Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit straks ook 4 maanden in het buitenland. Ben altijd bang dat ik daar dan veel leukere jongens ga tegenkomen ![]() @Toet0r Wat jij allemaal beschrijft gaat over je ex toch? Waarom zijn jullie eigenlijk niet meer bij elkaar? ![]()
||
Citaat:
![]() En pfrt, ik weet 't allemaal niet zo goed meer... ![]() Ik ga blij zijn als m'n beste vriendin nog eens in 't land is en ik met haar kan praten, dat gaat 'n opluchting zijn... ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, het heeft met allerlei redenen te maken, maar oa omdat hij niet meer het gevoel had als eerst. Maar ik zal er verder niks over zeggen omdat ik onzin flink gezeik heb gekregen omdat ik zei dat ik met hem wou bellen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder mis ik mn beste vriendin want ze is net voordat mn tante overleed in barcelona gaan wonen en ik heb haar juist nu hard nodig. gelukkig heb ik nog wel genoeg mensen die ik vertrouw en kom ik geen aandacht te kort.
||
Citaat:
Maar ik begrijp echt wel dat MargotTenenbaum me probeerde te waarschuwen, en dat vind ik ook aardig van dr. Maar nu laat ik het liever even doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat mag niet ![]() Maar ja, dat zijn dus wel de problemen waar je tegen aan loopt als je voor langere tijd weg bent. Hoeveel is je relatie nog waard?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Miss gooi ik niet genoeg lijntjes uit. Dat geldt zowel voor hengelen als voor wat jij bedoelde. Mooie metafoor trouwens.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ohhh <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar kijk, dat is dus het probleem. Bij vissen moet je geduld hebben, zo ook hier. Als je haken door iemands strot heen gaat rammen, vrees ik al bij voorbaat dat het niet gaat werken. Nemen ze je waarschijnlijk niet in dank af. Mwah, lijntjes uitgooien... Meer in de zin van, hier en daar lief glimlachen, e-mail adressen regelen, een beetje flirten, en dan maar zien wat ervan komt. Er moet maar net een goede tussen zitten. Tis niet dat je alle lijntjes daadwerkelijk moet gebruiken ofzo, je houdt er veel leuke kennissen aan over... Je blijft bezig hé! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wordt er gek van sterfeens | 5 | 31-05-2007 04:56 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #19 WolterB | 499 | 22-11-2005 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |