![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar loopt pas maandagavond af Player id: 71290998 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jorge Ferari (71290998) +2 scoring!
19 jaar, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Ik spreek Español! Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Chile Total Skill Index (TSI): 3 090 Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Avanti Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak Iemand interrese ![]() Hij staat nu te koop en loopt vanavond om 18:52 af! |
![]() |
|
Mijn nieuwe Winger, voor 4,4 miljoen gekocht
Wolf de Kreek TSI = 25 260, 20 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
We zijn op de helft van het seizoen alweer.
Ligt iedereen een beetje op schema? Ik wel aardig al kon het beter. Heb verdorie 2 punten verspeeld tegen de slechtste ploeg uit mijn competitie... Maar de rest heb ik allemaal gewonnen, dus heel erg is het niet. Stand (VI.292): Code:
1. FC GoldenGoal 7 21 - 2 19 2. Ulgersma XL 7 21 - 8 15 3. FC Championes 7 12 - 11 13 4. Golden Sun 7 18 - 9 11 5. TOMMYTEAM FC 7 5 - 8 6 6. DevilYoua 7 8 - 12 5 7. heijboertjes 7 6 - 20 4 8. Dmv 7 4 - 25 3
|
Weer net gewonnen, 1-0 dit maal, scoorde door het feit dat mijn vleugelspeler met [Snel] een rush inzette, waardoor een verdediger met [koppen] kon scoren
![]() Stand: 1. UNIO 8 35 - 3 22 2. BVW'03 8 45 - 8 19 3. VV Noordwijk 8 19 - 18 15 4. VV de Ballentrapper 8 28 - 20 14 5. Twister 2003 8 15 - 11 11 6. C.F. Yeovil 8 16 - 21 8 7. FC Cromwijck 8 6 - 21 3 8. Manolo 8 0 - 62 0 |
![]() |
|
Gister met 5-1 gewonnen van 1 van de betere teams uit mijn competitie... Het gaat dus weer lekker.
Volgende week tegen de nummer 7 uit mijn competitie. Zeker geen pot die ik mag onderschatten, aangezien ik tegen hen in de eerste competitie helft 2 punten verspeelde. Dit was dan ook het enige team waarvan ik niet wist te winnen, maar dat ga ik volgende week ff rechtzetten. ![]()
|
1-0 overwinning. Vorige week nog 2-0 gewonnen en dat vond Alltidhattrick erg verrassend. Maar nu wel met een forse voorsprong op kampioenschapskoers. Laatste 4 zijn BOTs
1. De Kroeg 8 32 - 2 24 2. stijlloos 8 33 - 3 19 3. Ruthless AFF 8 25 - 5 19 4. oafbeerders 8 19 - 7 12 5. Fc Beau 8 8 - 20 9 6. FC de mini's 8 4 - 31 6 7. rigtersbleejk 8 7 - 32 3 8. 1 FC Merkelbek 8 6 - 34 3
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
3 hoognodige punten in eigen huis gehouden:
1-0 Cees Boelen (40) 2-0 Jordy de Vocht (41) MER United Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: bovennatuurlijk (oud) Rechterverdediging: uitmuntend (oud) Centrale verdediging: magisch (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: wonderbaarlijk (oud) Centrale aanval: bovennatuurlijk (oud) Linkeraanval: redelijk (oud) TEM Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: wereldklasse (oud) Rechterverdediging: bovennatuurlijk (oud) Centrale verdediging: bovennatuurlijk (oud) Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud) Rechteraanval: redelijk (oud) Centrale aanval: mythisch (oud) Linkeraanval: goed (oud) 1. FC Grun 10 26 - 9 (+17) 27 2. sc Lingam 10 42 - 7 (+35) 25 3. Hasj United 10 21 - 18 (+3) 16 4. elbuya 10 15 - 15 (0) 16 5. FC Fibon 10 19 - 26 (-7) 13 6. TEM 10 19 - 23 (-4) 12 7. MER United 10 13 - 26 (-13) 7 8. Deventer_Adelaar 10 6 - 37 (-31) 1
|
1-9 overwinning was wel lekker...5 punten voor met 3 wedstrijden te gaan, waarvan 1 Bot.
1. De Kroeg 11 51 - 3 33 2. stijlloos 11 44 - 3 28 3. Ruthless AFF 11 29 - 11 25 4. oafbeerders 11 22 - 12 15 5. Fc Beau 11 12 - 26 12 6. FC de mini's 11 7 - 42 9 7. rigtersbleejk 11 8 - 41 6 8. 1 FC Merkelbek 11 7 - 42 3 Kansen op topscorer blijven en morgen moet ik er aan denken dat ik mn 21-jarige briljant verdedigen op de lijst zet ![]()
|
![]() |
0-1 Steven Bennaart (5)
1-1 Eryk Kubiak (18) 1-2 Sirik Abeln (22) 1-3 Jordy de Vocht (30) 1-4 Jozias Habes (60) 1-5 Erno Brattinga (62) Deventer_Adelaar Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: formidabel (oud) Rechterverdediging: bovennatuurlijk (oud) Centrale verdediging: wereldklasse (oud) Linkerverdediging: formidabel (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: uitstekend (oud) Linkeraanval: uitstekend (oud) MER United Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: briljant (oud) Rechterverdediging: bovennatuurlijk (oud) Centrale verdediging: bovennatuurlijk (oud) Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud) Rechteraanval: wonderbaarlijk (oud) Centrale aanval: reusachtig (oud) Linkeraanval: redelijk (oud)
||
Citaat:
![]() VV Eijsden Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: creatief spel Tactiekvaardigheid: - Middenveld: wonderbaarlijk (oud) Rechterverdediging: uitmuntend (oud) Centrale verdediging: formidabel (oud) Linkerverdediging: formidabel (oud) Rechteraanval: goddelijk (oud) Centrale aanval: bovennatuurlijk (oud) Linkeraanval: goddelijk (oud)
|
Eerste verlies (naast de uitschakeling in de beker) van het seizoen geleden. Tegen de nummer 2 nota benen... De nummer 2 is me nu tot op 3 punten genaderd.
Ulgersma XL Tactiek: normaal Middenveld: uitmuntend (oud) Rechterverdediging: uitmuntend (oud) Centrale verdediging: wereldklasse (oud) Linkerverdediging: briljant (oud) Rechteraanval: reusachtig (oud) Centrale aanval: uitmuntend (oud) Linkeraanval: magisch (oud) FC GoldenGoal Type wedstrijd: normaal Tactiek: centrumaanval Tactiekvaardigheid: redelijk Middenveld: wonderbaarlijk (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: wereldklasse (oud) Linkerverdediging: briljant (oud) Rechteraanval: redelijk (oud) Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud) Linkeraanval: redelijk (oud) Tja, ik geloof dat het ook de slechtste ratings van dit seizoen waren. Dat kwam mede door een schorsing en een blessure voor 2 middenvelders. Volgende 2 wedstrijden zijn thuis. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik die win, en dan kan me dat kampioenschap bijna niet ontgaan.
|
Ach ja...stats...
De Kroeg Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: speel het rustig Tactiek: normaal Tactische vaardigheid: (geen tactiek) Middenveld: matig (oud) Rechterverdediging: formidabel (oud) Centrale verdediging: formidabel (oud) Linkerverdediging: formidabel (oud) Rechteraanval: goed (oud) Centrale aanval: goed (oud) Linkeraanval: goed (oud) Middenveld: slecht (heel laag) Rechterverdediging: matig (laag) Centrale verdediging: matig (laag) Linkerverdediging: matig (laag) Rechteraanval: zwak (heel laag) Centrale aanval: zwak (laag) Linkeraanval: zwak (heel laag)
|
![]() |
6-3 winst op de nr 2
![]() Avanti Middenveld: zwak (hoog) Rechterverdediging: zwak (hoog) Centrale verdediging: matig (heel laag) Linkerverdediging: zwak (hoog) Rechteraanval: matig (heel laag) Centrale aanval: redelijk (hoog) Linkeraanval: matig (laag) Milo killers Middenveld: slecht (hoog) Rechterverdediging: slecht (hoog) Centrale verdediging: matig (zeer hoog) Linkerverdediging: matig (laag) Rechteraanval: zwak (zeer hoog) Centrale aanval: slecht (zeer hoog) Linkeraanval: zwak (heel laag) VIII.756 1. Avanti 11 55 - 12 28 2. Apocalypses 11 46 - 8 25 3. Milo killers 11 43 - 12 23 4. Interstella 11 39 - 17 21 5. Liemers United 11 38 - 17 18 Kampioenschap kan me eigenlijk niet meer ontgaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
hallo mensen
in begin Mei ( 3de week van nieuwe hattrick jaargang ) start de 2de editie van de wankercup !! heb nog 16 teams nodig daarvoor speel je 7de divisie of lager ? meld je dan snel aan op www.wankercup.tk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met nog 2 rondes te gaan staan 4 teams op 14 punten.
Code:
week 13 VroemVroemmm - FC DaForce FC 6pack - rkzvc Bharry united - Killerbee`s Lowland United - vv EENDracht week 14 Killerbee`s - FC 6pack vv EENDracht - VroemVroemmm FC DaForce - Bharry united rkzvc - Lowland United 4. vv EENDracht 12 16 - 18 14 5. FC DaForce 12 10 - 13 14 6. VroemVroemmm 12 16 - 20 14 7. Bharry united 12 17 - 22 14 OVerigens verbaast de uitslag me wel: FC DaForce Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: counter Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk Middenveld: zwak (oud) Rechterverdediging: mythisch (oud) Centrale verdediging: goddelijk (oud) Linkerverdediging: reusachtig (oud) Rechteraanval: zwak (oud) Centrale aanval: uitmuntend (oud) Linkeraanval: zwak (oud) vv EENDracht Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: speel het rustig Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: goed (oud) Rechterverdediging: formidabel (oud) Centrale verdediging: uitstekend (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: formidabel (oud) Linkeraanval: uitstekend (oud) En ik zag dat m'n trainee uitmuntend is. Die gaat dus de TL op. Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 22:41. |
![]() |
|
Winger gekocht voor 5,9 miljoen, deze jongen gaat nooit meer weg
![]() Leonard Oukrichen (27040626) 23 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Snel Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Past hij in je budget? Slechts 800k op het moment. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Helaas verloren vanavond....en weer een (gelukkig kleine) blessure
|
Verwijderd
|
zondag creatief spel. 2 onvoorspelbare verdedigers (matig en zwak ervaring). Hoop dat het wat wordt, speel tegen counterende nr 2. Ga maar eens voor 433 ofzo.....
heb nu 2 wingdef op verdedigend, inner defs op normaal, 2 vleugels en IM op offensive, en 3 spitsen. Tactiek is creatief spel. Ik wacht vol spanning af..... Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 00:33. |
![]() |
|
|