![]() |
||
![]() |
Citaat:
Euh of dat van die kwartiertjes mag geen idee, het ene filiaal doet er moeilijk over het andere niet. Één ding weet ik wel dat het altijd een onbetaalde pauze is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal het morgen even nakijken waar je van 7 tot 13 recht op hebt. Groet Ivo
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar het is toch minstens kwart over 8 wanneer de laatste klant eindelijk de winkel uit is. Dan mogen onze overige cassieres naar huis. Moeten wij zorgen dat de winkel dicht is ivm kassa's. Wij zijn dan dus pas meestal om half 9 of later klaar. Ik weet niet hoe het zit, maar in ons filiaal beginnen ze al eerder met afronden bij deli.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij ons zijn ze bij deli wel altijd op tijd klaar dacht ik zo.. Maar wij krijgen heel veel mensen die om 8 uur nog binnenrennen met de woorden *heel even hoor* Ondertussen komen er nog mensen aan de kassa met wagens vol. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wij hebben heel vaak moeten doorwerken tot 23.00 en het toppunt was 23.30. Ik ben blij dat ik daar weg ben, want het klopt van geen kanten bij AH, in ieder geval bij die. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
's Avonds heeft zo'n cassiere de halve wereld want als je dan vraagt of je de extra dingen ma doen mag het terwijl iemand die netjes blijft zitten de hele avond dan dus draait. Ach ik zit niet op de kassa. Kan het allemaal wel daar niet van. Groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook gemerkt idd dat altijd dezelfde 's avonds klusjes mogen doen en ik vind dat een beetje oneerlijk..Ik probeer altijd beetje af te wisselen behalve dan de slakjes...sommige mensen werken echt heel langzaam. Ach soms zijn 15 jarige/16 jarige wel grappig. We hebben er eentje gehad die dacht dat ze tegen mijn SM kon zeggen, toen hij vertelde dat ze te laat was,:"Ach hou je bek en bemoei je er niet mee" Op een of andere manier had ze geen werk meer daarna ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik werk zelf al anderhalf jaar op de counter en ervaar indd ook die strijd om daar te staan. Logisch, want het is nu eenmaal veel leuker dan kassadraaien, veel afwisselender. Ik sluit zelf vaak af, veel invallen en de zondagavond is in ieder geval mijn eigen vaste avond. In het begin deed ik nog wel aan afwisseling, weet immers hoe het is om alleen maar te moeten zitten, maar ben daar inmiddels mee gestopt. Wij zijn zeven dagen per week open tot 21.00 uur en je krijgt ook tot 21.00 uur betaald. Alles wat je daarna doet is in je eigen tijd. Ik probeer echt altijd om om 21.00 uur klaar te zijn, en laat daarom ook meestal de ervarener mensen de klusjes doen óf de mensen waarvan ik weet dat ze dingen gewoon doen zonder te zeuren. De rest blijft lekker zitten. Werkt goed hoor, sta altijd 5 over 21.00 buiten... Dat afwisselen kost alleen maar tijd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
I.i.g. moet je planningen kunnen maken en de vulploeg aansturen. Filiaal sluiten en dat soort dingen. De precieze functieomschrijving heb ik ookal ben ik benoemd nog niet.
||
![]() |
Citaat:
We zijn er i.i.g. niet heel moeilijk in.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het afwerkkwartiertje bestaat al sinds 1992 niet meer. Ze zijn in princiepe verplicht iedere "minuut" door te betalen, nou kan dat weer niet in R&R, maar zo'n kwartiertje na sluitingstijd moet toch echt kunnen. Ze krijgen er trouwens ook uren voor om b.v. kassalades te lopen. Dus waarom zou je die dan niet uitbetalen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan alles weigeren of ze het leuk vinden.... De uurlonen staan in de CAO staat op www.fnvbondgenoten.nl
|
Verwijderd
|
Weet iemand of dit de CAO is van de franchise-AH's?
http://www.fnvbondgenoten.nl/media/d...?view=Standard Zo niet, welke is het dan wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik werk daar sinds mei 2005,soms denk ik ik ge ontslag nemen maar aan de andere kant...nou nog niet,ze hebben mijne kwaliteiten gezien en ik werk niet zomaar soms wel 12 uur per dag.... Dus wat jij zegt is echt een druppel in de zee
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n vriendin werkt bij een franchise en zij heeft een ander loon dan ik op haar leeftijd met hetzelfde aantal functiejaren. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 4) ikbenschipper1 | 501 | 24-10-2008 22:49 |