Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 22:50
Verwijderd
Argh, ik word gek.
Advertentie
Oud 09-08-2005, 23:02
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
dat komt ervan als je ava's steelt
Oud 10-08-2005, 13:51
Verwijderd
Dat nummer can Racoon 'love you more' is zo mooi. Ik denk aan hem en wacht op vrijdag. Lang leven de weekenden!
Oud 10-08-2005, 15:11
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Leeg, het is uit sinds vandaag. Ik heb het uitgemaakt omdat ik het nu gewoon niet kan en ik gewoon verandert ben door mijn vakantie ( 3 weken getrokken door zuid- afrika) door alle indrukken enzo.
Oud 10-08-2005, 16:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-08-2005 @ 14:51 :
Dat nummer can Racoon 'love you more' is zo mooi.
Hmm ja, dat nummer draai ik de laatste dagen ook grijs ongeveer, het is zo'n lief nummer! Ik denk aan hem als ik dat nummer hoor en aan alle mooie momenten die we samen hebben...
Oud 10-08-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 10-08-2005 @ 14:51 :
Dat nummer can Racoon 'love you more' is zo mooi. Ik denk aan hem en wacht op vrijdag donderdag. Lang leven de weekenden!
Oud 10-08-2005, 18:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik heb het verpest; ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij erachter komt.
Oud 10-08-2005, 19:26
Toet0r
Toet0r is offline
haha zn moeder vond het jammer dat ze nu volgend jaar niemand meer heeft op school (is lerares en vriendje en ik zitten er allebei niet meer). En ze vond dat ik maar eens gewoon om de thee moest komen en als ik wilde mocht ik gewoon langs komen als ik wil enzo! Lief mens is het toch

&wakker gebeld worden is zo vervelend, behalve als het door vriendje is hopelijk kan ik morgen mee naar utrecht!
Oud 10-08-2005, 19:40
WolterB
WolterB is offline
Een beetje meer leven kan geen kwaad
Oud 10-08-2005, 19:57
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 10-08-2005 @ 19:06 :
ik heb het verpest; ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij erachter komt.
je zou het hem zelf kunnen zeggen ipv hopen dat ie er niet achter komt oid

ontopic: geen idee...
voel even niet veel meer
Oud 10-08-2005, 20:20
Verwijderd
Opgelucht, omdat vandaag werd gezegd wat zeven weken geleden al gezegd had kunnen worden, maar niet gezegd werd door noch mijzelf noch iemand anders

Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 20:23.
Oud 10-08-2005, 20:22
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Vrouwen zijn nog steeds kut...
Oud 10-08-2005, 20:43
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 10-08-2005 @ 21:20 :
Opgelucht, omdat vandaag werd gezegd wat zeven weken geleden al gezegd had kunnen worden, maar niet gezegd werd door noch mijzelf noch iemand anders
Bedoel jij wat ik denk dat je bedoelt?

OT: Ik viel me gisteren opeens op dat ik lang niet zoveel meer naar andere jongens kijk. Maar toch ben ik nog niet helemaal verliefd.. geloof ik.
Oud 10-08-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 10-08-2005 @ 21:43 :
Bedoel jij wat ik denk dat je bedoelt?
Ja
Oud 10-08-2005, 20:45
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 10-08-2005 @ 21:45 :
Ja
ok.
Oud 10-08-2005, 20:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 10-08-2005 @ 20:57 :
je zou het hem zelf kunnen zeggen ipv hopen dat ie er niet achter komt oid

ontopic: geen idee...
voel even niet veel meer
Oud 10-08-2005, 21:41
Sime
Sime is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-08-2005 @ 21:19 :
Volgend jaar is er geen dag of avond dan niet een van ons niets heeft. We kunnen elkaar in theorie dus nooit zien, omdat onze schema's precies naast elkaar lopen. Dus we hebben het er al over gehad dat het bijna ongemogelijk is volgend jaar... ziet hij ook. Dus het zal niet helemaal uit de lucht komen vallen, maar gemakkelijk is het zeker niet.
Dit is pas echte liefde, uit het oog uit het hart.
Oud 10-08-2005, 22:25
Built to last
Built to last is offline
vaag.
Oud 10-08-2005, 22:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sime schreef op 10-08-2005 @ 22:41 :
Dit is pas echte liefde, uit het oog uit het hart.
Op gegeven moment is het misschien verstandiger om het uit te maken, dan om door te gaan. En afstand en langs elkaar lopende agenda's kunnen daar een reden van zijn. Ik geef haar echt geen ongelijk hoor. Als je de ellende nu al voelt, waarom zou je je dan alleen nog maar dieper de ellende in werken?
Oud 10-08-2005, 22:33
Verwijderd
Ik voel me geweldig.

Net gehoord dat ik komend weekend 3 dagen achter elkaar met haar ga doorbrengen
Oud 11-08-2005, 07:17
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 10-08-2005 @ 16:11 :
Leeg, het is uit sinds vandaag. Ik heb het uitgemaakt omdat ik het nu gewoon niet kan en ik gewoon verandert ben door mijn vakantie ( 3 weken getrokken door zuid- afrika) door alle indrukken enzo.
euh...hoe kan je in godsnaam door 3weken vakantie zoveel veranderen dan? Lijkt mij dat er dan al langer meer mis was niet
Oud 11-08-2005, 07:45
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Built to last schreef op 11-08-2005 @ 08:17 :
euh...hoe kan je in godsnaam door 3weken vakantie zoveel veranderen dan? Lijkt mij dat er dan al langer meer mis was niet
Uhmzz nee. Ik ben niet de enige die daar last van heeft. Het is gewoon zo dat ik zo veel armoede, verschillen en weet ik veel wat gezien heb. Ik heb bij mensen geslapen die een maand leven van 3 euro. Het lijkt allemaal hier gewoon niet zo belangrijk meer. Het gevoel was gewoon weg terwijl dat toen ik weg ging nog heel sterk was...
Oud 11-08-2005, 09:13
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 11-08-2005 @ 08:45 :
Uhmzz nee. Ik ben niet de enige die daar last van heeft. Het is gewoon zo dat ik zo veel armoede, verschillen en weet ik veel wat gezien heb. Ik heb bij mensen geslapen die een maand leven van 3 euro. Het lijkt allemaal hier gewoon niet zo belangrijk meer. Het gevoel was gewoon weg terwijl dat toen ik weg ging nog heel sterk was...
Wat heeft het gat tussen arm en rijk, en een ietwat kapatilistische inslag te maken met de liefde voor je vriend? Tuurlijk heb jij veel gezien, heb je in een heel andere maatschappij geleefd. Maar jij komt hier terug, en zal hier (weer) moeten aarden (of niet natuurlijk) en dus zal je de hele dag door toch geconfronteerd worden?
Oud 11-08-2005, 10:04
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-08-2005 @ 10:13 :
Wat heeft het gat tussen arm en rijk, en een ietwat kapatilistische inslag te maken met de liefde voor je vriend? Tuurlijk heb jij veel gezien, heb je in een heel andere maatschappij geleefd. Maar jij komt hier terug, en zal hier (weer) moeten aarden (of niet natuurlijk) en dus zal je de hele dag door toch geconfronteerd worden?
Het is gewoon zo sinds ik terug ben ik nog geen seconde aan hem gedacht heb. Ik ben heel erg bezig met alles daar. Met acties aan het opzetten voor iets waar we geweest zijn enzo. Ik heb meer gezien dan de gemiddelde toerist omdat ik echt die arme wijken ben ingegaan. Oke het zal allemaal wel niet met die reis te maken hebben maar een deel wel. Vriendinnen van mij die ook met die reis meegeweest zijn hebben het zelfde. Mischien komt het gevoel idd nog terug dan kunnen we het altijd nog proberen op te pakken maar nu vind ik het gewoon wel zo eerlijk tegen over hem om ermee te stoppen als ik zoiets heb van ja ik denk niet eens aan hem....
Oud 11-08-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 11-08-2005 @ 11:04 :
Het is gewoon zo sinds ik terug ben ik nog geen seconde aan hem gedacht heb. Ik ben heel erg bezig met alles daar. Met acties aan het opzetten voor iets waar we geweest zijn enzo. Ik heb meer gezien dan de gemiddelde toerist omdat ik echt die arme wijken ben ingegaan. Oke het zal allemaal wel niet met die reis te maken hebben maar een deel wel. Vriendinnen van mij die ook met die reis meegeweest zijn hebben het zelfde. Mischien komt het gevoel idd nog terug dan kunnen we het altijd nog proberen op te pakken maar nu vind ik het gewoon wel zo eerlijk tegen over hem om ermee te stoppen als ik zoiets heb van ja ik denk niet eens aan hem....
Op zich wel eerlijk van je

Maar denk je niet dat je na een tijdje die ellende daar weer bent vergeten en je alledaagse leventje weer oppakt?
Oud 11-08-2005, 10:48
Verwijderd
Hmm, ik voel me niet zo goed, maar tussen ons gaat het heel goed.
En heb er een 'nieuwe' goede vriend bij 'gekregen'. Kende m al langer, maar we hebben veel contact en het klikt geweldig!

En vandaag 2 maandjes 'verkering'
Oud 11-08-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-08-2005 @ 17:41 :
Hmm ja, dat nummer draai ik de laatste dagen ook grijs ongeveer, het is zo'n lief nummer! Ik denk aan hem als ik dat nummer hoor en aan alle mooie momenten die we samen hebben...
ja

Soms heb ik van die momenten dat ik me éxtra realiseer hoe ontzettend lief hij is Ik bedoel, ik wéét dat hij lief is, maar soms dan weet ik dat nog een beetje meer.
En vanavond ga ik de foto's van de vakantie in plakken <3 (je moet je toch ergens mee bezig houden als je computer stuk is)
Oud 11-08-2005, 15:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-08-2005 @ 11:27 :
Op zich wel eerlijk van je

Maar denk je niet dat je na een tijdje die ellende daar weer bent vergeten en je alledaagse leventje weer oppakt?
Jawel.... maar dan zou het altijd weer opnieuw aan kunnen gaan. Ik heb nu ruimte nodig voor me zelf. En ja we gaan gewoon nog met elkaar om enzo.
Oud 11-08-2005, 16:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 11-08-2005 @ 12:28 :
Soms heb ik van die momenten dat ik me éxtra realiseer hoe ontzettend lief hij is Ik bedoel, ik wéét dat hij lief is, maar soms dan weet ik dat nog een beetje meer.
Ja, die momenten ken ik, die zijn vaak heel mooi En meestal komt dat besef door iets heel simpels wat je dan opeens zo'n intens gevoel van bevestiging geeft.
Oud 11-08-2005, 18:25
Mara
Mara is offline
Omg ik ben zo stom
Ik moet écht beslissen wat ik wil.
Oud 11-08-2005, 19:04
Lady Jane
Lady Jane is offline
We hebben net een vakantie geboekt naar Turkije.
Oud 11-08-2005, 19:49
Verwijderd
Op deze momenten snap ik niet hoe hij het met mij uithoudt. ohh, ik ben wel weer lekker bezig geweest. En eigenlijk ben ik best wel bang nu.
Oud 11-08-2005, 19:55
snoopy
snoopy is offline
Helemaal goed. Als iemand me een jaar geleden had verteld dat het zo zou kunnen, zou ik het niet geloofd hebben! Ik ben gewoon helemaal van m'n jaloezie af
Oud 11-08-2005, 20:33
Sime
Sime is offline
zwaar, zwaar
Oud 11-08-2005, 21:09
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik weet het niet meer, morgen zijn verjaardag. Ik zou komen, maar op MSN negeerde 'ie me, dus weet niet offie me nog van het station komt halen. Ik hoop het, en anders loop ik wel naar zijn huis. Ik ga hm niet verliezen om een kuttig foutje van mij.
Oud 11-08-2005, 21:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-08-2005 @ 19:25 :
Omg ik ben zo stom
Ik moet écht beslissen wat ik wil.
als jij hem niet wil, wil ik hem wel
Oud 11-08-2005, 21:55
Methuselah
Methuselah is offline
Pfrt. Ik kan echt geen hoogte krijgen van haar, eigenlijk. Allé, ik denk van wel, maar dan toch weer, mja, twijfel ik...

Zou eigenlijk willen dat ze vanavond langskomt, filmpje zien ofzo, maar ze is nog aan't oefeningen maken bij repetitor (= hulp bij 't studeren)... Dus tja...
Oud 11-08-2005, 22:22
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat ik met alles op 0 vederga vanaf hier, ik maak t mezelf anders te moeilijk ws, twijfel, onzekerheid etc
Oud 11-08-2005, 22:47
Jolt
Jolt is offline
Tja ik weet het niet, ze is wel leuk.
Ik vraag haar een keer of we iets gaan doen samen, om elkaar beter te leren kennen.

Het begint te bubbelen.
Oud 11-08-2005, 22:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-08-2005 @ 22:18 :
als jij hem niet wil, wil ik hem wel
Daar heb ik geen contact meer mee, dat was puur lust

Ik vind één leuk en ik zoen met heel iemand anders. Waarom? Ik ben raar.
Oud 11-08-2005, 23:17
Verwijderd
't Begint wel saai te worden...
Oud 12-08-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-08-2005 @ 17:04 :
Ja, die momenten ken ik, die zijn vaak heel mooi En meestal komt dat besef door iets heel simpels wat je dan opeens zo'n intens gevoel van bevestiging geeft.
Ja Hij hoeft daarvoor niet eens hier te zijn. Soms denk ik in ene aan zo'n lief ding en dan overdondert het me weer.

Nog maar 5 uurtjes En nu maar hopen dat mijn moeder de hele middag weg is
Oud 12-08-2005, 09:28
Maurice
Maurice is offline
pff. verliefheid alom in dit topic.
goh.
Oud 12-08-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 12-08-2005 @ 10:28 :
goh.
Ben je jaloers
Oud 12-08-2005, 09:35
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
goh.
klote

nou blij?
Oud 12-08-2005, 09:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
goh.
Verliefdheid tot daraan toe. Maar dat gezwijmel..

Regels voor berichten