Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 23:36
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat MieX een wolf is
maarja eerst de eetronde maar afwachten
Oud 27-09-2006, 07:31
Ray
Ray is offline
"X-ray was vandaag de sterkere krijger…."

Pwned maxie .
Oud 27-09-2006, 11:24
Saarah
Saarah is offline
Ik vind het eigenlijk wel leuk met de nieuwe functies.
Oud 27-09-2006, 19:50
Spelleider
Spelleider is offline
Tink* rende naar een zwaard dat aan de muur hing en trok dat er vanaf. Ze ging tussen de grote groep vrouwen en kinderen en de weerwolf in staan. ‘Saarah!!’ schreeuwde ze. ‘Open die deur waar jullie tegenaan staan! Ik hou dat beest wel even bezig.’ Ze wenkte naar de weerwolf. ‘Je wilt mijn vlees proeven hé? Kom het maar halen, haarbal!’ De wolf beantwoordde haar uitdaging en begon naar de maan te huilen. Saarah schudde huilend haar hoofd. ‘Nee mijn vrouwe! Ik laat u niet alleen!!’ Tink gromde: ‘schiet op mens! Ik kan dat beest niet lang tegenhouden!’ De andere vrouwen waren al bezig met de meubels voor de deur wegschuiven toen de wolf tot aanval overging. Met een machtige sprong probeerde hij Tink* tegen de grond aan te werken. Tink* kon het beest echter ontwijken en haalde meteen uit met haar zwaard. Ze zette een diepe striem op de kop van de wolf. Het beest was nu razend. Tink* begon van de anderen weg te rennen, in de richting van de deur die Elpida had opengezet. Haar plannetje had gewerkt: de wolf was zo pissed dat ie haar achterna ging en de andere negeerde. Haar offer zou de kinderen redden! Ze sprong over de bloederige resten van Elpida met de wolf op haar hielen. De stinkende adem van het beest voelde ze op haar rug. ‘Het zal niet lang meer duren totdat ie me inhaalt en verscheurd’ dacht ze bij zichzelf. Haar gedachten gingen naar Biertank. Ze zou hem niet meer terugzien… En toen struikelde ze over iets wat in de gang lag. Het was afgelopen. Ze sloot haar ogen en wachtte op de pijnlijke beet die overal een einde aan zou maken…….
Maar die beet bleef uit. Ze opende haar ogen. Waar was die wolf? Ze draaide zich om. De wolf was er nog steeds, maar tussen de wolf en haar stond een vreemde figuur. Een oude man met een lange grijze baard, geheel gekleed in grijs en slechts gewapend met een lange, eikenhouten staf. Op zijn hoofd stond een punthoed. De man sprak in een vreemde taal, maar Tink* kon verstaan wat hij zei. ‘Ga terug naar de schaduw, schepsel van het duister!!!’ De weerwolf huilde naar de maan. Hij was duidelijk verward door deze vreemde oude man. Maar hij herstelde zich snel. Voordat de tovenaar zijn spreuk kon afmaken sprong de weerwolf bovenop hem en werd de oude man verscheurd. Maar toen hij stierf kwam zijn innerlijke kracht vrij en ontplofte zijn lichaam in een straal van wit licht. De wolf schrok hier zo van dat hij door een raam naar buiten sprong en op de vlucht sloeg. Tink* bleef gespaard vandaag…
Toen de wolf weg was kroop Tink* naar haar geheimzinnige weldoener toe. Van het lichaam was niks overgebleven dan een roetvlek op de vloer. Het enige wat er nog lag was de punthoed. Toen ze in de hoed keek stond er in de rand: ‘Deze hoed is eigendom van Zoef de Haas, tovenaar van beroep.’

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
7. Zoef de haas (tovenaar)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
12. light fighter (dorpeling)
13. ook hallo (dorpeling)
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)
20. Faerie (leerling-ziener)

blauw=gedood
rood= opgegeten

En toen aten de wolfjes biefstuk van de haas. Magisch lekker was het... (sorry die grap was gewoon te leuk om te laten liggen)

Ok dorpelingen, het is nu het uur van de waarheid.
Here are the facts:
- Als jullie morgen een dorpeling of de wolfsbane hangen is het meteen game over met een verpletterende overwinning voor de weerwolven.
- Als jullie de heks hangen dan hebben de weerwolven gewonnen als ze overmorgen erin slagen om iemand te eten (en dus niet op de bane stuiten, uiteraard is het mogelijk dat de bane zijn/haar bescherming al kwijt is maar dat zeg ik niet)
- Als jullie morgen een wolf hangen dan is het uitstel van executie. Er moeten meer wolven als dorpelingen over blijven dus als er een wolf wegvalt dan is twee dorpelingen over niet meer genoeg...

Dat zijn de mogelijkheden, morgen om 20:30 weten we meer. Moge jullie allen de wijsheid vinden die jullie nodig zullen hebben bij het stemmen morgen...
Oud 27-09-2006, 19:52
Ray
Ray is offline
Awh kut. Goed stemmen nu dus.
Oud 27-09-2006, 19:54
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 27-09-2006 @ 20:52 :
Awh kut. Goed stemmen nu dus.
Wolf!
Oud 27-09-2006, 19:56
Ray
Ray is offline
Eh, omdat?
Oud 27-09-2006, 19:57
Hanneke
Hanneke is offline
Dat denk ik.
Oud 27-09-2006, 19:59
Ray
Ray is offline
Ah.
Oud 27-09-2006, 20:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
Prut met peren ik had zo gehoopt ergens nog iemand te kunnen te beschermen en toch nog te winnen
Maar overgebleven dorpelingen succes
En dat De wolven mogen branden in de hel
En hard
Oud 27-09-2006, 20:07
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Er zijn nu 3 van de 7 mensen weerwolf = 42.9% weerwolf.

Dat percentage is volgens mij nog nooit zo hoog geweest, PRIMEUR!!
Oud 27-09-2006, 20:10
Misti
Misti is offline
Ik verdenk X-ray eigenlijk ook
Oud 27-09-2006, 20:10
Saarah
Saarah is offline
Ik ga nog altijd voor Biertank.
*edit* of voor X-ray, ik weet het nog niet zo goed.
Oud 27-09-2006, 20:13
Ray
Ray is offline
Biertank vind ik redelijk verdacht.
Oud 27-09-2006, 20:23
Verwijderd
wolven doen het goed
Oud 27-09-2006, 20:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oud 27-09-2006, 20:56
MieX
MieX is offline
Ik ga toch ook voor Biertank, puur omdat een dood iemand roept dat X-ray een weerwolf is erop stemmen vind ik een beetje een rare reden, hoewel ik X-ray ook wel wat verdachte uitspraken vind doen.

Eerst Biertank, als we het overleven X-ray
Oud 27-09-2006, 20:57
Misti
Misti is offline
Citaat:
MieX schreef op 27-09-2006 @ 21:56 :
Ik ga toch ook voor Biertank, puur omdat een dood iemand roept dat X-ray een weerwolf is erop stemmen vind ik een beetje een rare reden, hoewel ik X-ray ook wel wat verdachte uitspraken vind doen.

Eerst Biertank, als we het overleven X-ray
Mja, ik vind X-ray toch verdachter dan Biertank. Ik denk niet dat Biertank wolf is.

Edit: aangepast

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 21:10.
Oud 27-09-2006, 21:00
Ray
Ray is offline
Que? Ik ben verdachter dan ik?

Ik vind misti stiekum ook verdachter dan misti hoor.
Oud 27-09-2006, 21:02
Misti
Misti is offline
Omg, waar zat ik met mijn gedachten? Ik bedoelde dus dat ik X-ray verdachter vind dan Biertank.
Oud 27-09-2006, 21:08
Ray
Ray is offline
X-Ray voor, X-Ray na .
Oud 27-09-2006, 21:27
Spelleider
Spelleider is offline
Mensen, even een verzoekje.
Mocht dit topic nou vol raken voordat het spel eindigt, niet meteen een nieuw topic openen.
Ik wil namelijk in het nieuwe topic een poll zetten ivm het wegdoen dan wel behouden van de nieuwe functies.
En polls mogen alleen geplaatst worden door de topicstarter.
Als ik een apart topic open met de poll dan krijgen we daar wellicht gezeik mee van de moderators dus vandaar.
Alvast bedankt.
Oud 28-09-2006, 08:13
Severus
Severus is offline
Wow, wat doen de wolven het dit keer supergoed!
Oud 28-09-2006, 12:08
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-09-2006 @ 09:13 :
Wow, wat doen de wolven het dit keer supergoed!
Dank je.
Oud 28-09-2006, 20:08
Spelleider
Spelleider is offline
‘Versterk de poort!!!’ schreeuwde Biertank. Alle dorpelingen wierpen zich tegen de poort aan. Toen sloeg de ram op de poort. Het hout trilde en kraakte en alle mannen werden teruggeduwd. Meteen wierp iedereen zich weer tegen de poort aan. De ram sloeg weer in. De poort kraakte weer en begaf het. Er werden werpsperen door de gat in de poort geworpen. Enkele dorpelingen werden geraakt en vielen dood op de grond. Toen stroomden de aanvallers de stad in. ‘Houd ze tegen!!’ riep Biertank 52. Hij trok zijn zwaard en viel de dichtbijzijnste man aan. Overal rond de ingang braken felle man-tot-man gevechten uit, maar de verdedigers waren zwaar in de minderheid. Nieuwe stromen aanvallers kwamen de poort door en iedere man die viel werd onmiddellijk vervangen door twee anderen.
Om de zaak nog erger te maken was de muur nu ook veroverd en kwamen de aanvallers langs de achterkant van de muur naar beneden om de mannen bij de poort in de rug aan te vallen. Biertank herkende hun leider: de grote barbaar X-ray. Nadat hij Maxwell en de rest van de mannen op de muur had gedood kwam hij hier zijn werk afmaken. Biertank schreeuwde een uitdaging en rende op X-ray af. X-ray zwaaide zijn grote hamer maar Biertank was net iets sneller. Hij rolde voorover, onder de slag door. Zijn rol eindigde precies voor X-ray en voordat deze zich kon herstellen had Biertank zijn zwaard diep in de buik van de barbaar gestoken. Deze keek ongelovig naar het koude staal dat nu in zijn lichaam rustte. De grote krijger, X-ray de verschrikkelijke, hij die generaal Soija in een tweegevecht had verslagen, nu verslagen door dit broekie???
X-ray mepte Biertank aan de kant en pakte het zwaard beet. Met één ruk trok hij het uit zijn buik en smeet het aan de kant. ‘Zo makkelijk krijg je me niet dood jongen.’ En toen begon X-ray de barbaar te veranderen. Hij scheurde uit zijn kleren en er groeide haar over zijn hele lichaam!! X-ray was een weerwolf!! Toen de transformatie voltooid was sprong hij bovenop Biertank, die nu ongewapend was. Maar voordat hij kon toehappen plofte er ineens een pijl in de kop van X-ray!! De wolf huilde van de pijl, rolde toen om en viel dood op de grond. Biertank kroop walgend onder het karkas uit. Hij draaide zich om om te zien wie zijn redder was. Het was Tink*!!! Ze was gekleed in een vest van maliën en ze had een boog bij zich. Dolgelukkig vielen ze elkaar in de armen. ‘Waar kom jij ineens vandaan??’ zei Biertank blij verrast. ‘Je dacht toch niet dat ik je alleen zou laten hé?’ knipoogde Tink*. Ze keek naar het karkas van de weerwolf. ‘En net op tijd ook, twee seconden later en je was een borrelhapje geweest!’ Toen vloog er ineens een pijl vlak langs het oor van Biertank. Hij keek naar de poort en zag dat vrijwel alle verdedigers dood waren. En nu kwamen ze op hen af!! Hij pakte Tink* bij de hand en begon te rennen. ‘Schat, het is de hoogste tijd om terug te trekken. De poort is gevallen en de muur ook!’

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)

blauw=gedood
rood= opgegeten

Eindelijk is er een wolf gevallen. De dorpelingen hebben nu weer een beetje kans. Laten we eerst maar eens kijken wat de overgebleven twee wolven morgen doen, er is iig geen enkele kans dat de wolven morgen gewonnen hebben.
IK moet morgen weer oppassen dus het wordt wel weer wat later.
Oud 28-09-2006, 20:10
Ray
Ray is offline
Fuckers.
Oud 28-09-2006, 20:14
Saarah
Saarah is offline
Eindelijk!
Nu even zijn uitspraken nalezen, om te zien of ik daar iets uit kan halen.
Oud 28-09-2006, 20:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jahooe!
Oud 28-09-2006, 20:24
Ray
Ray is offline
Puh. Jullie onderschatten de belangrijke taak van een weerwolfje.

....And Justice for all!
Oud 28-09-2006, 20:27
MieX
MieX is offline
Shit, had ik dus toch X-ray moeten stemmen ipv Biertank Nouja, maakte weinig uit want er is in ieder geval een weerwolf uit gegaan, nog 2 te gaan!

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 20:29.
Oud 28-09-2006, 20:32
Hanneke
Hanneke is offline
I knew it
Oud 29-09-2006, 06:22
Ray
Ray is offline
Jajaja, je was te laat met weten. Jij was er lekker eerder uit.
Oud 29-09-2006, 06:23
Ray
Ray is offline
Overigens realiseerde ik me eergister ofzo pas dat ik mijn avatar heb gewijzigd toen het weerwolfspel al begonnen was, en dat daar hints uit gehaald konden worden.
Oud 30-09-2006, 00:42
Spelleider
Spelleider is offline
De stad was gevallen. Honderden vijanden overspoelde de straten. Biertank en Tink* hebben zich teruggetrokken in het laatste bolwerk: de villa van Soija, samen met de vrouwen en kinderen waaronder Saarah, MieX en Duivelaartje.
De straten waren bezaaid met doden. Alle gewonden die werden aangetroffen werden meteen afgemaakt. Tussen de dood en verderf vinden we een klein figuurtje terug dat vergeten is door iedereen en nu doelloos ronddwaalt tussen de slachtoffers: Misti het aapje. Het beestje is moe en hongerig en zoekt nu al dagen naar haar baasje, Hanneke. Het arme diertje weet niet dat Hanneke al dagenlang dood is en ergens in het vijandelijke kamp weg ligt te rotten. Een helaas voor Misti, het blijkt dat weerwolven ook apen lusten. En zo'n verzwakte en makkelijke prooi laat een hongerige wolf natuurlijk niet lopen, ook al vult zo'n klein beestje niet echt. Misti had haar laatste banaan gegeten en zal hopelijk weer herenigd worden met Hanneke in het hiernamaals....

Deelnemers:
1. Hanneke (dorpeling)
2. Cobalt (dorpeling)
3. Maxwell (dorpeling)
4. X-Ray™ (weerwolf)
5. Tink*
6. TopDrop (dorpeling)
8. Elpida (verrader)
9. zoemzoem (dorpeling)
10. flyaway (ziener)
11. Misti (dorpeling)
14. MieX
15. Saarah
16. Biertank 52
17. Yerli (dorpeling)
18. duivelaartje
19. Mr Soija (dorpeling)

blauw=gedood
rood= opgegeten

Kort verhaal dit keer, vanwege het late uur.
Even een update;
In leven zijn nog:
2 weerwolven
1 heks
1 wolfsbane
1 dorpeling

De dorpelingen zijn aan zet.
Dorpeling of wolfsbane hangen is game over
Heks hangen dan winnen weerwolven als ze de ronde daarna een kill maken (en dus niet stuiten op bescherming)
Wolf hangen is wederom uitstel van executie

Helaas moet ik alweer melden dat de uitslag morgen later is, ik ben kennelijk populair als oppas want ze hebben mijn diensten alweer gevraagd...
Oud 30-09-2006, 00:44
Tink*
Tink* is offline
Hmmm Misschien dan maar Biertank deze keer, hij moet echt wolf zijn anders dan winnen de wolven.
Oud 30-09-2006, 00:57
Hanneke
Hanneke is offline
Spannunt!
Oud 30-09-2006, 10:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Biertank en MieX zijn denk ik wolven.. Ik stem maar op Biertank, net als Tink*. Als zij maar niet liegt en bedriegt..
Oud 30-09-2006, 10:52
Saarah
Saarah is offline
Ik stem ook op Biertank.
Duivelaartje is denk ik dorpeling/wolfsbane, omdat ik gisteren ofzo de uitspraken van X-ray had nagelezen, en daar zegt hij:

Citaat:
X-Ray™ schreef op 25-09-2006 @ 17:05 :
Faerie is toch gehangen? Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, ik vind duivelaartje wel verdacht tot nu toe, maar ik wacht de eetronde even af.
dus ik geloof niet dat Duivelaartje wolf is. Natuurlijk kan het ook misleidend bedoeld zijn, maar ik hoop van niet.
Oud 30-09-2006, 11:10
Ray
Ray is offline
Mijn medewolven zullen mijn dood wreken en het gehele dorp zal opgegeten worden.
Oud 30-09-2006, 12:09
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Aangezien ik volgend spel toch al een andere tactiek wilde gaan gebruiken en nu mijn situatie hier nu zo penibel is, begin ik nu alvast met mijn onschuldigheidsoffensief.

De dorpelingen zijn aan zet.
Dorpeling of wolfsbane hangen is game over
Heks hangen dan winnen weerwolven als ze de ronde daarna een kill maken (en dus niet stuiten op bescherming)
Wolf hangen is wederom uitstel van executie

Het dikgedrukte is in ieder geval niet van toepassing. Als jullie mij hangen is het of nu direct game over, of bij het tweede punt (met de heks) game over.

Ik kan jullie dus verzekeren dat jullie mis zitten en dat jullie dankzij mij de wolven de gelegenheid geven om deze keer zelfs met overmacht te winnen.

Nu jullie weten dat ik geen weerwolf ben (of je het nu gelooft of niet), kan ik ook wel zeggen dat ik de ronde van X-Ray's dood eerst op iemand anders had gestemd, maar nadat jullie zeiden op X-Ray te stemmen, heb ik mijn stem gewijzigd en ook op X-Ray gestemd. Dit bleek dus achteraf een goede keuze te zijn geweest. De spelleider kan dit bevestigen, mocht je het niet geloven.

De reden waarom ik jullie dit vertel, is omdat jullie OOK je stem kunnen wijzigen. Want op deze manier hebben de wolven al zo goed als gewonnen óf al gewonnen.
Oud 30-09-2006, 12:25
Ray
Ray is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 30-09-2006 @ 12:10 :
Mijn medewolven zullen mijn dood wreken en het gehele dorp zal opgegeten worden.
Oud 30-09-2006, 12:43
Saarah
Saarah is offline
Hmm. Misschien is Biertank zich eruit aan het lullen, maar om de één of andere reden geloof ik hem. Ik ga mijn stem wijzigen en op MieX stemmen.
Oud 30-09-2006, 14:52
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dank je wel Saarah, jij was trouwens wel de laatste van wie ik dat gedacht had.

Voor de anderen, je hebt twee keuzes:

Mij hangen en verliezen
Mij laten leven en kans hebben op winst.
Oud 30-09-2006, 17:29
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 30-09-2006 @ 15:52 :
Dank je wel Saarah, jij was trouwens wel de laatste van wie ik dat gedacht had.

Nu hoop ik maar dat je écht geen wolf bent.
Oud 30-09-2006, 17:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik verzeker het je, anders stop ik meteen na de bekendmaking op s.com.

(en dit is te verslavend om er mee te stoppen )
Oud 30-09-2006, 18:06
Saarah
Saarah is offline
Nu geloof ik je zeker.
Oud 30-09-2006, 18:13
Spelleider
Spelleider is offline
Nog even ter herinnering:

Dit topic is dadelijk vol, niet meteen een nieuw topic openen.
Ik wil namelijk in het nieuwe topic een poll zetten ivm het wegdoen dan wel behouden van de nieuwe functies.
En polls mogen alleen geplaatst worden door de topicstarter.
Als ik een apart topic open met de poll dan krijgen we daar wellicht gezeik mee van de moderators dus vandaar.
Alvast bedankt.
Oud 30-09-2006, 18:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Saarah schreef op 30-09-2006 @ 19:06 :
Nu geloof ik je zeker.
Dank je.
Oud 30-09-2006, 18:33
MieX
MieX is offline
Ik ga denk ik voor Biertank, het hele topic lang weerwolf spelen en nu het er op aankomt ineens gaan roepen dat het afgelopen is als hij dood gaat.. Op het laatste moment jezelf redden? Opvallend..

Als Biertank alleen geen wolf is weet ik het écht niet meer..
Oud 30-09-2006, 18:35
Ray
Ray is offline
Goed.... ik help spelleider een handje en maak hem...

Regels voor berichten