Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 10:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2005 @ 11:37 :
Dat zou je vast wel kunnen. Je bent nu even lang bezig, alleen dan idd met een diploma.

Ik begin komend jaar aan mijn zesde jaar op het hbo (niet dezelfde opleiding)... Aan de ene kant had ik na de mavo liever mbo gedaan, maar goed, 'gedane zaken nemen geen keer'. Komend jaar haal ik hopelijk mijn diploma. En dan misschien nog twee jaar universiteit erachter aan...hoop ik iig heel erg.
Maar als je straks je HBO-diploma hebt ben je vast wel erg blij dat je HBO gedaan hebt ipv MBO toch?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 12-07-2005, 10:42
Arashi
Arashi is offline
Net tussentijdse evaluatie gehad en nouja. Zoals het nu gaat zit er een stijgende lijn in, maar het eten blijft echt zwaar, en mijn gewicht/lichamelijke conditie is problematisch. Aan de ene kant kan er veel geregeld worden; ik slaap meer op de afdeling dan thuis, zit op de niet-therapie dagen in het rustprogramma, etc, etc. Ze vinden me enorm gemotiveerd, denken ook dat ik sterk genoeg ben om het in deeltijd te redden, maar.. Ze denken ook dat de deeltijd veel stress oplevert ivm het minimale bmi, en dat die extra ruimte die ik nu heb (en in opname dus niet zou hebben) op dit moment gevaarlijk is omdat het fysiek slecht gaat.

Morgen wordt er weer vergaderd en het is dus niet zeker; maar ik moet wel nadenken over hoe nu verder. Een opname op RV kan heel veel stress en verantwoordelijkheden van dit moment wegnemen, maar aan de andere kant hechten ze ook veel waarde aan het feit dat ik graag dingen ook weer (voor zover mogelijk) wil oppakken (en dingen nu ook goed oppik in therapie), en aangezien het nu echt en vooral mijn lijf is wat tegenwerkt.. Is een korte opname ook een optie. Ik kan dan gewoon de therapie etc zoals het nu gaat vervolgen, maar heb meer steun bij het eten búiten de therapie..

Nu ik gestopt ben met de pomp moet ik sowieso weer de nutri's of ensini's (moet nog bekeken worden ivm spieropbouw?) oppakken en dat is echt klote; had gehoopt dat het nu niet meer nodig zou zijn..

Ik vind het echt moeilijk/eng om hierover na te denken, maar nu net na het gesprek en het ook weer op een rijtje gezet te hebben.. Ik denk dat dit wel enórm veel kan schelen, dat ik me dan ook meer kan richten op therapie ipv zorgen dat ik niet (weer) naar het LUMC of RV moet..

Vrijdag hoor ik meer over het hoe en wat, ben héél benieuwd hoe het er uiteindelijk uit zal zien.

Zometeen komt m'n vader me halen, op naar het LUMC voor controle.. Ben wel 'bang' om weer een klap te krijgen, maar als het goed is het alleen Wegen etc, and i've got a good feeling.
Oud 12-07-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-07-2005 @ 11:41 :
Maar als je straks je HBO-diploma hebt ben je vast wel erg blij dat je HBO gedaan hebt ipv MBO toch?
Ik bedoelde mbo ipv havo, dus mavo-mbo-hbo ipv mavo-havo-hbo.
Oud 12-07-2005, 10:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2005 @ 11:44 :
Ik bedoelde mbo ipv havo, dus mavo-mbo-hbo ipv mavo-havo-hbo.
Ahja, dat kan ik me dan wel voorstellen

Ach, ik heb dan straks vwo - uni (een jaar) - hbo en ik kies er dan liever voor om iets te doen waarmee ik gelukkig wordt en iets doe wat ik leuk vind dan dat ik nog vier jaar keihard moet werken, mezelf niet gelukkig voel door alle stress en me dan nog afvraag of ik het wel leuk vindt. Dat is me het niveau niet waard
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2005, 10:47
Verwijderd
Ach, ik heb er ook spijt van dat ik na de havo geen vwo gedaan heb en ipv daarvan hbo ben gaan doen... Maar goed, ik doe nu een studie die ik leuk vind (al had ik beter pedagogische wetenschappen kunnen gaan doen) en dat is het belangrijkste.
Oud 12-07-2005, 10:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
juist...
wij gaan lopen..
argh wordt niets...zitten nu al op msn en t gaat best al de verkeerde kant op...

just leave me alone.. just let me go to that darkness
don't push me, i will jump
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-07-2005, 10:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2005 @ 11:47 :
Ach, ik heb er ook spijt van dat ik na de havo geen vwo gedaan heb en ipv daarvan hbo ben gaan doen...
Maar zo kan je altijd terug kijken en bedenken dat je liever iets anders had gedaan. Het belangrijkste is denk ik dat als je nu opnieuw zou moeten kiezen met de kennis die je toen had of je dan hetzelfde had gekozen. Dat geldt voor mij iig wel. Ik had vorig jaar opnieuw voor bmw aan de uni gekozen puur omdat ik toen nog niet wist wat ik nu wel weet. Ik denk dat als je dan toch dezelfde keuze gemaakt zou hebben dat het zeker geen foute keuze geweest is en ook al kies je een keer fout dan is het nog geen ramp. Werken kan je je hele leven nog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2005, 10:52
*Ster*
Avatar van *Ster*
*Ster* is offline
Aankomende donderdag zou ik geopereerd worden, maar omdat ik weer eens teveel medicijnen heb geslikt (schildkliermedicijnen ter compensatie van de eetbuien)... moet ik nu ópnieuw mijn bloed laten controleren ivm de risco's van de narcose. Ik moet straks ff langs het ziekenhuis en ik voel me zo k*t! Als ik in de spiegel kijk zou ik (volgens mij) spontaan kunnen gaan overgeven! Het is écht niet leuk om zo dik te zijn (uhm... voelen ... aangezien ik een normaal BMI heb )... en om niet met eten om te kunnen gaan... ik wil me niet dik voelen... en ik wil normaal met eten om gaan... Het komt gewoon... doordat ik mezelf zo walgelijk vind...
Oke, adem in - adem uit ...
__________________
Leef je leven zoals het komt, met al zijn ups en downs!
Oud 12-07-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-07-2005 @ 11:50 :
Maar zo kan je altijd terug kijken en bedenken dat je liever iets anders had gedaan. Het belangrijkste is denk ik dat als je nu opnieuw zou moeten kiezen met de kennis die je toen had of je dan hetzelfde had gekozen. Dat geldt voor mij iig wel. Ik had vorig jaar opnieuw voor bmw aan de uni gekozen puur omdat ik toen nog niet wist wat ik nu wel weet. Ik denk dat als je dan toch dezelfde keuze gemaakt zou hebben dat het zeker geen foute keuze geweest is en ook al kies je een keer fout dan is het nog geen ramp. Werken kan je je hele leven nog.
Ik denk dat ik dan toch andere keuzes had genomen...maar dat weet je nooit, want toen wist je niet wat je nu weet ed, dus is het onlogisch dat je dan iets anders zou kiezen dan je toen gedaan hebt. Ik heb er toen over nagedacht en daar is uitgekomen wat ik toen gekozen heb, dus ja.

Werken kan je idd je hele leven nog, maar heeft werken ook wel z'n voordelen en heel lang studeren heeft dat minder (in mijn ogen dan iig).
Oud 12-07-2005, 10:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik hou toch wel van d'r.
Oud 12-07-2005, 10:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
2x al, zal wel zo moeten zijn dan...

nu hard nadenken, veel rond gaan bellen wanneer ik thuis ben, veel regelen en veel hopen dat het niet eens nodig is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-07-2005, 10:54
Verwijderd
Citaat:
*Ster* schreef op 12-07-2005 @ 11:52 :
Aankomende donderdag zou ik geopereerd worden, maar omdat ik weer eens teveel medicijnen heb geslikt (schildkliermedicijnen ter compensatie van de eetbuien)... moet ik nu ópnieuw mijn bloed laten controleren ivm de risco's van de narcose. Ik moet straks ff langs het ziekenhuis en ik voel me zo k*t! Als ik in de spiegel kijk zou ik (volgens mij) spontaan kunnen gaan overgeven! Het is écht niet leuk om zo dik te zijn (uhm... voelen ... aangezien ik een normaal BMI heb )... en om niet met eten om te kunnen gaan... ik wil me niet dik voelen... en ik wil normaal met eten om gaan... Het komt gewoon... doordat ik mezelf zo walgelijk vind...
Oke, adem in - adem uit ...
Heb je wel hulp hiervoor...? (Je bent dus idd niet dik, je voelt het alleen zo, het is wel goed dat je je dat iig realiseert.)
Oud 12-07-2005, 12:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Redhair schreef op 12-07-2005 @ 01:24 :
Jij bent jarig volgens je rode cijfertjes. Gefeliciteerd!

Dit is echt een saaie week.. De laatste week waarschijnlijk dat ik normaal kan computeren Dus eigenlijk is het een goede week
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-07-2005, 12:55
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ga samenwonen met de fijnste forumster/goede vriendin van me. Samen huisjes kijken. Echt de mooiste dingen. Ik heb er echt zin in. Over een half jaar al. Nijmegen
Vandaag op school verteld. Ze waren blij voor me.
Afspraken gemaakt. Ik blijf daar op school en kom gewoon voor een paar dagen per week. Proberen via de pgb een treinabbonnement te regelen zodat ik gewoon daar school kan blijven volgen (ROC is echt geen optie).

Ondertussen zit ik hier naast de telefoon te wachten. Ik had vanochtend mijn laatste mondeling, engels, het ging goed. Vanmiddag is de diploma-uitreiking. Als ze niet bellen is het goed.
Om 4 uur is het. Als er wat zou zijn zouden ze toch wel gebeld hebben nu? Ik ben zo zenuwachtig.

Dit weekend mag ik mijn pappa gaan vertellen dat ik ga samenwonen. Ik kijk er nu al naar uit. Hij gaat echt flippen. Hij vind mij totaal niet geschikt ervoor. Bij mijn broer had hij er al de grootste moeite mee, en hij studeerde toen al.
Hoe gaat hij het dan ooit goed vinden dat zijn kleine meisje, de scholier notabene, op kamers gaat?

Ik heb echt teveel aan mijn hoofd.
Over een week ga ik op vakantie. Met mijn beste vriendin, we moeten alles nog regelen. Lekker op tijd weer.
En dan over een paar weken nog een keer. Citytrip met mams. We moeten nog kiezen waar we heen gaan. Waarschijnlijk wordt het gewoon een paar dagen Duitsland of Groot-Brittannie.

Ik moet gaan sparen voor het op kamers wonen.
Ik ben gruwelijk verwend, zuinig leven gaat zwaar zijn.
Oud 12-07-2005, 13:06
Verwijderd
Ik wil gewoon nu al kunnen studeren terwijl ik nog gewoon 2 jaar moet. Ik bedoel, het lijkt me echt fantastisch.. Maargoed.. ik wil gewoon een doel hebben om voor te werken. Natuurkunde studeren lijkt me echt retegaaf.. Maargoed dat kan ik waarschijnlijk toch niet met mijn cijfers
Oud 12-07-2005, 13:08
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 12-07-2005 @ 14:06 :
Ik wil gewoon nu al kunnen studeren terwijl ik nog gewoon 2 jaar moet. Ik bedoel, het lijkt me echt fantastisch.. Maargoed.. ik wil gewoon een doel hebben om voor te werken. Natuurkunde studeren lijkt me echt retegaaf.. Maargoed dat kan ik waarschijnlijk toch niet met mijn cijfers
Heel veel succes, ik hoop voor je dat je je dromen hoe dan ook ooit toch nog waar kunt maken
Oud 12-07-2005, 13:24
Redhair
Redhair is offline
Rare kwast, bedankt en knuffel terug.
Ave, met dat groepje ben ik inderdaad heel hecht. Knuffel en bedankt.

Mja, smsje van mijn broer en schoonzus gehad, daar was ik blij mee. Moet ik echt snel weer heen. Ik voel me voor de rest niet jarig. Kwam net mijn vertrouwenspersoon van vorig jaar. Zegt ze dat het hoorde dat het goed met me ging en dat ze daar blij mee was. Hallo? Vraag tenminste hoe het is, zonder die ander meteen te geloven. Maarja ik ga vanavond naar bright eyes, ik hoop dat ik me een beetje vermaak.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-07-2005, 14:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@ rarekwast: bedankt, *knuf*
@ Redhair: gefeliciteerd! en veel plezier vanavond

OT: pff, ik begin er overheen te raken. Nu snel spullen inpakken enz enz enz.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 12-07-2005, 14:14
*Ster*
Avatar van *Ster*
*Ster* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2005 @ 11:54 :
Heb je wel hulp hiervoor...? (Je bent dus idd niet dik, je voelt het alleen zo, het is wel goed dat je je dat iig realiseert.)
Nee, heb geen hulp... er zijn nog gezinsgesprekken... ik ben opgenomen geweest in 2003... and that's it! Ik zocht ook in eerste instantie hulp omdat ik depressief was (in die periode had ik overigens ondergewicht en leek het erop dat ik anorexia had, ik was al een half jaar niet meer ongesteld, máár ik bleek een traag werkende schildklier te hebben... dus dat zou de reden kunnen zijn geweest dat ik me zo voelde en dat ik te weinig energie over had om me nog met eten bezig te houden aangezien in te druk was met school... sindsdien krijg ik medicijnen, ben door die opname aangekomen in gewicht... en nu heb ik problemen met tevéél eten... ) Máár ik ga wel zoeken naar hulp, want... zucht... dit is vermoeiend!
Die operatie gaat waarschijnlijk wel door (heb alleen voor de 2e keer bloed moeten laten prikken). En... mijn ouders hebben een slot op de keukendeur gemaakt... en dat werkt!! Geen eetbui gehad... (duh! nogal logisch... ik kan er niet meer bij... )
__________________
Leef je leven zoals het komt, met al zijn ups en downs!
Oud 12-07-2005, 14:21
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
@redhair: Congrats

OT: moe, erg moe. En waarom deed ik dit allemaal ook weer?
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 12-07-2005, 16:25
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
GESLAAGDD!!!
met drie zevens en een acht

(en ik doe staatsexamen dus daarom heb ik de uitslag nu pas)
Oud 12-07-2005, 16:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Oud 12-07-2005, 16:39
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
dankje
Oud 12-07-2005, 16:40
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb na 435 jaar eindelijk m'n propedeuse
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 12-07-2005, 17:41
Verwijderd
kies ik voor de jongen die dichtbij woont en ik nog niet zo goed ken, of kies voor de jongen ver weg, waar ik zo mijn problemen mee heb maar waar ik wel van hou.
Oud 12-07-2005, 17:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij is er bijna niets meer wat me uit mij humeur kan brengen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2005, 18:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@ Dyfusica

Gefeliciteerd met het slagen!!

Waar in Nijmegen gaan jullie dan wonen? Ik woon sinds vandaag in Lent.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 12-07-2005, 18:22
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Offtopic: Dankje
Ehm centrum waarschijnlijk. Of anders dichtbij het centrum.

Ken ik niet
Oud 12-07-2005, 18:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: Gefeliciteerd! En veel plezier vanavond, 'k hoop dat je ook weer een keer plezier heb, dat verdien je wel!!

OT: De afspraak met Jory (-Flip-) was echt heel leuk en gezellig! Ondanks het leeftijdsverschil kan ik toch ontzettend goed met haar opschieten, zij heeft echt mijn humor enz. Als het goed is gaan we aan het eind van de vakantie weer een keer afspreken want het is gewoon zonde dat het zolang geleden was. Dit soort dagen met vrienden zijn echt goed voor me!

Morgen ga ik met een vriendin kanoën op de Meent, ons jaarlijkse tochtje. En dan lekker op de eilandjes zitten enz. Hoop dat het gezellig wordt! Ben echt in een goed humeur nu! En vrijdag naar Frankrijk, iets waar ik al het hele jaar naar uitkijk! Geniet ook weer met volle teugen van dit weer, ben er zo dankbaar voor dat ik weer kan genieten!

*stiekem dansje doet*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-07-2005, 19:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toen kwamen er twee studiegenoten opeens spontaan langs. Supergezellig.
Eentje had ik eerder op de dag al gezien en die was zo vriendelijk voor mij de Donald Duck Extra 7½ mee te nemen uit de winkel, dus ik heb vanavond een naar het schijnt superverhaal te lezen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2005, 19:38
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
k ben weer veel te irreeel bezig. ik weet niet meer hoe ik het aan moet pakken. ik denk dat ik er beter over na moet denken, ik verwacht weer te veel. ik snap ook wel dat het zo niet werkt...

zo lekker vaag

ik zie me vriend steeds minder vaak omdat hij aan t afbouwen is op de kliniek. en het is gewoon vaag, weet niet wat ik moet verwachten van het contact. ik had normaal met een paar smsjes per dag contact als ik een vriend had ofzo. maar nu is t anders, omdat je mekaar overdag ook al ff ziet. dan is t vrij normaal als je dan s avonds niet zo veel contact hebt, alleen ff een smsje voor t gaan slapen.. toch? want voor mij voelt het niet zo, terwijl het ook weer niet vaak adners is geweest. maar omdat deze relatie zo anders begonnen is weet ik niet hoe ik er nu tegenaan moet kijken. ja, ik zal wel irreeel zijn dat ik nu veel verwacht s avonds.. en te denken dat ik anders niets voor em beteken.. maar dat is toch niet zo?? toch??
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-07-2005, 19:44
Tieneke
Avatar van Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
ilse schreef op 12-07-2005 @ 20:38 :
k ben weer veel te irreeel bezig. ik weet niet meer hoe ik het aan moet pakken. ik denk dat ik er beter over na moet denken, ik verwacht weer te veel. ik snap ook wel dat het zo niet werkt...

zo lekker vaag

ik zie me vriend steeds minder vaak omdat hij aan t afbouwen is op de kliniek. en het is gewoon vaag, weet niet wat ik moet verwachten van het contact. ik had normaal met een paar smsjes per dag contact als ik een vriend had ofzo. maar nu is t anders, omdat je mekaar overdag ook al ff ziet. dan is t vrij normaal als je dan s avonds niet zo veel contact hebt, alleen ff een smsje voor t gaan slapen.. toch? want voor mij voelt het niet zo, terwijl het ook weer niet vaak adners is geweest. maar omdat deze relatie zo anders begonnen is weet ik niet hoe ik er nu tegenaan moet kijken. ja, ik zal wel irreeel zijn dat ik nu veel verwacht s avonds.. en te denken dat ik anders niets voor em beteken.. maar dat is toch niet zo?? toch??
Sterkte ermee Ilse en denk eraan vergeet mij niet terug te schrijven
__________________
....*I'm like a Bird,I'm onely fly away,I don't now where my home is,I don't now where my soul is and Baby I need you !!!!!!
Oud 12-07-2005, 22:03
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 12-07-2005 @ 19:22 :
Offtopic: Dankje
Ehm centrum waarschijnlijk. Of anders dichtbij het centrum.

Ken ik niet
Offtopic:
Lent ligt (als je vanuit Nijmegen Centrum komt) achter de waalbrug. Lekker rustig. Je moet er van houden, maar voor mij is het prima.


Ja, heb echt mijn plekje gevonden hier. Had ik dit eerder kunnen doen dan had dat een hoop problemen gescheeld. Het is wel enorm benauwd op mijn kamertje, maar voor de rest: Rustige omgeving, maar 3 huisgenoten, genoeg wandel en evenhelemaalweg (zonder dat het centerparcs is ) plekjes. Nee voor mij is dit echt 1000x beter dan midden in de stad wonen.

Baal echt dat ik donderdag weer naar huis moet vanwege mijn vakantiewerk, maar aan de andere kant zie ik dan wel mijn lieve vriend weer.

Vanbinnen voelt nog steeds alles helemaal kapot, maar ik merk wel dat het in Lent zijn me echt heel erg goed doet.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 12-07-2005, 22:10
Mara
Mara is offline
Enge meneer net aan de lijn van de ticketservice

En ik vind bellen al zo eng
Oud 12-07-2005, 22:21
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 12-07-2005 @ 19:54 :
@ Redhair: Gefeliciteerd! En veel plezier vanavond, 'k hoop dat je ook weer een keer plezier heb, dat verdien je wel!!

OT: De afspraak met Jory (-Flip-) was echt heel leuk en gezellig! Ondanks het leeftijdsverschil kan ik toch ontzettend goed met haar opschieten, zij heeft echt mijn humor enz. Als het goed is gaan we aan het eind van de vakantie weer een keer afspreken want het is gewoon zonde dat het zolang geleden was. Dit soort dagen met vrienden zijn echt goed voor me!

Morgen ga ik met een vriendin kanoën op de Meent, ons jaarlijkse tochtje. En dan lekker op de eilandjes zitten enz. Hoop dat het gezellig wordt! Ben echt in een goed humeur nu! En vrijdag naar Frankrijk, iets waar ik al het hele jaar naar uitkijk! Geniet ook weer met volle teugen van dit weer, ben er zo dankbaar voor dat ik weer kan genieten!

*stiekem dansje doet*

Mag ik dan ook van de partij zijn de volgende keer?
Oud 12-07-2005, 23:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 12-07-2005 @ 23:21 :

Mag ik dan ook van de partij zijn de volgende keer?
*zucht* Ruud!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-07-2005, 23:17
Verwijderd
*omdat ie dicht moet *
Oud 12-07-2005, 23:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Späm
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-07-2005, 23:18
Verwijderd
Hihi
Oud 12-07-2005, 23:18
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.