Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee meestal val ik wel mee maar ik kan erg slecht tegen mensen met beperkte hersencapaciteit ![]() en ik verveel me gewoon dood en dat moet ik ergens op botvieren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aapvrouw: " Ach.. wacht even.. hij is toch lief... ja.. baby.." Andere vrouw: "Gaat ie nou niet aanvallen ?" Aapvrouw: " nee hoor, hij wil aandacht daarom doet ie zo" Bokito: -Laat zijn niet zo vriendelijke tanden zien- Aapvrouw: "Ah moet je nou zien koetjekoetjie " En vooral dat beest recht in zijn ogen aan kijken, naar hem lachen en handen tegen de wand zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder erger ik me regelmatig de tyfus aan de verklote T9 van mijn W810.
||
Citaat:
ontopic: BAKFIETSEN GAAAAH. Vooral als er ook kinderen in zitten. Ga lopen met een kinderwagen of zo of neem de auto of een ov abonnement voor mijn part.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik erger me aan mijn collega's, Linda de Mol op tv, en dat ik telkes maar niet vroeg naar bed kan, terwijl ik t wel moet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vergeef me voor het feit dat ik zelden meelees. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ tnsllts: damn dan zou ik echt op mijn bed gaan staan springen ofzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag ging ik daarom fietsend naar mijn werk en reed er een trut op in op de achterkant van mijn fiets ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 11:26. |
![]() |
|
Hoe fucked-up was die gast vroeger. Met zijn dopeshow. Hij deed echter ook dingen die gewoon écht niet konden. Met zijn terrortelefoontjes, midden in de nacht
'ja hallo mevrouw, hier met korps landelijke politiediensten haarlem................ .......... ik moet u slecht nieuws brengen ............... ............ Uw zoon is zojuist omgekomen bij een auto-ongeluk' Wtf.
||
Citaat:
(Ik ben vorige week aangereden door een auto toen ik als voetganger een zebrapad overstak) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Paar lui achter me pisten een fles vol en raakten die knurft ook nog. Priceless.
|
klasgenoten die je lastig blijven vallen nadat je al heel duidelijk hebt gemaakt dat ze een teringeind op moeten tyfen met hun irritante gedrag als je bezig bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mildly amusing Escapism | 500 | 04-08-2007 17:36 |