Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik ga binnenkort beginnen met het herlezen van Nightwood- Djuna Barnes, en beginnen in De vertolkers - W. Soyinka.
||
Citaat:
"Als je zo nodig schrijver wilt worden, moet je boeken schrijven." ![]() @Lilium: Ja, mijn moeder zei zoiets.. Het was mij niet opgevallen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb net Het waanzinnige van sneeuw van Alex Boogers uit, en die was erg mooi. Soort Blauwe Maandagen met een net zo toffe titel.
En nu lees ik even niks maar ik heb nog een boek van dezelfde schrijver liggen en misschien duik ik vanmiddag nog wel even een boekhandel in. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik begin zometeen aan De geschiedenis van de lelijkheid, van Umberto Eco. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben bezig in De verborgen geschiedenis van Donna Tartt, nog 100 blz te gaan, die ik vandaag ga uitlezen. Ga denk ik daarna beginnen in Isabelle Allende - Het oneindige plan.
Donna Tartt is echt een schrijfster waarbij je haar boeken in delen moet lezen, in 1 keer is echt te veel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Endymion van Dan Simmons, het derde deel in zijn Hyperion-reeks. Tot nu toe beter dan het tweede deel, die slechter was dan het eerste. Ik hoop dat dit deel en het vierde er meer werk van maken om alles wat meer met elkaar in verband te brengen. Ik heb na Hyperion en Fall Of Hyperion het idee dat Simmons te veel wil vertellen over teveel onderwerpen. Hij behandeld vrijwel alle geloven, waaronder een aantal verzonnen, zestien verschillende vraagstukken over goddelijkheid en menselijkheid, over relaties tussen mensen, over literatuur en poëzie, over tijdreizen, over kunstmatige intelligentie, over kolonisatie, over ecologie, over milieubescherming, over... over... het houdt maar niet op. Allemaal interessant, maar soms leek het verhaal wel een knullige verbinding tussen al die onderwerpen, en dat is zonde.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu beginnen aan a midsummer night's dream want ik ga volgende week naar een opvoering! edit: van shakespeare dus ![]() |
![]() |
|
Ik heb laatst Barry Trotter and the Dead Horse uitgelezen. Sloeg drie keer nergens op, maar het leest zo fijn weg.
![]() Fijne 'trilogie', heerlijk lame, banaal en absurd. Mijn stijl. <3 Ik ben nu bezig met Mostly Harmless (uit de Hitch Hiker's Guide) en ben daar nu ook bijna doorheen (100 pagina's over) en als die uit is, ga ik beginnen aan The Long Dark Teatime of the Soul. En daarna wordt het zoeken naar nieuwe boeken. ![]()
|
Hitch Hiker's Guide is weer eens uitgelezen.
![]() Nu ben ik begonnen aan The Long Dark Tea-Time Of The Soul. Die's helaas niet zo dik als het voorgaande, dus ik zal er wel snel doorheen zijn.
|
![]() |
|
|