Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 18:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Yess.
Oud 20-05-2007, 18:08
innogen
innogen is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-05-2007 @ 18:37 :
Een vriendin van mij werkt bij een reclamebureau en daar zoeken ze copywriters. Ze heeft aangekondigd dat ik helemaal te gek schrijf en nou denk ik uuuuh straks lachen ze me uit haha of niet
tof hoor

Mijn internet wil zelfmoord plegen maar bedenkt zich elke net en doet het dan toch weer niet, het is net een gehangene bungelend aan de galg ofzo
Oud 20-05-2007, 18:09
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-05-2007 @ 19:08 :
Yess.
OEI.
Oud 20-05-2007, 18:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Aha.
Oud 20-05-2007, 19:57
Verwijderd
Ik heb gewerkt en dat was relaxt want de bewoners kregen een koud buffet en het personeel mocht ook mee-eten dus eh ja, Nu stress ik voor vier opdrachten die ik in twee dagen moet inleveren en ga ik maar eens keihard beginnen ofzo.
Oud 20-05-2007, 20:17
__
__ is offline
ik voel me op dit moment enorm zielig want ik heb zojuist mn vriendje gesmst of ie 10 euro voor me wil pinnen als ie straks naar mij komt om te lenen mn pinpas is al dik een week stuk en hopelijk vind ik mn nieuwe pas morgen in mn brievenbus in roffa maar als dat niet t geval is, is 10 euro toch wel handig om te overleven.
verder voel ik me nog zieliger want ik zit aan een opdracht te werken die voor 00.00 ingeleverd moet worden waarbij de communicatie een beetje fout is verlopen want ik was aan iets aan t werken wat mn 'partner' al had gedaan pffff
maar verder heb ik vandaag tot 15.00 in bed liggen stinken dus dat was relaxed
zo. genoeg studieontwijkend gedrag!
Oud 20-05-2007, 21:51
Verwijderd
ik ging bandjes kijken met een vriend en dat was leuk ik was alleen enorm brak want ik had ook gewerkt afgelopen nacht en heel kort geslapen boeeh. iemand vroeg ook of ik uberhaupt wel had gedouched want ik zag er nog zo vertyfd uit HE BEDANKT HE maar het was tof en aldaar zag ik drez en uuuf ook nog. daarna kreeg ik bezoek en dat was gezellig en nu moet ik zo maar eens wat slaap gaan inhalen.
Oud 20-05-2007, 22:20
Drez
Drez is offline
^ jaa ik ging dus ook bandjes kijken, met een vriendinnetje, en ik heb zowaar ook Urm en Uuuf gespot. Wat een toeval.
Daarna ging ik met dat vriendinnetje eten en All About My Mother kijken en dat was tof en nu doe ik net alsof ik niet heel moe ben.
Oud 20-05-2007, 22:37
Verwijderd
Gisterennacht filosofie leren, om 9 uur 's ochtends in slaap vallen, slapen tot 3 uur, wakker gemaakt worden om filosofie-uitleg, eten, toen kwam de filmhomie om m'n aantekeningen voor geschiedenis terug te geven, roken, filmhomie weggestuurd, geschiedenis leren, filosofie leren, vriendinnetje dat langskwam om samen geschiedenis te leren, nu is ze net een tijdje weg en ga ik zo maar slapen zodat ik morgen hopelijk om 6 uur wakker kan worden voor méérrrr filosofie.

RRRAAHHHH EXAMENS.
Oud 20-05-2007, 22:39
Teun
Teun is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-05-2007 @ 23:37 :
Gisterennacht filosofie leren, om 9 uur 's ochtends in slaap vallen, slapen tot 3 uur, wakker gemaakt worden om filosofie-uitleg, eten, toen kwam de filmhomie om m'n aantekeningen voor geschiedenis terug te geven, roken, filmhomie weggestuurd, geschiedenis leren, filosofie leren, vriendinnetje dat langskwam om samen geschiedenis te leren, nu is ze net een tijdje weg en ga ik zo maar slapen zodat ik morgen hopelijk om 6 uur wakker kan worden voor méérrrr filosofie.

RRRAAHHHH EXAMENS.
Jeetje, wat een horror. Ik heb op de middelbare school werkelijk nóóit geleerd. Maar ja, ik heb dan ook HAVO gedaan, y0.
Oud 20-05-2007, 22:55
Verwijderd
ik heb net nog even mijn kamer gefatsoeneerd en t gasfornuis gepoetst en nou ga ik slapen want morgen om half 10 op mn werk zijn en hopen dat mn fooi er ligt anders ga ik morgen weer noodgedwongen boerenkoolstamp eten...
Oud 20-05-2007, 22:58
Verwijderd
Ik werd wakker op de boot en toen ging ik in de zon alles is verlicht lezen wat een heel gaaf boek is. En ik luisterde gedwongen naar adres onbekend . Om vier uur moest ik werken en dat was verrot maar ik heb wel geld verdiend en nu heb ik zin om te slapen maar ik moet eerst mn bed nog opschudden aiaiai.
Oud 20-05-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 20-05-2007 @ 23:39 :
Jeetje, wat een horror. Ik heb op de middelbare school werkelijk nóóit geleerd. Maar ja, ik heb dan ook HAVO gedaan, y0.
Ja, ik heb ook nog nooit geleerd maar daarom ben ik nu des te zenuwachtiger Wellicht onterecht, bij CKV2 moest ik minimaal een 2,7 halen voor 't examen en toen was ik ook psyched, maar toen had ik dus opeens een 9. Punt is, als je bij de examens niks doet dan raak je zenuwachtig van het gestress van anderen. En als je wel gaat leren, dan vind je de hele tijd dingen die je niet kent, dus dan word je daar weer zenuwachtig van.

Nu probeer ik dus m'n zenuwen dood te slaan door last minute heel veel te leren, maar het wil niet zo helpen. Na de examens ga ik echt instorten

Maar goed, nu écht slapen, anders komt er niks van m'n 6-uur-opstaan-plan.
Oud 21-05-2007, 07:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
Succes paranoide en crimson

Ik ga fijn tot half 11 leren en daarna naar school voor laatste vragenuren en dan weer verder leren! Om half 9 kap ik er mee want Grey's Anatomy en dan pitten.
Oud 21-05-2007, 07:58
Verwijderd
giteren naar een showtje geweest en daar spotte ik urm en drez maar ik zei niets omdat ik daar nooit zo goed in ben ofzo. het showtje was gaaf! daarna was ik kapot, pizza gegeten met m'n vriend en gaan slapen.
Oud 21-05-2007, 08:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
gisteravond gezellig een biertje gedronken met haligh..nu wat tv kijken en dan langs mijn zus. Eind van de middag ga ik beginnen met schilderen en morgen ga ik daar verder mee want ik hoorde gister dat ik voor morgenavond een schilderij met als thema "Roze Zaterdag" moet hebben.
Oud 21-05-2007, 10:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
uuuf schreef op 21-05-2007 @ 08:58 :
giteren naar een showtje geweest en daar spotte ik urm en drez maar ik zei niets omdat ik daar nooit zo goed in ben ofzo. het showtje was gaaf! daarna was ik kapot, pizza gegeten met m'n vriend en gaan slapen.
haha ik herkende je wel maar ik vind dat zo stom 'hoi jij zit toch ook op het forum' zzz. maargoed.

en nu moet ik ECHT mijn scriptie gaan schrijven want hij moet vrijdag af hahaaa dat kan helemaal niet .
Oud 21-05-2007, 10:21
RockaholiC
RockaholiC is offline
pff ik heb nu al een kutdag en eigenlijk moet ik leren maar daar heb ik nu nog geen zin in grr. zo maar even boodschappen doen want m'n toeslagen zijn eindelijk gestort
Oud 21-05-2007, 10:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 21-05-2007 @ 09:50 :
gisteravond gezellig een biertje gedronken met haligh..nu wat tv kijken en dan langs mijn zus. Eind van de middag ga ik beginnen met schilderen en morgen ga ik daar verder mee want ik hoorde gister dat ik voor morgenavond een schilderij met als thema "Roze Zaterdag" moet hebben.
en je moet ook nog naar de bioscoop!
Oud 21-05-2007, 11:29
Verwijderd
Vanochtend ff gewerkt, nu soliciteren als balimedewerker bij mijn opleiding van afgelopen jaar. Kan ik straks heerlijk met camera's/geluid/editing shit/enz. aan de slag zonder er voor te hoeven dokken.
Oud 21-05-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 21-05-2007 @ 08:58 :
maar ik zei niets omdat ik daar nooit zo goed in ben ofzo.
he, we zeiden wel hoi
Oud 21-05-2007, 11:41
Teun
Teun is offline
Ik ben nog altijd ziek, wat resulteerde in een stevige kotspartij na een broodje pindakaas & boter.
Oud 21-05-2007, 11:50
Verwijderd
Net examen filosofie gemaakt wat zoals verwacht vrij matig ging. Nu chillen en straks nog een beetje geschiedenis doen maar dat ken ik eigenlijk al wel
Oud 21-05-2007, 12:05
*oma*
*oma* is offline
Verzaken, dus straks naar the number 23.
Oud 21-05-2007, 12:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
*oma* schreef op 21-05-2007 @ 13:05 :
Verzaken, dus straks naar the number 23.
oh hij is vet
vond ik
Oud 21-05-2007, 12:16
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 21-05-2007 @ 13:06 :
oh hij is vet
vond ik
Dat hoop ik, ik verwacht iig dat het een vette film is.
Oud 21-05-2007, 13:00
Broeder
Broeder is offline
Mijn nightvision kreeg een ongewilde stimulans omdat Nuon het wel puik vond om de elektriciteit af te sluiten Toen ging ik maar vervroegd op iemand wachten bij een sportschool en het was daarbinnen net als op tv, behalve dat er vervolgens niets grappigs of spannends meer gebeurde.
Oud 21-05-2007, 13:11
Crimson
Crimson is offline
ik had filosofie examen over deugdethiek en t ging eh ja wel ok denk ik, ik had 4,5 kantje, dus ik dacht ok best veel, want ik schrijf altijd weinig op.
hoor ik van een vriendin dat ze 13 kantjes heeft vol geschreven ziek in je kop ben je dan, ik heb nu al medelijden met de docent die het moet nakijken.

morgen geschiedenis, zo maar eens aan beginnen
maar ja woensdag en donderdag wel vrij
Oud 21-05-2007, 13:19
Jones
Nog niet verder gekomen dan wakker worden en treinen. Wel een relaxed weekend gehad bij m'n ouders.
Oud 21-05-2007, 13:28
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-05-2007 @ 11:31 :
en je moet ook nog naar de bioscoop!
shit vergeten ! pick me op !
Oud 21-05-2007, 13:44
Verwijderd
Ik had gisteren een soort-van-date en dat was heel leuk, vanochtend helaas niet gelukt om naar school te gaan. Net koffie gedronken met een vriendinnetje en nu ga ik douchen, hopelijk inspiratie krijgen voor 3 artikelen en daarna werken mehh.
Oud 21-05-2007, 13:44
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-05-2007 @ 23:59 :
Ja, ik heb ook nog nooit geleerd maar daarom ben ik nu des te zenuwachtiger Wellicht onterecht, bij CKV2 moest ik minimaal een 2,7 halen voor 't examen en toen was ik ook psyched, maar toen had ik dus opeens een 9. Punt is, als je bij de examens niks doet dan raak je zenuwachtig van het gestress van anderen. En als je wel gaat leren, dan vind je de hele tijd dingen die je niet kent, dus dan word je daar weer zenuwachtig van.

Nu probeer ik dus m'n zenuwen dood te slaan door last minute heel veel te leren, maar het wil niet zo helpen. Na de examens ga ik echt instorten

Maar goed, nu écht slapen, anders komt er niks van m'n 6-uur-opstaan-plan.
Ahh, als je dit over twee weken terugleest (geen idee waarom je dat zou doen, maar puur hypothetisch he) dan vraag je je vast af waar je je in godsnaam druk om maakte
Oud 21-05-2007, 14:08
Jinte
Jinte is offline
Net filosofie-examen gemaakt en dat ging redelijk goed denk ik. Nu als een gek geschiedenis leren want ik vergeet alles, grr.
En ik heb stress en ik wil geen examens meer .

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 15:45.
Oud 21-05-2007, 14:09
Broeder
Broeder is offline
"Het tentamen zal bestaan uit een toets luistervaardigheid, leesvaardigheid en graamtica."

Dat belooft veel goeds
Oud 21-05-2007, 14:10
Verwijderd
Kan je gewoon verwijderen hoor
Oud 21-05-2007, 14:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
wasted amsterdam

de line up viel tegen en dus zaterdag niet gegaan. 30 euro was me iets te veel voor alleen antidote.

zondag brak naar de melkweg gegaan en restarts gekeken wat wat matterr dan normaal was maar alsnog tof,. benieuwd naar de nieuwe plaat. the grit was kort doch erg vet alleen erg kut dat zijn contrabas het steeds begaf. verder me kapot gelachen bij hardskin. subhumans was vet. conflict was huilen met de spreekwoordelijke en de letterlijke pet op. daarna nog afterparty alwaar ik geen een band gezien heb en uiteindelijk lam naar zuid gelopen om daar te maffen. ontbijt met chips viel tegen. brak.
Oud 21-05-2007, 14:28
vixen
vixen is offline
Oh zo saaaai vandaag. Te vroeg opgestaan, want vanuit Nijmegen naar Utrecht reizen, dat duurt toch wel bijna 1,5 uur. De hoofdredacteur weigert op de borrel te komen donderdag, nouja, dan niet. Dan drinken wij die wijn wel op. En meer cake voor mij.
Mijn huisgenoot belde me ook nog uitgelaten op om te melden dat hij een rat ging kopen. Goed plan, zei ik, als we over 2 maanden 2 katten in huis hebben. Nu wil hij het nog liever.
Oud 21-05-2007, 14:42
Verwijderd
ik ging 'uitslapen', maar dat lukte niet echt. daarna met de bus weer naar emmen gegaan en een boek uitgelezen dat ik eigenlijk maar stom vond. naar school geweest en daar sollicitatiebrieven bekeken en data's besproken met m'n tutorgroep. 3 juli ga ik dus uit eten voor terwijl het me geen fuck interesseert. gezellig! vandaag ook m'n laatste echte les gehad, eindelijk!
Oud 21-05-2007, 15:02
Metal
Metal is offline
Gaar wakker geworden, getraind, gegeten, boodschappen gedaan. Stad geweest. En ik ga nu weer naar de stad, kleine kindertjes lastig vallen.
Oud 21-05-2007, 15:03
idontcare
idontcare is offline
ik had school maar ik was nog brak van het weekend dus dat was kut. toen maar nieuwe allstars gekocht in de stad en nu luister ik die cd van rhythms del mundo, gaaafff
Oud 21-05-2007, 15:12
Electriq
Electriq is offline
Hallo ladies, ik ben nu in Bialystock en alles is oud en krakkemikkig en raar hier. Ik slaap samen met 3 andere Nederlandse meisjes en 8 Duitse meisjes in een campus, we hebben 4 kamers, 1 douche (incl. vreemde haardot in het putje ) en 1 toilet. Vanmorgen moesten we maar regelen dat we ontbijt kregen, zoals eigenlijk met alle maaltijden het geval is, krijg ik door.
Inmiddels zijn mn docenten enorm pissed op me omdat ik een vliegticket naar NL aan het boeken ben voor aankomende woensdag, ze vinden het maar onbeschoft en debiel en ze zijn heel boos. Ondertussen heb ik hier alles gedaan wat ik moest doen, vind ik het maar stom dat ze me verplichten om mee te gaan naar Litouwen terwijl dat eerst alleen een optie was als je dat leuk vond. Er was niks bekend over vertrektijden en wat voor reisinformatie dan ook, er is zelfs geen adres doorgegeven wat ik door kon geven aan mn familie. Ik ga hopelijk dus woensdag terug naar huis en dan hoef ik ook niet meer tegen mn chagrijnige docenten aan te kijken, wat een debielen
Oud 21-05-2007, 15:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
haaa ik kom er net achter dat m'n tentamens niet dinsdag zijn maar woensdag
Oud 21-05-2007, 18:01
ZerO
ZerO is offline
Ik voel me de hele dag gaar, alsof ik een kater heb, maar ik heb NIKS gedronken gisteren
Mijn huisgenootje heeft garnalen klaar gemaakt oh my fucking lekker
Oud 21-05-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 21-05-2007 @ 19:01 :
Ik voel me de hele dag gaar, alsof ik een kater heb, maar ik heb NIKS gedronken gisteren
Mijn huisgenootje heeft garnalen klaar gemaakt oh my fucking lekker
Ik heb hetzelfde, hele dag al borrelende crack buik, misschien te vroeg begonen met water drinken i.v.m. die crack e-coli bacterie.
Oud 21-05-2007, 18:23
innogen
innogen is offline
Joechei.

"I will definitely send you a revised DS-2019 and apologize for the spelling
error. Don't register with SEVIS until you receive the new one. I will
send it with expedited mail."
Oud 21-05-2007, 18:29
thunder110
thunder110 is offline
Presentatie gehad vandaag en hij ging FANTASTISCH godzijdank want ik was bloednerveus. Daarna met wat Duitse studenten wat gedronken maar dat was niet zo geslaagd want ik verstond amper iets van hun Duitse Nederlands.

En nu ben ik verkouden, doodmoe en zit ik alweer onder de muggenbulten, maar gelukkig begint ANTM vanavond weer
Oud 21-05-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 21-05-2007 @ 08:38 :
Succes paranoide en crimson
Awh, dankje Hij ging best aardig, ik zit in elk geval wel boven de 3,6 die ik minimaal moest hebben. Of ik ook boven de 7,6 zit die ik minimaal wilde is maar net de vraag, maar goed, afwachten dus. Wanneer krijg je de cijfers eigenlijk? Bij de uitslag? En moet je dan een cijferlijst komen ophalen oid?

Citaat:
Broeder schreef op 21-05-2007 @ 14:44 :
Ahh, als je dit over twee weken terugleest (geen idee waarom je dat zou doen, maar puur hypothetisch he) dan vraag je je vast af waar je je in godsnaam druk om maakte
Gha, ik ga over twee weken expres al mijn posts over de examens nazoeken om te zien hoe gestresst ik was EN JA ALS IK SLAAG DAN VRAAG IK ME DAT WEL AF JA Grrr gnn. Gelukkig zijn er opeens heel veel mensen die weddenschappen met me willen afsluiten a la 'als je voor alles boven de 7 haalt dan krijg ik een tray bier en zo niet dan krijg jij er twee van mij', dus eh nja, dat zegt wel iets, maar ik weiger na te denken over wat precies

- - -
Om 7 uur opstaan, leren, examen filosofie, chillen met examen-filosofie-mensen, leren voor geschiedenis, m'n keel kapotroken door de stress.
Oud 21-05-2007, 18:47
Verwijderd
Ik ging vandaag ietwat laat naar school en heb vervolgens daar niets gedaan daarom ging ik maar eerder weg om te lunchen met een vriendinnetje.
Net gewerkt en nu moet ik voor morgen een artikel schrijven over sport en ik heb geen idee waarover
Oud 21-05-2007, 18:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-05-2007 @ 19:46 :
Awh, dankje Hij ging best aardig, ik zit in elk geval wel boven de 3,6 die ik minimaal moest hebben. Of ik ook boven de 7,6 zit die ik minimaal wilde is maar net de vraag, maar goed, afwachten dus. Wanneer krijg je de cijfers eigenlijk? Bij de uitslag? En moet je dan een cijferlijst komen ophalen oid?
Of je geslaagd ben krijg je 14 juni na 16:00 geloof ik te horen per telefoon, dan kan je meteen je cijfers zien/lijst opalen.

Woh ik ben echt nog keihard en gemotiveerd aan het leren . Straks Grey's anatomy en als ik dan nog puf heb toch nog maar even aan de slag.
Oud 21-05-2007, 18:55
Verwijderd
Wij kunnen de cijferlijst pas 15 juni ophalen, dus dat verschilt per school, en ook wanneer je gebeld wordt want een vriendinnetje van me krijgt het nieuws al om 14:00.

Verder was ik net zo aan het genieten van mijn diner omdat ik even kon chillen toen mijn broer woedend en scheldend het huis uit stormde en mijn zusje huilend en gillend naar boven rende
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten