Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje jammer dat veel uitverkocht is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb eeeeindelijk een box voor aan mn laptop nieuw, nu kan ik mn gedownloade muziekies een beetje mooi luisteren ipv het blikken geluid van mn laptop zelf ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zo veel gaafs vind ik er tegenwoordig niet meer tussenzitten bij threadless. Het nieuwe spul is of emo of onderbroekenlol . Nee dank je.
Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 22:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kreeg deze week ook m'n threadless shirts binnen
<3 10$ Sale http://www.threadless.com/product/174/view1.jpg http://www.threadless.com/product/245/view2.jpg |
![]() |
||
Citaat:
- interface magazine rails (<3) jas voor fabdisasturrrr
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kuthumeur en forummen, krijg je dat soort dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb gisteren de GPS map 60 CSX mogen verwelkomen.
![]() Eerste indruk: Toen ik het apparaat voor de eerste keer in de handen pakte, viel mij meteen op dat hij heel prettig en stabiel in de handen ligt, waarbij ik echt het gevoel kreeg dat dit toestel specifiek gemaakt is voor (hand) navigatie buitens huis. Foto is genomen met schermverlichting uit ![]() Ontvangst: Dat is inderdaad wat er over geschreven wordt, met een woord...GEWELDIG! Heb het toestel naast de Legend CX gelegd, en het verschil is duidelijk waarneembaar! Laat de Legend maar 3 of 4 satelieten zien, de GPS map 60CSX laat beduidend meer satelieten zien, met een nauwkeuriger meting. Foto is genomen binnenshuis in de woonkamer. ![]() Hier de Legend CX en GPS map60 CSX naast elkaar. De Legend CX laat een nauwkeurigheid zien die ligt tussen de 10 en 13 meter, de GPS map60CSX laat een nauwkeurigheid zien die ligt tussen de 5 en 7 meter (gemeten binnenshuis) Scherm: Dat is inderdaad iets helderder, dan dat van de Legend CX, ook zonder schermverlichting is hij goed afleesbaar, waarbij je in eerste instantie denkt dat de backlight aanstaat, terwijl hij gewoon uit staat. Aansluitingen: Deze GPS heeft naast de standaard USB, ook een aansluiting voor een externe antenne en aparte voeding. Bediening: Ook dat verdiend een groot compliment. De knoppen zijn groot en heel overzichtelijk gerangschikt, voor buitengebruik of bij slechte verlichting is dit zeer prettig! Echter als je met één hand de onderste knopjes wilt bedienen, heb je al gauw de neiging het toestel aan de onderkant vast te pakken (met kans op vallen) Maar afgezien daarvan vind ik de bediening zeer prettig en duidelijk! Hier nog een foto van de ontvangst buitens huis (balkon) ![]() Conclusie: Deze draagbare GPS is zijn geld meer dan waard, en gezien mijn eerste ervaring ben ik er nu al zeer over te spreken, is de Legend CX ideaal voor op de fiets, de GPS map 60CSx is voor navigatie buitens huis DE ontvanger. O,ja heb vandaag tevens mijn eerste cache binnengehaald. ![]() >>KLIK<< Hoe duurder je speelgoed, hoe meer je staat te klooien! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() N 50.50.589 E 005.59.865 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga morgen weer eentje doen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
laatste aanwinsten? merels | 500 | 08-09-2005 18:02 | |
Lifestyle |
laatste aanwinst isss? Otis | 500 | 08-11-2004 18:16 | |
Muziek |
Nsbm Caligula | 247 | 14-10-2004 16:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pragmatiek, anti-metafysica, post-modernisme Blitzkrieg Bop | 13 | 27-08-2004 11:20 | |
Lifestyle |
Laatste aanwinst? Bobby James | 495 | 07-01-2004 15:29 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst? rodina | 498 | 01-11-2003 11:27 |