Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() trui (beetje crappy foto, maar voor 'n indruk ![]()
||
Citaat:
echt téveel leuke spullen (vooral Vans ed) daar (vooral op Ebay in de VS)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ook al biebboete rijles nieuwe sjaal (rood-groen met strepen en stippen en zo) sigaretten
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar je hebt ook al een canon EOS 350 met beeldstabilisator & een fatsoenlijke lens voor 1800 EUR, want de bijgeleverde lens is kut ![]()
||
Citaat:
Een 350D met kit lens kost zo'n 750 euro, dat lijkt me een goed begin. De lens is inderdaad niks vergeleken bij bijv die 17-85 ef-s met image stabiliser. Helaas is die goede lens ook niet goedkoop, prijs in NL 600 tot 650 euro en in Duitsland zo'n 500.. Op zich kan ik met de bagger kit lens wel al leren omgaan met het toestel en erna misschien in de VS bijv een 17-40 en een 70-200 EF-S lens aanschaffen. Begin deze week krijg ik mn Eizo scherm, voor dual monitor setup. Dit maar dan in het zwart: ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 18:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh dit is niet het wat heb je vandaag gedaan. ![]() Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 12:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |