Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2006, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-05-2006 @ 01:41 :
Zat net even de BME site door te kijken en deze vind ik toch wel erg gepast voor dit forum:

[afbeelding]

Geektats de gexteuh. Ik wil er ook een met pixels.
z0mfg n0h
Advertentie
Oud 03-05-2006, 00:51
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Citaat:
Toddek schreef op 01-05-2006 @ 18:12 :
of toevallig bij een shop in haarlem aangezien ik daar heen ga verhuizen?


ik heb het al bij een aantal shops in amsterdam gevraagt maar daar zijn ze niet echt op zoek naar mensen
Ik woon zelf in Haarlem en we hebben inderdaad Rings Of Pleasure en we hebben een piercingshop in de V&D. Ik weet niet of ze daar mensen nodig hebben maar niet geschoten is altijd mis toch? Succes!!
__________________
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
Oud 03-05-2006, 01:03
Verwijderd
niet geschoten is altijd mis in een piercingtopic is echt niet grappig
Oud 03-05-2006, 01:15
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
wel jih
Oud 03-05-2006, 09:03
Verwijderd
vraagje:

wat is iedereen favo piercing/tattooshop?
(en waar bevinden deze zich...)
Oud 03-05-2006, 09:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Bodypleasures Maastricht.
En de kutste: piercit in Utrecht.
__________________
look back and laugh
Oud 03-05-2006, 10:08
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Bodymx in Breda, als je tenminste laat piercen door de eigenaar.
Oud 03-05-2006, 13:54
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Rogue schreef op 02-05-2006 @ 19:00 :
ik ga donderdag, woehoe
vet!
wie gaat je tattoeren
plus wat zijn ongeveer de prijzen, aangezien het custom gaat en zo
?
__________________
.
Oud 03-05-2006, 17:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 03-05-2006 @ 10:03 :
vraagje:

wat is iedereen favo piercing/tattooshop?
(en waar bevinden deze zich...)
http://www.electrictat2.com/
Zonder twijfel.
Oud 03-05-2006, 17:16
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dat jullie vrouwen het even weten; je krijg bijna altijd HIV, hepatitus, schimmel infecties, tetanus en Tuberculose van tattoages, om maar ABSOLUUT niet te spreken van het feit dat je nooit meer aan het werk kan met een tattoo EN dat je verslaafd bent aan AM (aka zelf beschadiging, als je dat nog niet weet ) als je tattoo's hebt. Oh, en ze zijn ook niet mooi en zeker niet "cool". Oh, en met tattoo's ben je automatisch een slachtoffer en geen "vrije" vrouw.


Gewoon, dat je het éven weet.


Domme doos Ik durf te wedden dat zij een roos op d'r dikke, uitgezakte reet heeft.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 03-05-2006, 17:21
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Favoriete shop: Dare 2 wear , Amsterdam
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 03-05-2006, 19:27
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
favoriete tattoo shop: amsterdam tattooing tats by amar
favoriete piercing shop: tattoo palace amsterdam (ook tats zijn erg okay)

Ohja, aan alle mensen die die steeds vragen hoe duur een tattoo is: het is er helemaal van afhankelijk welk ontwerp je wil, kleur of niet enzovoorts enzovoorts enzovoorts. Ga liever naar een shop waar het goed voelt, dan naar iemand te gaan die het het goedkoopst doet. Dit KAN erg verkeerd uitvallen. Ik maakte ook de fout jaren geleden te gaan "shoppen" voor een tattoo. En ging toen uiteindelijk naar de goedkoopste. Nou, en het eindresultaat wás me toch een partij slecht... Totaal geen strake lijnen, niet goed ingekleurd, gewoon prutswerk. Hij zit gelukkig op mijn rug, dus ik zie hem zelf niet. Ga er iig iets overheen laten zetten. Bovendien: het is een tribal Suffe tattoo. Ik was jong en ik wilde wat...Tis alweer 11 jaar geleden. Maargoed, misschien dat ik toen gewoon pech heb gehad. Ik heb nu mijn vaste mannetje gevonden. het maakt me ook weinig uit wat hij ervoor vraagt: ik weet dat ik niet word afgezet, en weet dat het eindresultaat érg mooi is.

By the way, over geek tattoos gesproken: ik heb ze ook (past goed bij me )


Ik had deze laten in een andere tattoo shop dan waar ik normaal gesproken ga. Gevolg---> blow outs! Dat is nu gelukkig mooi weggewerkt door mijn vaste tattoo meneer.




Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 19:35.
Oud 03-05-2006, 20:10
Verwijderd
Een inverse navelpiercing, doet dat nou echt heel erg pijn? Ik heb toch niet het lef om het echt te doen, maar ik vind het zo mooi.
Oud 03-05-2006, 21:23
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qamra schreef op 03-05-2006 @ 18:16 :
Dat jullie vrouwen het even weten; je krijg bijna altijd HIV, hepatitus, schimmel infecties, tetanus en Tuberculose van tattoages, om maar ABSOLUUT niet te spreken van het feit dat je nooit meer aan het werk kan met een tattoo EN dat je verslaafd bent aan AM (aka zelf beschadiging, als je dat nog niet weet ) als je tattoo's hebt. Oh, en ze zijn ook niet mooi en zeker niet "cool". Oh, en met tattoo's ben je automatisch een slachtoffer en geen "vrije" vrouw.


Gewoon, dat je het éven weet.


Domme doos Ik durf te wedden dat zij een roos op d'r dikke, uitgezakte reet heeft.

?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-05-2006, 23:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 03-05-2006 @ 10:03 :
vraagje:

wat is iedereen favo piercing/tattooshop?
(en waar bevinden deze zich...)
Tattoo's: Eternal Tattoos
Piercings: Tja, ben wel tevreden met bodycult eigk.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 03-05-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
BJöRN13 schreef op 03-05-2006 @ 20:27 :
favoriete tattoo shop: amsterdam tattooing tats by amar
favoriete piercing shop: tattoo palace amsterdam (ook tats zijn erg okay)

Ohja, aan alle mensen die die steeds vragen hoe duur een tattoo is: het is er helemaal van afhankelijk welk ontwerp je wil, kleur of niet enzovoorts enzovoorts enzovoorts. Ga liever naar een shop waar het goed voelt, dan naar iemand te gaan die het het goedkoopst doet. Dit KAN erg verkeerd uitvallen. Ik maakte ook de fout jaren geleden te gaan "shoppen" voor een tattoo. En ging toen uiteindelijk naar de goedkoopste. Nou, en het eindresultaat wás me toch een partij slecht... Totaal geen strake lijnen, niet goed ingekleurd, gewoon prutswerk. Hij zit gelukkig op mijn rug, dus ik zie hem zelf niet. Ga er iig iets overheen laten zetten. Bovendien: het is een tribal Suffe tattoo. Ik was jong en ik wilde wat...Tis alweer 11 jaar geleden. Maargoed, misschien dat ik toen gewoon pech heb gehad. Ik heb nu mijn vaste mannetje gevonden. het maakt me ook weinig uit wat hij ervoor vraagt: ik weet dat ik niet word afgezet, en weet dat het eindresultaat érg mooi is.

By the way, over geek tattoos gesproken: ik heb ze ook (past goed bij me )

[afbeelding]
Ik had deze laten in een andere tattoo shop dan waar ik normaal gesproken ga. Gevolg---> blow outs! Dat is nu gelukkig mooi weggewerkt door mijn vaste tattoo meneer.

[afbeelding]

[afbeelding]
toffe tats
Oud 04-05-2006, 02:25
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
double d te leerdam.

temeer omdat ondergetekende daar regelmatig live aan het werk te bewonderen is!
Oud 04-05-2006, 12:37
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 03-05-2006 @ 18:21 :
Favoriete shop: Dare 2 wear , Amsterdam
Oud 04-05-2006, 15:12
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
cult art shop in nijverdal.
omdat gert jan geniaal is
__________________
pics or it didn't happen
Oud 04-05-2006, 15:16
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 03-05-2006 @ 10:03 :
vraagje:

wat is iedereen favo piercing/tattooshop?
(en waar bevinden deze zich...)
Tattoo Palace in Amsterdam heb ik m'n eerste tattoo laten zetten. Dat die er uiteindelijk niet helemaal perfect uit is gaan zien is m'n eigen schuld, niet die van Ferry. Dat is een vakman. Maar: soms heb je een klik met iemand, soms niet...dus voor m'n volgende tattoos ben ik niet teruggegaan naar die studio. Bij een leerling (?) van Ferry die een eigen zaak heeft geopend (Sakura Tattoo, op de Zeedijk) is m'n tweede (gezet bij Bodycult/Warmoesstraat, ik had beter moeten weten, maar ik moest en ik zou die tattoo NU hebben, kon zelfs geen week wachten) bijgewerkt tot iets moois, m'n derde gezet, en m'n vierde zal daar ook vandaan gaan komen. Natuurlijk moet een tattoo er goed uit zien, maar ik vind het ook erg belangrijk dat ik me een beetje op m'n gemak voel bij de tatoëerder enzo.

Qua piercings...sja. Heb er maar ééntje, dan kan ik slecht vergelijken, magoe. Hij is gezet bij Body Sign in Alkmaar, door Ilja, en die weet heel goed waar-ie mee bezig is.
Oud 04-05-2006, 16:12
Verwijderd
Vanavond wordt mijn sternum gezet <3
Oud 04-05-2006, 17:41
Verwijderd
Ik ken er maar ééntje, Jaap in Studio2000 (Uden). Goeie service, supergoede ervaring. Maar ik heb dus ook geen vergelijkingsmateriaal
Oud 04-05-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 04-05-2006 @ 16:12 :
cult art shop in nijverdal.
omdat gert jan geniaal is
Gert Jan heeft mijn navel gepierced 6 jaar geleden
Oud 04-05-2006, 21:08
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
Katje schreef op 04-05-2006 @ 19:38 :
Gert Jan heeft mijn navel gepierced 6 jaar geleden
w00t
hij is heel geruststellend met alles, en zet tattoos superstrak.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 04-05-2006, 22:01
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
BJöRN13 schreef op 03-05-2006 @ 20:27 :
favoriete tattoo shop: amsterdam tattooing tats by amar
favoriete piercing shop: tattoo palace amsterdam (ook tats zijn erg okay)

Ohja, aan alle mensen die die steeds vragen hoe duur een tattoo is: het is er helemaal van afhankelijk welk ontwerp je wil, kleur of niet enzovoorts enzovoorts enzovoorts. Ga liever naar een shop waar het goed voelt, dan naar iemand te gaan die het het goedkoopst doet. Dit KAN erg verkeerd uitvallen. Ik maakte ook de fout jaren geleden te gaan "shoppen" voor een tattoo. En ging toen uiteindelijk naar de goedkoopste. Nou, en het eindresultaat wás me toch een partij slecht... Totaal geen strake lijnen, niet goed ingekleurd, gewoon prutswerk. Hij zit gelukkig op mijn rug, dus ik zie hem zelf niet. Ga er iig iets overheen laten zetten. Bovendien: het is een tribal Suffe tattoo. Ik was jong en ik wilde wat...Tis alweer 11 jaar geleden. Maargoed, misschien dat ik toen gewoon pech heb gehad. Ik heb nu mijn vaste mannetje gevonden. het maakt me ook weinig uit wat hij ervoor vraagt: ik weet dat ik niet word afgezet, en weet dat het eindresultaat érg mooi is.

By the way, over geek tattoos gesproken: ik heb ze ook (past goed bij me )

[afbeelding]
Ik had deze laten in een andere tattoo shop dan waar ik normaal gesproken ga. Gevolg---> blow outs! Dat is nu gelukkig mooi weggewerkt door mijn vaste tattoo meneer.

[afbeelding]

[afbeelding]
De onderste
Oud 05-05-2006, 07:54
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 03-05-2006 @ 10:03 :
vraagje:

wat is iedereen favo piercing/tattooshop?
(en waar bevinden deze zich...)
beste: Bodypleasures in Maastricht
slechtste: Bodycorner in Heerlen
Oud 05-05-2006, 07:54
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
BJöRN13 schreef op 03-05-2006 @ 20:27 :
favoriete tattoo shop: amsterdam tattooing tats by amar
favoriete piercing shop: tattoo palace amsterdam (ook tats zijn erg okay)

Ohja, aan alle mensen die die steeds vragen hoe duur een tattoo is: het is er helemaal van afhankelijk welk ontwerp je wil, kleur of niet enzovoorts enzovoorts enzovoorts. Ga liever naar een shop waar het goed voelt, dan naar iemand te gaan die het het goedkoopst doet. Dit KAN erg verkeerd uitvallen. Ik maakte ook de fout jaren geleden te gaan "shoppen" voor een tattoo. En ging toen uiteindelijk naar de goedkoopste. Nou, en het eindresultaat wás me toch een partij slecht... Totaal geen strake lijnen, niet goed ingekleurd, gewoon prutswerk. Hij zit gelukkig op mijn rug, dus ik zie hem zelf niet. Ga er iig iets overheen laten zetten. Bovendien: het is een tribal Suffe tattoo. Ik was jong en ik wilde wat...Tis alweer 11 jaar geleden. Maargoed, misschien dat ik toen gewoon pech heb gehad. Ik heb nu mijn vaste mannetje gevonden. het maakt me ook weinig uit wat hij ervoor vraagt: ik weet dat ik niet word afgezet, en weet dat het eindresultaat érg mooi is.

By the way, over geek tattoos gesproken: ik heb ze ook (past goed bij me )

[afbeelding]
Ik had deze laten in een andere tattoo shop dan waar ik normaal gesproken ga. Gevolg---> blow outs! Dat is nu gelukkig mooi weggewerkt door mijn vaste tattoo meneer.

[afbeelding]

[afbeelding]

waar ken ik dat laatste plaatje van?
Oud 05-05-2006, 08:55
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 05-05-2006 @ 08:54 :
waar ken ik dat laatste plaatje van?
onderzetters van de HEMA..?
Oud 05-05-2006, 08:56
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Hecatomb schreef op 04-05-2006 @ 17:12 :
Vanavond wordt mijn sternum gezet <3
en en en..? Foto!
Oud 06-05-2006, 09:37
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Als je je oor 1 cm stretcht kan hij toch nog dichtgroeien?
__________________
.
Oud 06-05-2006, 10:56
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 06-05-2006 @ 10:37 :
Als je je oor 1 cm stretcht kan hij toch nog dichtgroeien?
Ligt aan je huid en hoe netjes je bent; hoe meer littekenweefsel, hoe slechter het zal dichtgroeien. Hoef je denk ik niet te vertellen hoe je aan dat weefsel komt, of wel?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-05-2006, 11:49
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-05-2006 @ 11:56 :
Ligt aan je huid en hoe netjes je bent; hoe meer littekenweefsel, hoe slechter het zal dichtgroeien. Hoef je denk ik niet te vertellen hoe je aan dat weefsel komt, of wel?
hard stretchen en het lomp doen?
__________________
.
Oud 06-05-2006, 11:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Oui!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-05-2006, 11:54
Verwijderd
Ik denk dat het ook uitmaakt hoe lang je ze hebt?
Oud 06-05-2006, 11:57
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind van die 5 mm tunneltjes zo zielig. Dus ik wil er pas een in doen als ik op de 8 zit ofzo, maar in de tussentijd wil ik er geen lelijke strechcones (tapers?) instoppen enzo.
Tips?
Anders doe ik het wel met van die ringetje ofzo maar dat vind ik eigenlijk ook lelijk.
__________________
.
Oud 06-05-2006, 13:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Goedkope acryl plugs. Ok, badass voor genezende oren, maar toch.

Meeste kun je later toch ook weer verkopen.

Mijnes, 8mm Sorry, ik moest even spammen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-05-2006, 14:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-05-2006 @ 14:26 :


Mijnes, 8mm
Mooie grootte!!
__________________
.
Oud 06-05-2006, 17:47
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
flared tunneltjes (kunnen met een rubbertje aan de achterkant) zijn van dunner metaal. dan ziet je 5 mm gat er ook best aardig uit. met die schroef tunnels gaat er inderdaad een heel stuk van je 8 mm "verloren" door de dikte van het materiaal.
Oud 06-05-2006, 20:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 06-05-2006 @ 18:47 :
flared tunneltjes (kunnen met een rubbertje aan de achterkant) zijn van dunner metaal. dan ziet je 5 mm gat er ook best aardig uit. met die schroef tunnels gaat er inderdaad een heel stuk van je 8 mm "verloren" door de dikte van het materiaal.
& waar haal je die?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 06-05-2006, 21:17
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
Citaat:
Shortiej schreef op 03-05-2006 @ 01:51 :
Ik woon zelf in Haarlem en we hebben inderdaad Rings Of Pleasure en we hebben een piercingshop in de V&D. Ik weet niet of ze daar mensen nodig hebben maar niet geschoten is altijd mis toch? Succes!!
Ik ga het wel bij rings of pleasure proberen,
want ik hoorde dat ze geen mensen aan nemen met piercings in de v&d en buiten dat blijft het de v&d

maar bedankt
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 06-05-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Toddek schreef op 06-05-2006 @ 22:17 :
Ik ga het wel bij rings of pleasure proberen,
want ik hoorde dat ze geen mensen aan nemen met piercings in de v&d en buiten dat blijft het de v&d

maar bedankt
scheef om geen gepiercde piercers aan te nemen
Oud 06-05-2006, 22:15
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
dReZ schreef op 06-05-2006 @ 21:34 :
& waar haal je die?
piercingshop, hoewel je ook lekker goedkoop uit bent bij de daaaanger zone van V&D
dit is 6 mm.
Oud 06-05-2006, 23:22
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 06-05-2006 @ 23:15 :
piercingshop, hoewel je ook lekker goedkoop uit bent bij de daaaanger zone van V&D
dit is 6 mm. [afbeelding]
k chill
hebben we een danger zone in groningen?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 07-05-2006, 02:23
Verwijderd


Vanmiddag latten zetten, hij lijkt schuin te zitten op de foto maar dat is niet zo
Oud 07-05-2006, 06:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 06-05-2006 @ 23:15 :
piercingshop, hoewel je ook lekker goedkoop uit bent bij de daaaanger zone van V&D
dit is 6 mm. [afbeelding]
Om aan te haken bij bovengenoemde;
Dit is 8mm met SF tunnels. (sorry voor het rode oor, er sloeg een ontsteking, vlakna het stretchen naar 8mm, in het gaatje met dat blauwe knopje erin, vandaar.)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 07-05-2006, 10:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Heeft iemand hier een industrial? Ik hoor dat die snel ontsteekt, heel slecht geneest etc en dat het enorm pijnlijk is. en ik ben doodsbang voor piercings in oren maar ik vind hem echt zo vet
__________________
look back and laugh
Oud 07-05-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 07-05-2006 @ 11:21 :
Heeft iemand hier een industrial? Ik hoor dat die snel ontsteekt, heel slecht geneest etc en dat het enorm pijnlijk is. en ik ben doodsbang voor piercings in oren maar ik vind hem echt zo vet
Een piercer in Utrecht zei dattie pijnlijk is omdat je één van de gaatjes tegen het lichaam in piercet. Ofzo. En kraakbeen geneest over het algemeen langzaam, geloof ik. Maar hij is idd zó mooi <33

Edit: Waarom ben je bang voor piercings in oren?
Oud 07-05-2006, 11:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 07-05-2006 @ 11:45 :
Een piercer in Utrecht zei dattie pijnlijk is omdat je één van de gaatjes tegen het lichaam in piercet. Ofzo. En kraakbeen geneest over het algemeen langzaam, geloof ik. Maar hij is idd zó mooi <33

Edit: Waarom ben je bang voor piercings in oren?
Ja ik heb echt geen idee ik vond het in het begin al eng mn oorbellen te verwisselen (terwijl ik toch 8 piercings heb).
__________________
look back and laugh
Oud 07-05-2006, 13:41
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
dReZ schreef op 07-05-2006 @ 00:22 :
k chill
hebben we een danger zone in groningen?
ja die hebben we. voorbij de pinautomaten en dat reisburo van de V&D.
ze kosten 7,50 geloof ik
Oud 07-05-2006, 13:59
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 07-05-2006 @ 11:21 :
Heeft iemand hier een industrial? Ik hoor dat die snel ontsteekt, heel slecht geneest etc en dat het enorm pijnlijk is. en ik ben doodsbang voor piercings in oren maar ik vind hem echt zo vet
M'n industrial was inderdaad m'n pijnlijkste piercing, een vriendin van me vond het ook verschrikkelijk en zij heeft enorme tattoos op haar buik etc.
Hij moet inderdaad heel lang genezen, maar bij mij was ie na 3 maanden helemaal goed. Daarvoor had ik bij het onderste gaatje een soort 'bolletje' zitten, maar dat is dus vanzelf weggegaan gelukkig.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.