Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 19:49
Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb zo'n zin in het weekend en om hem weer te zien :\
Hopelijk wil ie vanaaf weer bellen
Advertentie
Oud 02-11-2005, 20:44
Verwijderd
Mh, Hij blijft zo ontzettend lief. En volgens mij ben ik eindelijk van die vreselijk onzekere fase af, zodat ik me niet meer continu ga afvragen of hij het om een een of andere onverklaarbare reden niet uit gaat maken en hij me weer gerust moet stellen... Mja, andere mensen doen dit in het begin van een relatie, ik pas na een jaar. Ik beweerde ook niet dat ik ergens op sloeg

En íedereen plaagt mij over kadootjes. Volgens mij moet ik maar niet meer laten merken dat ik zo nieuwsgierig ben, want iedereen maakt er misbruik van. *kijkt Qimm vuil aan*

Oh, en ik heb de allertofste moeder van de wereld. Het is heel fijn dat we op zo'n ontzettend vertrouwde, gezellige manier met elkaar om kunnen gaan. En gigantisch hard kunnen lachen om van die hele typische dingen die verder niemand grappig vindt

Zo.
Oud 02-11-2005, 20:51
Verwijderd
Still in love. Maar toch..
Oud 02-11-2005, 20:51
snoopy
snoopy is offline
@iedereen: bedankt voor de reacties

OT:
Bleegh... ik ben lullig tegen m geweest. Gewoon omdat ik me zo klote voelde, maar nu voel ik me ook nog schuldig omdat ik stom tegen m doe terwijl hij juist zo lief is en alles wil doen om me op te vrolijken
Oud 02-11-2005, 23:39
gizmo
gizmo is offline
Voel me behoorlijk shit op relationeel gebied op het moment. Zit voor een half jaar in Denemarken voor de studie en weet op nu even niet meer wat ik mijn met vriend aan moet (gaan nu 2.5 jaar) die in nld op me wacht..
Oud 03-11-2005, 01:10
Verwijderd
M'n toch-wel-beste-vriendin en exlief zouden gister gezoend hebben toen ze samen een beetje dronken in de kroeg zaten.

Dat ik me nu dus geweldig voel, is wel een understatement
Oud 03-11-2005, 04:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
gizmo schreef op 03-11-2005 @ 00:39 :
Voel me behoorlijk shit op relationeel gebied op het moment. Zit voor een half jaar in Denemarken voor de studie en weet op nu even niet meer wat ik mijn met vriend aan moet (gaan nu 2.5 jaar) die in nld op me wacht..
Ah-oh.
Ik zit straks ook 4 maanden in het buitenland. Ben altijd bang dat ik daar dan veel leukere jongens ga tegenkomen En dat is niet de bedoeling.

@Toet0r
Wat jij allemaal beschrijft gaat over je ex toch? Waarom zijn jullie eigenlijk niet meer bij elkaar?
Oud 03-11-2005, 06:16
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-11-2005 @ 05:49 :

@Toet0r
Wat jij allemaal beschrijft gaat over je ex toch? Waarom zijn jullie eigenlijk niet meer bij elkaar?
Hij zag 't niet meer zitten ivm afstand enzo.

En pfrt, ik weet 't allemaal niet zo goed meer...

Ik ga blij zijn als m'n beste vriendin nog eens in 't land is en ik met haar kan praten, dat gaat 'n opluchting zijn...
Oud 03-11-2005, 07:49
Qamra
Qamra is offline
Iemand wilde mijn telefoonnummer hebben gister, lol.

Verder jammer dat ik hém zo weinig zie
Oud 03-11-2005, 12:18
Fides
Fides is offline
*stuiterstuiterstuiter* <3
Oud 03-11-2005, 13:44
Verwijderd
Oud 03-11-2005, 14:04
Zeenimf
Zeenimf is offline

alleen lijkt het net alsof ik niet meer zonder hem kan bijna
Oud 03-11-2005, 14:11
Verwijderd
Jaaaa, nog een paar uurtjes en dan liggen we in elkaars armen.
Oud 03-11-2005, 18:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-11-2005 @ 07:16 :
Hij zag 't niet meer zitten ivm afstand enzo.

En pfrt, ik weet 't allemaal niet zo goed meer...

Ik ga blij zijn als m'n beste vriendin nog eens in 't land is en ik met haar kan praten, dat gaat 'n opluchting zijn...
nee thuus, dat was het niet

Mja, het heeft met allerlei redenen te maken, maar oa omdat hij niet meer het gevoel had als eerst. Maar ik zal er verder niks over zeggen omdat ik onzin flink gezeik heb gekregen omdat ik zei dat ik met hem wou bellen
Oud 03-11-2005, 19:27
Bloem
Bloem is offline
Dat was geen gezeik, dat waren alleen maar mensen die je wilden waarschuwen dat het misschien niet handig zoals jullie nu met elkaar omgaan.
Oud 03-11-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 03-11-2005 @ 15:11 :
Jaaaa, nog een paar uurtjes en dan liggen we in elkaars armen.
Oh nee toch niet. Morgen pas.
Oud 03-11-2005, 19:40
I C U
I C U is offline
Ik heb een nieuwe theorie bedacht: de zogenaamde lijntjes theorie. Je hebt hier en daar wat lijntjes uitstaan, met aas, natuurlijk. Wordt eraan geknabbeld, haal je het lijntje langzaam binnen. Soms knapt het lijntje dan, soms is het aas op voordat je de lijn binnen hebt, maar soms ook niet. En dan heb je de buit binnen Als het aas niet lekker gevonden wordt of er gewoon niet gehapt wordt, haal je dat lijntje binnen en concentreer je je weer op de andere lijntjes. Zo blijf je wel bezig... Vissen is toch zo ontspannen?

Ach, het is en blijft een theorietje...
Oud 03-11-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-11-2005 @ 05:49 :
Ah-oh.
Ik zit straks ook 4 maanden in het buitenland. Ben altijd bang dat ik daar dan veel leukere jongens ga tegenkomen En dat is niet de bedoeling.

of je vriend komt een leuker meisje tegen huh
Oud 03-11-2005, 20:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-11-2005 @ 21:51 :
@iedereen: bedankt voor de reacties
ja, veel sterkte. ik weet hoe je je voelt, mn tante is ruim n maand geleden overleden. bestwel plotseling (hersentumor, binnen 3 maanden dood)en ook veelste jong enzo. ze was een soort van 2e moeder voor me. ik huil er ook elke dag om. het is echt heel zwaar maargoed, ik wilde even zeggen dat ik weet wat je doormaakt.
verder mis ik mn beste vriendin want ze is net voordat mn tante overleed in barcelona gaan wonen en ik heb haar juist nu hard nodig. gelukkig heb ik nog wel genoeg mensen die ik vertrouw en kom ik geen aandacht te kort.
Oud 03-11-2005, 21:00
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-11-2005 @ 20:27 :
Dat was geen gezeik, dat waren alleen maar mensen die je wilden waarschuwen dat het misschien niet handig zoals jullie nu met elkaar omgaan.
nee, dat begrijp ik wel! Maar er waren er ook een paar die over dingen begonnen die nergens op sloegen en dat vond ik wel gezeik. Want ik weet echt wel dat het niet slim is hoe ik bezig ben, maar daarentegen weet voor de rest niemand hoe wij nu precies met elkaar om gaan en hoe het zit en daarom vind ik het niet fijn als er dan bepaalde reacties gegeven worden die nergens op slaan.
Maar ik begrijp echt wel dat MargotTenenbaum me probeerde te waarschuwen, en dat vind ik ook aardig van dr.

Maar nu laat ik het liever even doen
Oud 03-11-2005, 21:20
&#9834;
&#9834; is offline
Morgen. <3 Ohh de dag waar ik al twee weken naar uit kijk.
Mhihi, eerst nog werken tot 6 uur en dan race ik naar het station om om half 8 bij hem te zijn. Ohh, ik kan écht niet wachten tot het zo ver is.
Oud 03-11-2005, 21:31
freakinaround
freakinaround is offline
Hm..Morgen.. <3 Eindelijk weer naar dr toe.. Had er zo lang op gewacht.. Eindelijk weer 2 nachten bij dr slapen en tegen dr aan liggen enz (L)
Oud 03-11-2005, 21:44
Verwijderd
Hij zegt echt super lieve dingen en is gewoon heel lief voor me. En áls dan zo'n onzeker momentje is, dan maakt hij een opmerking wat al mijn zorgjes wegneemt. Zo had mijn zusje vandaag verteld dat hij had gezegd: 'ze heeft het zwaar te pakken he'.
En dat klonk zo fout. En toen kwamen mn onzekere gevoelens weer wat naar boven. In diezelfde tijd had hij een superlief berichtje achter gelaten op msn. En als ik dat dan lees zijn al mn zorgjes weg en kan ik alleen maar stralen.

Vandaag weer lekker 'gepraat'. Dit keer via msn, want het kan niet altijd feest zijn tenslotte
Alles voelt zo goed en ik ben echt gewoon zo gelukkig met hem
Oud 03-11-2005, 21:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Komt helemaal uit Sneek, naar Eindhoven toe vanavond (trein komt pas over een uur aan) om één nachtje bij me te zijn, lief he?
Oud 03-11-2005, 21:50
lithuania
lithuania is offline
Hoezo opeens die afstandelijkheid of lijkt het maar zo
Oud 03-11-2005, 22:28
Aurora
Aurora is offline
Zie hem heel het weekend niet omdat hij zo nodig op de Veluwe moet gaan zitten Alleen in een tweepersoonsbed slapen is niet leuk.

En morgen zie ik Haar voor het laatst zo ongeveer, denk ik. Woe.
Oud 03-11-2005, 22:36
LostInTime
LostInTime is offline
tis pas uit, hij nieuwe vriendin, meisje waarmee ie was vreemdgegaan...
maar bloeit er iets nieuws op tussen mij en iemand anders? voel ik iets voor hem, of alleen voor de aandacht die hij geeft?
ondertussen nog met mn ex in mn hoofd...wat is het ook allemaal verwarrend
Oud 03-11-2005, 22:37
Dato_16
Dato_16 is offline
gaat hardstikke lekker!
we moeten alleen eens wat leuks gaan ondernemen maar we gaan volgende week even te zwemmen waarschijnlijk...
Oud 04-11-2005, 04:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roxane schreef op 03-11-2005 @ 20:57 :
of je vriend komt een leuker meisje tegen huh

Maar dat mag niet

Maar ja, dat zijn dus wel de problemen waar je tegen aan loopt als je voor langere tijd weg bent. Hoeveel is je relatie nog waard?
Oud 04-11-2005, 06:54
Verwijderd
ja dat zal allemaal wel
Oud 04-11-2005, 07:04
Verwijderd
Citaat:
LostInTime schreef op 03-11-2005 @ 23:36 :
tis pas uit, hij nieuwe vriendin, meisje waarmee ie was vreemdgegaan...
maar bloeit er iets nieuws op tussen mij en iemand anders? voel ik iets voor hem, of alleen voor de aandacht die hij geeft?
ondertussen nog met mn ex in mn hoofd...wat is het ook allemaal verwarrend
Ik heb tegen mezelf gezegd in die periode: ga geen relatie met iemand aan voordat je ex helemaal uit je hoofd is. In ieder geval dat je gevoel voor hem er niet meer is. Het heeft lang geduurd, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Zo heb ik tegen een superleuke jongen moeten zeggen dat ik niets met m wilde, omdat ik nog teveel met mn ex zat. Ondanks dat alles klikte en hij super was.
Oud 04-11-2005, 08:31
Yolcu
Yolcu is offline
Alweer 4 maanden bij elkaar. Gisteren had ik een dip, maar niet door iets wat hij zei of deed. Gewoon.. je hebt wel eens van die dagen dat je het allemaal even niet meer trekt. Maar ondertussen ben ik zoooo blij met hem.
Oud 04-11-2005, 08:46
zeep007
zeep007 is offline
Ja, gaat goed! Hij is sexy, rrrr....
Oud 04-11-2005, 14:08
Verwijderd
Mijn liefdesleven is heel saai, daar mag wel weer eens wat verandering in komen. Er zitten erg leuke jongens in mijn werkgroep though.
Oud 04-11-2005, 16:11
Flip!
Flip! is offline
Pff..
Oud 04-11-2005, 16:16
langejongen
langejongen is offline
We hebben elkaar al een week niet gezien en volgende week zaterdag zien we elkaar pas weer. Maar lieve smsjes,pm's en telefoontjes maken veel goed.
Oud 04-11-2005, 17:10
Qimm
Qimm is offline
Whoei
Oud 04-11-2005, 18:05
Aurora
Aurora is offline
Ik wou dat ik kon ophouden met het continu denken aan haar. Het is zo erg, elke keer als ik haar zie denk ik wow. En daarna kut, waarom kan je nou niet gewoon blijven? Zucht. Ik word moe van mezelf, echt. En dan is mijn vriend ook nog eens het hele weekend weg.
Oud 04-11-2005, 18:19
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-11-2005 @ 20:40 :
Ik heb een nieuwe theorie bedacht: de zogenaamde lijntjes theorie. Je hebt hier en daar wat lijntjes uitstaan, met aas, natuurlijk. Wordt eraan geknabbeld, haal je het lijntje langzaam binnen. Soms knapt het lijntje dan, soms is het aas op voordat je de lijn binnen hebt, maar soms ook niet. En dan heb je de buit binnen Als het aas niet lekker gevonden wordt of er gewoon niet gehapt wordt, haal je dat lijntje binnen en concentreer je je weer op de andere lijntjes. Zo blijf je wel bezig... Vissen is toch zo ontspannen?

Ach, het is en blijft een theorietje...
Ik haat vissen (de sport, niet de dieren), ik zou in het water willen springen en die beesten persoonlijk een haak door hun strot rammen . En dan daarna nog verwachten dat ze er dolblij mee zijn wrs
Miss gooi ik niet genoeg lijntjes uit.

Dat geldt zowel voor hengelen als voor wat jij bedoelde. Mooie metafoor trouwens.
Oud 04-11-2005, 18:22
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 01-11-2005 @ 16:23 :
Hahaha, nou hopen dat ik niet achteraf het 'moeilijke' meisje blijk te zijn.
Ik wou niets insinueren
Oud 04-11-2005, 18:22
Verwijderd
Vandaag saampjes door de stad gelopen, alhoewel, echt lopen kwam er niet van. Overal even stilstaan, kusje en knuffel en dan weer verder. Hij is zo lief, en als hij zijn arm om me heen slaat voel ik me zo beschermt...

Oud 04-11-2005, 18:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
teringjantje
Oud 04-11-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 04-11-2005 @ 19:22 :
Vandaag saampjes door de stad gelopen, alhoewel, echt lopen kwam er niet van. Overal even stilstaan, kusje en knuffel en dan weer verder. Hij is zo lief, en als hij zijn arm om me heen slaat voel ik me zo beschermt...

Stelletje klefbekken

OT:
Ohhh <3
Oud 04-11-2005, 20:08
Verwijderd
Lieeef! Hij is zo onwaarschijnlijk lief voor me, altijd. <3
Wat wel echt vervelend is dat we het beiden superdruk hebben en elkaar dus nauwelijks kunnen zien..
Oud 04-11-2005, 20:59
I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 04-11-2005 @ 19:19 :
Ik haat vissen (de sport, niet de dieren), ik zou in het water willen springen en die beesten persoonlijk een haak door hun strot rammen . En dan daarna nog verwachten dat ze er dolblij mee zijn wrs
Miss gooi ik niet genoeg lijntjes uit.

Dat geldt zowel voor hengelen als voor wat jij bedoelde. Mooie metafoor trouwens.
Ik doe mijn best, ik doe mijn best

Maar kijk, dat is dus het probleem. Bij vissen moet je geduld hebben, zo ook hier. Als je haken door iemands strot heen gaat rammen, vrees ik al bij voorbaat dat het niet gaat werken. Nemen ze je waarschijnlijk niet in dank af.
Mwah, lijntjes uitgooien... Meer in de zin van, hier en daar lief glimlachen, e-mail adressen regelen, een beetje flirten, en dan maar zien wat ervan komt. Er moet maar net een goede tussen zitten. Tis niet dat je alle lijntjes daadwerkelijk moet gebruiken ofzo, je houdt er veel leuke kennissen aan over...

Je blijft bezig hé! Zo ook ik Heb nu al wel een telefoonnummer... JAHOE!
Oud 04-11-2005, 21:01
Verwijderd
Ik mis hem
Oud 04-11-2005, 21:06
Verwijderd
Pfoe, soms vraag ik me echt af of het nog beter kan, en de volgende dag moet ik dan concluderen dat het dus wel beter kon.. Steeds maar weer..

Het gaat enorm goed, en dat is wennen!
Oud 04-11-2005, 21:17
Jude
Jude is offline
complete mess.
Oud 04-11-2005, 21:25
Heikneuter
Heikneuter is offline
Leeg, beetje alsof ik iets mis.

Spoiler
Oud 04-11-2005, 22:14
WolterB
WolterB is offline
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben om een flinke knuffel te krijgen van een lief iemand
Topic gesloten

Regels voor berichten