Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm. Mooie dag vandaag meer, maar net als gisteren weer niets gedaan! Slecht. |
![]() |
||
Citaat:
Mss is het net een hoofdstuk dat je niet ligt, of iets waar je niet goed genoeg t inzicht hebt... Ik denk dat ik voor wiskunde (prutsen met logaritmes, het grondtal e, natuurlijke logaritme ln, en optimaliseren) ook een onvoldoende gaan halen, maar dat wil nog niet zeggen dat je niets kan... Btw, wat studeer je eigenlijk? Mss heb jij bepaalde aspecten die je voor je studie nodig hebt niet, terwijl je de motivatie dus duidelijk wel hebt. Mocht dat het geval zijn moet je mss gewoon kijken voor een andere studie ![]()
||
Citaat:
![]() Besides, het is niet alsof je iemand kwaad hebt gedaan. Dan kan het vrijwel nooit echt erg zijn. ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes iig
||
Citaat:
OT: Vandaag is heel anders dan gisteren. Het was leuk op mijn stage, echt waar. En ik begin een beetje door te krijgen hoe het werkt met de groep kinderen en heb intussen het dagritme een beetje te pakken. Mijn activiteiten verliepen best aardig en donderdag ga ik ook allemaal leuke dingen doen met de kinderen. Mijn stagebegeleidster vroeg naar mijn stagemap, en ze vond dat ik 'm naar behoren bijgewerkt had tot nu toe (terwijl een klas-/stage-genootje van mij nog niks aan haar map had gedaan). En mijn mentor vertelde dat mijn stagebegeleidster tegen haar had gezegd dat ze aan mij een goede stagiaire heeft. Fijn om te horen. Vanavond vrij, morgenavond vervalt de zangcursus omdat de docent ziek is. Ik heb rust deze week! Morgen alleen wel even naar dat mens om te praten over de logopedie en dramalessen... Ben erg benieuwd. En mijn vriendje komt zo al thuis en het is mooi weer en ik ben vrolijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En met dit volle kutgevoel ga ik waarschijnlijk de komende 10 uur nog geen honger hebben. En ach, ik moet ook hard doorwerken dus ik heb ook helemaal geen tijd om te koken. Hm. Ach, het komt wel weer goed. Alles gaat met ups en dows ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben twee keer eerder geweest met mijn ex, en die woont in Tilburg, dus dat was een half uurtje met de auto ![]() En ik vind de zaterdag te duur voor de bands die komen ![]() Mijn ouders wonen bij Rotterdam, daar kan ik slapen ![]()
||
Citaat:
Ik moet wel nog een keer, dat is zeker, maar over een jaar of 7, zoals ze gezegd hadden... Niet nu na drie jaar, weer in onzekerheid zitten over een donor, weer wachten, weer langzaam steeds zieker worden tot ik alleen nog maar op bed kan liggen en wachten op de operatie om vervolgens weer langdurig te moeten revalideren, terug te komen op school en dan erachter komen dat echte vrienden zeer zeldzaam zijn. Maar ik leef. En er is elke keer maar een kleine kans dat ik het niet haal. Ik heb tenminste geen kanker zoals I. Wat ben ik ook een watje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je hebt al het recht sjacho te zijn... ik ben alleen zo ziekelijk vrolijk geworden door de zon dat ik dat met iedereen moet delen geloof ik! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt wel gelijk, dankbaarheid is belangrijk. Het gaat ook niet zwáár klote ofzo. Ik baal alleen zo van dat schoolwerk dat niet lukt en waar ik maar zo moeilijk toe te motiveren ben (ja ik doe mn best, maar ik kan niet alleen maar leren zonder af en toe wat afleiding) en ik baal van die vreetbui en van die hele ruzie. Van het idee dat ik toch weer afzak en me niet kan tegenhouden. Het idee dat ik alleen ben en weer "for granted" word genomen. Dat ik niet gewonnen heb terwijl ik het zo graag wilde (maar nu weer een "zie je wel dat ik niks kan" gevoel heb). En ja, ik heb een lichaam maar het doet het niet zoals ik wil. Ik heb een kamer waar ik blij mee ben ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nu ben ik boos op mezelf dat ik weer niets heb gedaan aan school. Maar ik heb me de afgelopen weken al uit de naad gewerkt dus ik sta morgen wel wat vroeger op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |