| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ontopic: geen idee... voel even niet veel meer
|
|
||
|
Citaat:
![]() OT: Ik viel me gisteren opeens op dat ik lang niet zoveel meer naar andere jongens kijk. Maar toch ben ik nog niet helemaal verliefd.. geloof ik.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Op gegeven moment is het misschien verstandiger om het uit te maken, dan om door te gaan. En afstand en langs elkaar lopende agenda's kunnen daar een reden van zijn. Ik geef haar echt geen ongelijk hoor. Als je de ellende nu al voelt, waarom zou je je dan alleen nog maar dieper de ellende in werken?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Tuurlijk heb jij veel gezien, heb je in een heel andere maatschappij geleefd. Maar jij komt hier terug, en zal hier (weer) moeten aarden (of niet natuurlijk) en dus zal je de hele dag door toch geconfronteerd worden?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar denk je niet dat je na een tijdje die ellende daar weer bent vergeten en je alledaagse leventje weer oppakt? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms heb ik van die momenten dat ik me éxtra realiseer hoe ontzettend lief hij is Ik bedoel, ik wéét dat hij lief is, maar soms dan weet ik dat nog een beetje meer.En vanavond ga ik de foto's van de vakantie in plakken <3 (je moet je toch ergens mee bezig houden als je computer stuk is )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En meestal komt dat besef door iets heel simpels wat je dan opeens zo'n intens gevoel van bevestiging geeft.
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind één leuk en ik zoen met heel iemand anders. Waarom? Ik ben raar. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij hoeft daarvoor niet eens hier te zijn. Soms denk ik in ene aan zo'n lief ding en dan overdondert het me weer. Nog maar 5 uurtjes En nu maar hopen dat mijn moeder de hele middag weg is
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|