Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 19:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Morgen afrijden.
Heeft u last van een versnelde hartslag? JA JA JA JA JA godddverdomme JA!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 20-12-2005, 20:22
Verwijderd
Wat heb ik er op dit moment veel voor over om geen faalangst te hebben en om wél een persoon te zijn die zich goed kan motiveren/concentreren.
Oud 20-12-2005, 20:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-12-2005 @ 20:53 :
Morgen afrijden.
Heeft u last van een versnelde hartslag? JA JA JA JA JA godddverdomme JA!
Heel veel succes meis, mijn vriendin moet ook afrijden dus ik zal ook nog voor jou duimen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-12-2005, 20:43
Verwijderd
Ik voel me raar verdrietig. Ik heb hem weer gezien en dat was echt goed. En gezellig wel een beetje. Hoe kort het ook was. Maar het is vreemd. Ik heb hem wel gezoend, op z'n mond, toen ik wegging. Ik kon niet anders. Het is moeilijk ook om zijn ouders te zien. Dat doet echt pijn.

Ik wist niet dat het zo veel pijn deed.

I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Oud 20-12-2005, 20:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-12-2005 @ 21:32 :
Heel veel succes meis, mijn vriendin moet ook afrijden dus ik zal ook nog voor jou duimen
Thanks Heeft ze een beetje een handige tijd om af te rijden? Succes @ je vriendin!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 20-12-2005, 21:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Eventjes heel veel kortdurende verwarring en onzekerheid. Gaat zo wel weer over, dat weet ik zeker, ik moet nu alleen uitkijken voor mezelf. Ik ga niets doen. Beloofd!

Edit: Misschien moet ik maar niemand vertrouwen, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 21:14.
Oud 20-12-2005, 21:19
Redhair
Redhair is offline
Joyce, kom op. Je kan het!

Genoeg gegeten vandaag. Al die zorgen zijn nergens voor nodig. Morgen maar weer eens naar school. Vrijdag na ontbijt alweer vakantie. T. is lief voor me.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 20-12-2005, 21:29
create
Avatar van create
create is offline
het voelt zo goed, alles. elk moment. en toch heb ik steeds het gevoel dat ik het zal verknallen met mijn opmerkingen. ik bedoel het heus niet altijd zo, maar het is eruit voor ik erover na heb gedacht.
Oud 20-12-2005, 21:43
kroot
kroot is offline
Help!!!!!!! Ik moet nog zoveel doen voordat ik vrijdag op vakantie ga
Oud 20-12-2005, 22:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik denk dat ik niet te laat op bed ga. Ogen dicht en nog lekker even dromen, zonder te slapen dan. Soms moet dat, en nu heb ik zo'n drukke tijd gehad dat het best nodig is. En weet je, dat gaat beter alleen.

Vrijdag weer. Ik wou dat het alvast vrijdag was. Vrijdag avond, rond 12 uur. Alleen moet ik dan wel vrij snel al naar bed, want ik moet op zaterdag weer om 7 uur de deur uit.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-12-2005, 00:07
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
het lijkt wel of ik altijd vrolijk ben als iemand die ik ken zich heel kut voelt, waar ik achteraf pas achter kom.
En dat ik me kut voel als iemand opeens superblij is.

Hm, vreemd
Oud 21-12-2005, 06:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag drukke dag, hele dag ik de keuken staan voor kerstdiner, erg leuk
al kan ik haar nu wel een dag extra niet zien, dat is wel weer heel erg jammer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2005, 07:02
Verwijderd
Ik hou van hem. Hij is van mij en jij gaat er lekker niet tussenkomen! Waarom doe je dit? Ik begrijp het echt niet. Is het verhaal gewoon niet waar?

Voor school moet ik toch echt meer uitvoeren en nu zit ik doodleuk te forummen... Concentratie gezocht.

Wel enorm veel zin in kerst! Voor de eerste keer kerst vieren met mijn vriendje en ik ben ook wel zenuwachtig geloof ik.
Oud 21-12-2005, 07:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 20-12-2005 @ 22:19 :
Joyce, kom op. Je kan het!

Genoeg gegeten vandaag. Al die zorgen zijn nergens voor nodig. Morgen maar weer eens naar school. Vrijdag na ontbijt alweer vakantie. T. is lief voor me.
Thanks hon' Over 2 uur precies ben ik aan de beurt... Eerst ff douchen, mn hoofd plamuren, uurtje rijles, mezelf gaar roken en dan.....!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-12-2005, 08:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 21-12-2005 @ 08:44 :
Thanks hon' Over 2 uur precies ben ik aan de beurt... Eerst ff douchen, mn hoofd plamuren, uurtje rijles, mezelf gaar roken en dan.....!
Je bent er te veel mee bezig Dat maakt het er niet beter op.
Maar veel succes
Oud 21-12-2005, 08:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
@coopergirl: succes!!!!

OT: Met mijn hond gaat het nog steeds hetzelfde, dus nu begin ik wel erg bang te worden. Ze zwabbert echt alle kanten op, ze kan nauwelijks lopen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 21-12-2005, 08:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Vrijdag zie ik hem weer Jaaa Heb ik zin in want ik mis hem Hij is ook zo lief Ik lijk wel een verliefde puber maar dat is niet zo
Oud 21-12-2005, 09:19
Verwijderd
Vanmiddag monoloogpresentatie, en ik ben echt vreselijk zenuwachtig!

Ik heb het idee dat hij al alles van me heeft gezien, dat ik hem nergens meer mee kan verrassen. Hij heeft me alleen nog nooit zien spelen, dus hopelijk komt 'ie kijken en krijg ik toch nog een beetje aandacht...

en natuurlijk komen al die kritische docenten ook kijken...
Oud 21-12-2005, 09:32
ironflower
ironflower is offline
Mijn ex speelt met mijn gevoelens...
Elk uur veranderen mijn gedachten over ons...nee het is beter om geen contact te hebben, want steeds is het gezellig en dan doet hij je weer pijn. Ja, we moeten wel contact houden, want hij is mijn beste vriendje!

pfff het is zo moeilijk
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 21-12-2005, 09:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 21-12-2005 @ 08:44 :
Thanks hon' Over 2 uur precies ben ik aan de beurt... Eerst ff douchen, mn hoofd plamuren, uurtje rijles, mezelf gaar roken en dan.....!
Succes! Met het afrijden, uiteraard, niet met het douchen en zo

En verder... Ik had liever vakantie en dat ik dan alleen thuis was, geloof ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-12-2005, 10:04
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik moet het aan iemand vertellen, dat weet ik ook wel, maar dat kan ik niet, niet op dit moment. Ze zouden het niet begrijpen, niet begrijpen waarom.. Ik maak mezelf kapot zo.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 21-12-2005, 10:07
♪
♪ is offline
Coopergirl: Heel veel succes!

---
W00t... oorpijn, hoofdpijn, semi-blaasontsteking, moe, koorts en vanmorgen viel ik bijna flauw. Oftewel, ik heb mezelf maar weer een dag vrij gegeven omdat ik geen zin heb om op deze manier op school te zitten. Dan leer ik thuis nog meer omdat ik dan rustig alles op mijn eigen tempo kan doen en wat kan aanrommelen.

Onderhand ben ik het zat. Per nacht slaap ik gemiddeld 8,5-9 uur, en nog voel ik me niet uitgerust en heb ik een weerstand van 0,0. Als ik in het weekend met mijn vriend ben, ben ik rond half 11 alweer super moe en slaap het liefste uit tot 10 uur... waarbij ik halverwege de dag alweer verlang naar mijn bed.Hoewel dat wel weer een extra reden is om samen in bed te gaan liggen. ;o
Oud 21-12-2005, 11:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
@ Coopergirl:
Hoe ging het?

Zojuist stoofperen opgezet (stoven in rode wijn/water met honing, kaneel en citroenschil) zijn rond een uur of 4 klaar

Daarna rond 4 uur beginnen met sukadevlees stoven, duurt ook een uur of 3-4. Wordt ook gestoofd in rode wijn en met champignons.

En dan ondertussen bezig met een frisse salade met boontjes en champignons.

Als laatste nog ratatouillegroenten stoven (paprika, courgettes, aubergines, tomaten en uien, evt met knoflook)

En dat voorafgegaan door een koud hoofdgerecht, een soupje en als afsluiting een dessert, maar met die gangen houd ik me verder niet bezig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2005, 11:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-12-2005 @ 12:05 :
@ Coopergirl:
Hoe ging het?

Zojuist stoofperen opgezet (stoven in rode wijn/water met honing, kaneel en citroenschil) zijn rond een uur of 4 klaar

Daarna rond 4 uur beginnen met sukadevlees stoven, duurt ook een uur of 3-4. Wordt ook gestoofd in rode wijn en met champignons.

En dan ondertussen bezig met een frisse salade met boontjes en champignons.

Als laatste nog ratatouillegroenten stoven (paprika, courgettes, aubergines, tomaten en uien, evt met knoflook)

En dat voorafgegaan door een koud hoofdgerecht, een soupje en als afsluiting een dessert, maar met die gangen houd ik me verder niet bezig
En het is nog lang geen kerst
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-12-2005, 11:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-12-2005 @ 12:20 :
En het is nog lang geen kerst
Wel bijna vakantie en vanaf mirgen zijn er mensen in de flat op vakantie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2005, 11:38
Verwijderd
God moet wel een grandioze *#%&$*( hekel aan me hebben.

Ga ik nog één van de laatste keren naar mijn eigen flat, vergeet ik mijn sleutel. Geen telefoonnummer van mijn huisgenoot, geen e-mailadres o.i.d... dus ik hang een briefje op. Krijg ik snachts om bijna half 2 een smsje dat ze morgen heel vroeg weg is en mij dus niet binnen kan laten, maar dat als ik zeg waar mijn sleutel ligt, ze hem in haar postvakje zal leggen voor mij. Helaas slaap ik door mijn sms-geluidje door, en lees ik dat pas om half 10... wat uiteraard te laat is. Vervolgens kan ik haar niet meer bereiken op haar mobiel en heb ik nieuwe sloten op de deur laten zetten wat me 65 euro gaat kosten. Denk je alles eindelijk te hebben geregeld, krijg je de sleutel niet meer uit het (nieuwe) slot, en moet straks die monteur weer terugkomen . Maar als je dan denkt dat je gewoon even belt en het is geregeld..neeee, want ze hebben LUNCHPAUZE. Moet ik wéér wachten.

En dat is maar één van de vele dingen die weer fout liepen
Oud 21-12-2005, 11:48
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
IK HEB M'N RIJBEWIJS GEHAALD Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooo blij ♥ dank voor de succes-wensingen die hebben absoluut bijgedragen!!

*Blij blij blij glunder*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-12-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 21-12-2005 @ 12:48 :
IK HEB M'N RIJBEWIJS GEHAALD Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooo blij ♥ dank voor de succes-wensingen die hebben absoluut bijgedragen!!

*Blij blij blij glunder*
Well done
Oud 21-12-2005, 12:34
Verwijderd
Mijn vader is 4 weken geleden overleden....
Weer dezelfde dingen moeten doen....Toen mijn moeder overleed 4 jaar geleden....
Het doet pijn en heel veel vedriet....

Ik sta er nu helemaal alleen voor....

Het leven is niet eerlijk!

Zo dat is eruit...

Toedels
Oud 21-12-2005, 12:36
Verwijderd
Ik heb hoofdpijn, mensen mailen niet terug, stage was wel leuk, eten lukt niet, ik baal en ik wil niet meer.
Oud 21-12-2005, 12:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lievemeid schreef op 21-12-2005 @ 13:34 :
Mijn vader is 4 weken geleden overleden....
Weer dezelfde dingen moeten doen....Toen mijn moeder overleed 4 jaar geleden....
Het doet pijn en heel veel vedriet....

Ik sta er nu helemaal alleen voor....

Het leven is niet eerlijk!

Zo dat is eruit...

Toedels
Wat erg zeg ... *knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-12-2005, 13:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag mijn tweede eindgesprek gehouden. Het ging wel. Gelukkig was de school ook positief over het feit dat ik het kind ook wil behandelen. Eindelijk eens iets wat goed loopt!
En het is bijna kerstvakantie, daar ben ik heel hard aan toe. Nog anderhalve dag typen voor m'n stage, dan vrijdag nog college Hoogbegaafdheid (met leuke docent) en dan vakantie!
Straks even langs de podotherapeut, mijn gemaakte zolen ophalen. Ik hoop dat ze nu niet meer stuk gaan, want ik word haast ziek van het lopen op mijn oude zolen... Pijn aan je voeten is echt rot.
Oud 21-12-2005, 13:43
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-12-2005 @ 12:05 :
@ Coopergirl:
Hoe ging het?

Zojuist stoofperen opgezet (stoven in rode wijn/water met honing, kaneel en citroenschil) zijn rond een uur of 4 klaar

Daarna rond 4 uur beginnen met sukadevlees stoven, duurt ook een uur of 3-4. Wordt ook gestoofd in rode wijn en met champignons.

En dan ondertussen bezig met een frisse salade met boontjes en champignons.

Als laatste nog ratatouillegroenten stoven (paprika, courgettes, aubergines, tomaten en uien, evt met knoflook)

En dat voorafgegaan door een koud hoofdgerecht, een soupje en als afsluiting een dessert, maar met die gangen houd ik me verder niet bezig
Hoi, mag ik langskomen? ;D


Ontopic
Ik weet ook wel álles te verknallen zeg.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 21-12-2005, 14:07
Verwijderd
Nou, dat was het dan. De gemeente gaat mij vanwege mijn leeftijd maar weinig uitkering geven want '21- is wel moeilijk hoor, dat kennen we niet', ik krijg ws geen overbrugging krijgen voor de tijd die ik nodig heb alles op zn pootjes te zetten en daarna werk te zoeken, regelen ze dat wel kan het iig tot half Februari duren als het niet langer is.

Jeugdzorg kan ook weinig voor me doen, weer vanwege me leeftijd '18+ is niet onze afdeling, we zullen kijken of er een uitzondering gemaakt kan worden'. Ik kan eventueel een kamer krijgen in Arnhem of Doetinchem, waarever er maar plaats is en vanuit daar wil ik op zoek gaan naar een huisje terug hier. Als ze er erg lang over gaan doen heb ik een probleem, is sta namelijk half Januari deff. op straat.

Olé.
Oud 21-12-2005, 14:20
Verwijderd
@Lievemeid: Heel veel sterkte. (})
Oud 21-12-2005, 14:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-12-2005 @ 21:59 :
Thanks Heeft ze een beetje een handige tijd om af te rijden? Succes @ je vriendin!!
Ze moest om 8.00 uur en ik heb nog niets gehoord.......

Gefeliciteerd!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2005, 14:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn 'schoonmoeder' heeft mijn LJ gelezen

Ze is best wel geschrokken en vind dat ik hulp moet zoeken, maar wat moet ik nou?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2005, 14:46
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hmm, fijn is dat.

Ik heb dus een schizoïde persoonlijkheidsstoornis, en een stoornis waarbij je min of meer emotioneel labiel bent, maar daar ben ik even de naam van vergeten.

Ook moet ik nu medicijnen gaan slikken, ik hoop dat ze werken.
__________________
the plastics
Oud 21-12-2005, 14:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Kut, ik heb totaal geen motivatie en concentratie, ik kan me er niet meer toe zetten, het lukt gewoon niet, maar ik wil wel. Ik wil dat tentamen halen en ik hoop dat het lukt, maar dan moet ik wel gaan lerern ...

zit nu al ruim 3 uur niets te doen. Om 5 uur weer een poging doen en hopelijk kan ik dan tot het eten leren. Vanavond gelukkig wat afleiding en morgen lukt het leren hopelijk wel. Het moet ook wel, dan staat er druk op en dan werk ik meestal het beste...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-12-2005, 14:58
Verwijderd
*geeft Gothic een trap onder haar kont*
Oud 21-12-2005, 15:23
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Lievemeid schreef op 21-12-2005 @ 13:34 :
Mijn vader is 4 weken geleden overleden....
Weer dezelfde dingen moeten doen....Toen mijn moeder overleed 4 jaar geleden....
Het doet pijn en heel veel vedriet....

Ik sta er nu helemaal alleen voor....

Het leven is niet eerlijk!

Zo dat is eruit...

Toedels
Veel sterkte

Ik heb echt zon zin in vrijdag....alleen jammer dat er maar weinig mensen naar die klassenreunie komen

En daarna is het alweer kerst, en dat is geen vrede, maar vreten op aarde , en dan is het alweer snel nieuwjaar Wat gaat t leven toch snel he
Oud 21-12-2005, 15:31
Redhair
Redhair is offline
Coopergirl, gefeliciteerd! Dikke zoen!

Mijn leerlingbegeleider heeft me door. En dat is eng.
Het begon direct al. Hij zei meteen dat hij verwachtte dat ik pep op had dit weekend. Omdat ik me helemaal goed wilde voelen. Na vijf minuten praten zei hij dat ik hem mocht slaan als hij het fout had, maar hij dacht dat ik onder dat gesprek ook pep op had. Hij heeft me echt zwaar door. Maar hij is lief. Begrijpt me. Ik kan zo fijn met hem praten.
En nu ga ik het riagg maar weer eens bellen, vanmiddag al boos geworden op de telefoniste.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 15:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ coopergirl: mijn vriendin is voor de tweede keer gezakt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2005, 15:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn ene zusje is echt te mooi. Niet eerlijk is dat.

Maar ze zijn wel lief samen. Zo meteen allemaal kerstdiner, kleuters het huis uit, ik alleen thuis. Relaxed. Éven vrij.

Jezus, deze week gebeurt er echt te veel.

Days like this, there's just too much going on.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-12-2005, 15:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Vijfhonderd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.