Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 00:07
Verwijderd
Zo, schoonzusje is weg. Twee seizoenen SATC gekeken en een fles baileys is er door heen gegaan. Samen lekker uit eten geweest en het was gewoon gezellig.

Paar keer contact gehad met manlief. Hij heeft het naar zijn zin gelukkig. Maar stiekem werd ik helemaal blij toen hij zei dat hij de volgende keer met mij naar Antwerpen zou gaan omdat hij me zo mist.

Ik heb zin in morgen!
Advertentie
Oud 04-04-2006, 00:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 01:07 :

Ik heb zin in morgen!
__________________
As if!
Oud 04-04-2006, 07:58
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-04-2006 @ 00:12 :
Ik heb volgende week afgesproken met mijn ex...
tis uit sinds november en ik heb hem eigenlijk nauwelijks gesproken (laat staan gemist)... ben benieuwd hoe het gaat worden.
Bedoel je direct een date, of gewoon effe lekker bijkletsen?
Oud 04-04-2006, 07:59
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
omg..... daalik met mijn smoorverliefde uiterst duffe k0p praten met iemand op wie ik stiekem smoorverliefd ben
Oud 04-04-2006, 08:26
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 04-04-2006 @ 08:59 :
omg..... daalik met mijn smoorverliefde uiterst duffe k0p praten met iemand op wie ik stiekem smoorverliefd ben
Succes


OT: Gisteravond had ik zijn knuffel zo hard nodig... Gewoon bij hem op de bank hangen is er niet bij.
Oud 04-04-2006, 08:35
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik wens niet telkens weggedrukt te worden als hij bij haar is

Mja, hij zegt waarschijnljk weer dat het niet zo is en dan voel ik me even schuldig en dan heb ik spijt dat ik alweer ging zeuren tegen hem en dan geloof ik hem eigenlijk nog steeds niet.
En anders gaat het uit?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 04-04-2006, 08:46
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nog altijd single, maar als alles goed gaat, heb ik vrijdag een soort van date
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 04-04-2006, 09:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Toch wel heel moeilijk . Maar zoals Morgan zei, het zijn echt buien. De ene keer voel ik me supergoed en -sterk en af en toe snap ik echt niet hoe ik zonder hem verder moet gaan.

T is btw nogal moeilijk om precies uit te leggen waarom het uitging, twijfel van beide kanten, weinig tijd voor elkaar, het was iets te gewoon geworden.. Maar nu voel ik dat allemaal niet meer.

Ik weet dat het overgaat, maar zo voelt het niet. Dat vind ik het moeilijkste aan liefdesverdriet, dat ik me niet kan voorstellen dat ik hem ooit niet meer zal missen, dat ik weer echt heel gelukkig word zonder hem.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-04-2006, 09:54
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik ga zijn baas een brief schrijven; of ze hem per direct willen ontslaan.

En daarna ga ik alle andere bedrijven schrijven waar hij vervolgens gaat solliciteren; dat ze hem NIET aan mogen nemen.

En daarna..heeft hij alle tijd voor mij
Oud 04-04-2006, 10:43
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
2 weken zie ik 'm niet.. twee weken! En ja, misschien is dat ook niet zoveel, maar voor mij wel.. Stom werk, stomme toetsweek
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 04-04-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2006 @ 10:36 :
Toch wel heel moeilijk . Maar zoals Morgan zei, het zijn echt buien. De ene keer voel ik me supergoed en -sterk en af en toe snap ik echt niet hoe ik zonder hem verder moet gaan.
Zo herkenbaar! En het ergste is dat ik gewoon boos op mezelf word hierover. Ik snap niet hoe ik mezelf dit aan kan doen.
Vannacht hebben we weer drie uur lang gebeld. Gek hoe het dan zo goed kan voelen. En hoe we elkaar kunnen raken. Zonder veel woorden.
Heb m ook verteld dat als ik hem los wil kunnen laten, dat hij mij ook los moet laten. Ik ben het zat om elke keer weer de situatie te krijgen van 'aantrekken en afstoten'.

Hij vroeg of ik morgen met een stel van onze vrienden mee ga naar een handbalwedstrijd. Ik moet trainen, maar vind dit ook wel leuk, dus als ze gaan zeg ik waarschijnlijk mijn trainen af. Gezellig met de jongens mee Lijkt me in ieder geval superleuk
Oud 04-04-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 01:07 :
Ik heb zin in morgen!
want dan zie ik hem terug. Ook al zegt mijn verstand dat het niet wederzijds is enzo, mijn gevoel twijfelt toch nog. Ik denk dat ik wel een beetje overal tekenen zie die er niet zijn..
Ik ben benieuwd
Oud 04-04-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2006 @ 10:36 :
Toch wel heel moeilijk . Maar zoals Morgan zei, het zijn echt buien. De ene keer voel ik me supergoed en -sterk en af en toe snap ik echt niet hoe ik zonder hem verder moet gaan.

T is btw nogal moeilijk om precies uit te leggen waarom het uitging, twijfel van beide kanten, weinig tijd voor elkaar, het was iets te gewoon geworden.. Maar nu voel ik dat allemaal niet meer.

Ik weet dat het overgaat, maar zo voelt het niet. Dat vind ik het moeilijkste aan liefdesverdriet, dat ik me niet kan voorstellen dat ik hem ooit niet meer zal missen, dat ik weer echt heel gelukkig word zonder hem.
Meh, ja, dat vind ik ook. Als ik terugkijk, liep het bij ons ook allemaal niet zo heel lekker meer... maar tja, op zulke momenten kan me dat dan niks schelen, dan wil ik hem alleen maar weer bij me hebben.

Maar dat wil ik niet, zo. *kijkt vastberaden* *eet chocola*
Oud 04-04-2006, 14:07
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Even gezellig iets drinken met m'n ex gaat dus niet door morgen, op zich wel jammer aangezien ik em al sinds vorig jaar zomer niet meer gezien heb. Maar hij komt in de zomervakantie weer even terug naar Nederland en dan komt ie dan even langs. Ik hoop in ieder geval dat ie een leuke tijd gaat krijgen in Roemenië.

Ik vind morgen niks doen eigenlijk ook niet zo erg na anderhalve week zeer druk met school te zijn geweest. Het liefst zou ik even snel heen en weer naar Enschede gaan, maarja, vriendlief heeft natuurlijk geen vrij.

Oh well.
Oud 04-04-2006, 15:15
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik heb een hekel aan al mijn lieve vriendinnen die er de hele tijd over willen praten.. ik wil verder...

Al weet ik nog niet hoe... ik haat zijn streken maar ik hou nog zo veel van hem...
Oud 04-04-2006, 15:47
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2006 @ 12:05 :
Zo herkenbaar! En het ergste is dat ik gewoon boos op mezelf word hierover. Ik snap niet hoe ik mezelf dit aan kan doen.
Vannacht hebben we weer drie uur lang gebeld. Gek hoe het dan zo goed kan voelen. En hoe we elkaar kunnen raken. Zonder veel woorden.
Heb m ook verteld dat als ik hem los wil kunnen laten, dat hij mij ook los moet laten. Ik ben het zat om elke keer weer de situatie te krijgen van 'aantrekken en afstoten'.

Hij vroeg of ik morgen met een stel van onze vrienden mee ga naar een handbalwedstrijd. Ik moet trainen, maar vind dit ook wel leuk, dus als ze gaan zeg ik waarschijnlijk mijn trainen af. Gezellig met de jongens mee Lijkt me in ieder geval superleuk
Ik ook, ik word er gek van me zo 'zwak' te voelen maar weet ook dat ik het mezelf aandoe door hem niet helemaal los te laten. We hebben tot voor kort nog best vaak bij elkaar geslapen en dat voelt dan zo fijn dat je je bijna niet voor kunt stellen dat het echt niet goed voor je is. Maar het is een soort drug; elkaar aantrekken en bevestigen in de 'bijzonderheid' van wat je samen hebt voelt heel goed en is eigenlijk het enige wat metéén helpt tegen het lege rotgevoel van liefdesverdriet. Maar als je daarna probeert verder te gaan voel je je alleen nog maar leger en lijkt de hele onderneming (hoe goed je die rationeel ook begrijpt) alleen maar onmogelijker en vooral zinlozer...
Ik probeer me nu echt te bedenken dat ik wel vaker heb gedacht dat ik nooit over iemand heen zou komen, maar het lukt me maar niet om het echt te geloven.
We hebben nu afgesproken om 3 weken even echt afstand te nemen omdat we elkaar toch nog veel zien (zo'n twee keer per week) en dan nog steeds naar elkaar toe trekken. De scherpe kantjes moeten eraf, juist om het contact nog op een goede manier te houden. Ik heb genoeg te doen, maar toch lijken 3 weken me nu zo lang... ik ben heel benieuwd of er iets in mijn gevoel verandert en hoe de situatie dan ligt. Of het beter gaat.

Waarom is het eigenlijk uit gegaan met jou en je ex-vriendje? We hebben hier idd wel een beetje een zielig clubje met vergelijkbare situaties .

@ Morgan: volgens mij is het normaal dat je je de mindere dingen nu even niet écht herinnert, omdat het gemis nu overheerst. Ik weet ook dat ik al een tijdje twijfelde en weleens aan uitmaken dacht - hoe het zou zijn - maar nu is het alsof ik die herinnering eigenlijk niet vertrouw. Ik weet het nog wel, maar ik voel niet meer dat ik ooit zo gedacht heb. Ofzo.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-04-2006, 15:59
Verwijderd
* springt *
Vandaag was echt stommerdestom. Een vriendin zei zelfs dat ik er 'leeg' uit zag zonder hem
Maar * spring * hij belde net dat hij bijna thuis is!
Oud 04-04-2006, 15:59
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
...

Hoi?
Oud 04-04-2006, 16:00
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Goed, maar ik zie haar veel te weinig
__________________
Guitarred and feathered
Oud 04-04-2006, 16:03
Verwijderd
@ Stout:
Jah, dat heb ik precies zo. Ik ben er al een behoorlijke tijd mee bezig geweest, maar op het kwam toch onverwachts van zíjn kant en nu denk ik echt 'waar gíng dat over? Waarom zou ik zoals het nú is willen hebben, vergeleken met hoe het toen was?' *zucht* Ik ben inderdaad een beetje aan het vergeten hoe gewoon het vaak was. Nu het uit is, denk ik natuurlijk alleen maar aan de bijzondere momenten, maar het is natuurlijk niet zo dat het aan een stuk door alleen maar heel bijzonder en speciaal en gelukkig was...

Nja. Vandaag is iig beter. Goed slapen helpt een hoop.

Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 16:06.
Oud 04-04-2006, 16:09
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Aan de ene kant wil ik ook bij jullie verdrietige mensen clubje Stout en Morgen enz... Maar ik ben vast beraden om weer heel gelukkig te worden en dat zo snel mogelijk...

Is het mogelijk mijn lidmaatschap vroeg op te zeggen
Oud 04-04-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 04-04-2006 @ 17:09 :
Aan de ene kant wil ik ook bij jullie verdrietige mensen clubje Stout en Morgen enz... Maar ik ben vast beraden om weer heel gelukkig te worden en dat zo snel mogelijk...

Is het mogelijk mijn lidmaatschap vroeg op te zeggen
Ik denk dat je met zo'n instelling al een stuk op de goede weg bent
Oud 04-04-2006, 16:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ah wat is hij lief voor me, ik ben gisteren behoorlijk hard van mijn paard gevallen en kan nu bijna niet lopen/opstaan/bukken/zitten/liggen/lopen, uh alles dus, en zodra ik wat wil staat hij voor me klaar (oeh ook leuk om misbruik van te maken )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-04-2006, 16:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 04-04-2006 @ 17:09 :
Aan de ene kant wil ik ook bij jullie verdrietige mensen clubje Stout en Morgen enz... Maar ik ben vast beraden om weer heel gelukkig te worden en dat zo snel mogelijk...

Is het mogelijk mijn lidmaatschap vroeg op te zeggen
Volgens mij wil niemand echt bij dat clubje zitten .
Begrijp me niet verkeerd, het is een heel gaaf clubje maar je wordt wel heel erg dik en onaantrekkelijk van al het chocolade- en bitterkoekjesijs.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-04-2006, 16:30
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2006 @ 17:28 :
Volgens mij wil niemand echt bij dat clubje zitten .
Begrijp me niet verkeerd, het is een heel gaaf clubje maar je wordt wel heel erg dik en onaantrekkelijk van al het chocolade- en bitterkoekjesijs.
Hmm maar die eet ik nu ook al.. dus dat scheelt...
Oud 04-04-2006, 16:32
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 17:12 :
Ik denk dat je met zo'n instelling al een stuk op de goede weg bent
Nou.. het is makkelijker gezegd dan gedaan.. maar inderdaad ik kom er wel.. vroeg of laat!
Oud 04-04-2006, 16:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Whahahaha, verzon een vriendin van me een fakedate om een ander in te dekken (met een échte date!) Was wel weer grappig! Zo blijf je een pauze lekker bezig, want ik werd natuurlijk uitgehoord, maar ja... Wist ik veel Wel gelachen weer!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-04-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2006 @ 16:47 :
Ik ook, ik word er gek van me zo 'zwak' te voelen maar weet ook dat ik het mezelf aandoe door hem niet helemaal los te laten. We hebben tot voor kort nog best vaak bij elkaar geslapen en dat voelt dan zo fijn dat je je bijna niet voor kunt stellen dat het echt niet goed voor je is. Maar het is een soort drug; elkaar aantrekken en bevestigen in de 'bijzonderheid' van wat je samen hebt voelt heel goed en is eigenlijk het enige wat metéén helpt tegen het lege rotgevoel van liefdesverdriet. Maar als je daarna probeert verder te gaan voel je je alleen nog maar leger en lijkt de hele onderneming (hoe goed je die rationeel ook begrijpt) alleen maar onmogelijker en vooral zinlozer...
Ik probeer me nu echt te bedenken dat ik wel vaker heb gedacht dat ik nooit over iemand heen zou komen, maar het lukt me maar niet om het echt te geloven.
We hebben nu afgesproken om 3 weken even echt afstand te nemen omdat we elkaar toch nog veel zien (zo'n twee keer per week) en dan nog steeds naar elkaar toe trekken. De scherpe kantjes moeten eraf, juist om het contact nog op een goede manier te houden. Ik heb genoeg te doen, maar toch lijken 3 weken me nu zo lang... ik ben heel benieuwd of er iets in mijn gevoel verandert en hoe de situatie dan ligt. Of het beter gaat.

Waarom is het eigenlijk uit gegaan met jou en je ex-vriendje? We hebben hier idd wel een beetje een zielig clubje met vergelijkbare situaties .
Je kunt het heel goed en treffend omschrijven. Ook wij trokken heel erg naar elkaar toe en doen dat nu ook nog wel. Al willen we beiden afkicken Maar ergens willen we dat allebei ook niet. Bang om dat bijzondere tussen ons juist weer kwijt te raken.

Het is bij ons uitgegaan omdat hij nog niet toe is aan een relatie. Erg pijnlijk om dan te horen dat ik het meisje ben wat hij wenst en ik aan al zijn eisen voldoe, meer dan dat. En dat als hij een wensenlijstje zou maken dat ik alles zou hebben wat daar op zou staan. En dat soort dingen. Terwijl hij voelt dat hij niet toe is aan een relatie.

Ik heb hem ook gezegd dat het misschien zo was dat er eerst een uitdaging in zat en toen hij me eenmaal had dat de nieuwigheid er op een gegeven moment vanaf was hij op zoek was naar iets nieuws.
Maar je zou zijn blik moeten zien als we het over een bepaalde vriend van ons hebben of over andere jongens die interesse tonen op een manier die hij liever niet heeft. Ze pakken voor zijn gevoel zijn meisje af.

Moeilijk om dat soort dingen te horen, terwijl je ergens ook heel stiekem een klein vreugdesprongetje doet. En van dat alles wil ik af. Daarom wil ik ook dat hij leert afstand van mij te nemen. Want juist wanneer ik me supergoed voel en helemaal blij en hyper enzo ben en wat meer afstand van hem neem en dat ook goed voelt... Dan trekt hij me weer aan met uitspraken zoals deze en blikken die zoveel zeggen en waarvan ik zijn emoties kan aflezen.

Maar ik weet dat ik supergelukkig ga worden. Meer dan nu. En soms weet ik dat ik echt op de goede weg ben. De laatste paar dagen even weer een paar passen terug (wat ik mezelf dus verwijt en ook aanreken. En waar ik ook best moeite mee heb, want ik snap niet helemaal waarom ik niet gewoon lekker ongevoelig kan blijven ), maar ik ga er nu ook gewoon weer een paar vooruit doen. Dat moet gewoon
En we vonden het allebei echt heel fijn om met elkaar te praten vannacht en we hebben echt heel open en eerlijk gepraat en dat voelt gewoon goed.
Ik weet dat ik dingen heb gezegd die hij liever niet wil horen, maar ik wil graag eerlijk zijn. Dat vind ik erg belangrijk. En dat zal hij uiteindelijk wel begrijpen denk ik
Oud 04-04-2006, 16:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
*Zucht* Hij is zo verschrikkelijk lief!

Oh, en hij heeft zijn haar weer kort geknipt. Nu is hij weer even dat jochie dat ik bijna 2 jaar terug leerde kennen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 04-04-2006, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 04-04-2006 @ 17:09 :
Aan de ene kant wil ik ook bij jullie verdrietige mensen clubje Stout en Morgen enz... Maar ik ben vast beraden om weer heel gelukkig te worden en dat zo snel mogelijk...

Is het mogelijk mijn lidmaatschap vroeg op te zeggen
Oh pf, en wij zitten hier voor onze lol Je moet niet denken dat ik alleen maar zit te huilen en chocola te eten, hoor. Ik ga er de hele tijd op uit, maak lol met vriendinnen, en morgen moet ik verdorie daten *zenuwachtig* 't Zijn buien, golven, het ene moment voel ik me prima, het andere moment denk ik gewoon de hele tijd aan hem. En het wordt, zo blijkt, een stuk erger als ik moe/ziek ben, want juist dan voel ik me al zielig...

Vanavond eten en klimmen met een van mijn beste vriendinnen, top En dan kan ik vervolgens zenuwen over morgen. Aah! Dit is echt doodeng
Oud 04-04-2006, 17:29
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-04-2006 @ 18:19 :
Oh pf, en wij zitten hier voor onze lol Je moet niet denken dat ik alleen maar zit te huilen en chocola te eten, hoor. Ik ga er de hele tijd op uit, maak lol met vriendinnen, en morgen moet ik verdorie daten *zenuwachtig* 't Zijn buien, golven, het ene moment voel ik me prima, het andere moment denk ik gewoon de hele tijd aan hem. En het wordt, zo blijkt, een stuk erger als ik moe/ziek ben, want juist dan voel ik me al zielig...
Indeed.. ik heb het zelfde.. dat van die buien.. alleen die date mis ik nog
Tjaa,,er zit nu al een klasgenoot achter me aan.. maar dat is uhmm niets.. want word nu natuurlijk wel veeleisend he

Ow ow wat klink ik stoer en onafhankelijk

Veel plezier op die date in ieder geval.. laat maar horen hoe het was

Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 17:39.
Oud 04-04-2006, 17:30
ekeiraM
Avatar van ekeiraM
ekeiraM is offline
Ik mis hem en ik zie m donderdag pas weer.
Oud 04-04-2006, 17:48
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Ja, eigenlijk ontzettend goed.
Oud 04-04-2006, 17:50
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
De afgelopen dagen weer via sms lopen flirten met hem. Best grappig dat het uiteindelijk iedere keer op hetzelfde uitdraait. Dat ondanks dat we elkaar leuk vinden, allebei bang zijn voor een relatie. En hij begint iedere ker maar het op een gegeven moment krabbelt hij terug omdat hij volgens mij niet weet wat hij wilt. Maar ja hij wil zeker weten weer eens een keertje afspreken als mijn tentamenweek voorbij is en ik vraag me af of dat verstandig is. Aan de ene kant ben ik inmiddels wel toe aan een nieuwe relatie maar ik weet niet hoe dat nu bij hem zit. Stel dat we weer hetzelfde doen als de vorige keer en hij weer laat weten dat hij het niet ziet zitten om een relatie te beginnen. Dan ben ik uiteindelijk degene die gekwetst wordt en daar heb ik eigenlijk geen zin in. En daarnaast heb ik geen zin om steeds weer op te komen draven als hij daar zin in heeft.
Oud 04-04-2006, 17:54
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
BananaSplit schreef op 04-04-2006 @ 08:58 :
Bedoel je direct een date, of gewoon effe lekker bijkletsen?
Het is in ieder geval geen date, en of het 'effe lekker bijkletsen' wordt dat moet ik nog zien...
__________________
Dromendief
Oud 04-04-2006, 18:03
Verwijderd
En ik ook hetzelfde als Morgan. Lekker lol maken en ik vermaak me echt supergoed
Oud 04-04-2006, 18:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja... Kon beter...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-04-2006, 18:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het heeft niet echt veel zin om te posten hoe ik me voel, aangezien ik me over een paar uur toch weer anders voel.
Oud 04-04-2006, 18:13
Verwijderd
Goed.
Oud 04-04-2006, 19:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kut.
Ik wil best leuk en vrolijk met hem praten, dat deed ik net ook. Hij wou zelfs naar Nederland komen voor Lowlands, allemaal best enzo...
Maar toen hadden we het ergens over en zei 'ie iets van 'Nou mag ik dat weer gewoon doen'. Dus ikv roeg wat 'ie bedoelde en toen zei 'ie dat 'ie nou kan doen wat 'ie wil omdat ik niks meer over hem te zeggen heb.
Vuile hufter, alsof ik hem ooit heb tegengehouden.
Fijn om te weten dat ik al die tijd zo'n 'last' voor hem ben geweest.
Nou, ik hoop maar dat 'ie rond kan neuken zoals 'ie zo graag wil en dat al die meisjes hem onderdrukken en dan keihard dumpen.
Hij heeft geen idee wat een mazzel 'ie met mij had, want ik denk niet dat iemand anders het met hem uithoud.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 19:13.
Oud 04-04-2006, 19:12
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
He, eindelijk terug uit Antwerpen! Ik kan de komende week geen motor meer horen.
Tijdens een paar daagjes weg besef je weer ineens hoe erg je van elkaar houdt! Vanavond weer lekker naar de sneak, even een avondje niks
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 04-04-2006, 19:26
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
kan niet beter.
__________________
hello dave.
Oud 04-04-2006, 19:31
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-04-2006 @ 20:26 :
kan veel beter.
Oud 04-04-2006, 19:35
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ja, na bram val je altijd in een zwart gat.

ik wet er alles van.
__________________
hello dave.
Oud 04-04-2006, 20:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Nu het niet mag, wordt het nog moeilijker om niets van me te laten horen.
Het kan er ook mee te maken dat ik geen leuke dingen aan het doen ben zoals normaal 's avonds maar nog steeds op de ub zit te studeren... mijn gedachten dwalen wel meer af.
Ik wil naar iemand afdwalen met wie ik nog in de 'opbouwende' fase zit, spanning van hoop voelen in plaats van wanhoop.
Ok nu klinkt het allemaal wel heel dramatisch.

Verliefd worden op iemand anders zou de makkelijkste oplossing zijn maar het heeft geen nut. Ten eerste kan ik het nu nog helemaal niet en ten tweede verschuif ik dan het probleem want ook daar zal wel weer een eind aan komen en dan ben ik weer een verdrietig meisje. Ik moet even sterk worden alleen, want de reden waarom het uitging lag ook wel in mij dus dat zou bij een ander waarschijnlijk precies hetzelfde gaan. Er was niets mis met de relatie maar bij ons allebei kon het idee er gewoon nog niet echt in, er was nog niet genoeg 'motivatie' om echt te vechten omdat we wel liefde voor elkaar voelen maar geen passie voor onze relatie.

Maar ik heb geen zin in pijn, verdriet, teveel nadenken en moeten studeren terwijl het al donker is. Ik wil vrolijk en verliefd, lachen, rosé, blij van elkaar worden. Bah
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-04-2006, 20:34
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
still good
Oud 04-04-2006, 20:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tja. Allenig, even. Zin in zaterdag. Enzo. Puh.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-04-2006, 21:01
Verwijderd
Het gaat super. Dat moet gewoon...
Oud 04-04-2006, 21:24
Verwijderd
Ja uhh.. waar is hij nou?! Shit ik wil hem AlTIJD zien en niet alleen in het weekend... -wanneer krimpt Nederland nou, zodat we (weer) bij elkaar in de buurt wonen-
Oud 04-04-2006, 21:36
Verwijderd
en zelfs bij 500 gaat het goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wordt er gek van
sterfeens
5 31-05-2007 04:56
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.