Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
meer weet ik eigenlijk even niet te zeggen..kan wel doen van: je bent iig geweest, en er zijn ook vast goede dingen geweest maar dat wil je vast even niet horen dus hou het bij een arm en een oprechte knuffel.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @sommige mensen : dank voor de reacties! ![]() Ik ga maandag gelijk naar de huisarts. Het bloeden is wel minder nu. toch jammer dat vrouwen het altijd zijn die met hun benen wijd in een stoel liggend allemaal instrumenten naar binnen krijgen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon doorzetten. Vind je het over een poosje echt niet leuk, zoek dan iets anders. Maar je kunt heus wel een baantje (in ieder geval voor het aantal uren per week dat je er zelf voor uit kunt trekken zonder je broodnodige rust en ontspanning te krijgen)!
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was echt een schat van een kat, zo ééntje zal ik nooit meer vinden. We hebben haar moeder ook (we hebben haar vanaf de geboorte dus) en zij is ook wel lief, maar toch is ze heel anders van karakter. Kyra was veel aanhankelijker, wilde altijd bij jou komen liggen, ging op haar rug liggen zodat we op haar buik konden strelen, ... Het was echt een fantastische kat, en dan nog een enorm mooie ook. Maar de manier waarop ze gestorven is, is zo verschrikkelijk. ![]() Dan ben ik in een aangrenzende straat gaan lopen, in de gracht gekeken en op de terugweg in de andere kant, en ja... Daar lag ze. Maar ze lééfde nog en eerst was ik blij. Ik wist niet meteen wat er scheelde, maar ze was vorige week een beetje ziek geweest en op de één of andere manier linkte ik het daaraan. Ze lag helemaal tegen de kant van de gracht (stond geen water in, gelukkig), en met haar kopje naar beneden, op de grond. Ze jankte nog wel. Dus ik stap in de gracht en ik wil haar oppakken, maar op dat moment kijkt ze naar mij en god, ik schrok me bijna dood. Haar linkeroog was.. Ja, ik weet niet wat het was, maar het zag er verschrikkelijk uit. Haar oogbal was blijkbaar uitgepuild ofzo, en er lag een soort vliesje over , met een rare dof rode kleur. Ze was dus aangereden... Snel naar m'n vader gebeld, die is met de auto gekomen, hebben we haar naar een dierenarts in de buurt gebracht. We zijn nog even thuis geweest om een dierenarts te zoeken (de onze had het "te druk" ![]() Dan dus naar de dierenarts, maar het was beter om haar te laten inslapen... Dat die oogbol naar buiten gepuild was kwam waarschijnlijk door de schok van de aanrijding ofzo. Haar rechtervoorpootje was gebroken, op haar hoofd had ze een wonde en ook in haar nek. Op de wonde in haar hoofd had één of ander soort vlieg eitjes gelegd, die de volgende dag zouden uitkomen. De DA zei dat hij de wonde wel kon schoonmaken, maar dat dat niet helemaal zou helpen, en dat die rotvlieg waarschijnlijk ook nog op andere plaatsen onder haar vel eitjes had gelegd. Hoe ik haar gisteren gezien heb, was echt, écht verschrikkelijk. Dat beeld... Ik denk niet dat ik het ooit zal vergeten. Pff, ze verdiende dit echt niet. ![]() Ik voel me enerzijds schuldig dat ik niet eerder daar ben gaan zoeken, nu heeft ze daar waarschijnlijk een hele nacht + dag gelegen... Anderzijds ben ik ook blij dat ik haar op dat moment tenminst gevonden heb, dat ze niet langer heeft moeten lijden. En het is hier echt geen drukke weg, integendeel! Het is zo rot. Ik zal haar nooit meer zien, nooit meer kunnen aaien, nooit meer met haar kunnen spelen, ik zal haar nooit meer slapend in mijn kleerkast vinden... ![]() Straks gaan we haar begraven in onze tuin. Dit is ze. Lief toch. ![]()
||
Bedankt Heksjuh.
Citaat:
Ze is dus niet eens een jaar oud geworden. Het is zo oneerlijk. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |