Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 09:03
Verwijderd
Waar is het warm water hier in huis gebleven!?!?!
Advertentie
Oud 15-11-2005, 09:33
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gisteravond nog lang gepraat met een vriendin over ons huisje en hoe we dat nou gaan doen met één slaapkamer. We willen het zo graag. (L) Misschien maar extra kamer bouwen in de woonkamer want er is toch ruimte zat. Daarna nog even Spuiten en Slikken gekeken en ik vind haar steeds irritanter worden, zo overdreven. Net ben ik naar de tandarts geweest en dat zag er allemaal goed uit en nu zit ik op stage en ik heb geen zin om te werken.
Oud 15-11-2005, 10:05
idontcare
idontcare is offline
ik zag dat de foo fighters naar nederland komen dus ik was blij
toen zag ik de prijs, en ik was minder blij
Oud 15-11-2005, 10:14
the exploding boy
the exploding boy is offline
werken en boodschappen doen, verder niks
Oud 15-11-2005, 11:27
monolo
monolo is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 15-11-2005 @ 01:53 :
Nou het was net weer bijzonder enerverend. Na eerst twee uur aan de telefoon gezeten te hebben met mijn beste vriendinnetje die het gisteren met haar vriendje uitgemaakt heeft omdat hij acht (!) keer vreemdgegaan was, besloot ik dat ik toch nog maar even wilde douchen, maar heel zachtjes want mijn roomie sliep al en moet morgen vroeg op. Maar toen ik eenmaal in de badkamer stond bedacht ik me dat het licht het niet meer deed, maar met de deur open douchen kon niet want dan zou ik haar zeker wakker maken, dus ik besloot dat het dan maar in het donker moest. Nadat ik mijn haar gewassen had met cremespoeling en de shampoo in had laten trekken, begon die lamp opeens weer te knipperen en dat was heel eng. EN OP EEN GEGEVEN MOMENT BEGON HIJ NET TE KNIPPEREN, VIEL DE SHAMPOOFLES VAN HET PLANKJE EN KWAM MIJN HUISGENOOTJE DE BADKAMER BINNENSTORMEN en ik dacht dat het een geest/inbreker/iets engs was dus ik begon te gillen en zij ook want zij was wakker geworden en hoorde de douche nog en zag mij niet in mijn kamer dus dacht dat ik in slaap was gevallen onder de douche. Spanning & sensatie en nu kan ik niet meer slapen.
<3
Oud 15-11-2005, 11:33
Verwijderd
Ik verveel me, zo maar wat nuttigs gaan doen ofzo.
Vanaaf naar Explosions in the Sky in Paradiso. <3
Oud 15-11-2005, 11:40
*oma*
*oma* is offline
Vanochtend weer les doorgeslapen. Maar vanmiddag ga ik wel
Vanavond naar de sneak Gisteren voor het eerst achter de kassa gezeten en toen moest ik de hele tijd aan iedereen vertellen dat alle kaartje tot en met donderdag 4,50 kosten, omdat Pathé Groningen 10 jaar bestaat Maar toen waren er wel een hoop blijde gezichten.
Oud 15-11-2005, 11:53
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb gister heel erg veel afleveringen van seizoen3 van 24 gezien. en toen ging chapelle dood. en het is heel stom want ik wéét dat 24 niet echt is en ik wéét dat alle die mensen niet echt bestaan, maar toen hij doodging moest ik echt heel erg huilen. en toen ging ik mn papa bellen en zei ik "papa chappelle gaat dood wat ontzettend ziek" en toen zei hij "ja mama moest ook huilen toen ze het zag kijk maar nog 1 aflevering voor je gaat slapen dan voel je je vast beter"

en omfg wat voelde ik me toen een idioot

dussssssss vandaag ga ik het seizoen afkijken op dvd en koken/series kijken met een vriendinnetje.
Oud 15-11-2005, 14:02
Teun
Teun is offline
Ik heb gewerkt.
Oud 15-11-2005, 14:03
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben in antwerpen nu en ik ben te lui om iets uit te voeren ofzo, ik ga straks een pizza halen bij kafas en om 6 uur moet ik op de academie zijn
Oud 15-11-2005, 14:03
Teun
Teun is offline
Jongen, je verstoort mijn spamreeks.
Oud 15-11-2005, 14:05
Back Door Man
Back Door Man is offline
kom je langs ? ik heb nog een lauw primus biertje
Oud 15-11-2005, 14:11
Teun
Teun is offline
Ik houd niet zo van bier.
Oud 15-11-2005, 14:12
Back Door Man
Back Door Man is offline
ice tea green ?
Oud 15-11-2005, 14:15
Teun
Teun is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 15-11-2005 @ 15:12 :
ice tea green ?
Daar houd ik ook al niet van.
Heb je water of wijn?
Oud 15-11-2005, 14:25
Back Door Man
Back Door Man is offline
een beetje water ja
Oud 15-11-2005, 14:26
Teun
Teun is offline
Is dat wel zuivere koffie?
Oud 15-11-2005, 14:27
__
__ is offline
ik ben verregend
Oud 15-11-2005, 14:28
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Teun schreef op 15-11-2005 @ 15:26 :
Is dat wel zuivere koffie?
je zou eens wat meer vertrouwen in je mede mens moeten hebben
Oud 15-11-2005, 14:29
Teun
Teun is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 15-11-2005 @ 15:28 :
je zou eens wat meer vertrouwen in je mede mens moeten hebben
Oh ja! Nou ehm, ik ben er over 5 uur.
Oud 15-11-2005, 14:32
ZerO
ZerO is offline
Hoi ja ik heb een baan eindelijk en ik krijg 8.10 per uur en ik ben nat geregend en ik heb koffie met mijn roomie gedronken en twee tomaten gekocht voor 20 cent op de markt en ook een internet kabel aangeschaft niet op de markt hoor alleen mijn laptop weigert om verbinding te maken en ik snap er echt NIKS meer van en dat maakt me WOEST
Oud 15-11-2005, 14:58
Verwijderd
ik ging vandaag naar school, want ik verveelde me. ton ik er was, bedacht ik me dat ik net zo goed niet had kunnen gaan, want ik had handarbeid, en knippen, plakken en verven kan niet zo goed met 1 hand.

ik kreeg ruzie met een meisje uit m'n klas, want ze zei "ik word spontaan misselijk als ik naar je am kijk" hm, dat eh. dat had ze gewoon beter niet kunnen zeggen hé.
Oud 15-11-2005, 15:19
ZerO
ZerO is offline
haha je hebt altijd ruzie in de klas
Oud 15-11-2005, 15:31
Verwijderd
gisteren gechilled bij een maat van me en heel veel nieuwe simpsons afleveringen gekeken. vandaag ff naar school geweest en daarna een nieuwe leren jas gekocht. nu naar werk.
Oud 15-11-2005, 15:37
sorry
sorry is offline
ik heb vandaag een t shirt beklad. en daarna heb ik the office christmas dvd gekocht. en vanavond ga ik mijn huiswerk maken
Oud 15-11-2005, 15:48
melkpakje
melkpakje is offline
op school was het brandalarmdinges kapot en toen hadden we drie keer brandoefening jeuj, maar ik was boos want ik mocht mijn jas niet halen van de concierge en buiten was het koud
ohja en ik moest me melden vanochtend omdat ik te laat was geweest en toen moest ik een uur eerder me nest uit en door de regen fietsen en morgen moet ik weer maar dat doe ik mooi niet (rebelss )
maar vanavond lekker satc en dh kijken met een jointjee
Oud 15-11-2005, 15:55
Verwijderd

Ik val niet af 666 666 666 666
Oud 15-11-2005, 16:12
Jolene
Jolene is offline
Gister met 2 vrienden een film gekeken en mn nieuwe liefde ontmoet<3 echt het meest schattige reptielbeestje ooit,geen idee wat het was maar hij heeft de hele avond in mn nek liggen tukken.Ik durfde m alleen geen maden te voeren want daar ben ik nog steeds getraumatiseerd van.In bed weer niet goed geslapen want mn ogen begonnen weer in mn oogkassen rond te draaien als een mafkees.Uhh vandaag stage en dat was fucking saai.Mijn vader kwam me ophalen om naar de dokter te gaan, omdat ik een nerd ben die niet weet waar de dokter is.Ze vond mn klacht heel vaag dus nou heb ik er nog niks aan gehad .Vanavond lekker het rijk alleen en net zoals melkpakje satc kijken met een joint en lekker eten .Ik zit eraan te denken om morgen niet naar school te gaan, maar dan zit ik nog erger onder mn 80% aanwezigheid hmmm.
Oud 15-11-2005, 16:25
ZerO
ZerO is offline
Ik was daarnet in de Bas en ik kwam tot de ontdekking dat ze maar 1 cd hebben die ze 24/7 draaien en dat het best wel op mijn zenuwen werkt
Oud 15-11-2005, 16:38
botulismf
botulismf is offline
ik maak mij fertig voor sigur ros en ik heb vanmiddag voorkomen dat ik naar een betoog van een wijkagent moest luisteren.
Oud 15-11-2005, 16:54
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik werd vandaag brak en veel te laat wakker aangezien ik me had voorgenomen heel hard te gaan leren heel de dag. Daarna dus wat geleerd. Zometeen komen er 2 vriendinnen eten en vanavond gaan we naar Javier Guzman.
Oud 15-11-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-11-2005 @ 16:19 :
haha je hebt altijd ruzie in de klas
ja want ik heb echt een kutttklas, bah.
Oud 15-11-2005, 17:05
berlin
berlin is offline
Citaat:
botulism schreef op 15-11-2005 @ 17:38 :
ik maak mij fertig voor sigur ros
Oud 15-11-2005, 17:05
Verwijderd
ik heb een mug in mijn oor gehad die heeft me geprikt en nu jeukt mijn oor dat is niet tof
Oud 15-11-2005, 17:07
merels
merels is offline
ik heb huiswerk uhu gemaakt en op bed gelegen en ik ga zo naar een long time no see vriendin om de vorige aflevering van dp te kijken en die daarop volgt.
Oud 15-11-2005, 17:08
merels
merels is offline
Citaat:
berlin schreef op 15-11-2005 @ 18:05 :
door je nick heb ik echt heel erge zin om naar berlijn te gaan en daar te dansen nachtenlang
Oud 15-11-2005, 17:12
schimmel
schimmel is offline
vet gaaf, en ik mag op mn werk misschien vast blijven tot 2007 want dat heb ik gevraagd.
Oud 15-11-2005, 17:21
berlin
berlin is offline
Citaat:
merels schreef op 15-11-2005 @ 18:08 :
door je nick heb ik echt heel erge zin om naar berlijn te gaan en daar te dansen nachtenlang
Anders ik wel ja
Oud 15-11-2005, 17:24
vixen
vixen is offline
Ik heb supersize me gekeken en dat is gaaf. Straks geloof ik met mn huisgenoot iets met een beer kijken, zo'n film met een draakje. En ik mag binnenkort beginnen met mn werk. En dan word ik heel erg rijk.
Oud 15-11-2005, 17:26
Glory
Glory is offline
ik gin zeefdrukken en het is mooi geworden en nu luister ik portishead en drink ik kamillethee en ik moet echt heel veel doen voor school.
Oud 15-11-2005, 17:32
Teun
Teun is offline
Ik heb net allemaal spannende dingen gedaan en straks ga ik nog spannendere dingen doen!
Oud 15-11-2005, 17:33
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb wat geleerd, eigenlijk te weinig en dat stoort me. Verder ben ik bezig met hij schrijven van een paper, en dat valt op dit moment ook tegen.
Oud 15-11-2005, 17:51
Haligh
Haligh is offline
naar het fotomuseum geweest in rotterdam.
en daarna de straat opgegaan om mensen te interviewen voor een project. en de rotterdammers waren heel erg onvriendelijk !
Oud 15-11-2005, 19:10
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag lulde een meisje wat ik niet kende 43 minuten tegen me aan omdat ze een vriendin van me kende. ik was not amused.
Oud 15-11-2005, 19:24
Louel
Louel is offline
Ik ben vanochtend 1 uur naar school geweest en voor de rest heb ik nog steeds geen ene flikker gedaan.
Oud 15-11-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 15-11-2005 @ 18:24 :
Ik heb supersize me gekeken en dat is gaaf. Straks geloof ik met mn huisgenoot iets met een beer kijken, zo'n film met een draakje. En ik mag binnenkort beginnen met mn werk. En dan word ik heel erg rijk.
wat voor baantje heb je nieuw?
Oud 15-11-2005, 20:32
Gadje
Gadje is offline
ik heb vandaag 4 uur in de bus gezeten, van utrecht naar oosterhout en weer terug, heen en weer naar de uithof en van utrecht naar oosterhout. Ik was mn sleutels vergeten...dus mn missie is alsnog mislukt...
Oud 15-11-2005, 20:50
monolo
monolo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 15-11-2005 @ 18:51 :
naar het fotomuseum geweest in rotterdam.
en daarna de straat opgegaan om mensen te interviewen voor een project. en de rotterdammers waren heel erg onvriendelijk !
haha why am i not suprised
vandaag ging ik mijn makeup organiseren en werd ik gefrustreerd door de hoeveelheid dus toen ben ik maar opgehouden. daarna ging ik boodschappen doen voor het avondeten. eenmaal thuis met de boodschappen belde een vriend van me dat hij niet met de trein naar huis kon omdat er een ongeluk was bij de ns. aardig dat ik ben heb ik hem uitgenodigd om mee te koken/eten. ik kon natuurlijk niet weten dat hij de hele tijd zou bitchen over wat ik verkeerd deed met koken hij zei ook later niet of het lekker was
nu kijk ik de vrouwenseries en irriteer ik me weer eens aan the themesong van gilmore girls
Oud 15-11-2005, 20:57
Verwijderd
Vandaag sollicitatiebrief ingeleverd bij de FRS en boeken over Esperanto gehaald bij de bieb. Vanavond even naar m'n zus geweest om te kijken of haar pc te maken was, maar dat was niet het geval. pwnt.
Oud 15-11-2005, 21:30
Broeder
Broeder is offline
Een rijke dame vroeg me ten huwelijk maar ik heb nee gezegd

Regels voor berichten