![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens kom ik wél aan als ik een paar dagen achter elkaar meer eet (meer avondeten dan normaal, doordat we uit eten zijn en ik het niet kan laten staan ookal zit ik echt vol, en dan ook nog chips enzo en ijs en gewoon, veel). En ik heb nooit gedieet of wat dan ook, dus ik schommel niet met m'n gewicht, ben nooit te licht geweest, heb ook nooit meer gegeten dan dit. Ben eigenlijk ook nooit ziek, behalve af en toe een verkoudheid, dus ik krijg volgens mij ook niet te weinig voedingsstoffen binnen. Ik ben heel tevreden met mijn eet- (en snoep- ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
17,5 is dacht ik van het ziekenhuis ondergewicht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso, als je een tijdje zo eet, stelt je lichaam zich daarop in. Die grens kun je hoger leggen, want in principe heb je 2000 cal nodig op dagen dat je niet sport. Eet je minder, gaat je lichaam zich daarop afstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een boterham met weinig-vet (dus minder kcal) kaas (ik ben niet zo thuis in 48+ of 20+ dus ik weet niet hoe het precies heet) levert nou eenmaal minder energie dan eentje met volvette kaas. Dus zul je er misschien 2 moeten eten. (of 1,5, weet ik niet) (Dit lijkt me eigenlijk voor zich spreken???? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Is maar net waar je voor kiest... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en verder kijken ze dan als je 20 hebt ook nog naar je bouw, spier- en vetpercentage, dus 20 kunnen ze dan ook nog te weinig vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is sowieso goed om zuivelproducten (calcium) te nemen he. Aangezien dat voor meer gewichtsverlies zorgt dan niet zuivelproducten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien ben je om een andere reden niet ongesteld.
||
Citaat:
Afgezien van het feit dat je dan veel suikers binnenkrijgt en verder veel te weingi van alels wat je nodig hebt, zou ik er zelf nooit aan beginnen. Ik merk namelijk dat mijn lichaam dat wil gaan inhalen als ik een keer een dag weinig gegeten heb... daar krijg ik juist vreetbuien ed van...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Pff, ik ontwijk gewoon het vette vlees. Als iets vet is merk je het wel. Worst is vet, half-om-half gehakt, schouderkarbonade, speklappen etc.
[edit]Bekijk dit anders eens, van het voedingscentrum! [/edit] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik heb het nu als volgt gedaan: ontbijt 1 glas oranje vruchtensap + 1 peer middageten 1 glas oranje vruchtensap + 1 appel + 1 portie aardbeien avondeten 350 gram salade met kip en paprika tussendoor 1 portie aardbeien, en straks denk ik nog n appel..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(overigens doet rundergehakt dat ook. Vooralsnog ben ik alleen maar biologische gehakt tegengekomen die niet van zichzelf al vet genoeg was om te bakken). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen jammer dat ze het niet altijd hebben
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding- en Gezondheidstopic #15 Mara | 500 | 07-12-2006 11:17 | |
Lichaam & Gezondheid |