![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb veel te veel te doen. En ik haat vakanties die je helemaal aan school moet besteden. Maar dan hoef ik iig niet vroeg op te staan. Wat ik waarschijnlijk wel doe. Ik haat het in slaap vallen voor de tv, want dit is al de zoveelste keer. Zo mis ik elke keer de eindes van de programma's die ik kijk. Een vriend vindt dat ik en een vriendin teveel tv kijken. Had hij vandaag een artikel mee dat teveel tv kijken schadelijk is ![]() Vanavond muziekavond. Ik heb geen zin om door de regen naar school te fietsen en op zo'n harde stoel te zitten, maar verder zal het wel leuk zijn. Liever lig ik in mijn warme bed, maar ik neem wel een trui mee voor de zekerheid. Als ik maar niet daar in slaap val ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat het zoveel met wel of niet waard zijn te maken heeft, er zal toch wel een reden voor zijn? (ik weet niet precies waar het over gaat, omdat je nogal "vaag" erover post) Sterkte ![]() OT: Oké, nu alleen de conclusie nog, al wordt die nog best moeilijk en betogend. En ik moet nu eigenlijk boodschappen doen en cadeautje kopen en dan eten en straks naar koor, maar dat komt echt zo slecht uit nu. Maar het is afscheid van de dirigent. Wel stom als ik er dan niet ben, maar zo goed ken ik haar ook weer niet (ben er nog maar net bij) *in dubio* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom word ik altijd zo gekwetst?? Elke keer opnieuw, ik wil dit zo niet meer, wat moet ik toch doen? En ik moet godverdomme stoppen met janken.
||
Citaat:
![]() Ik zit nu al 3 weken over de deadline, maar vanavond gaat-ie af, ik ben nu halverwege de conclusie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oké, dit zijn niet echt bemoedigende woorden zeker? ![]()
||
Citaat:
![]() Omg, die KCVfilm vandaag had een rare uitwerking op mij zeg ![]() ![]() Maar o ik en jongens. Ik kan het gewoon niet. En ik word er nog kwaad door ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik nou een idee van tijd had. Maar bij iedereen is het anders. De een is er na twee dagen mee klaar, de ander pas na een jaar. Verdorie. Wil ik er wel overheen komen? lijk ik me wel af te vragen, omdat het zo lang duurt.
||
Citaat:
Het lijkt bij mij nu allemaal wel mee te vallen, daar ben ik wel content mee ![]()
||
Citaat:
maar ik moet dus uit de luchtmacht ja..das de eindconclusie.. ben in 3 mnd tijd er al 4 keer uit gegaat/ gezet en 6 keer de imo ingegaan (figuurlijk gezien dan)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |