Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 17:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-02-2006 @ 13:51 :
aaahw
Hmhm. Het toppunt van samenwonen: samen aan de antibiotica!
Oud 09-02-2006, 17:47
YellowLight
YellowLight is offline
ik vind iemand leuk die ik eigenlijk helemaal niet ken en maar 1 keer heb gezien
Oud 09-02-2006, 17:50
ST*R
ST*R is offline
ik ben zo bang dat ik het nog een keer ga doe.. maar het mag niet nog een keer gebeuren!!! alsjeblieft...
Oud 09-02-2006, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met mij gaat het redelijk.
Ik kan eigenlijk pas zeggen in hoeverre dat ik over mijn ex heen ben als ik haar weer gezien heb / ze weer mee op stap is geweest met ons. En dat zal zaterdag gebeuren. Pfff, krijg een beetje zenuwen, maar ik weet dat het beter is me niet druk te maken en rustig te blijven, dan komt het vanzelf goed.

En over een tijdje zal ik me toch wel gaan realiseren: "Er zijn nog meer vrouwen".
Oud 09-02-2006, 18:55
WolterB
WolterB is offline
Het gaat goed, geweldig

Elke keer dat we elkaar zien is weer super en t voelt erg bijzonder
Oud 09-02-2006, 19:44
Roosje
Roosje is offline
Zoooooooo lief. <3

Maar dan honderdduizend keer.
Oud 09-02-2006, 20:17
Aije
Aije is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2006 @ 22:39 :
Zucht.. Hij is gewoon mijn maatje. Ik voel me zo geweldig bij hem en alles voelt zo vertrouwd. En het is zo heerlijk om iemand te hebben met wie je je diepste en puurste gevoelens kunt delen...
Ja dat is het ook! En laat ik dat nou over het hoofd gezien hebben gisteravond En nu is het uit...
Oud 09-02-2006, 20:19
Verwijderd
Ik wist niet dat het zó leuk zou zijn.
Oud 09-02-2006, 20:20
I C U
I C U is offline
Blegh, morgen herkansing... Maar: 's middags gezellige middag met vrienden, mb zelfs een leuke avond! YEAH!

En o ja, ik wil hem zo graag nog een keer tegenkomen...
Oud 09-02-2006, 21:11
Verwijderd
Ik voel me onzichtbaar, alleen, nutteloos, enzovoorts. Ik kan niet wachten op dat feest volgende week.
Oud 09-02-2006, 21:37
Aurora
Aurora is offline
*vloekt*, wat is zijn familie toch een achterlijk stel idioten. Ik ben blij dat hij ons heeft.
Oud 09-02-2006, 21:56
&#9834;
&#9834; is offline
Vanmorgen werd ik rond 5 uur huilend wakker omdat ik droomde dat mijn vriend overleden was. Het leek allemaal zo echt, zijn kamer waar ik (tijdens de droom) in zat leek precies op zijn eigen kamer. Alles was hetzelfde, zijn bed lag open geslagen... alsof hij er 5 minuten geleden uit gestapt was. Ik bleef maar hopen dat hij zijn kamer deur zou open gooien en zou zeggen dat het allemaal een grap was. Maar het gebeurde niet, zelfs niet na zijn begrafenis...

Gelukkig werd ik wakker en besefte ik dat het een droom was.

Toen ik hem opbelde om zijn stem even te horen was hij zo lief voor me. Hoewel ik me vreselijk schuldig voelde dat ik hem wakker had gebeld, vond hij het super goed van mij dat ik hem opgebeld had. Ohh, hij is zo lief voor me. Ook al kon hij me niet knuffelen enz. waren zijn lieve woorden al genoeg om me weer een beetje tot rust te brengen.
Van het weekend zie ik hem weer en zullen we deze rotweek samen afsluiten.
Hmm, wat verlang ik naar hem.
Oud 09-02-2006, 22:06
Verwijderd
Zucht...
Oud 10-02-2006, 07:28
Qamra
Qamra is offline
"Dat wordt afkicken straks".

Ik wist niet dat tegen elkaar aan slapen zo verslavend kon zijn, maar hij heeft gelijk
Oud 10-02-2006, 07:29
WolterB
WolterB is offline
Heerlijk de hele nacht over d'r gedroomd

Érg leuke dromen
Oud 10-02-2006, 08:03
Lilium
Lilium is offline
Ik ben zo verlie-hie-fd. <3
Oud 10-02-2006, 08:50
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Lilium schreef op 10-02-2006 @ 09:03 :
Ik ben zo verlie-hie-fd. <3
Ik niehiet
Oud 10-02-2006, 09:56
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-02-2006 @ 23:06 :
Zucht...
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGHGHGGHGRRGHG
Oud 10-02-2006, 10:04
2B!
2B! is offline
Zeker niet slecht
Oud 10-02-2006, 10:27
Verwijderd
ik vind iemand leuk die ik verdomme pas een keer heb ontmoet en toen klaarblijkelijk dermate indruk heeft gemaakt datt ik r niet uit mn kop krijg,
gelukkig zie ik r volgende week
Oud 10-02-2006, 11:08
Verwijderd
In de war.
Oud 10-02-2006, 11:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kreeg net een smsje van 'm. Of ik boos zou worden als 'ie in Amerika gaat studeren. Nee, niet boos, wel verdrietig. Want dat betekend dus het einde.
Oud 10-02-2006, 11:53
farai
farai is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-02-2006 @ 12:24 :
Kreeg net een smsje van 'm. Of ik boos zou worden als 'ie in Amerika gaat studeren. Nee, niet boos, wel verdrietig. Want dat betekend dus het einde.
meen je dat nu? Das behoorlijk klote, om het nog zacht uit te drukken. Sterkte ermee.

OT: blij 'm net weer even gesproken te hebben. Heel erg blij dat 't ondanks een verkoudheid goed met 'm gaat. Doet me best wel iets (in positieve zin) ask weet da hij op zn pootjes terechtkomt.
Oud 10-02-2006, 12:41
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
hij woont nu toch in engeland ofzo?
long distance is toch long distance?
Oud 10-02-2006, 12:48
Verwijderd
Citaat:
De afstand wordt dan inderdaad groter, maar denk je echt dat dat het einde zou zijn?

Ontopic: Kut, we zijn weer thuis
Net een heerlijke miniweekje gehad in Center Parcs. Lekker samen in een huisje en alleen maar doen waar we zin in hebben. Lekker samen voor de openhaard Even geen familie, geen telefoontjes, geen school en geen werk. Was echt heerlijk! Hij is mijn schatje en ik ben onzettend blij dat ik hem heb. Kan er maar niet over uit hoe goed we bij elkaar passen... Hij is
Oud 10-02-2006, 12:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 10-02-2006 @ 13:48 :
De afstand wordt dan inderdaad groter, maar denk je echt dat dat het einde zou zijn?
Hij heeft nu al bijna geen tijd/geld om me te zien, laat staan als 'ie in Amerika zou studeren.
Plus dattie dan tig nieuwe meisjes ontmoet enzo en daar zal vast wel iemand tussen zitten die voor hem interessanter is.
Oud 10-02-2006, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-02-2006 @ 13:55 :
Hij heeft nu al bijna geen tijd/geld om me te zien, laat staan als 'ie in Amerika zou studeren.
Plus dattie dan tig nieuwe meisjes ontmoet enzo en daar zal vast wel iemand tussen zitten die voor hem interessanter is.
Dat eerste kan ik inderdaad wel inkomen. Meid, het is ook nogal wat hoor, zo'n afstand. Heb me ooit gewaagd aan een relatie met een reisafstand van 2,5 uur en dat vond ik al erg, laat staan zoiets. Weet ook niet zo goed wat ik zou kunnen zeggen hierop verder, behalve dan dat ik het erg kut voor je zou vinden...

Dat tweede dat weet ik zo net nog niet. Zoals ik al vaker gezegd heb: het is niet voor niets dat jij iets met hem hebt en niet het meisje dat twee blokken verderop woont.

Maar is het al zeker dan dat hij dat gaat doen, of was het gewoon een gedachtegang?
Oud 10-02-2006, 14:15
Tink*
Tink* is offline
Ik ging vandaag in een melige bui handje-klap doen met een klasgenoot waar ik heel lang verliefd op ben geweest. Oude gevoelens die komen bovendrijven zijn vervelend.
Oud 10-02-2006, 15:31
ijoghurtf
ijoghurtf is offline
Ze vond me waardfig. dus ik stootte diepf, maar met liefde
Oud 10-02-2006, 15:39
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ijoghurtf schreef op 10-02-2006 @ 16:31 :
Ze vond me waardfig. dus ik stootte diepf, maar met liefde
menno?
Oud 10-02-2006, 15:42
ijoghurtf
ijoghurtf is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-02-2006 @ 16:39 :
menno?
Ik wil ontkennen, maar liegen valt me zwaar
Oud 10-02-2006, 17:09
Verwijderd
Lalala... (A)
Oud 10-02-2006, 17:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
hij heeft t uitgemaakt zomaar.... onverwacht hij miste iets maar wist niet wat maar wilde me aan de andere kant ook niet kwijt en houd van me blablabla
En nu voel ik me wel weer zo verdomde kut
Oud 10-02-2006, 17:46
Verwijderd
^
*knuff*

OT: Goed! Hij is bezig met zijn (ons) nieuwe bedje in elkaar aan het zetten geloof ik.. Heerlijk, op 2 plaatsen een 2 persoonsbed hebben staan!
Oud 10-02-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-02-2006 @ 18:31 :
hij heeft t uitgemaakt zomaar.... onverwacht hij miste iets maar wist niet wat maar wilde me aan de andere kant ook niet kwijt en houd van me blablabla
En nu voel ik me wel weer zo verdomde kut
En hij heeft vooraf zeker niets laten weten, dat hij ergens mee zat ofzo? Lekkere kutacties zijn dat toch altijd
Oud 10-02-2006, 18:27
Rêveuse
Rêveuse is offline
Zo, waarschijnlijk kapot.
Oud 10-02-2006, 18:38
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 10-02-2006 @ 19:12 :
En hij heeft vooraf zeker niets laten weten, dat hij ergens mee zat ofzo? Lekkere kutacties zijn dat toch altijd
Mja ik wist wel ongeveer dat hij ergens mee zat maar hij wilde er niet over praten enzo elke keer als ik dat vroeg en vandaag werd ik nogal pissig en toen kwam het hele verhaal druit dattie gewoon weer ontzettend in de knoop zat met zn eigen gevoelens enzo blablabla zelfde lulverhaal als de vorige keer alleen was hij nu niet bang om vreemd te gaan maar had hij deze keer het gevoel alsof hij zichzelf voor de gek hield en hij wist t niet meer
Maarja en ik met mn lazerusverliefde kop had zoiets natuurlijk niet aan zien komen ik dacht dattie met school zat ofzo of weet ik veel wat maar dit had ik dus echt niet verwacht...
En ik hoop nog zo ontzettend dat het goed komt maar dat zal er deze keer we echt niet in zitten vermoed ik zo
Oud 10-02-2006, 18:42
Misti
Misti is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-02-2006 @ 19:38 :
Mja ik wist wel ongeveer dat hij ergens mee zat maar hij wilde er niet over praten enzo elke keer als ik dat vroeg en vandaag werd ik nogal pissig en toen kwam het hele verhaal druit dattie gewoon weer ontzettend in de knoop zat met zn eigen gevoelens enzo blablabla zelfde lulverhaal als de vorige keer alleen was hij nu niet bang om vreemd te gaan maar had hij deze keer het gevoel alsof hij zichzelf voor de gek hield en hij wist t niet meer
Maarja en ik met mn lazerusverliefde kop had zoiets natuurlijk niet aan zien komen ik dacht dattie met school zat ofzo of weet ik veel wat maar dit had ik dus echt niet verwacht...
En ik hoop nog zo ontzettend dat het goed komt maar dat zal er deze keer we echt niet in zitten vermoed ik zo
Oow, dat komt me zo bekend voor...

*knuf*
Oud 10-02-2006, 18:50
Nienna*
Nienna* is offline
Met mij gaat het goed Tsja hij gaat morgen weg, een week, en tsja, hij ontmoet allemaal mooie en leuke Spaanse meiden, maar ik weet nu dat hij niet vreemd zal gaan.
Ook niet met dat ene meisje.
(Ook al staat in zijn horoscoop dat hij geen weerstand kan bieden aan meisjes die hem sexy vinden en dat zijn partner dat niet leuk zal vinden... Thank God dat ik niet in horoscopen geloof )
Oud 10-02-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Rêveuse schreef op 10-02-2006 @ 19:27 :
Zo, waarschijnlijk kapot.
Oud 10-02-2006, 19:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-02-2006 @ 19:00 :
*knuf*
Oud 10-02-2006, 19:25
Verwijderd
Gister een smsje van Bob gehad. Het spijt hem en denkt nog vaak aan ons, wil nog geen contact blabla. Dan word je toch gewoon gedwongen verdrietig te worden? Het gevoel is nog niet helemaal over, maar voor mij is het allemaal wel best zo, kan nu eindelijk mezelf zijn.

en verder: ik kan niet tegen mensen die mij 'wijffie' noemen
Oud 10-02-2006, 19:27
Rêveuse
Rêveuse is offline
Ok, het is dus voor deze keer weer min of meer ok, maar ik denk niet dat dit nog lang gaat duren.
Oud 10-02-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-02-2006 @ 19:38 :
blablabla zelfde lulverhaal als de vorige keer alleen
Dus je gaf hem nog een kans en dan doet hij zoiets?
Kut voor je meis!
Oud 10-02-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 10-02-2006 @ 20:25 :
en verder: ik kan niet tegen mensen die mij 'wijffie' noemen
Hier nog iemand met een allergie daarvoor... Bij mij gaat alles anders dan "schat" of "lieverd" al te ver Tot grote verbazing/ergernis van m'n ex.

Ontopic: ik voel me nogal leeg. Niet positief en niet negatief. Hm.

Offtopic: En verder een knuffel voor iedereen die er eentje kan gebruiken.
Oud 10-02-2006, 20:57
Roosje
Roosje is offline
Morgen drie maanden. <3
Oud 10-02-2006, 21:10
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 10-02-2006 @ 20:54 :
Dus je gaf hem nog een kans en dan doet hij zoiets?
Kut voor je meis!
ach tsja ik ben eigenlijk allang blij dat hij eerlijk is geweest en niet gewoonweg is vreemdgegaan zoals mn andere ex deed
Oud 10-02-2006, 21:47
Mephisto
Mephisto is offline
Niet echt geweldig.
Topic gesloten

Regels voor berichten