Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wierden valt op zich wel mee hoor... met half uurtje ben je dr ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
congrads zus!!
![]() heeel veel plezier vandaag (en vanavond uiteraard) gewoon rustig aan...veel groentes eten ![]() Citaat:
het punt is dat ik super onzeker word over mezelf... ik ben niet zo leuk, gezellig, knap, mooi enz. enz als M en S wordt een goede dag voor mn masker.. ![]() Citaat:
![]() mn conditie is zero.. moet ik ook maar wat aan gaan doen.. maar geen zin in enzo en geen energie voor...zoiets heet een visueze cirkel ofzo... maaarr...in die week op mezelf ben ik wel weer die 4 kilo kwijt die dr aangekomen was ![]() voor mij is dat ![]() ![]() hoe kan dat nou? het zat er eerst toch echt weer aan!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet... Kan het niet gewoon over zijn, alles? Kan ik niet gewoon langzaam verdwijnen en dan niet meer terug komen? In de hoop dat niemand me mist en alles er beter op wordt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 |