Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 21:05
Verwijderd
Ik stond al idioot vroeg op om met de ouders naar GOUDA te rijden omdat ik een backpack nodig had en in het filiaal in Utrecht hadden ze alleen groen met geel en ik heb een hekel aan geel dus kocht ik 'm maar in gouda.
Daarna naar Utrecht gefietst, wat zooi gekocht voor Dour en even in de kroeg gehangen. Nu ben ik bij een vriendinnetje die zo mijn haar gaat verven en haar hele koelkast ligt vol met superlekker eten als frambozen, citroenijs, champagne, prosecco, chocoladerozijnen en dergelijke dus dat ga ik zo allemaal opeten
Advertentie
Oud 11-07-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 11-07-2007 @ 22:05 :
chocoladerozijnen
ooh (L) (L)
dat wil ik ook maarja ik heb dat niet.
ik ben moe maar ik heb nog geen zin om te slapen. bubble shooter is da oploosing!
Oud 11-07-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-07-2007 @ 20:35 :
nou elke dag eye-pencil is ook zo gedaan natuurlijk. volgende keer wel even maori-research doen wnat dit begon met een snor en eindigde met een peaceteken
ik kan het peaceteken niet vinden
Oud 11-07-2007, 21:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
rechtereeehbovenhoofdhoek maar hij valt weg
Oud 11-07-2007, 21:39
Verwijderd
Aah ja, ik zie de helft, bedankt
Oud 11-07-2007, 21:42
Verwijderd
Ik ben nog steeds ziek maar nu heb ik twee stoelen, een groene marmeren plaat, enkele stukken hout en ijzer, een tas vol servies, een uiterst comfortabel stoffen poefding op poten, een krantenbak en een reisföhn op mijn kamer.
Oud 11-07-2007, 22:09
Broeder
Broeder is offline
Maar heb je ondertussen al woonruimte om het in te zetten?
Oud 11-07-2007, 22:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 11-07-2007 @ 22:05 :
Ik stond al idioot vroeg op om met de ouders naar GOUDA te rijden omdat ik een backpack nodig had en in het filiaal in Utrecht hadden ze alleen groen met geel en ik heb een hekel aan geel dus kocht ik 'm maar in gouda.
Daarna naar Utrecht gefietst, wat zooi gekocht voor Dour en even in de kroeg gehangen. Nu ben ik bij een vriendinnetje die zo mijn haar gaat verven en haar hele koelkast ligt vol met superlekker eten als frambozen, citroenijs, champagne, prosecco, chocoladerozijnen en dergelijke dus dat ga ik zo allemaal opeten
Wanneer vertrek je dan?
Oud 11-07-2007, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 11-07-2007 @ 23:12 :
Wanneer vertrek je dan?
Vrijdagochtend, Scarlett moet donderdagavond nog werken en de laatste trein redden we dan niet meer, en vrijdag konden we meerijden met iemand
Oud 12-07-2007, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 11-07-2007 @ 23:09 :
Maar heb je ondertussen al woonruimte om het in te zetten?
Nee. Maar daarom staat het ook hier.

Tien september verhuis ik
Oud 12-07-2007, 02:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
poep. ik ben al twee uur met kate bush aan het meezingen en heb nog niks gegeten vandaag op een karbonade en een halve komkommer na. ik zorg maar slecht voor mezelf als ik alleen thuis ben.
Oud 12-07-2007, 08:54
kuik
kuik is offline
wtf ik ga naar mijn kamer zometeen en omdat ze aan de noord-zuidlijn aan het werk zijn moet ik nu DRIE KEER overstappen ipv één keer.
Oud 12-07-2007, 09:18
idontcare
idontcare is offline
ik ging naar harry potter met mn broertje en het was wel leuk maar drukkk wtf je moest nadat ze je kaartje haden in nóg een rij gaan staan. 's avonds naar mn vriendje, weer lost gekeken. oh en ik heb dvd hoesjes geknipt en bier gedronken.
Oud 12-07-2007, 09:19
Verwijderd
Ik werd wakker en dacht dat het heel laat was, maar dat viel best mee, dus nu lig ik in bed en luister ik Kings of Covenience.

Oh en zojuist kwam ik erachter dat de zanger van The Whitest Boy Alive, Röyksopp en Kings of Convenience allemaal Erlend Øye is en dat vind ik gaaf.
Oud 12-07-2007, 11:09
Verwijderd
woah gisteren ging ik even naar breda toe om mijn drugs te kopen, kwam ik plots barmadu op het station tegen, daar een praatje mee gemaakt en vervolgens een vriendin opgehaald die klaar was met werken. daarna zijn we naar mijn huis gegaan en mijn oom belde of ik nog wel eten had, en toen stuurde hij twee pizza´s naar mijn huis YES, gratis en voor niets. toen zijn we buiten nog wat gaan rondhangen en dat was fucking chill, charlotte op de laatste trein naar breda gezet en heb zelf nog rondgefietst want ik had nog geen zin om naar huis te gaan. vandaag had ik wat problemen met mijn pc, hij begon te piepen toen ik hem aanzette . ik denk dat hij gewoon te warm was, maar hij loopt de laatste dagen ook vet snel vast enzo, echt irritant. heb nog geen plannen voor vanmiddag maar vanavond dik chillen alweer.
Oud 12-07-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 12-07-2007 @ 12:09 :
woah gisteren ging ik even naar breda toe om mijn drugs te kopen, kwam ik plots barmadu op het station tegen, daar een praatje mee gemaakt en vervolgens een vriendin opgehaald die klaar was met werken. daarna zijn we naar mijn huis gegaan en mijn oom belde of ik nog wel eten had, en toen stuurde hij twee pizza´s naar mijn huis YES, gratis en voor niets. toen zijn we buiten nog wat gaan rondhangen en dat was fucking chill, charlotte op de laatste trein naar breda gezet en heb zelf nog rondgefietst want ik had nog geen zin om naar huis te gaan. vandaag had ik wat problemen met mijn pc, hij begon te piepen toen ik hem aanzette . ik denk dat hij gewoon te warm was, maar hij loopt de laatste dagen ook vet snel vast enzo, echt irritant. heb nog geen plannen voor vanmiddag maar vanavond dik chillen alweer.
Wacht heel ff, je woont in Rotterdam toch? En je gaat naar Breda om drugs te kopen???
Oud 12-07-2007, 11:11
Verwijderd
Laat Royksopp ook op lowlands komen dan!
ot: ik wil nog veeel langer in bed blijven liggen maar dat mag niet van mezelf en ik heb er niet eens een reden voor.
ik zou moeten werken maar dat gaat vast niet door want ja he het weer.
Oud 12-07-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 12-07-2007 @ 12:10 :
Wacht heel ff, je woont in Rotterdam toch? En je gaat naar Breda om drugs te kopen???
ik woon helemaal niet in rotterdam
Oud 12-07-2007, 11:18
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 12-07-2007 @ 12:16 :
ik woon helemaal niet in rotterdam
Wtf? Mijn fout dan, meende dat ergen te hebben gelezen.
Oud 12-07-2007, 11:22
Verwijderd
ja ik ga er naar school, that´s all. nouja nu ook niet meer, maar daar gaat het niet om.
Oud 12-07-2007, 11:22
vixen
vixen is offline
Ik kon vandaag uitslapen, maar toen werd ik wakker omdat de Dom een kwartier lang vet hard uh..geluid maakte. Toen kwam mn huisgenoot vertellen dat ze toch niet mee gaat naar Amsterdam omdat *random lam excuus*. Dus nu moet ik in mn eentje. Vanavond wel leuk want wat drinken met mijn schoolfriend evert.
Oud 12-07-2007, 12:09
Moustache
Moustache is offline
Gister de hele avond Lost gekeken met mensen die de afleveringen die we keken nog niet kenden en ik praatte steeds net niet mn mond voorbij. Nu zit ik op de kamer van een vriend maar hij is al weg dus ik ga zo ook maar eens naar huis.
Verder vandaag lekker niet werken en vanavond weer Lost kijken.
Oud 12-07-2007, 12:43
ragdoll
ragdoll is offline
ik was gisteren naar bright eyes en dat was leuk alleen begint conor oberst steeds meer op jezus te lijken

Verder heb ik zojuist het pittoreske Amstelveen winkelcentrum bezocht omdat ik een jurkje op moest halen en dat was even GEZELLIG als altijd.
Oud 12-07-2007, 13:01
Verwijderd
Ik heb gister mijn haar geverfd en daarna zou ik één drankje doen en daarna één dansje wagen maar uiteindelijk waren we weer pas half 5 thuis. Ik snap het niet
We hebben heel de nacht in het fuckin Pakhuis meegezongen met alle oude foute nummers en dat was leuk
Oud 12-07-2007, 13:07
first eror
first eror is offline
Ik ben weer manisch-depressief, geloof ik.
Oud 12-07-2007, 13:08
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb sushi gemaakt met rox en matt trakker en daarna voerde matt ons dronken en vroeg of we naar de transformers wilden en we riepen meteen ja en achteraf hadden we spijt als haren op ons hoofd.
daarna was het helemaal dolkomisch met ba en co en reinaept grand cru en sliep ik als een roosje tussen rox en matt.
Oud 12-07-2007, 13:08
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
first eror schreef op 12-07-2007 @ 14:07 :
Ik ben weer manisch-depressief, geloof ik.
meen je niet
Oud 12-07-2007, 13:09
first eror
first eror is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 12-07-2007 @ 14:08 :
meen je niet
Nee, hahahahaha, hmm.
Oud 12-07-2007, 13:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was gisteravond naar bright eyes en het was echt gaaf vandaag had ik om 1300 uur afgesproken met een vriendin in de stad maar blijkbaar lag ik in coma en te dromen over de vorige avond dat ik pas 1340 wakker werd en helemaal in shock was want ik dacht dat ik de tijd misschien in m'n slaap had veranderd ofzo maar nu kan ik weer denken en moet ik opschieten want verjaardag vandaag.
Oud 12-07-2007, 13:20
lapin
lapin is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 12-07-2007 @ 14:08 :
ik heb sushi gemaakt met rox en matt trakker en daarna voerde matt ons dronken en vroeg of we naar de transformers wilden en we riepen meteen ja en achteraf hadden we spijt als haren op ons hoofd.
daarna was het helemaal dolkomisch met ba en co en reinaept grand cru en sliep ik als een roosje tussen rox en matt.
beregezellig was het tot de terrorDomtoren vanmorgen .
Oud 12-07-2007, 14:58
Drez
Drez is offline
Gisteren gewinkeld met een vriendinnetje en ´s avonds kwam er nog een vriend langs en toen hebben we Project Catwalk gekeken en ge-google-earth omg suf maar het was wel gaaf.
Heel laat gaan slapen en ik werd dus ook pas vanmiddag ergens wakker en toen heb ik niks gedaan en dat doe ik nu nog steeds. Ik moet wennen aan vakantie .
Oud 12-07-2007, 15:01
Suey
Suey is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 11-07-2007 @ 16:04 :
ik sta/stond niet het aantal procent wat je aan het eind van het jaar moest halen, maar ze zouden voor mij hun best doen omdat er wat dingen tussen waren gekomen dit jaar die wat impact op mij hebben gehad. maar nee, dus nu heb ik helemaal geen opleiding.
Ja ik heb ongeveer hetzelfde, alleen het gaat om mijn propedeuse. Ik heb wel genoeg studiepunten maar een cijfer was onder de 4,5. En maar zeggen dat het wel goedkomt want speciale omstandighen enzo, krijg ik net te horen dat het dus toch niet kan. Maargoed ik kan dus wel in beroep gaan, en ik hoop heel hard dat het goedkomt.
Niet zon fijne dag dus.
Oud 12-07-2007, 15:51
kuik
kuik is offline
hmmm ik was net in diep diepe slaap gevallen en ik had een hele aangename droom (L)

en toen werd mijn mooie droom heel abrupt verstoord door mijn werk dat ik morgen MOET langskomen, omdat ik anders GEEN salaris krijg moet ik weer heen en terug naar fockin aalsmeer.
Oud 12-07-2007, 15:54
kuik
kuik is offline
oh en nu ga ik uiteraard weer in bed liggen tv kijken.
en dan risotto maken voor veerle.
Oud 12-07-2007, 17:53
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Moustache schreef op 12-07-2007 @ 13:09 :
Gister de hele avond Lost gekeken met mensen die de afleveringen die we keken nog niet kenden en ik praatte steeds net niet mn mond voorbij. Nu zit ik op de kamer van een vriend maar hij is al weg dus ik ga zo ook maar eens naar huis.
Verder vandaag lekker niet werken en vanavond weer Lost kijken.
lost <3

ik ben ook al de hele week afleveringen aan het kijken. ik zou ze eigenlijk alllemaal samen met mn vriendje kijken maar vanmorgen toen hij naar zn werk was heb ik er toch nog stiekem 2 gekeken mwuahah. hmm.
Oud 12-07-2007, 19:48
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
lapin schreef op 12-07-2007 @ 14:20 :
beregezellig was het tot de terrorDomtoren vanmorgen .
uilie ik weet dus pas sinds circa 12 uur dat jij lapin bent.
Oud 12-07-2007, 20:18
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag gestofzuigd en vervolgens zelfs gedweild(!). En alsof het allemaal nog niet genoeg was ben ik op mijn fiets gesprongen en naar de mediamarkt gecrosst om een keukenmachine voor mijn mammie's verjaardag te kopen. En toen wist ik niet welke en besloot ik verder te kijken en toen was ik twee uur bezig en had ik nog geen keukenmachine. Wel een LP voor mijn broer, want die is ook jarig. En mijn zusje én de vriend van mijn andere zus ook, dus het zijn prijzige tijden.

En nu zou ik eigenlijk chillen met moya maar hij heeft een jetlag dus moet ik tot maandag wachten.
Oud 12-07-2007, 20:20
Verwijderd
Ik ging eerst heel lang in bed liggen en fijne muziek luisteren want omdat. En toen moest ik om vier uur werken en het was helemaal niet druk maar wel lekker verdiend en er waren leuke stamgasten en stomme discussie's zoals altijd en nu ga ik wachten tot mijn vriendje een teken van leven geeft en tv kijken of iets anders doen en morgen ga ik om tien uur naar de fysio en daarna 2 gaatjes laten schieten boven in mijn oor en dan mag ik weer werken met Shoarm, yes!!
Oud 12-07-2007, 20:34
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik had een ONTMOETING met een hoofdredacteur van een blad, daarna ging ik wat drinken met friends in Crea en kwamen we op het idee om een band op te richten. Na wat pareltjes gecomponeerd te hebben kijken we nu Candy Man. .
Oud 12-07-2007, 20:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een electroband, perchance?

ot:
Ik hoefde pas laat te werken vandaag, dus heb de hele ochtend liggen luieren en thee gedronken en heel hard meegzongen met Kaizers Orchestra, ookal ken ik helemaal geen Noors.
Werk was gezellig, er hoefde niet veel te gebeuren en tegenwoordig is Caz! van de radio (thank god!) en kunnen we alleen nog maar Arrow Classic Rock ontvangen, dus we hebben staan meebleren met al die ouwe nummers. En ik heb m'n vietnamese collegin geleerd hoe ze moet meezingen met 'Child In Time'. Klonk echt te grappig.
Ook speelde er 's middags een of andere jazzband op 't station vanwege North Sea en toen keek ik op 't programma en zag ik dat Jamie Lidell morgen optreed en ik wil 'm ZO graag nog een keer zien, want vorige keer pwnde 'ie echt te hard, maar ik vind 70 euro voor een kaartje toch een beetje teveel voor de 2 of 3 artiesten die ik wil zien. Vervelend hoor.
Oud 12-07-2007, 20:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend/middag weer teruggegaan naar huis, toen met een vriendinnetje gemsnd en daarna langsgegaan bij haar werk om thee te drinken . toen naar huis en gegeten en daarna gesport. nu ben ik moe dus ik ga douchen en dan in bed liggen.
Oud 12-07-2007, 21:02
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn propedeuse in ontvangst mogen nemen en morgen vertrek ik naar Italië. Ciao scholierendushis !
Oud 12-07-2007, 21:08
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-07-2007 @ 21:51 :
Een electroband, perchance?
Nee, electrobands zijn voor losers.
Oud 12-07-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 12-07-2007 @ 22:02 :
Ik heb vandaag mijn propedeuse in ontvangst mogen nemen en morgen vertrek ik naar Italië. Ciao scholierendushis !
ik dacht: wtf zijn dus his maar toen ging er een lampje branden

ik heb gewerkt en definitief mn bevestiging en shizzle voor t werken bij north sea jazz gehad en hoop dat t heel tof word en dat mn fiets t volhoud
Oud 12-07-2007, 22:46
Verwijderd
Ik at sushi en morgen naar Dour, hoezee.
Oud 12-07-2007, 23:56
Verwijderd
ik heb welgeteld een half uurtje gewerkt en daarna kreeg mijn nieuwe verslaving weer macht over me dus behalve dat ik nasi ging maken en eten en een bij een vriendinnetje langs ging dat morgen naar thailand gaat (jaloezie alom) heb ik niets anders gedaan dan bubblen. met dank aan moustache.
Oud 13-07-2007, 00:42
Moustache
Moustache is offline
Voor al uw feesten en partijen
Oud 13-07-2007, 01:16
Verwijderd
hmm heb vanavond bij een vriendin thuis gezeten en mijn eigen pc is nog steeds niet gemaakt gvd, hij doet echt super vaag! anywayz, nu verveel ik me en ben best gaar.
Oud 13-07-2007, 01:37
Verwijderd
beep
Oud 13-07-2007, 01:37
Verwijderd
dood.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten