![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: blij 'm net weer even gesproken te hebben. Heel erg blij dat 't ondanks een verkoudheid goed met 'm gaat. Doet me best wel iets (in positieve zin) ask weet da hij op zn pootjes terechtkomt. ![]()
||
Citaat:
long distance is toch long distance?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Kut, we zijn weer thuis ![]() Net een heerlijke miniweekje gehad in Center Parcs. Lekker samen in een huisje en alleen maar doen waar we zin in hebben. Lekker samen voor de openhaard ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Plus dattie dan tig nieuwe meisjes ontmoet enzo en daar zal vast wel iemand tussen zitten die voor hem interessanter is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat tweede dat weet ik zo net nog niet. Zoals ik al vaker gezegd heb: het is niet voor niets dat jij iets met hem hebt en niet het meisje dat twee blokken verderop woont. ![]() Maar is het al zeker dan dat hij dat gaat doen, of was het gewoon een gedachtegang? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja en ik met mn lazerusverliefde kop had zoiets natuurlijk niet aan zien komen ik dacht dattie met school zat ofzo of weet ik veel wat maar dit had ik dus echt niet verwacht... En ik hoop nog zo ontzettend dat het goed komt maar dat zal er deze keer we echt niet in zitten vermoed ik zo
||
Citaat:
*knuf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kut voor je meis! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik voel me nogal leeg. Niet positief en niet negatief. Hm. Offtopic: En verder een knuffel voor iedereen die er eentje kan gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 15:38 |