Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet morgenochtend weer, 10 uur dus dat komt wel goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt helemaal goed! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zonet ging best wel lekker.. alleen ik rij altijd in een andere plaats en op de weg trug nog iemand in mijn woonplaats afzetten met allemaal krappe weggetjes ging 't een beetje lomp allemaal maar ach.. m'n instructeur vond dat dr iig verbetering in zat ![]()
||
Citaat:
En m'n instructeur wees me dan ook op dingen die ik al veel eerder had moeten zien, zodat ik veel beter een idee kreeg van hoe ver ik eigenlijk vooruit moest kijken. Bovendien leer je door het benoemen ook echt in te zien wat dat betekent voor jou. Normaal zie je een kruispunt, maar pas op het laatste moment denk je na over wie er eigenlijk voorrang heeft, waardoor je al te laat bent. En door het benoemen merkte ik dat je al ver van te voren moet nadenken of je moet afremmen of dat je gewoon door kan rijden. Misschien kan je je instructeur voorstellen dit een keer te doen? Of al is het maar voor 10 minuten. Het is wel irritant hoor, maar het leert je wel veel beter wat er nou eigenlijk bedoeld wordt als men zegt 'je kijkt niet ver genoeg vooruit'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb zoiets al een keertje moeten doen, bijvoorbeeld zo snel mogelijk een zebrapad herkennen of het zeggen als je een grijze auto in je binnenspiegel ziet, maar onbewust ga je dan alleen maar daar op letten ![]() Brr, blijkbaar heb ik 16 februari mijn praktijkexamen, maar ik heb er nog geen vertrouwen in ![]()
||
Citaat:
hangt wel sterk van je woonplaats af, en andere omstandigheden. (zoals nu bv. de 1500 kandidaten die z.sm. een gratis herkansing krijgen omdat een halve emmer sneeuw tegenwoordig reden is vrijwel alle examens af te gelasten.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|