met wat maar toch ^^)
__________________
SPOON!!!
Oud 14-08-2005, 20:55
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Georia schreef op 14-08-2005 @ 20:46 :
Haha ik zeg dan succes... Lo is best redelijk ik doe je het niet na...
Bijna weer nieuwe cd-keys dan kan ik jullie weer inmaken (weet alleen niet met wat maar toch ^^)
good luck
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-08-2005, 22:31
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik sleep setitems binnen bij de vleet, gaat nergens meer over
Welgeteld al 3 uniques gevonden en ongeveer 4 keer zoveel set items
Lvl 49, act 2 nm, m'n merc pwnt ontzettend (Hwanin wapen ) en net een 4 sock sword binnen voor Spirit. Nu de runes nog

Bijna nieuw topic! Had niet verwacht dat dit topic het eind zou halen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 01:40
blupp
blupp is offline
Jaja diablo leeft weer En mooi dat die mh gebruikers worden aangepakt..t speelt al een stuk beter zo, mensen ontdekken dingen aan t spel die ze niet kenden omdat ze verwend zijn met mh en rushes
Spelen met het team van 8 man schiet niet echt op dus we hebben afgesproken dat we allemaal *niet perse apart* tot level 45-50 trainen en dan met zn allen doorgaan op nightmare, dus wammus..als je dit leest weet je t We helpen je wel naar act 5 als t moet.

Btw: een vriend van me heeft bij meph nightmare een FUCKING SOJ GEVONDEN op ladder... ik ben erg erg erg jaloers
Oud 15-08-2005, 01:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Wammus is allang aan het baalen, samen met mij door normal gebanjerd

Ik ben door de patch en ladder reset weer helemaal verliefd op Diablo 2
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 01:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
blupp schreef op 15-08-2005 @ 02:40 :

Btw: een vriend van me heeft bij meph nightmare een FUCKING SOJ GEVONDEN op ladder... ik ben erg erg erg jaloers
Erg gaaf
Even opzoeken wat je er voor kunt krijgen, waarschijnlijk kan je em beter nu traden dan later, nu krijg je er meer voor, runewise.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 09:25
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
als ik hem was zou ik die soj ruilen tegen een complete equip voor z'n char bijv bij sorc(occy, vipermagi, spirit shield, shako, wartravs, een leuke belt etc)
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 15-08-2005, 11:05
blupp
blupp is offline
Lol, lijkt mij maar zonde..je krijgt er echt niet veel waardevols voor nu, en die ring zelf is trouwens ook best nuttig.
En uh als wammus nog met t team wil spelen moet ie toch es online komen, op een zn account die ik ken ofzo want zo schiet het nooit op met dat team
Oud 15-08-2005, 16:18
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Er zijn al wat HR in omloop, je kan er aardig wat voor krijgen afaik. Soj is relatief makkelijk te vinden, kan je beter nu inderdaad full gear en wat tradables voor traden
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 16:51
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
op us east ladder is er al een duper bezig er zijna +-1500 duped runes in omloop, waar gaat het heen met diablo
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 15-08-2005, 16:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Wat een aap
Als je zo nodig een spel voor jezelf moet verneuken, prima doe dat, maar zo verkanker je het voor iedereen
Perm ipban

Bijna nieuw topic
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 17:02
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
perm ipban + ruststorm op east ladder, ben je meteen van de dupes af



wie maakt?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 15-08-2005, 17:04
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ja, of gewoon elke maand een ruststorm, als dat te doen is

Me me me me me


Edit: Even vergeten
Gaan we zo ff door act 2 sjouwen?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 17:10
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
hehe, vind ik alleen niet zo leuk

ik vind t best

na het eten, ga namelijk zo eten, ik whisper wel wanneer ik terug ben
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 15-08-2005, 17:12
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Niet zeuren, legit rijk zijn is kvlt

Okee dan, ik ga alvast een titel bedenken

Is goed, roep maar als je zover bent, ga ik meph en countess en cows enzo even doen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 15-08-2005, 17:13
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
dat is zo, maar mijn bb's en bt dan ;_;

succes, hier heb je iig alvast de laatste post xD

ok, totzo
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.