![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je je stopweek wilt verschuiven, kan je beter meer dan 21 pillen nemen (dus er een paar doorslikken) dan minder. Oh, ik zie dat dat bij jou niet werkt. Heb je een lichte pil misschien?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ligt eraan of je volgende vriend maagd is of niet. Testen op soa's kan ook, toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Naja, ik doe eerder één week en ik kan mij niet herinneren dat ik er ooit meer heb doorgeslikt. Maar als ik het één week doe, ben ik het de ene keer eerder en de andere keer niet ![]() Maar ik wacht met spanning af dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan dus zijn dat het langer duurt voor het doorzet, zeker met dit weer, is mijn ervaring. |
![]() |
||
Citaat:
Die waas kan ook komen omdat je lens niet helemaal schoon is, bijvoorbeeld.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Vraag 2: Nee dat kan niet altijd. Het verschilt dus per pil. Het is eigenlijk het beste om je oude strip af te maken, en dan pas de nieuwe pil in te voeren ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bel morgen de dokter wel even, dit is toch de laatste strip van mijn huidige pil, dus ik hoop dat ik zonder gedoe een andere krijg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"NB Draagt u contactlenzen, houd er dan rekening mee dat de ogen sneller geïrriteerd kunnen raken (droge ogen)." http://www.serviceapotheek.nl/ziektes/microgynon.asp Bij het gedeelte 'wat zijn de bijwerkingen'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je volgende maand nog even afwachten en als je dan nog steeds constant ongesteld bent, moet je misschien een andere pil overwegen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga zo zo'n morning after pil halen en ik slik deze strip af en las dan gewoon mijn stopweek in. Tenzij iemand hier dat compleet onverantwoord zou vinden ![]() pfff.. wat kan een mens stressen zeg, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedank! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel Roos en Daantje hierboven zeggen dat het toch niet zo veilig is.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je 'm vergeten bent in week 3, dan mag je idd een stopweek houden, maar dat is meer in geval van nood. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zwanger??? sweetgirl00 | 20 | 12-04-2006 17:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dringende vraag Sexiejjj!! | 2 | 02-01-2005 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
problemen xeen | 36 | 19-11-2004 10:14 | |