Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2007, 11:20
Carn
Carn is offline
mijn Pc is weer naar de klote dus ik kan mn semi-vrije avond weer gaan besteden aan het installeren van varia software. 'bwurg'.
Oud 26-04-2007, 11:43
DeadNation
DeadNation is offline
Hellday nr 3 op t werk. Alleen. "Holding down the fortress", aan een zijden draadje ja ! De keeeenker

Vanavond naar het zuiden afreizen en relaxed zwemmen of iets drinken of allebei of iets anders leuks. Daar kijk ik wel naar uit ja.
Oud 26-04-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 26-04-2007 @ 12:20 :
mijn Pc is weer naar de klote dus ik kan mn semi-vrije avond weer gaan besteden aan het installeren van varia software. 'bwurg'.
harde avatar baas
Oud 26-04-2007, 12:01
DeadNation
DeadNation is offline
Onslow. Hard idd haha. Bestaat er al een band met die naam?
Oud 26-04-2007, 12:13
Verwijderd
http://www.google.nl/search?client=f...=Google+zoeken

ja

klinkt zo slecht nog niet, beetje cockney rejects

haha al die lelijke flyers bij tour

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 12:20.
Oud 26-04-2007, 12:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 26-04-2007 @ 12:43 :
Hellday nr 3 op t werk. Alleen. "Holding down the fortress", aan een zijden draadje ja ! De keeeenker
Hehe. Succes ermee

-

Gister Municipal Waste in tilburrug. Ik was van te voren bij Fab gaan eten dus ik kreeg het voor elkaar om binnen te komen terwijl MW net 1 minuut klaar was met spelen. Kan alleen mij overkomen, gebeurt me trouwens best vaak. Toen maar the Haunted gaan kijken en een paar biertjes gedronken en wat geblowd. En een MW shirt gekocht (20!fucking!euro!). Bij de waste distro lag trouwens een briefje "give us weed. the waste" Mooi niet.

En toen lag ik laat in bed en was om half 10 alweer op. Even kijken zo.
Oud 26-04-2007, 12:23
DeadNation
DeadNation is offline
The Waste moest hun shirts voor 20 verkopen op last van The Haunted. It's a filthy business...
Oud 26-04-2007, 12:24
botulismf
botulismf is offline
Hahaha. "Been there, done that, missed the band but still got the t-shirt."
Oud 26-04-2007, 12:25
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb een tourshirt van DRI. Op die tour was ik 8 ofzo
Oud 26-04-2007, 12:29
ragdoll
ragdoll is offline
nu even eten en zometeen naar schiphol. Griekenland
Oud 26-04-2007, 12:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 26-04-2007 @ 13:23 :
The Waste moest hun shirts voor 20 verkopen op last van The Haunted. It's a filthy business...
Vond het al kut dat het in de kleine zaal was. Voor mij had the haunted niet mee hoeven te komen (ook al was het hun tour), hadden ze mooi in the little devil kunnen staan. Want daar horen ze. En niet in de kleine zaal van de 013. Dat podium verneukt de interactie voor mij een beetje, die wel in die context hoort. Dan mag ik wel een zeikerd zijn...
Oud 26-04-2007, 12:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 26-04-2007 @ 13:29 :
nu even eten en zometeen naar schiphol. Griekenland
veel plezier!
ik ga zo even ijs eten in de stad denk ik. en een douchegordijn halen
Oud 26-04-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
FUCK the haunted.
Oud 26-04-2007, 12:44
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-04-2007 @ 13:37 :
Vond het al kut dat het in de kleine zaal was. Voor mij had the haunted niet mee hoeven te komen (ook al was het hun tour), hadden ze mooi in the little devil kunnen staan. Want daar horen ze. En niet in de kleine zaal van de 013. Dat podium verneukt de interactie voor mij een beetje, die wel in die context hoort. Dan mag ik wel een zeikerd zijn...
Ik had die tour ook wel gedaan als ik hun was.

Anyway 14 augustus in een klein zaaltje in t Tilburgse
Oud 26-04-2007, 15:20
Freek
Freek is offline
Ik moet je trouwens gelijk geven in het feit dat the Haunted een schijtband is (iig live), damn.
Oud 26-04-2007, 15:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
pricematch is a bitch!

Citaat:
Freek schreef op 26-04-2007 @ 16:20 :
Ik moet je trouwens gelijk geven in het feit dat the Haunted een schijtband is (iig live), damn.
foei foei! Of ze speelden een echte kutshow, meestal staan ze toch wel garrant voor goed werk.
Oud 26-04-2007, 15:40
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-04-2007 @ 16:26 :
pricematch is a bitch!

foei foei! Of ze speelden een echte kutshow, meestal staan ze toch wel garrant voor goed werk.
Bespottelijk concept. Ach ik vind the haunted een rukband, maar altijd nog beter dan de andere tour die de waste had kunnen doen met Trivium.....over kankerbands gesproken....
Oud 26-04-2007, 15:44
June bug
June bug is offline
Ik ging dingen voor school doen en toen was ik t beu en ging ik in de zon liggen in een korte broek en nu heb ik lijntjes over mn bovenbenen maargoed eigen schuld dikke bult. zo ff kamer opruimen, douchen, boodschappen doen, en verder weet ik t nog niet
Oud 26-04-2007, 15:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 26-04-2007 @ 16:40 :
Bespottelijk concept. Ach ik vind the haunted een rukband, maar altijd nog beter dan de andere tour die de waste had kunnen doen met Trivium.....over kankerbands gesproken....
hehe, ik moet waarschijnlijk promo draaien volgende week in de 013, wordt weer n dolle boel. Die lui van Sanctity schijnen wel toffe peren te zijn dus dat zal wel bieren worden
Oud 26-04-2007, 15:51
DeadNation
DeadNation is offline
Dat word het toch altijd?
Oud 26-04-2007, 16:06
Drez
Drez is offline
ik heb net mijn ventilator uit de kast gehaald, ge-ni-aal.
Oud 26-04-2007, 16:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 25-04-2007 @ 23:38 :
Een documantaire gezien over 'De besloten groep' waarin kinderen zitten die uit huis geplaatst zijn waarin een negenjarig meisje ervan beschuldigd werd door de begeleidster dat het haar schuld was dat haar vader in de gevangenis zat en dat hij verdrietig was, terwijl zij mishandeld was

die mensen in die groep kunnen imo echt niet met dat soort kinderen omgaan.
Oud 26-04-2007, 17:35
teenager
teenager is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-04-2007 @ 17:17 :
die mensen in die groep kunnen imo echt niet met dat soort kinderen omgaan.
idd! zo slecht! die ene vrouw liet zich hard uitlullen door een meiske van 9... dat is toch niet gezond. en ze ging haar stem verheffen en zowat gillen. dat arme meisje heeft andere hulp nodig. maar wat een vreselijke docu zeg, indrukwekkend wel.
Oud 26-04-2007, 17:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
echt als je dan hoort wat er geconcludeerd wordt door een psychiatrische instelling en dat dat dan volledig tegenovergesteld is aan de ' diagnose' die ze in de inrichting gesteld hebben... wtfffff.
Oud 26-04-2007, 17:58
llell
llell is offline
Vandaag in een naast het huis 'gehangen' met een vriend, 's middags fotoshoot met neefjes en nichtjes...gelukkig zijn dat soort dingen 1-malig
Oud 26-04-2007, 18:10
Verwijderd
Ik had gister een feest van school en dat was nogal suf dus gingen we vroeg weg. Net naar de modeshow van een vriendinnetje geweest en dat duurde lang maar jezus ze hadden heel veel mooie kleren en brillen enzo dus dat was wel gaaf om te zien.
Vanavond naar Tivoli

Oh en ik hoor nu dat mn broertje in een ziekenhuis in Vietnam ligt en nu STRESS ik.

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 18:37.
Oud 26-04-2007, 18:23
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging naar de Erasmus Universiteit en daarna ging ik knus doen en daarna ging ik werken en toen nam ik ontslag hahahahaha voor over twee maanden zodat ik twee maanden vrij heb voor ik me weer achter de schoolbanken verschuil
Oud 26-04-2007, 18:57
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
llell schreef op 26-04-2007 @ 18:58 :
's ochtends fotoshoot voor de eindexamencatalogus...gelukkig zijn dat soort dingen 1-malig
en dan werd je werk over je heen geprojecteerd, maar ik heb niets ingestuurd, dus stond ik voor een wit vlak met een ontstoken oog.
Oud 26-04-2007, 19:05
Verwijderd
Huur opgezegd
Huis gekocht tegenover de hout in haarlem.

Dus volgende week rol ik zo bevrijdingspop binnen
Oud 26-04-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 26-04-2007 @ 20:05 :
Huur opgezegd
Huis gekocht tegenover de hout in haarlem.

Dus volgende week rol ik zo bevrijdingspop binnen
Gefeliciteerd, je eerste huis kopen is altijd speciaal, heb je veel van de vraagprijs af kunnen snoepen?
Vandaag verder een mooie dag gehad, geslapen onder vers beddengoed beetje aan het opruimen geweest en in de middag wat over de markt gelopen en bloemen gekocht. Verder probeer ik al twee dagen een leuke toiletjuffrouw te vinden die wil werken op K' dag in de kroeg maar niemand is te porren terwijl ze het geld wat ze verdienen allemaal mogen houden. ( minimaal 200 a 300 euro verwacht ik zo ) Als ik voor zondag niemand kan vinden ga ik er zelf wel zitten.
Oud 26-04-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 26-04-2007 @ 19:10 :
Oh en ik hoor nu dat mn broertje in een ziekenhuis in Vietnam ligt en nu STRESS ik.
Iiih, wat naar. Wat heeftie?

Ot:
Ik ging naar school waar ik als een soort van josti een compositie mocht maken bij muziek en dat was echt ontzettend debiel. Daarna nog 2 uurtjes les en fijn in mijn eentje gewinkeld in Utrecht. Toen mn vriendinnetje ook uit was samen nog even door gewinkeld en toen door naar huis alwaar ik het nieuwe huis van mijn zus ging bekijken en omg het is echt gááf maar die mensen die er woonden hebben het zo raar verbouwd, allemaal kastjes op duistere plaatsen en hele gekke kastjes in de keuken die superonhandig zijn, maarja. Wel een tof huis tho' . En nu doe ik niks en voel ik hoe mijn oog langzaam aan het ontsteken is.
Oud 26-04-2007, 19:49
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 26-04-2007 @ 19:23 :
Ik ging naar de Erasmus Universiteit en daarna ging ik knus doen en daarna ging ik werken en toen nam ik ontslag hahahahaha voor over twee maanden zodat ik twee maanden vrij heb voor ik me weer achter de schoolbanken verschuil
Wat ga je doen dan?
Oud 26-04-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 26-04-2007 @ 20:21 :
Gefeliciteerd, je eerste huis kopen is altijd speciaal, heb je veel van de vraagprijs af kunnen snoepen?
Tnx!

Ja, redelijk wat duizendjes. Het fijne is dat het huis van een vriend van mijn pa was die naar japan gaat verhuizen, dus die heeft gewoon al zijn shit in het huis laten staan en hoef ik bij wijze van zondag alleen mijn tandenborstel mee te nemen

Nu zit ik nog nog te overwegen om een deel onder te verhuren om de hypotheek wat te verlichten.. Aan de andere kant is een heel huis voor mezelf natuurlijk ook wel wat geld waard
Oud 26-04-2007, 20:14
655321
655321 is offline
Citaat:
*oma* schreef op 26-04-2007 @ 19:57 :
en dan werd je werk over je heen geprojecteerd, maar ik heb niets ingestuurd, dus stond ik voor een wit vlak met een ontstoken oog.
Een statement op zich natuurlijk.
Oud 26-04-2007, 20:47
Verwijderd
Eerst gewerkt, toen wat chillen//zonnen in de tuin. Skates werden bezorgt, wat gaan skaten. S avonds naar de skate baan geweest, wat unity`s en shifty`s genailed , ging echt verbazend makkelijk . Nu beetje bier trinken en een jointje roken.
Oud 26-04-2007, 22:06
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Half uurtje vergadering op school gehad omdat we er snel doorheen wilde. Daarna met een klasgenoot naar een vriend gegaan. Poker, whiskey en wiet. Heerlijk!
Helaas heb ik daarna moeten werken en heb ik nu een knallende koppijn door de zon.
Oud 26-04-2007, 22:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-04-2007 @ 16:26 :
pricematch is a bitch!

speelden zeker strak, vond het bij vlagen wel tof. Maar weet niet, hatesphere trek ik maar net.
Oud 26-04-2007, 23:05
hellebel
hellebel is offline
Oh Metal heb ik je nou misgelopen! Ik was na 2 nummer the Haunted al naar huis gelukkig. Net belde een vriend totaal van de kaart op, superlollig, nu wacht ik tot de andere 2 mij bellen om nog uit te gaan.
Oud 26-04-2007, 23:16
Metal
Metal is offline
lol, kut rosa!
Oud 26-04-2007, 23:20
Verwijderd
Het leven grijpt me weer eens bij mijn keel!
Oud 26-04-2007, 23:53
Verwijderd
Tekenfilms.
Oud 27-04-2007, 00:11
Verwijderd
mn poten doen zeer van t lopen en werken en ik ben moe en veel babyeendjes vandaag, die beesjes zijn zoooo lief
Oud 27-04-2007, 00:31
STP
STP is offline
Vandaag met Uuf en d'r man gehangen in Noorderplantsoen. Heerlijk in 't zonnetje hangen onder 't genot van whiskey-cola met de Beach Boys over de speakers! Superruig!

Toen zij aftaaiden nog een tijd blijven hangen met wat andere negers, altijd leuk zo'n dagje zon. M'n lichaam is wel gru-we-lijk rood, ook goed te doen!

Morgen weer!
Oud 27-04-2007, 03:01
Verwijderd
Vannacht fietste ik samen met Angela naar huis en toen vroeg ik aan het einde van de Rozengracht met twijfel in mijn stem ' Zijn er misschien nog andere mannen in je leven?' Ze zweeg even, sloeg haar armen om mijn middel en zei toen ' Nee Daan, er zijn geen andere mannen in mijn leven.' Dat antwoord maakte me zo gelukkig! Nu ga ik een tosti maken, douchen, en een milkshake maken!
Oud 27-04-2007, 03:27
Verwijderd
Ik heb zo een sollicitatiegesprek, ik heb er zin in. Ik werd net naar huis begeleid door een jongen die vuur zoekte en mijn deur open probeerde te duwen en een vriend wilde cappuccino met me drinken maar ik was zo verstandig om nee te zeggen. Ik heb nog steeds geen mailtje terug.
Oud 27-04-2007, 04:28
Verwijderd
ik ging vandaag voor het eerst naar school hier in montreal en dat was maar suf aangezien mijn engels beter is dan dat van de docent
daarna heeft mijn franse huisgenoot me de beste fallafel boer in montreal laten zien en dat was natuurlijk te gek
daarna keken we live flesh van almodovar en dat was minstens zo te gek. nu nog wat series kijken en dan ga ik slapen.
Oud 27-04-2007, 06:59
Freek
Freek is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 04:01 :
Vannacht fietste ik samen met Angela naar huis en toen vroeg ik aan het einde van de Rozengracht met twijfel in mijn stem ' Zijn er misschien nog andere mannen in je leven?' Ze zweeg even, sloeg haar armen om mijn middel en zei toen ' Nee Daan, er zijn geen andere mannen in mijn leven.' Dat antwoord maakte me zo gelukkig! Nu ga ik een tosti maken, douchen, en een milkshake maken!
Gast ik hoop dat er vanavond een fret bij je in bed kruipt die je piemeltje eraf bijt.
Oud 27-04-2007, 07:35
biep
biep is offline
M'n vriendje uitgezwaaid, die gaat een weekje naar NY.
Zo m'n koffer inpakken, want ik ga morgen naar Barca.
Dan fitnessen, dan werken in Amstelveen, daarna werken in Zaandam en dan slapen of bier drinken op de Nieuwmarkt.
Oud 27-04-2007, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 27-04-2007 @ 04:27 :
[..]zoekte[..]
Oud 27-04-2007, 08:56
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 04:01 :
Vannacht fietste ik samen met Angela naar huis en blablabla
Waar is dat arme Italiaanse schaap

Gister pikte ik een vriendin op van school, samen de stad door en ik heb een jurkje gekocht (!!). Fruit, croissantjes en sap gehaald bij de AH en in het park aan de gracht gehangen. Toen ik thuiskwam viel ik in slaap en toen ik wakker werd voelde ik me een oma'tje. Werken van 18u tot 21u en ik wilde nog uit maar iedereen moest vandaag werken of zat in Groningen ofzo dus ik ging maar weer rare documentaires kijken over high school shootings en crystal meth. Straks rijles

Regels voor berichten