Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 13:07
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Oh my, ik heb gewoon gezegd wat ik ervan dacht, echt helemaal de waarheid gezegd voor een keertje en niks verzwegen.. Wow. Ik ben echt heel erg trots op mezelf.
En wat er nu ook gebeurt, ik weet dat er in ieder geval een paar mensen volledig achter me staan.. En dat gevoel is onbeschrijflijk.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Advertentie
Oud 30-03-2006, 13:22
Verwijderd
Het zou nu beter moeten voelen, nu alles op tafel is.
waarom doet het dat dan niet?

Ik wil nu weer vluchten, maar dat is juist het probleem. Maar toch wil ik het. Ik wil niet vanavond ook nog met mn vader erbij praten, en misschien zelfs met mn vriend erbij.

Ik wil gewoon zoals het plan was vanavond bij mn vriend zijn en juist even niet met mezelf geconfronteerd worden.

Maar ik heb nu geen keus meer, ik moet aan mezelf gaan werken.

En verdomme, ik weet dat dat beter is enzo, maar er is nu geen weg meer terug

en tis nog maar de vraag of ik examen mag gaan doen ofzo
Oud 30-03-2006, 13:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 30-03-2006 @ 13:45 :
*knip*
damn dat had ik zo kunnen schrijven...
niemand snapt t, wil t snappen of lijkt t te snappen..

*reuze big hug voor jou*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 13:26
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Dankje rare kwast. *reuze big hug terug*

En idd niemand snap t.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-03-2006, 13:37
Verwijderd
Zou ik nog eens ophouden met huilen?
Oud 30-03-2006, 13:37
Verwijderd
Val dood. Alles en iedereen. Echt waar, waarom ben ik het nu dan ook altijd? Die achterlijke mensen roepen: 'Als ik iets van iemand vind, dan zeg ik hem dat ook recht in zijn gezicht.' Nou, achterlijke ******** maak dat dan ook eens waar! ik ben ook echt niet achtelrijk hoor, net zo min als jullie.

Maarja, het zal ook eens wel eens zijn dat Caroline wél een leuke klas heeft.

O god, wat ben ik goed in aanstellen.
Oud 30-03-2006, 13:43
Verwijderd
m'n vader is nu al thuis en m'n moeder komt er nu ook aan.

jeuj gaan we weer.
Oud 30-03-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 30-03-2006 @ 14:43 :
m'n vader is nu al thuis en m'n moeder komt er nu ook aan.

jeuj gaan we weer.
*Knuffel* voor Ave!
Oud 30-03-2006, 14:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
afspraak voor de psychiater is binnen.. 10 april
stiekem toch wel blij dat ik daar heen kan..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 14:34
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Ik word gek van me moeder, echt. Altijd als ik me niet goed voel (of juist wel) word dat op iets anders afgeschoven. "het zal wel hormonaal zijn" of "je bent gewoon moe" heb ik nu wel genoeg gehoord. Natuurlijk zou het best zo kunnen zijn, of iniedergeval meespelen. Maar als ik me echt niet goed voel is dat niet wat ik wil horen.

Vandaag ook weer. Heb ik lekker in bed liggen leren krijg ik meteen weer te horen dat ik er niet gelukkiger van word als ik alleen maar hang. Ik heb beweging nodig om me goed te voelen krijg ik dan te horen. Ik snap er geen kont van, ik fiets (behalve in de winter) een uur heen en een uur terug van en naar school, ik sport daarnaast ongeveer 5 uur in de week, dat vind ik opzich beweging genoeg. Waarom snapt ze niet dat ik nou eenmaal een studie volg, ik heb echt geen tijd over ofzo. Nu heeft ze het idee opgevat dat ik vrijwilligerswerk ga doen, of ik niets kan zoeken waar ik kan werken wanneer ik er tijd voor heb. Zo blijf ik tenminste bezig vind ze. Want, zo heeft ze gelezen in een van haar zelfhulpboeken, "je word op den duur gelukkiger van iets voor andere mensen doen, dan ontspanning zoeken in dingen die je zelf leuk vind" ofzo. Ja hallo, ik wil ook nog tijd om lekker niets te doen, om met vrienden af te spreken, om te lezen en tekenen. "Nee, vrije tijd moet je verdienen"

Aargh
Oud 30-03-2006, 14:34
Verwijderd
Het is niet waar. Ik ben wél beter. Ik begin maar eens met leren voor morgen. het proefwerk op school enzo.
Oud 30-03-2006, 14:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Er is iets mis met mij, of er gaat iets mis met mij of wat dan ook.

Ik weet niet zo goed wat en al helemaal niet wat ik ertegen kan doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-03-2006, 15:33
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik zit weer thuis ivm familiezaken Weer vanwege mijn oom
Oud 30-03-2006, 15:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hyper.
__________________
Oud 30-03-2006, 15:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb besloten dat ik mijn tentamen van vanmiddag heb gehaald, ik vind dat gewoon.

Nu ff woorden zoeken voor morgen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-03-2006, 15:56
Verwijderd
Bwaaaaah.
Oud 30-03-2006, 16:04
Verwijderd
Gaap. Drie dagen achter elkaar enorm verrot geslapen met name vannacht. Nu loop ik echt de hele dag te gapen en ben ik een beetje hangerig en in combinatie met leren is dat niet ideaal.
Oud 30-03-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 30-03-2006 @ 17:04 :
Gaap. Drie dagen achter elkaar enorm verrot geslapen met name vannacht. Nu loop ik echt de hele dag te gapen en ben ik een beetje hangerig en in combinatie met leren is dat niet ideaal.
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik ben moe.
Maar ik voel wel wat, lente.
Oud 30-03-2006, 16:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ruudje: hoe ging het vanmiddag?

OT: OMG, wat een dag. Uurtje les, studieuurtje, uurtje les (bieb), studieuurtje, uurtje tekenen. Bij tekenen begon m'n docente tegne mij en een vriendin te zeuren over dat teveel drugs slecht is en dat we wel moeten uitkijken en bladieblabdiebla, nou ze vertelde echt weer iets nieuws. Toen weer een tussenuurtje, toen weer uurtje les. Vermoeiend, zo'n gaten rooster. Moet morgen ook echt weer voor twee uur naar school Maaarrr, ga morgen ook lekker heel veel geld uitgeven, en m'n industrial piercing laten zetten. Ben wel beetje zenuwachtig, maar heb er ook vet zin in! Voel me eindelijk weer stuk beter dan gisteren.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-03-2006, 17:40
Verwijderd
Ahahaha. De hele nacht horrorfilms kijken (00:00 tot 8:00) en dan dien avond meteen weer naar een concert. Slim Inge, slim. Vooral als je de dag daarnaa een SET hebt. Gelukkig is het Engels, dat kan ik slapend nog
Oud 30-03-2006, 18:08
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Het waait hard buiten niet normaal man ben nu wel moe ofzo. maar dan lichamelijk.. zeg maar
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-03-2006, 18:22
Verwijderd
Wat een dag. Toetsen verprutst ook nog eens. en die van morgen zullen wel niet veel beter zijn. Hoewel, frans kan ik best, maar toch kan ik mezelf er niet van overtuigen dat ik het écht kan. Ik heb geen zin in morgen. Ik wil hem niet zien. Ik wil hem niet tegenkomen. Ik wil niet dat hij me aankijkt met die vreselijke 'je-hebt-me-teleurgesteld'-blik. Wat heb ik gedaan? Waarom ben ik zo mislukt? Waarom lijkt alles wat ik doe alleen maar tegen me te werken? Of het nou goed is of niet, het voelt nooit goed. Stelletje egoisten. Zien ze het dan echt niet? Het is zó overduidelijk. Laat ze het zien, ik hoop zo dat ze het zien, want vertellen kan ik het niet. Nee ik hoop het niet, of misschien toch wel. Ik mag het niet hopen. Ik verdien het. Maar er gaat hoe dan ook iets gebeuren, dat zeker. Dan zullen ze allemaal zeggen dat ze het niet aan hadden zien komen, 'want ze is zo'n lief meisje'. Of ik kan verdomd goed acteren, óf ze zijn blind.
Oud 30-03-2006, 18:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Lekker. Denk je dat je pa niet meer drinks, vind je allemaal lege drankflessen op zijn kamer. Echt top pa, super van je!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-03-2006, 19:09
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 30-03-2006 @ 19:50 :
Lekker. Denk je dat je pa niet meer drinks, vind je allemaal lege drankflessen op zijn kamer. Echt top pa, super van je!


Mijn pa is op mijn zeventiende gestopt. Tenminste hij heeft al zeker 9 maanden geen slok meer gedronken, omdat ik vond dat ik me pa niet echt meer nodig had, dacht ik zoiets van: "verzuip toch lekker in je bier"

Maar nu is `t wel ok. De sfeer is ook wel ok .

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 19:17.
Oud 30-03-2006, 19:11
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Ik denk dat ik waarschijnlijk wel over ga
Oud 30-03-2006, 19:11
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
omg wat ben ik een trut, applausje voor mezelf!
*huil* en zwakheid
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-03-2006, 19:44
withoutreason
withoutreason is offline
ik wil slapen
alsof dat mijn zorgen weg vaagt
was het maar zo...
ik wil de laatste tijden de hele tijd slapen
volgens mij is iets mis met mij of misschien niet weet ik veel
het is zo irritant als je weet dat iets slecht voor je is en dat je eigelijk het niet moet doen, en daarnaast weet je alle gevolgen mental en lichamelijk maar toch doe je het...
Oud 30-03-2006, 19:47
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hm. Ik weet het niet zo goed denk ik. Vandaag wel een topcijfer gehaald voor Grieks. Kan ik volgende keer weer geen fuck doen en toch nog voldoende staan .

(Volgens mij is dit echt de verkeerde instelling maar het is wel lekker )
Oud 30-03-2006, 19:59
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
vergeet mij maar, ben waardeloos.
eigenlijk zou ik moeten praten met verschillende mensen maar ik durf niet.
Bovendien zullen ze toch wel niets meer van me begrijpen. Gedachten blijven maar gaan, steeds over hetzelfde.
Laat me maar gewoon gaan, weg van alles en iedereen.
Is voor iedereen beter.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-03-2006, 20:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ze snappen niet dat t moeilijk voor mij is om mee te gaan stappen..
ze snappen niet dat het een hele stap is..
ze snappen niet hoeveel energie het iedere keer weer kost..

net zei ik wat tegen mn ouders.. geen reactie.. nog maar 2 keer.. geen reactie dus heb toen maar gezegd dat ze hun gehoorapparaatje aanmoesten zetten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 20:20
Verwijderd
Waarom voelt alles zo fout? Wat er ook gebeurd, het voelt fout...
Soms, ja, dan ken ik tijden van vreugde. Soms. Later keren de negatieve gevoelens weer terug. Ik word gewoon zo gek van alles... Bah.
Oud 30-03-2006, 20:20
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Lees maar niet, kan triggerend zijn.

Spoiler
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 20:23.
Oud 30-03-2006, 20:25
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik mag naar Corsica!

*gilt*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2006, 20:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*very big hug to meissiej*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 20:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en toen wassie vol..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 20:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zie je wel

*knuffel voor iedereen *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.