Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 12:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Davids officieel naar Ajax...
Hij schijnt met veel gezeik weg te zijn gegaan bij de Spurs. Hij heeft Jol de huid vol gescholden en zou hem bijna zijn aangevlogen. En dat alleen maar omdat Jol aanmerkingen maakte op het feit dat ie zijn man liet lopen (bij een partijtje jong tegen oud).
Ajax, veel plezier met Edgar driftkikker / over the hill Davids. Ben benieuwd hoe vaak Ajax dit seizoen met 10 man gaat eindigen.
Oud 30-01-2007, 12:39
Escapism
Escapism is offline
ach ik denk dat die geruhten zwaar overdreven zijn. het schijnt wel dat ie ruzie had met jol omdat ie dit seizoen niet meer speelde.
Oud 30-01-2007, 13:08
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 30-01-2007 @ 13:34 :
Hij schijnt met veel gezeik weg te zijn gegaan bij de Spurs. Hij heeft Jol de huid vol gescholden en zou hem bijna zijn aangevlogen. En dat alleen maar omdat Jol aanmerkingen maakte op het feit dat ie zijn man liet lopen (bij een partijtje jong tegen oud).
Ajax, veel plezier met Edgar driftkikker / over the hill Davids. Ben benieuwd hoe vaak Ajax dit seizoen met 10 man gaat eindigen.
Ach, tegen Groningen maakten ze ook met 10 man nog 2 goals dus daar maak ik me vooralsnog niet al te druk over
Oud 30-01-2007, 15:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ik snap niet wat je tegen hem hebt, vind het een geweldige aanwinst voor de Nederlandse competitie en ik keek het even na maar hij heeft in zijn hele carriere 6 rode kaarten opgelopen.. Mag ik even vergelijken met ene Van Galen?
Oud 30-01-2007, 15:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-01-2007 @ 16:34 :
Ik snap niet wat je tegen hem hebt, vind het een geweldige aanwinst voor de Nederlandse competitie
Oud 30-01-2007, 15:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-01-2007 @ 16:34 :
Ik snap niet wat je tegen hem hebt, vind het een geweldige aanwinst voor de Nederlandse competitie en ik keek het even na maar hij heeft in zijn hele carriere 6 rode kaarten opgelopen.. Mag ik even vergelijken met ene Van Galen?
Als Davids zijn oude niveau gaat halen neem ik mijn woorden terug... Maar ik betwijfel zeer of ie dat nog in zich heeft. Davids was vooral goed door zijn felheid en explosiviteit. De laatste jaren vind ik dat je kunt zien dat die explosiviteit er een beetje vanaf gaat. Hij wordt ook ouder, dus dat kun je niet tegen gaan. Nadeel is gewoon dat hij zijn grootste wapen kwijtraakt, en dat probeert ie vaak op de verkeerde manier te compenseren. Hij maakt veel onnodige overtredingen, zie het vorige seizoen bij Spurs.
Oud 30-01-2007, 17:47
Verwijderd
Inherent aan het spel van Davids, of hij nou in vorm is of niet, is dat hij inderdaad redelijk veel overtredingen maakt. Maar vorig jaar werd hij op een gegeven moment echt gezocht in Engeland, hij kreeg standaard bij de eerste of tweede overtreding geel, waar bijvoorbeeld Steven Gerrard of Frank Lampard voor vijf vergelijkbare overtredingen nog geen kaart zou krijgen. simpel gevalletje van je naam tegen hebben.
Oud 30-01-2007, 19:50
baas
baas is offline
Willem II weer best goede zaken gedaan. Eindelijk Redan geloosd...omhooggevallen prutser. Nu komen Michael Aerts van Feyenoord (Blijft een goede keeper), en Rydell Poepon (topscorer beloften van Ajax) weet niet of dat wat is, maar allicht beter dan Redan.
Oud 30-01-2007, 22:25
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
daar gaat je droom om groter dan ajax te worden :')
Oud 30-01-2007, 23:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 30-01-2007 @ 23:25 :
daar gaat je droom om groter dan ajax te worden :')
Het houdt je wel bezig geloof ik he... Ik heb daar geen woord over gezegd. Zegt iets over jou...
Oud 30-01-2007, 23:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Meerdink per direct naar FC Groningen

ALKMAAR- Vlak voor de sluiting van de tussentijdse transferperiode zijn AZ en FC Groningen het eens geworden over de overgang van Martijn Meerdink naar Groningen. De 30-jarige aanvaller verkast per direct naar de groenwitte formatie van Ron Jans. Meerdink tekent tot 2009 in Groningen. Bij AZ had hij nog een contract tot 2010.
Ben blij voor hem dat hij die transfer heeft gekregen. Dit seizoen schoot hij nog geen deuk in een pakje boter. Ik hoop dat ie bij Groningen zijn draai vind en weer 'opbloeit'.
Oud 31-01-2007, 09:42
Fides
Fides is offline
Transfers:
Fortune voor 2,3 miljoen naar Nancy.
Hoogendorp naar Ado den Haag.
Mascherano naar L'pool.
Douglas naar Nacional Madeira.

Geruchten:
Luque toch naar PSV
Boussaboun/Sibon naar FC Utrecht
Vertonghen verhuurt aan RKC.
Rosales toch naar River Plate.
Oud 31-01-2007, 12:34
Strever
Strever is offline
Gerald sibon:

'Een andere naam die veelal genoemd wordt, is die van Gerald Sibon. De lange, technisch vaardige aanvaller kwam dit seizoen bij 1. FC Nürnberg '

Hij komt bij onze amateur vereniging vandaan, vv Dalen. Het wordt wel weer tijd dat hij wat van zich laat zien. En onze club krijgt er ook weer geld voor als hij naar Utrecht gaat

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 12:42.
Oud 31-01-2007, 13:55
kalinho
kalinho is offline
Nog 9 uur om Rosales kwijt te raken
Oud 31-01-2007, 14:07
Escapism
Escapism is offline
sektioui naar rkc.
vond het altijd wel een leuke speler om naar te kijken, dus tof.
Oud 31-01-2007, 15:00
kalinho
kalinho is offline
Jhon van Beukering staat op het punt een contract te tekenen bij NEC. De 23-jarige Velpenaar verkast vrijwel zeker per 1 juli naar de club uit Nijmegen. Bronnen binnen De Graafschap en NEC bevestigen de transfer komende zomer.

Van Beukering tekent een contract voor drie jaar bij NEC. Hij maakt het seizoen af bij De Graafschap. Dinsdag kon de spits nog per direct naar RKC Waalwijk, maar hij geeft de voorkeur aan een langdurige verbintenis bij NEC.

Voor Van Beukering betekent NEC na Vitesse en De Graafschap zijn derde Gelderse profclub.
Oud 31-01-2007, 15:20
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Fides schreef op 31-01-2007 @ 10:42 :

Mascherano naar L'pool.
Das een goeie
Oud 31-01-2007, 16:44
Verwijderd
MVV haalt hoogstwaarschijnlijk Gomez van FC Metz. Spits die bij Virton in de Belgische eerstedivise (tweede klasse heet dat daar, maar dat snappen sommige mensen op dit forum niet, denken dat het dan over amateurclubs gaat) topscorer van die divisie werd in 2003. Daarna vooral op de bank bij Allemannia Aachen FC Metz. Voor MVV een goede versterking. Gehuurd met optie tot koop.

En Litjens en Haastrup waren al gehaald en ze zijn met nog een verdediger en keeper bezig, al is het maar de vraag of dat nog lukt voor de transferdeadline. Toch nog actie en kans op verbetering. Doet me goed.
Oud 31-01-2007, 17:03
Ketjing
Ketjing is offline
Jhonny Jhonny toch, hoe kan hij het maken om naar nek te gaan....
Oud 31-01-2007, 17:05
Gimme more beer
Jammer dat van Beukering niet nu al komt, we hadden hem denk ik best goed kunnen gebruiken. Maar goed, Beerens is weg aan het eind en aangezien ik er vanuit ga dat Denneboom bijtekent, heb je dan gelukkig weer een sterke aanval, hoop ik
Oud 31-01-2007, 17:05
Gimme more beer
En dat het een arnepper was, doet me weinig. Hij wil graag naar NEC komen en vitesse hoeft hem niet.
Oud 31-01-2007, 17:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2007 @ 18:05 :
Jammer dat van Beukering niet nu al komt, we hadden hem denk ik best goed kunnen gebruiken. Maar goed, Beerens is weg aan het eind en aangezien ik er vanuit ga dat Denneboom bijtekent, heb je dan gelukkig weer een sterke aanval, hoop ik
dan ben ik bang dat ie zondag geen leven had gehad

maar ik hoop dat van Beukering iig nog De Graafschap naar "boven" schiet
Oud 31-01-2007, 19:51
baas
baas is offline
Heb van beukering altijd wel een goeie spits gevonden. Hoop wel dat het wat wordt bij NEC.

Even off topic over hem trouwens: iemand dat stukje met hem bij de wereld draait door gezien? (Interviewer "Zo, een zoon en een dochter, hoe krijg je het voor elkaar man?" v Beukering: "Nou gewoon, een keer met sokken aan en een keer zonder sokken") Haha wat een heerser ben je dan.
Oud 31-01-2007, 19:52
Gimme more beer
Ja, heerlijk droog
Oud 31-01-2007, 20:33
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik ben het voor een deel wel met Brain-Damage een. Ik denk dat Davids zijn beste tijd wel heeft gehad.

Van Basten wilde van Davids een leider(en aanvoerder) maken maar schrok zo van zijn niveau dat hij Davids gelijk dumpte.

Ik denk wel dat Davids een versterking is voor de groep van Ajax. Qua leiderschap en instelling.

Overigens brengt Brain-Damage zijn bericht weer met een vreselijke (AZ-) arrogantie. Misschien toch geschrokken van het aantrekken van prutsers(en ex-ajacieden) Waterman en Boukhari?
Oud 31-01-2007, 20:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 31-01-2007 @ 21:33 :
Overigens brengt Brain-Damage zijn bericht weer met een vreselijke (AZ-) arrogantie. Misschien toch geschrokken van het aantrekken van prutsers(en ex-ajacieden) Waterman en Boukhari?
Als het Ajax betreft breng ik het nog arroganter dan normaal... En mij wordt vaak arrogantie verweten, maar ik noem dat recht van spreken. (Hoe arrogant is dat!)

En ik kan idd niet ontkennen dat ik ben geschrokken.
Oud 31-01-2007, 22:17
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse contracteert Chinees Yu Hai

Vitesse heeft de Chinees Yu Hai voor 2½ jaar gecontracteerd. Zijn komst is mogelijk gemaakt door een buitenlandse investeerder.

De 19-jarige Yu Hai was in november op proef bij Vitesse en maakte een goede indruk op trainer Aad de Mos. "Het is absoluut een talentvolle speler", zegt manager voetbal Jan Streuer. "Hij is pas negentien jaar. Je weet nooit hoe lang hij erover doet om het eerste elftal te halen."

Yu Hai is een linksbenige aanvaller. Hij maakte deel uit van het Chinees Olympisch elftal. Yu Hai meldt zich in de loop van februari bij Vitesse.

Vitesse zit zoals altijd vol verassingen, het was rustig qua spelers aantrekken, toveren ze nog een Chinees uit de hoge hoed
Oud 31-01-2007, 23:52
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 31-01-2007 @ 21:47 :
En mij wordt vaak arrogantie verweten, maar ik noem dat recht van spreken.
Je hebt recht van spreken, maar spreekt over het algemeen wel op een verdomd arrogante manier
Oud 01-02-2007, 00:02
Gimme more beer
PSV had bijna Denneboom gehaald
Oud 01-02-2007, 09:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-02-2007 @ 01:02 :
PSV had bijna Denneboom gehaald
Was wel een typisch Ronald Koeman aankoop geweest...
Denneboom is een goeie speler hoor, vooral dit seizoen laat ie goeie dingen zien. Maar PSV lijkt me toch echt iets te hoog gegrepen voor die jongen.
Oud 01-02-2007, 09:51
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-02-2007 @ 10:17 :
Denneboom is een goeie speler hoor, vooral dit seizoen laat ie goeie dingen zien. Maar PSV lijkt me toch echt iets te hoog gegrepen voor die jongen.
Dat lijkt mij nou ook. En dan ook nog eens een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt. Dan had NEC best een probleem gehad, dat is de enige aanvaller bij ons die dit seizoen redelijk constant is.

Maar goed, Heerenveen of Twente o.i.d. kan ik me nog voorstellen (als je z'n verleden even vergeet wat betreft Heerenveen), maar voor PSV is hij echt een maatje te klein.
Oud 01-02-2007, 09:52
Gimme more beer
En nou tekent hij natuurlijk nooit meer bij
Oud 01-02-2007, 09:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
RKC is trouwens goed bezig geweest de afgelopen dagen...
Obodai, Sektioui en Vertonghen zijn geen verkeerde spelers. Ik denk dat ze met die jongens zich nog weleens veilig kunnen gaan spelen.
Oud 01-02-2007, 10:11
Gimme more beer
RKC gaat het sowieso redden. Wat ze ook gedaan zouden hebben. Ik geloof nog steeds niet dat Willem II buiten de gevarenzone komt.
Oud 01-02-2007, 18:04
Strever
Strever is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-02-2007 @ 10:17 :
Er moet toch iemand zijn die de bank warm houdt?
Oud 01-02-2007, 20:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-02-2007 @ 19:04 :
Er moet toch iemand zijn die de bank warm houdt?
Ze hebben Kluivert toch?
Oud 02-02-2007, 12:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
http://www.fctwente.net/forum/attach...tid=2124&stc=1

http://www.fctwente.net/forum/attach...tid=2123&stc=1

over Denneboom gesproken, ik vind het eigenlijk wel jammer dat Touma niet naar Italie vertrok Ben niet zo'n hele grote fan van hem en als dat door was gegaan had Twente Denneboom allang gecontracteerd. Nu is het wachten tot einde seizoen, een half miljoen voor een half seizoen is ook weer een beetje teveel van het goede...
Oud 02-02-2007, 12:26
Gimme more beer
Een week geleden was de meest plausibele uitkomst nog dat hij "gewoon" bij NEC zou bijtekenen. Nu, na die affaire met PSV, is die kans ineens heel erg klein geworden. Slechte zaak.

En NEC had bijna Amoah gehaald
Oud 02-02-2007, 17:40
Verwijderd
NEC had ook meer aan dat halve miljoen gehad. Of Denneboom moet NEC in zijn eentje de Uefa-Cup inschieten.
Oud 02-02-2007, 18:34
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Stevens naar HSV
Oud 02-02-2007, 18:37
Verwijderd
Leuk voor Huub, en ook mooi, hij is veel te sympathiek voor Roda. Wat dat betreft balen dat Atteveld voorlopig zijn vervanger is
Oud 02-02-2007, 18:45
Verwijderd
Ik twijfel of ik Sonko zal meenemen of niet.
Oud 02-02-2007, 19:00
Ab Plugboer
Ab Plugboer is offline
Neem mee maar mee, Huub.
Oud 02-02-2007, 19:00
Errol Refos
Errol Refos is offline
Of mij eh.
Oud 02-02-2007, 19:01
Gaston Taument
Gaston Taument is offline
Als je een vleugelspits nodig hebt kan je mij of Regi bellen.
Oud 02-02-2007, 19:01
Regi Blinker
Regi Blinker is offline
Oud 02-02-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 02-02-2007 @ 19:37 :
Leuk voor Huub, en ook mooi, hij is veel te sympathiek voor Roda. Wat dat betreft balen dat Atteveld voorlopig zijn vervanger is
Raymond "Rode Kaart" Atteveld
Oud 02-02-2007, 20:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Tering, iemand heeft te veel vrije tijd
Oud 03-02-2007, 00:08
Gimme more beer
En het leuke is: ik weet wie
Oud 03-02-2007, 09:42
Strever
Strever is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2007 @ 13:20 :

over Denneboom gesproken, ik vind het eigenlijk wel jammer dat Touma niet naar Italie vertrok
Nu weet je vast wel waarom hij niet naar Italië gaat

Regels voor berichten