Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 22:35
Verwijderd
Bah, ik heb er gewoon geen zin meer in...
Ik stel het naar huis gaan zo lang mogelijk uit... maar ik moet toch eens naar huis...
Ik haat het echt...
Ze is echt gek!
Ik dacht dat het niet erger kon dan het was, maar dat is het dus...
Morgen mag ik weer naar school en 's avonds oppassen, dus ik ben lekker veel weg...
Ik kom alleen ook nergens aan toe, want ik kan me niet concentreren... waaaaaah
Advertentie
Oud 08-09-2005, 00:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ok, ik moet dus over 4 uurtjes opstaan, maar heb nog geen oog dicht gedaan. Olee.
Oud 08-09-2005, 08:31
zus
zus is offline
Ik word nog eens gek van mijn eigen gedachten
Ik heb het gevoel dat iedereen tegen me is, ik zeg amper iets terug op msn omdat ik denk dat ze me toch niet mogen? Ik denk dat de klas een complot tegen me smeedt en ga zo maar door

Vandaag patat eten met de klas. Jippiejajee. NOT
Oud 08-09-2005, 09:07
WolterB
WolterB is offline
Vandaag vrij

Naja, de reden is minder (overlijden docent, gebeurd vlak voordat ik daar op school kwam)

Ben nu wel voor niets na 5 uur slaap opgestaan...
Oud 08-09-2005, 09:50
Stefanie
Stefanie is offline
Ook leuk om te weten dat je huisgenoot jouw kleding draagt. Ik vond een shirtje van mij terug aan het droogrek.
En het gaat me niet eens om de kléren, meer om het vertrouwen. Je kunt je was gewoon niet ophangen daar, want dan is het weg En je vindt het pas terug als diegene het allang gedragen en gewassen heeft.
Oud 08-09-2005, 11:13
Verwijderd
Wanneer gaat iemand mij weer laten huilen?
Van vreugde welteverstaan.
Oud 08-09-2005, 11:15
Verwijderd
ja djeesh ..

lang geleden dat ik zó weinig woorden had.
geen adhd meer in mn hoofd, van elle emoties nu.
eng. écht.

als ik kon toveren nam ik ons 2tjes gewoon weg, wij samen, lieve schat. no more drama, no more pain.
áls ik maar kon toveren ..

nouw, joehoe, nu heb ik weer een hoofd vol gedachten. maar nu is t nog niet goed. omg.
Oud 08-09-2005, 11:45
coopergirl
coopergirl is offline
godver godver godver! ik haaaaaaaaaaaat mijn stage. alles is er verschrikkelijk voor 6 uur 's ochtends op de fiets zitten om vervolgens 16 km te fietsen haat ik! ik haat de patiëntencategorie (afdeling neurologie). Van te voren zag ik er intens tegenop. Het blijkt allemaal nog veel erger te zijn De eerste 3 weken zie ik geen stagebegeleider, hell yeah dan maar geen opdrachten maken De meest nare gedachtes komen opzetten. God wat haat ik het er! Vandaag heb ik avonddienst, enige voordeel dat ik er dus niet om 5 uur uithoefde vanmorgen Nadeel dat is dat ik om 1.00 uur vannacht pas weer ben. Ik ben nu al aan het plannen hoeveel dagen ik me kan ziekmelden

@ George, sterkte met "jezelf"
Oud 08-09-2005, 14:07
cagie
cagie is offline
Heb een beetje heimwee naar huis. Is toch moeilijker als het leek, voor het eerst op mezelf in een totaal nieuwe omgeving en dan ook nog zo ver weg van mijn ouders en vrienden. Gelukkig bestaat er zoiets als een telefoon. Aan de andere kant ben ik ergens toch wel blij dat ik zo ver weg zit. Op die manier kan R. niet zomaar even onverwachts langs komen. Het lijkt maar niet tot hem door te dringen dat het over is. Hij blijft geloven dat we terug bij elkaar komen. Hij belt nog steeds 2x op een dag en als ik dan eens geïrriteerd raak dan beweert hij dat het allemaal puur interesse of bezorgdheid is. Terwijl hij er wel achter probeert te komen wat ik de hele dag doe en met wie. En de vraag zijn je huisgenoten knap, is in mijn ogen toch echt niet alleen interesse!
Oud 08-09-2005, 14:41
deringmeester
deringmeester is offline
la la la la lekker stressen op school!!
Oud 08-09-2005, 15:13
Redhair
Redhair is offline
7.5 uur op school gezeten. Drie dagen half negen opgestaan, vandaag zeven uur. Ik kan het! Ben nu helemaal brak, maar trots op mezelf. Zolang halve dagen gedaan. Leuk contact met de klas gehad. Dit voelt goed! Weer afgevallen, verliefd, hele dag school gehad, leuke klas, . Ik ga er echt voor dit jaar. Die examens ga ik met achten halen, als ik me zo blijf voelen.

Laat me alsjeblieft niet terugvallen. Ik wil niet meer am'en, niet meer last hebben van mijn eetstoornis, geen angstaanvallen meer.

Cause I wanna love
I wanna live
I don't know much about it
I never did
Oud 08-09-2005, 16:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-09-2005 @ 01:18 :
Ok, ik moet dus over 4 uurtjes opstaan, maar heb nog geen oog dicht gedaan. Olee.
Nou, had dus in totaal hoogstens 1 uurtje slaap gehad. Maar.. ik leef nog, zelfs na een hele dag colleges. Het is een wonder
Oud 08-09-2005, 17:40
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen ben ik vrij en dan ga ik netjes werken aan mn huiswerk. Goed bezig Stef
Oud 08-09-2005, 18:21
Halflight
Halflight is offline
Vandaag ging alles even gewoon lekker. Heb een onbestemd sip gevoel maar dat zal wel een beetje die allenigheid zijn. Kreeg in de sportschool inspiratie en ik weet nu wat ik moet doen.
Oud 08-09-2005, 18:24
Miracle
Miracle is offline
Woow, was toch wel een zware dag vandaag. Het was allemaal super leuk, alleen minder is dat ons project niet goed ging en ik ben verbrand op m'n hoofd.
Vanavond lekker oppassen en morgen relaxed school. Dat vind ik echt zo fijn. Lekker kort dagje op school en niet te hard werken, prima.

Een 'nieuwe' vriend van me maakte vandaag een paar foto's van ons samen in de trein, echt leuke en schattige foto's geworden.
Oud 08-09-2005, 18:54
Verwijderd
Ik snap het gewoon niet. Ik snap niet waarom ik niet gewoon enthousiast kan zijn voor d'r. Over wat ze verteld. Verdomme. Ik wil niet de hele tijd lopen te mopperen, ik haat het zelf ook. En ik vind het strontirritant dat ik zo'n vreselijk geheugen heb op het moment. Ik ben alles meteen weer kwijt. Blegh. En die klotekoppijn. En ik heb wel iets bedacht erop, maar dat zorgt niet voor dat het lang wegblijft.

*zucht* Allerliefsten, ik doe wel mijn best. Echt.

Gut, ik moet van mezelf ook iets positiefs sschrijven. Ik heb vandaag echt wel lol gehad op school, en het echt wel gezellig gehad. Wees er dan leuk over, muts

So fuck you
and your untouchable face
Fuck you
for existing in the first place
And who am I
that I should be vying for your touch
Who am I
bet you can't even tell me that much

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 18:59.
Oud 08-09-2005, 19:00
Nijn*
Nijn* is offline
WTF. ben ik ineens onzichtbaar of zo? wat is er gebeurd dat ik er ineens niet meer toe doe, dat ik ineens niet meer meetel. wat is er aan de hand dat iedereen zo tegen me doet, wat gebeurd er? waarom móet ik per se intresse tonen in iedereen, anders ben ik egoïstisch, maar waarom hoeft niemand intresse te tonen in mij? zien ze dan niet dat ik ze juist nu zo hard nodig heb? ik snap er echt niets meer van, waar zijn de mensen gebleven waar ik vroeger zo'n lol mee had? zijn die ineens verdwenen? of ben ik degene die veranderd is..?
Oud 08-09-2005, 19:31
Lif
Lif is offline
1. Ik heb nog steeds geen kamer gevonden.

2. Ik heb nog steeds m'n rijbewijs niet gehaald (mag nu staatsexamen gaan doen)

3. Ik heb geen overzicht over mijn geldzaken omdat ik nu per ongeluk drie rekeningen bij drie banken heb. En mijn kamer is ook niet netjes.

4. Ik heb twee mensen gesmst en nog geen sms terug. Terwijl het echt wel aardige smsjes waren.

5. Ik blijf vanavond thuis

Zo, nu is mijn hart wel zo'n beetje gelucht hoop ik.
Oud 08-09-2005, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 06-09-2005 @ 17:10 :
Jeetje, Wierden is nog wel ver en lastig.
Als ik wist hoe je eruit ziet, dan zou ik je mss een keer herkennen op school.

Vandaag viel mee. Gezellig groepje en de ouderejaars waren vet lief. Helaas wil het niet zo lukken met de opdracht, maar goed, mss dat het morgen beter gaat. Iig zijn we van die tutor af.
hehe school = groot (A)
wierden valt op zich wel mee hoor... met half uurtje ben je dr
Oud 08-09-2005, 19:52
rare kwast
rare kwast is offline
*strooit een grote hoeveelheid knuffels rond naar iedereen hier op t forum*
Oud 08-09-2005, 19:56
Redhair
Redhair is offline
Jezus, waarom gaat het nou toch nog fout met eten? Ik voelde me zo goed. Godverdomme, mag het dan nooit helemaal goed gaan? Daar is de walging weer, het schuldgevoel, de haat.
Oud 08-09-2005, 21:34
Verwijderd
*knuffel ontvangt van rare kwast en teruggeeft*

zo. ik heb vandaag autogereden en ik heb gesport. hm. maar daarnaast heb ik ook een boel wijn op en wat kaas/worst. das dan weer jammer. maar de afspraak voor spinning staat vast. morgen ook weer sporten. ik heb een erg leuke week achter de rug. drama gehad, les gehad van Piet Piraat (een leraar met een ooglap, lachen geblazen), en een leraar te zweverig voor woorden. leuk dus. veel mensen zie ik niet meer, en mensen die zich blijkbaar toch al niet interesseerden voor mij, maar dat is jammer. eigenlijk vind ik dat heel jammer. maar ja. wat kan ik er aan doen. mijn nieuwe klas is ook leuk.

verder weet ik heus wel dat ze het niet zo bedoelt. daarom zeg ik er ook juist wat van. zodat ze weet dat ze zo overkomt. dus. tsja. dat krijg je met zo'n sociale opleiding *grapje*

aan de ene kant voel ik me zo (en nu ga ik iedjes citeren):

Had ik kunnen weten dat het leven zonder jou me breken zou. Vanaf de eerste dag...
en
It's not so bad. You're only the best I've ever had

maar aan de andere kant heb ik zoiets van (ook weer liedjes citerend):

I am, better than, I am...I...I am better than, I am better, better thaaaaaaaaan (anouk dus)

zie je wel. het leven is stom. en liefde ook.
Oud 08-09-2005, 21:58
Gothic
Gothic is offline
Zo, wedstrijd gespeeld en gewonnen . Heerlijk. Ging best goed. Ben niet gewisseld, niets doorgelaten. Hopelijk onthoudt de trainer het goed. Zaterdag voor het laatste meespelen en dan helaas weer in m'n 'eigen' team.
Oud 08-09-2005, 22:08
rare kwast
rare kwast is offline
zaterdag naar verjaardag van M
de vriendin van S
en er komen allemaal vrienden van S en die kent M ook weer goed en ik ken ze amper en ik ga me nu al kut zitten voelen omdat ik daar heen moet
ja moet ja....S "dwingt" me...
ja ik weet ben oud en wijs genoeg om nee te zeggen maar dan komen de vragen en het pruillipje en ga toch mee een beetje afleiding is goed voor je en aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
zow

ps...thanx nattigheid vang graag weer terug
Oud 08-09-2005, 22:27
Lif
Lif is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-09-2005 @ 23:08 :
zaterdag naar verjaardag van M
de vriendin van S
en er komen allemaal vrienden van S en die kent M ook weer goed en ik ken ze amper en ik ga me nu al kut zitten voelen omdat ik daar heen moet
Misschien kun je die mensen ook een knuffel geven? Mensen die je niet kent kunnen toch ook leuk zijn?
Oud 08-09-2005, 22:49
Verwijderd
Over een kwartier zijn mijn vriend en ik al 22 maanden bij elkaar.
22 maanden.

Ach, kuthoofdpijn. Ik moet nog meer drinken geloof ik.

You look like you did before only prettier
Oud 09-09-2005, 00:04
Love & Peace
Love & Peace is offline
Steeds dieper, wordt mijn graf, ik zit al tot mijn middel. Ik zou er met wat wil uitkunnen, maar om de een of andere manier graaf ik alsmaar door. Ik weet niet hoe lang dit lichaam dat nog houdt. Ik ben blijkbaar nog niet vaak genoeg op mijn bek gegaan. Of mijn eisen zijn te hoog voor deze wereld, kan ook.

Maar vanaf morgen zal ik mij aan al mijn voornemens houden, daar dit de enige mogelijkheid is mijn eisen, die ik tijdens een moedwillige fantasie mijzelf heb eigen gemaakt, te vervullen.

Loesje.

Oud 09-09-2005, 06:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dan moet je wel opnemen natuurlijk
Oud 09-09-2005, 07:25
zus
zus is offline
Zo, al paar cadeautjes binnen En dat op de vroege ochtend.

Vanavond uit eten, we gaan wokken. Eng..! Wat moet ik eten? Wat is normaal? Zal het niet teveel zijn?
Ach, ik moet m'n dag niet laten verpesten door die gedachten. Proberen niet aan te denken. Ik moet maar denken dat ik gisteren te weinig heb gegeten. Dan is het niet zo erg van vanavond. Oef, daar ga ik weer.
Oud 09-09-2005, 07:47
Yoni
Yoni is offline
Steeds irriteer ik me weer aan hetzelfde bij mijn vriend. Dan wordt het me weer te veel, zoals gisteravond, en zit ik weer te zeuren en ga ik wéér over datzelfde een discussie aan. Daar heeft hij helemaal geen zin in. En tja, ik ook niet, maar ik wil het wél graag oplossen. Als ik ga zitten afwachten dan gebeurt er zeker niks, daar ben ik al achter. Ik moet het gewoon kwijt en ik wil erover praten, ik wil er samen uitkomen hoe we het anders/beter kunnen doen, maar nooit lijkt het het goede moment te zijn. Nooit is het goed. Nooit kan/mag ik er mee aankomen. Ik ben nu zo bang dat ik hem kwijt raak door dit soort dingen .
Oud 09-09-2005, 07:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gefeliciteerd Zus
Oud 09-09-2005, 07:49
Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Zus!

Ontopic:

Moe moe. Het was toch wel een beetje laat vandaag en ik kan weer eens niks hebben. M'n conditie moet écht verbeteren, dit is niks.

Zeikouders.
Oud 09-09-2005, 08:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Lif schreef op 08-09-2005 @ 20:31 :
1. Ik heb nog steeds geen kamer gevonden.

2. Ik heb nog steeds m'n rijbewijs niet gehaald (mag nu staatsexamen gaan doen)

3. Ik heb geen overzicht over mijn geldzaken omdat ik nu per ongeluk drie rekeningen bij drie banken heb. En mijn kamer is ook niet netjes.

4. Ik heb twee mensen gesmst en nog geen sms terug. Terwijl het echt wel aardige smsjes waren.

5. Ik blijf vanavond thuis

Zo, nu is mijn hart wel zo'n beetje gelucht hoop ik.
Wat een opstapeling van tegenvallers
Oud 09-09-2005, 08:39
rare kwast
rare kwast is offline
congrads zus!! woeiiii
heeel veel plezier vandaag (en vanavond uiteraard) gewoon rustig aan...veel groentes eten

Citaat:
Lif schreef op 08-09-2005 @ 23:27 :
Misschien kun je die mensen ook een knuffel geven? Mensen die je niet kent kunnen toch ook leuk zijn?
het gaat er niet om of die mensen die ik niet ken leuk zijn of niet... ik ken ze een beetje en weet dat ze best grappig zijn enzo..
het punt is dat ik super onzeker word over mezelf...
ik ben niet zo leuk, gezellig, knap, mooi enz. enz als M en S

wordt een goede dag voor mn masker..

Citaat:
Miracle schreef op 09-09-2005 @ 08:49 :

Moe moe. Het was toch wel een beetje laat vandaag en ik kan weer eens niks hebben. M'n conditie moet écht verbeteren, dit is niks.

Zeikouders.
ja me toe... ik slaap best veel en toch ben ik steeds moe, geen zin om iets te ondernemen, bots met mn moeder (ze moet eens niet zo veel zeuren en zeiken ben je net een paar uur thuis gaat ze met je broertje ruzie lopen maken en dan mag jij ook nog ff...gezellig hoor )
mn conditie is zero.. moet ik ook maar wat aan gaan doen.. maar geen zin in enzo en geen energie voor...zoiets heet een visueze cirkel ofzo...
maaarr...in die week op mezelf ben ik wel weer die 4 kilo kwijt die dr aangekomen was

voor mij is dat mn vriendinnen reageren: nog meer dr af straks blijft er niets meer van je over...
hoe kan dat nou? het zat er eerst toch echt weer aan!!!
Oud 09-09-2005, 09:31
rare kwast
rare kwast is offline
@ Miracle

welke opleiding doe jij eigenlijk???
Oud 09-09-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-09-2005 @ 20:52 :
*strooit een grote hoeveelheid knuffels rond naar iedereen hier op t forum*
*pakt een paar knuffels en geeft er ook een paar terug*

Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet... Kan het niet gewoon over zijn, alles? Kan ik niet gewoon langzaam verdwijnen en dan niet meer terug komen? In de hoop dat niemand me mist en alles er beter op wordt...
Oud 09-09-2005, 11:01
Verwijderd
gelukkig weekend.
Oud 09-09-2005, 12:29
Yoni
Yoni is offline
Zooooo ik heb alles geregeld wat ik moest regelen. Dat lucht écht op!
Oud 09-09-2005, 12:32
deringmeester
deringmeester is offline
bijna weekend!!
zit nu op een nieuwe afdeling van mun school een beetje te spezen met een nieuw systeem!!
echt lachen!
dit weekend mag ik weer gaan werken!! (heb ik 4 weken niet gemogen!!)

LATER!!
Oud 09-09-2005, 13:46
rare kwast
rare kwast is offline
volgende week een bruiloft...mn kleren zijn nog niet eens compleet
Oud 09-09-2005, 13:46
rare kwast
rare kwast is offline
zooow ik heb hem ff vol gemaakt hoor
vertrek morgen middag ook weer naar wierden (a)

Regels voor berichten