Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 11:16
Nona
Nona is offline
Lekker gepoold gisteerenavond. Alleen wel een beetje jammer dat mijn vriendje beter gaat poolen naarmate hij meer drinkt, dan kan ik niet meer winnen.

Hmm, volgende week een flink aantal uurtjes werken en dinsdag lekker vrij om te shoppen met mijn mam. Ik heb er wel zin in. Geld verdienen en geld uitgeven.
En vandaag nog even het huis schoonmaken zodat mijn ouders in een schoon huis thuiskomen.
Oud 30-04-2006, 11:45
Verwijderd
Gister keihard gewerkt, het was echt superdruk maar nog gezelliger
En toen wou ik nog uit, maar al m'n vrienden waren mietjes en wilden slapen , dus ben ik nog maar 2 uur op m'n werk blijven hangen, lekker wijntjes drinken met collega's, heel gezellig
Vandaag misschien nog even naar hem toe, voor de rest zie ik wel. Hmmm, vakantie !
Oud 30-04-2006, 12:03
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik word zo klerechagrijnig van schoonmaken .
Ik ga huiswerk maken. Pruh.
Oud 30-04-2006, 12:09
coopergirl
coopergirl is offline
ik heb krampen
Oud 30-04-2006, 12:47
darkfairy
darkfairy is offline
nou me verjaardag vieren
eerste bezoek is binne
hopelijk ist leuk
Oud 30-04-2006, 13:22
rare kwast
rare kwast is offline
leuk zo een schoonzus kon ik mn broer weer troosten en alleen maar een luisterend oor bieden..
vind het zo klote voor hem en hij kan alleen maar wachten..
en het is echt kut je broer zo te zien.. een figuur waar je altijd respect voor hebt (gehad)
ik heb 2 oudere broers en een jonkie en deze broer staat/stond altijd op nummer 1 bij me..

kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut

waarom nu.. waarom kan ik het ook niet met iemand delen?
waarom kan ik mijn vriendin niet bereiken om even met dr te praten..
en ik wil gvd een arm om me heen.. een knuffel en huilen
Oud 30-04-2006, 13:28
Verwijderd
^^Big hug! Kom op hè meisie.
Rustig aan enzo. *Slaat arm om kwast heen*

---
Whahahaha ik lach me rot. Maar het is eigenlijk helemaal niet grappig...
Oud 30-04-2006, 14:21
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 30-04-2006, 14:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oeps.
Oud 30-04-2006, 14:41
Redhair
Redhair is offline
Vannacht was weer geweldig. Wat voelt het fijn dat R. en ik weer de oude 'wij' zijn. Weer ouwehoeren, stiekem even dansen terwijl hij eigenlijk moest werken, wat word ik daar vrolijk van. Weer veel gedanst, terwijl ik eigenlijk niet meer op mijn benen kon staan. Ook veel met de barman gedanst waarmee ik twee weken geleden gezoent had. Om 5 uur sluit die kroeg, maar ben nog even blijven hangen met R. en de andere barman. Om half zes zijn hij en ik naar buiten gegaan, R. moest nog schoonmaken. Terwijl het licht werd weer met die barman gezoent.
Vind eigenlijk dat ik het niet kan maken. Ik denk steeds dat mijn flirt met andere meisjes van alles doet, maar ik doe het zelf ook.
Binnenkort maar even met hem praten, kijken waar we nou mee bezig zijn.
Voel me wel een beetje een slet, maar vooral top. Dit was echt een perfect weekend.
Oud 30-04-2006, 17:12
Mara
Mara is offline
Wat hoor ik nu?
Oud 30-04-2006, 18:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nee, ik wil niet weg. Ik wil NIET weg. Jezus, moeten ze nou net nu op vakantie gaan. Ik wil echt niet, wat bezielt me. Ik verheug me meer op het muziek luisteren in de auto en schrijven en mijn vriendin weerzien dan op de rest van Texel.
Kutzooi.
Oud 30-04-2006, 18:44
darkfairy
darkfairy is offline
whoei tios hioer leuk
ent type gaat nog goed
Oud 30-04-2006, 19:51
fractuur
fractuur is offline
Ik word heen en weer geslingerd tussen gevoelens, echt niet te geloven. Was ik nou altijd dat sterke onafhankelijke meisje? Slaafje van dr eigen gevoel, zo zou ik het eerder omschrijven.
Oud 30-04-2006, 21:19
rare kwast
rare kwast is offline
en toen weer klaar met werken..
heb normaal wijk 6 en liep nu in wijk 5 en die is veel leuker maar volgens mij is wijk 6 nu weer niet gelopen.. niet mijn schuld ik heb nog gebeld maar goed..
nu weer thuis dus en ineens begin ik te trillen en bijna te huilen zo raar..
ik stort echt stukje bij beetje in tot je me straks echt kan oprapen.. ik raad de mensen aan me gewoon te laten liggen
Oud 30-04-2006, 22:34
darkfairy
darkfairy is offline
whoei
Oud 30-04-2006, 23:03
darkfairy
darkfairy is offline
tis hier leuk
Oud 30-04-2006, 23:11
Ruudje
Ruudje is offline
blegh
ik ga naar bed =\
Oud 30-04-2006, 23:44
darkfairy
darkfairy is offline
whoei ze zen weg
Oud 30-04-2006, 23:59
Verwijderd
Het was een leuk weekend . Ik ben alleen steeds wel super moe en ik moet eigenlijk wel ontzettend veel doen. Ik vind het wel heel jammer dat mijn leuke afspraak van vandaag met die vriendin niet doorging, beetje stom. Ik had expres de hele dag vrijgehouden en dan vergeet zij het. Naja, tis dan maar pech hoor, maar ik zie haar nu echt niet voor juli/augustus of later. Soms vraag ik me af waarom ik nog 'vriendinnen' met haar ben, al is het wel altijd weer heel gezellig als ik dr zie. Onze levens zijn ongelofelijk gaan verschillen, dat is wel raar. Maar goed, we zullen wel weer zien hoe het verder gaat.
Nu maar weer slapen...
Oud 01-05-2006, 00:32
rare kwast
rare kwast is offline
@ darkfairy.. HAPPY BIRTHDAY!! welkom bij de 'ik mag stemmen en mijn rijbewijs gaan halen groep'

----

ik wil slapen.. ik lig maar te malen en wil gewoon slapen ben fucking moe.. al gelezen, gelegen, muziek aangehad t wil allemaal niet
en ik mocht dr altijd smsen als er iets was! ze zou dr zijn nou mooi dat ik geen smsje terug krijg als t ff kut gaat..
lekker hoor.. sms ik dus ook nooit meer..

en nee sonho dit gaat niet over jou..! knuffel

Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 00:34.
Oud 01-05-2006, 00:33
Verwijderd
<3
Oud 01-05-2006, 04:51
Gothic
Gothic is offline
tering wat heb ik slecht geslapen...
Oud 01-05-2006, 07:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wauw, dat was fijn... Op zulke momenten zou ik zo graag echt heel snel samenwonen... Maar goed, morgen weer twee bezichtigingen, ben benieuwd wat het is. En als het wat is, willen we ook in 2 andere gebouwen gaan kijken, omdat die dan misschien nog beter zijn. Ik ben benieuwd.
Nu moet ik heel hard gaan werken aan mijn scriptie, mijn stageverslag, mijn casusverslag en diverse verslagen en voorbereidingen voor stage. Er moet vanalles af zijn als de vakantie voorbij is.
Oud 01-05-2006, 11:38
darkfairy
darkfairy is offline
rare kwast bedankt
gisteren was leuk vandaag kome er ook nog mensen
en ik ben brak
Oud 01-05-2006, 11:45
Verwijderd
@darkfairy: Gefeliciteerd.
@HaWaHaai: Op mijn stageschool gebruiken ze dat programma ook niet (ik dacht, ik kijk er even naar ).

Ontopic: Vakantie. Paar dagen werken, verder niet echt veel gepland. Vandaag m'n klerenkast opgeruimd, de badkamer en het toilet schoongemaakt en de woonkamer gestofzuigd. Straks misschien nog ff de slaapkamer stofzuigen of de keuken opruimen en schoonmaken ofzo, als ik zin heb dan, anders komt dat morgen wel. Misschien ook nog ff naar de winkels, maar ook dat alleen als ik zin heb.
Oud 01-05-2006, 12:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-05-2006 @ 12:45 :
@HaWaHaai: Op mijn stageschool gebruiken ze dat programma ook niet (ik dacht, ik kijk er even naar ).
Dankjewel voor het kijken! Het valt echt niet mee om scholen te vinden die het hebben, er ook echt mee werken en ook nog mee willen doen aan het onderzoek. Binnenkort weer eens met onze begeleidster overleggen, want dit schiet niet op.

OT: Het schiet niet echt op, mijn motivatie is ver te zoeken terwijl ik zo veel moet doen (of liever: zou moeten doen). *geeft zichzelf schop onder de kont*
Oud 01-05-2006, 13:12
kroot
kroot is offline
Wha ik word helemaal gek van mijn psychiater. Structuur mevrouw, structuur!!! Oke, ze heeft gelijk. Maar ze brengt het wel op zo'n manier dat het mij hopelijk weet te motiveren. terwijl er bepaalde dingen al eerder door andere mensen gezegd zijn.
Oud 01-05-2006, 13:34
Verwijderd
Lekker dagje
Heerlijk uitgeslapen, uitgebreid gedoucht en nu lezen en achter elkaar Rozengeur & Wodkalime kijken. Vakantiie

Vanavond misschien 'iets leuks' doen met wiedanook, anders 'ns een avondje thuis mit der Mutter.
Wel superjammer dat één van m'n beste vriendinnen er niet is deze vakantie, ze is vandaag weg gegaan en ik mis haar nu al
Oud 01-05-2006, 15:11
Stefanie
Stefanie is offline
Vakantie, hoe heerlijk!

Heb gelogeerd bij familie en lekker rondgereden met de auto, was gaaf Nu weer thuis en uiteraard heeft mn huisgenote keiharde muziek opstaan.
Oud 01-05-2006, 15:22
Verwijderd
Mijn portemonnee gestolen!
Incl. E50,-, pin en chip, OV, CJP, schoolpas, theaterpas, ziekenfondspas etc.
Oud 01-05-2006, 15:23
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-05-2006 @ 16:22 :
Mijn portemonnee gestolen!
Incl. E50,-, pin en chip, OV, CJP, schoolpas, theaterpas, ziekenfondspas etc.
Wat erg alles weer opnieuw aanvragen en vooral zonde van het geld

Hoe weet je dat ie gestolen is eigenlijk?
Oud 01-05-2006, 15:44
da leentjuh
da leentjuh is offline
Raar weekend gehad.. Vrijdagavond zeker 20 opmerkingen gehad die niet zo leuk waren.. Stonden ze met z'n tienen mijn tieten te bespreken, jemig. Ben het wel zo zat, al dat gelul over mij alsof ik een of ander stuk vlees ben. Krijg ik zin om mezelf helemaal vol te vreten, als ik heel dik ben houden ze daar vast wel mee op.. Maar aan de andere kant, ik vind mezelf nu al niet slank genoeg.. Dus ik eet veel te weinig, ik weet het, maar ik kan niet anders.
Vanavond naar examencursus, op zich wel goed, heb ik mooi afleiding. Aan de andere kant, ik zal daar goed moeten eten om het vol te houden. Niet fijn om amper controle te hebben
En dan zit ik ook nog met hem in mn hoofd.. Zit ie me de hele tijd aan te kijken, wat wil ie nou dan? Aandacht genoeg van jongens, maar driekwart daarvan is geen leuke aandacht, de rest vertrouw ik ook niet zo.. Als ze zeggen van 'je bent zo mooi' denk ik automatisch: 'jaja, en verder stel ik ook niks voor' Bovendien denk ik toch constant aan die ene jongen, de rest kan me niet zoveel boeien
Zucht.
Oud 01-05-2006, 16:24
Verwijderd
@ Darkfairy, gefeliciteerd!

Ontopic:

Ik ga wat van mijn leven maken. Alles is onzeker, maar ik ga het gewoon redden. Ik vind wel een manier, om te leren accepteren. Alles te accepteren, niet meer verbergen, niet meer vluchten. Ik heb hoop.
Oud 01-05-2006, 16:54
Stefanie
Stefanie is offline
Bijna vol
Oud 01-05-2006, 16:55
Stefanie
Stefanie is offline
Zal ik maar dan?
Oud 01-05-2006, 16:55
Stefanie
Stefanie is offline
Oud 01-05-2006, 16:56