Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij waren het feiten, gemixt met quotes van Olmert. |
![]() |
||
Citaat:
Ik meen me te herinneren dat ooit naar voren was gekomen dat vooral 's avonds de singles boodschappen gingen doen en er inderdaad wat relaties uit het geflirt voortgekomen waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maareh, had michiel smit ook problemen met de reclame over dat nederlandse toetje? en dat nederlands eten met die surinamer? die reclamebureaus hebben ook nauwelijks inspiratie he ![]() |
![]() |
|
Hirsi Ali onder druk gezet
DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali is in de kwestie rond haar Nederlanderschap onder druk gezet om een verklaring te ondertekenen waarin ze de schuld op zich neemt. Een beslissing over haar paspoort was anders nog uit gebleven. ,,De snelheid van zaken was voor mij veel belangrijker dan een beetje trots. Ik heb een pragmatische oplossing gekozen. Ik wil verder met m’n leven,’’ zei Hirsi Ali in een reactie op het besluit van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) dat zij haar paspoort toch mag houden. In de verklaring stelt Hirsi Ali dat zij Verdonk op het verkeerde been heeft gezet door voor de televisie te zeggen dat zij over haar naam heeft gelogen. Verdonk vindt dat Hirsi Ali de hele kwestie aan zichzelf heeft te wijten. ,,Ik verwijt haar dat zij voor de camera is gaan staan om te zeggen dat ze heeft gelogen. Dat doe je niet als Kamerlid,’’ aldus Verdonk. Volgens de minister kon ze toen niet anders dan het paspoort van Hirsi Ali intrekken. Onder druk van de Tweede Kamer draaide Verdonk haar besluit gisteren terug. Uit onderzoek van Hirsi Ali’s advocaat Böhler blijkt dat Hirsi Ali haar naam mag gebruiken. Haar opa heette Ali en kreeg later de erenaam Magan (de Veroveraar). Volgens het Somalisch naamrecht mag Ayaan kiezen welke namen van haar voorouders ze wil dragen. Ze heeft volgens Böhler dus helemaal niet gelogen. Verdonk gaat akkoord met deze lezing. De leugen over haar geboortejaar is volgens de minister niet belangrijk genoeg om haar het Nederlanderschap af te nemen. Dat hebben ook anderen al zonder consequenties gedaan. Uit onderzoek van justitie is gebleken dat er 74 vergelijkbare gevallen zijn. In 52 zaken is het paspoort niet gegeven. Justitie bekijkt deze naturalisatieverzoeken opnieuw. De regeringspartijen CDA, VVD en D66 zijn blij met het besluit van Verdonk. ,,Eind goed, al goed,’’ vindt CDA-fractievoorzitter Verhagen. De VVD-fractie begrijpt nu dat Verdonk half mei niet anders kon. D66 wil nog duidelijkheid over de gelijksoortige gevallen. Voor de oppositie is de zaak allerminst afgedaan. PvdA-leider Bos vindt dat Verdonk verschrikkelijk is afgegaan. Hij voorspelt zwaar weer voor de minister in het spoeddebat van vanavond. GroenLinks-leider Halsema ergert zich er aan dat Verdonk Hirsi Ali de schuld geeft. ,,Dat is onder gordel.’’ Volgens haar heeft Verdonk te snel een verkeerd besluit genomen. http://www.ad.nl/binnenland/article434981.ece Nou ja, voor de rest is het tenminste in kannen en kruiken. Van die gestoorde idioot van een Fethi Killi die Hirsi Ali zou aanklagen horen we opeens ook niks meer.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-06-2006 om 09:35. |
![]() |
||
Er is wel goed nieuws van Palestijnse zijde overigens:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of wacht, dat is de enige zinnige reden waarom dat besluit kan zijn genomen..
|
> Hallo meneer agent, deze bromfiets is gestolen.
< Lever hem maar in en kom jij maar even mee naar het bureau. > Maar waarom dan meneer agent? < Omdat dat illegaal is jongeman > ![]() > Jongeman, deze bromfiets blijkt niet gestolen te zijn en is geregistreerd op jouw naam, hij blijkt echter wel zwaar opgevoerd, maar dat maakt niet uit voor deze keer. < Waarom moest ik dan meekomen naar het bureau? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Krom, dat ze de nederlandse nationaliteit terug had gekregen lijkt me duidelijk, maar je mag verwachten dat ze toch wel de fouten die erin staan verbeteren. Ookal blijkt dr naam dan wel te mogen, dat die geboorte datum niet klopt en dr leeftijd gewoon een feitelijke onjuistheid is, dat blijft een feit. |
![]() |
|||
Citaat:
Bron? Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Dat je jezelf wel enkele jaren ouder mag maken, daar hebben we het gewoon niet meer over) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat dit ook geen beslissing was van verdonk, maar van de vvd, dat lijkt me duidelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Trouwens, heb ik het nou goed begrepen dat Magan een bijnaam was van dr opa?
Vervolgens doet Hirsi Ali er vrolijk aan mee, om gelijk erna toch weer het compleet tegenovergestelde te roepen (dat het onzin was en dat ze maar dr handtekening heeft gezet om er vanaf te zijn). Laatst gewijzigd op 28-06-2006 om 10:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jup.
Hoewel Hamas op politiek gebied lijkt te matigen. Of hun achterban ook zo denkt, dat is de vraag maar. http://www.nu.nl/news/765530/23/Pale..._Isra%EBl.html |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'Luikse meisjes dood gevonden'
Uitgegeven: 28 juni 2006 11:52 Laatst gewijzigd: 28 juni 2006 15:29 LUIK/BRUSSEL - De stoffelijke resten die woensdagochtend in Luik werden gevonden, zijn inderdaad die van het verdwenen zevenjarige meisje Stacy Lemmens. Dat heeft de onderzoeksrechter belast met het onderzoek naar de verdwijningen laten weten. Ook zijn mogelijk de stoffelijke resten van haar tienjarige halfzusje Nathalie Mahy teruggevonden in Luik. Bekijk video: Modem/ Breedband Het lichaam werd gevonden onder een riooldeksel in een spoorwegberm Woensdag nog zal er sectie worden verricht op het lichaam van Stacy om de exacte doodsoorzaak vast te stellen. Het overlijden is niet recent, verklaarde magistrate Pascale Goossens. De vondst is het gevolg van een intensieve systematische zoektocht en niet van aanwijzingen die door specifieke onderzoek naar boven zijn gehaald. Riooldeksel Het lichaam werd gevonden onder een riooldeksel in een spoorwegberm bij de Belgische stad Luik. De zevenjarige verdween 10 juni samen met haar tienjarige halfzusje Nathalie Mahy na een braderie, terwijl haar moeder in een café zat te drinken. Sinds de vermissing zoeken politie en vrijwilligers massaal naar de meisjes. De spoorwegberm was al eerder onderzocht. Nadat het gras was gemaaid, werd het lichaam wel ontdekt. De vindplaats is in de wijk Vivegnis op 200 meter van het café Aux Armuriers waar de meisjes verdwenen. Spoorloos De politie verhoort nog altijd de verdachte Abdallah A.. Deze veroordeelde pedofiel was op de plaats van verdwijning. Na de vermissing was hij enkele dagen spoorloos en had zijn uiterlijk sterk veranderd. De verdachte ontkent nog altijd alle betrokkenheid. De moeder werd vrijdag door een rechtbank veroordeeld tot een jaar celstraf wegens mishandeling van haar kinderen. De vrouw zou hen hebben opgesloten in een kelder, hen regelmatig met een kapstok hebben geslagen en hen nauwelijks te eten hebben gegeven. ---- Triest. ![]() ![]() |
![]() |
|
Maak de infrastructuur kapot, omdat Hamas B heeft gegijzeld. Niks nieuws.
@Sylph Waarom krijg ik het idee, dat we hier justitiele dwalingen gaan krijgen. Ze zijn gefixeerd op die psychisch gestoorde man, dat ze mogelijke andere verdachten negeren. Ik vind die moeder en vader ff verdacht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verplicht de kandidaten eerst maar daadwerkelijk de functie opzich te nemen als ze gekozen worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kabinetscrisis: D66 eist aftreden Verdonk
http://www.ad.nl/binnenland/article437825.ece Omg, Van der Laan kickt echt op ten koste van alles zichzelf profileren. Zoek dan een echte issue uit, of tenminste iets waarover je iets zinnigs te melden hebt. Als het nu een andere partij was geweest, ok, maar én d66 én met deze argumenten..
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 11:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh ik ben overtuigd dat ik geen politica wil worden, tot kwart voor 5 vergaderen, like wtf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |