Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 08-07-2006 @ 18:11 :
Dus nee; braken heeft geen zin.
Het maakt je lichaam alleen maar kapot (slokdarm, tanden, enz.).
Advertentie
Oud 08-07-2006, 18:35
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 08-07-2006 @ 18:11 :
Daarnaast, Yana, worden veel kcal al opgenomen in je mond/slokdarm. Dus nee; braken heeft geen zin.

Ot: Heel voorzichtig durf ik te zeggen dat het weer wat beter gaat.
dank voor de toevoeging

enne: dan durf ik je voorzichtig te 'complimenteren' met je stijgende lijn
Oud 08-07-2006, 19:11
kroot
kroot is offline
ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een saxofoon!!!
Oud 08-07-2006, 19:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-07-2006 @ 20:11 :
Tijd dat ik weer eens wat vrolijke dingen post.

Jaaa, het is vakantie. Pas een dag en het voelt nog net als een weekend, ik wacht tot ik me enorm ga vervelen, dat is eigenlijk pas het echte vakantiegevoel. Maar ik ben er blij mee, lekker rustig, ook omdat ik denk dat ik mijn laatste tentamen ook wel gehaald heb.

We hebben vanmiddag vanalles gekocht voor het Frankrijk-interrailen: matjes, gasstel, pannensetje, campinggids, nog wat kleine dingen. De rest hebben we al wel. Dus dat gaat goedkomen. Nog maar een week of twee, heb er echt zin in!

Net ineens een maf schoonmoedergesprek over vanalles, was ook wel leuk zo ineens. Over allerlei dingen waar ik in het begin vast niet tegen had gekund, nu was het juist wel interessant enzo.

Nu maar weer eens wat aandacht opeisen van vriendlief. En lief blijven, want ik zeg soms wel de meest dwaze dingen.
een über-vakantie-gevoel-post
Oud 08-07-2006, 19:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-07-2006 @ 20:18 :
Wel goed voor de vakantie-sfeer, toch?

Ben jij nou weer beter?
Inderdaad, iedereen zou even bij zo'n post stil moeten staan en het gevoel op zich moeten laten inwerken (en vervolgens strontjaloers moeten worden)

Ik voel me wel iets beterde maar nog niet 100% De oorpijn en verhoging zijn in ieder geval achter de rug. Nu nog een kwestie van verkoudheid oplossen en een nieuwe keel aanschaffen Sweet dat je er aan dacht (a)
Oud 08-07-2006, 19:33
Jolene
Jolene is offline
Ik voel me zo verdomde goed, zo heb ik me echt al heel lang niet gevoeld. Eindelijk is die grote last van me afgevallen. Natuurlijk zal ik het nog wel moeilijk krijgen al helemaal met die coffeeshop aan de overkant. Gelukkig blowen mijn vrienden allemaal niet (meer) . Ik kan de hele dag wel dansen van geluk(L). Net ook even mn oma gebeld om het te melden die heeft gewoon 3 minuten ohh wat goed ohh wat goed geschreeuwd
Oud 08-07-2006, 19:41
darkfairy
darkfairy is offline
wat een gezeik bahbah
Oud 08-07-2006, 19:46
Verwijderd
Moehoehoehoe en nóg een avond ''gezellig'' doen. Gatvurrr.
Oud 08-07-2006, 19:48
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Jolene schreef op 08-07-2006 @ 20:33 :
Ik voel me zo verdomde goed, zo heb ik me echt al heel lang niet gevoeld. Eindelijk is die grote last van me afgevallen. Natuurlijk zal ik het nog wel moeilijk krijgen al helemaal met die coffeeshop aan de overkant. Gelukkig blowen mijn vrienden allemaal niet (meer) . Ik kan de hele dag wel dansen van geluk(L). Net ook even mn oma gebeld om het te melden die heeft gewoon 3 minuten ohh wat goed ohh wat goed geschreeuwd

probeer ook te kappen, maarja zomervakantie ha.
Oud 08-07-2006, 21:15
Verwijderd
Bah. Hoofdpijn, rugpijn en al de hele dag niezen. Weer slecht geslapen: minstens 5 keer wakker geworden. Heb zo'n onbestemd gevoel. Iets wat helemaal niet bij vakantie hoort. En dit is ook helemaal niks voor mij. Wat is er aan de hand?

Dit is pas de 2de dag dat ik vakantie heb en ik verveel me nu al. Ook in geen jaren gebeurd. Volgende week gelukkig de hele week werken, zodat ik iets te doen heb. Ik wil gewoon op vakantie.

Ik ben alleen maar aan het zeiken en daar word ik ook niet vrolijker van Ik ga maar film kijken ofzo, misschien helpt het.
Oud 08-07-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 08-07-2006 @ 20:11 :
ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een voldoende voor Thema 3.2
Oud 08-07-2006, 21:57
indigo
indigo is offline
Ik ben zenuwachtig maar ik heb er wel veel zin in. Vakantiestress, yeah. En ik kan wel overal om janken .

Oh, en ik hoop zo dat het goedkomt met hem, ik geef toch wel om 'm ofzo... nouja, dat zullen we dan wel weer zien.
Oud 08-07-2006, 22:26
Ruudje
Ruudje is offline
wat een kutzooi ook
ga weg uit mijn hoofd
laat me nou eens met rust
Oud 08-07-2006, 22:32
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Onbewust weet je het wel, maar als uit zo'n test blijkt dat je vermoeden ook nog klopt... De klap is hard, harder dan ik aankan... ='(.
Oud 09-07-2006, 00:05
Verwijderd
Ik haat heel die kutfamilie van me.
Oud 09-07-2006, 00:26
darkfairy
darkfairy is offline
grr word gek van mezelf
Oud 09-07-2006, 01:55
Redhair
Redhair is offline
D. vroeg of ik meeging naar deventer op stelten. Wat afleiding kon ik wel gebruiken, maar ik had toch lichte tegenzin.
Het was wel aardig, er was bier. Rond elf uur gingen we op een terras zitten. Daar kwam ik wat bekenden tegen, daar mee geouwehoerd. Normaal zeggen we alleen hoi en doei, nu hebben we er 2 uur mee staan kloten, onder het genot van biertjes en jointjes. M. en J. waren ook in de stad met wat vrienden. Ze zagen mij en kwamen er ook even bij staan. Ja, het was wel gezellig, alleen echt genieten deed ik niet.

Morgen is er een festival in het plantsoen, D. en ik spraken af dat we daar heen zouden gaan. Die bekenden van mij zouden ook komen, ik denk dat M. en J. enzo daar ook wel te vinden zijn. Hoop dat het een beetje leuk wordt.

Toen ik net naar huis fietste zag ik een vechtpartij verderop. Ik kon het niet goed zien, maar het leek dat een paar jongens op iemand inschopten. Het was in een straat waar ik doorheen moest. Nooit ben ik bang op de fiets 's nachts, nooit problemen gehad, maar nu begon ik bijna te janken. Juist nu heb ik geen telefoon bij de hand. Omgekeerd, trillerig een omweg genomen. Dat was niet leuk.

Pff, al die lange zeikverhalen van mij, waar gaat het over?
Oud 09-07-2006, 06:43
Gothic
Gothic is offline
Kon niet slapen, logisch ook, was veel te druk bezig met de vakantie. Maar lekker vroeg opgestaan, was tot wakker en nu de tijd volmaken tot half 4 ...
Oud 09-07-2006, 07:53
coopergirl
coopergirl is offline
gelukkig begint de dag rustig Nog geen telefoon gehad en voornamelijk koffie gedronken en alle mail gecheckt
Zo maar eens starten met de dag
ik heb een tering hekel aan 5.30 opstaan, dat werd vanmorgen werderom bevestigd En iedereen maar zeggen dat het went
Oud 09-07-2006, 10:57
kroot
kroot is offline
ik heb een hekel aan opruimen, maar voor morgen moet mijn kamer opgeruimd zijn. En dat moet minstens zo blijven tot en met vrijdag, liefst langer.
Oud 09-07-2006, 11:15
farai
farai is offline
Pff nu dacht ik de oorzaak van mn vermoeidheid te kennen, heb ik toch nog misgegokt.

En ik heb on-ge-lo-fe-lijk veel zin in chocola en ik mag dat niet eten.
Oud 09-07-2006, 11:32
moon
moon is offline
bwuh, WEG....ga alsjeblieft WEG! Ik word er zo ziek van. Ik hou het echt niet meer met 'm uit gewoon.
Oud 09-07-2006, 12:11
rare kwast
rare kwast is offline
over een week vertrek ik al naar nijmegen..
totaal geen kilometers in de benen en last van mn rug..
great
Oud 09-07-2006, 12:16
coopergirl
coopergirl is offline
over 2 uur en 45 minuten ben ik vrij... De tijd gaat vet langzaam omdat er geen ruk te doen is
Nou dan maar even een sigaretje roken
Oud 09-07-2006, 12:46
darkfairy
darkfairy is offline
bleh akelige nachtmerrie gehad en straks nog op feest bij een neefje van me
Oud 09-07-2006, 12:48
Redhair
Redhair is offline
Nee, fuck, nee, dit mag niet. Dit kan niet, wat moet ik nu? J. liegt, alsjeblieft, laat J. liegen. Maar hij liegt niet, dat weet ik zeker. Godverdomme, ik ga dood hier. N. zit in de bak. Omg, N. zit vast. En niet een nachtje omdat hij aan het kraken was, maar hij is gepakt met een grote hoeveelheid speed. Jezus, N. zit in de bak, wat moet ik nou? Hier thuis kan ik het niet vertellen, dan flipt mijn vader waarschijnlijk gigantisch en mag ik hem niet meer zien. Fuck, ik ben woensdag jarig. Vorig jaar was het weekend voor mijn verjaardag mijn toenmalige vriendje vermist, nu zit N. vast. Nee, het mag niet. Ik ga het niet meer trekken. kankerzooi, alles is een grote kankerzooi.
Oud 09-07-2006, 14:06
kroot
kroot is offline
nuttigheidsdag: kamer opruimen, wassen en nog meer wassen, koken, en te moe zijn........
Oud 09-07-2006, 17:32
moon
moon is offline
ik heb stiekem wel zin om het gljh-topic vol te spammen maar ik weet dat er nog iemand is die dat leuk vind, toch rare kwast?
Maar goed, daar is het nu nog iets te vroeg voor. En de laatste posts hoeven ook niet voor mij over te blijven hoor Lucht vooral je hart!

ot: hij is naar huis om met vrienden een voetbalwedstrijd te kijken, wat een rust!
Oud 09-07-2006, 17:36
Miracle
Miracle is offline
Grrr, wat heb ik ook af en toe egocentrische klote ouders.
Ik haat wachten en al helemaal zo. Wel fijn dat ik nu ff kan computeren, maar echt rustig zit ik hier ook niet. Als ze nou gewoon ff zouden bellen, maar nee ze zitten vast lekker te borrelen en vergeten mij!
Oud 09-07-2006, 18:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 09-07-2006 @ 18:32 :
ik heb stiekem wel zin om het gljh-topic vol te spammen maar ik weet dat er nog iemand is die dat leuk vind, toch rare kwast?
Maar goed, daar is het nu nog iets te vroeg voor. En de laatste posts hoeven ook niet voor mij over te blijven hoor Lucht vooral je hart!

ot: hij is naar huis om met vrienden een voetbalwedstrijd te kijken, wat een rust!
nou moon ik.. echt niet (A)
Oud 09-07-2006, 18:04
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me fucking labiel..
het kan nu twee kanten op..
of ik ga huilen en stort in, of ik stort in en ga huilen..
Oud 09-07-2006, 18:30
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-07-2006 @ 19:04 :
ik voel me fucking labiel..
het kan nu twee kanten op..
of ik ga huilen en stort in, of ik stort in en ga huilen..
same here

Voelde de hele dag een soort van leegte, licht in mn hoofd. Best fijn. Alleen nu komt alles boven.
Oud 09-07-2006, 18:47
moon
moon is offline
hihihi! Ik ga 'm volspammen!
Oud 09-07-2006, 18:48
moon
moon is offline
dikke knuff voor rare kwast en een extra knuff omdat ik het gljh topic vol ga spammen!
Oud 09-07-2006, 18:48
moon
moon is offline
laatste post!

Regels voor berichten