Raar weekend gehad.. Vrijdagavond zeker 20 opmerkingen gehad die niet zo leuk waren.. Stonden ze met z'n tienen mijn tieten te bespreken, jemig. Ben het wel zo zat, al dat gelul over mij alsof ik een of ander stuk vlees ben. Krijg ik zin om mezelf helemaal vol te vreten, als ik heel dik ben houden ze daar vast wel mee op.. Maar aan de andere kant, ik vind mezelf nu al niet slank genoeg.. Dus ik eet veel te weinig, ik weet het, maar ik kan niet anders.
Vanavond naar examencursus, op zich wel goed, heb ik mooi afleiding. Aan de andere kant, ik zal daar goed moeten eten om het vol te houden. Niet fijn om amper controle te hebben
En dan zit ik ook nog met hem in mn hoofd.. Zit ie me de hele tijd aan te kijken, wat wil ie nou dan? Aandacht genoeg van jongens, maar driekwart daarvan is geen leuke aandacht, de rest vertrouw ik ook niet zo.. Als ze zeggen van 'je bent zo mooi' denk ik automatisch: 'jaja, en verder stel ik ook niks voor' Bovendien denk ik toch constant aan die ene jongen, de rest kan me niet zoveel boeien
Zucht.