Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: aangepast ![]()
Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 21:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Aangezien ik volgend spel toch al een andere tactiek wilde gaan gebruiken en nu mijn situatie hier nu zo penibel is, begin ik nu alvast met mijn onschuldigheidsoffensief.
De dorpelingen zijn aan zet. Dorpeling of wolfsbane hangen is game over Heks hangen dan winnen weerwolven als ze de ronde daarna een kill maken (en dus niet stuiten op bescherming) Wolf hangen is wederom uitstel van executie Het dikgedrukte is in ieder geval niet van toepassing. Als jullie mij hangen is het of nu direct game over, of bij het tweede punt (met de heks) game over. Ik kan jullie dus verzekeren dat jullie mis zitten en dat jullie dankzij mij de wolven de gelegenheid geven om deze keer zelfs met overmacht te winnen. Nu jullie weten dat ik geen weerwolf ben (of je het nu gelooft of niet), kan ik ook wel zeggen dat ik de ronde van X-Ray's dood eerst op iemand anders had gestemd, maar nadat jullie zeiden op X-Ray te stemmen, heb ik mijn stem gewijzigd en ook op X-Ray gestemd. Dit bleek dus achteraf een goede keuze te zijn geweest. De spelleider kan dit bevestigen, mocht je het niet geloven. De reden waarom ik jullie dit vertel, is omdat jullie OOK je stem kunnen wijzigen. Want op deze manier hebben de wolven al zo goed als gewonnen óf al gewonnen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu hoop ik maar dat je écht geen wolf bent. ![]() |
![]() |
|
Nog even ter herinnering:
Dit topic is dadelijk vol, niet meteen een nieuw topic openen. Ik wil namelijk in het nieuwe topic een poll zetten ivm het wegdoen dan wel behouden van de nieuwe functies. En polls mogen alleen geplaatst worden door de topicstarter. Als ik een apart topic open met de poll dan krijgen we daar wellicht gezeik mee van de moderators dus vandaar. Alvast bedankt.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ga denk ik voor Biertank, het hele topic lang weerwolf spelen en nu het er op aankomt ineens gaan roepen dat het afgelopen is als hij dood gaat.. Op het laatste moment jezelf redden? Opvallend..
Als Biertank alleen geen wolf is weet ik het écht niet meer..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |