![]() |
||
Citaat:
![]() Heb geen idee hoelang dat duurt, maar er zal vast wel iemand zijn die dat wel weet (hier) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als het de rest van deze strip zo blijft, gaat het op 2 maanden geen sex uitdraaien (i.v.m. vakantie), ik geef toe er zijn ergere dingen, maar toch
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal wordt je bloeddruk gemeten, soms word je gewogen maar er zijn ook genoeg artsen die je gewicht een beetje schatten of aan je vragen wat je weegt (zwaardere mensen hebben een zwaardere pil nodig, gemiddeld). De huisarts zal je waarschijnlijk vragen waarom je de pil wil gaan gebruiken, als je niet uitgebreid over seks wil gaan stotteren is de formulering 'als anticonceptiemiddel' wel handig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus maakt het nietzoveel uit als ik een paar dagen langer de pil slik dan normaal en dan een stopweek hou? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als je normaalde laatste pil slikt op een zondag dan begin je de maandag een week later weer, maar als je dan nu een paar dagen extra slikt en dan de laatste op een donderdag neemt bijvoorbeeld, dan moet je de vrijdag van een week daarna weer beginnen en dat is dan een andere dag dan normaal. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het dan moeilijk vinden om er aan te denken. Maar als dat niet voor jou geldt is er geen probleem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heel erg bedankt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (ik word meestal op woensdag, soms donderdag ochend, ongesteld en op vrijdag begin ik weer) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet wel rekening houden met de week, in de tweede week mag je de pil van gisteren met die van vandaag innemen. In andere weken (week 1 of week 3) zou ik proberen de pil zo veel mogelijk op tijd in te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: luchtballon, hoe laat slik jij de pil 's avonds en hoe laat stond je weer op dan? ![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2005 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eh, ik nam de pil tussen 11 en 12 uur (vlak voordat ik ga slapen) en stond tussen 7 en 8 weer op denk ik. Normaal vergeet ik t niet zoveel trouwens, maar ik leefde tijdelijk anders ![]()
||
Citaat:
Volgens www.pilvergeten.nl moet je als het de 7e pil was (en door die seks) een afspraak maken met de huisarts over de morning-after pil, en als het de 8e pil was alsnog innemen en is het compleet veilig. Beetje moeilijk dus.. Maar het onveilige is dus meer de seks die je al gehad hebt dan die al komen gaat. Sorry, dit was niet echt veel hulp denk ik.. Wat staat er in je bijsluiter? [Edit] Bovenstaande gaat er wel over als je hem langer dan 12 uur geleden had moeten slikken he, anders kun je hem alsnog slikken en is er niks aan de hand [/Edit]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zwanger??? sweetgirl00 | 20 | 12-04-2006 17:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
onregelmatig pil innemen --> buikpijn? Sasjeliefff | 2 | 10-11-2005 17:47 | |
Seksualiteit |
Zwanger? kikkervisje | 4 | 17-04-2005 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |