Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2007, 12:56
darkfairy
darkfairy is offline
het weekend was leuk alleen met eten nog steeds kut vrijdag voor het laatst wat gegeten en nog geen honger maar het komt wel weer goed
en dadelijk naar het ggz toe
en verder nog geen idee wat ik ga doen

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 12:58.
Advertentie
Oud 23-07-2007, 13:27
Verwijderd
Kleren uitzoeken voor marktplaats Ruimte in mn kast, liekomg.
Oud 23-07-2007, 14:11
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik vind het zo erg dat mijn beste vriendinnetje naar Engeland gaat verhuizen. Het is natuurlijk fijn voor haar dat ze haar grote liefde heeft gevonden maar ik zal haar zo missen.

Verder ben ik op dieet. Wel op een gezonde manier natuurlijk. We gaan namelijk in mei naar Florida. Ik heb besloten dat ik daar mijn nieuwe gadarobe aan ga schaffen

En ik vind mijn vriendje lief
Oud 23-07-2007, 14:51
Yana
Yana is offline
Oei Darkfairy, ik schrok wel van je post. Hongergevoel is trouwens een slecht iets om op af te gaan en niets eten lokt eetbuien uit.. kom op he.

@OT:
Vanmorgen zag ik voor het eerst mn "eerste" streefgewicht op de weegschaal.. Na het douchen was het welliswaar weer weg, maar ik weet wel hoe dat gaat.. het schommelt een paar dagen voordat het er blijkbaar "echt" af is. Dat heb ik tenminste wel vaker ervaren Ik vond het prettig, en eng, en raar, en beangstigend. En nu weet ik niet wat ik moet doen Altijd maar die stomme drang naar minder-minder-minder...
Oud 23-07-2007, 15:01
Verwijderd
*zucht*

Dat was het eigenlijk.
Oud 23-07-2007, 15:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb net een lekker recept gegoogeld. Nou maar hopen dat ze alles in de C1000 hebben want die is hier het dichtstbij en het regent. Anders zou ik wel naar de Jumbo gaan. *Jumbo-fan is*
En dan lekker koken. Koken is
Oud 23-07-2007, 15:26
Verwijderd
Als iemand aan me zou vragen hoe het me gaat zou ik 'best ok' zeggen en ik zou niet liegen. Het gaat inderdaad best ok aan de oppervlakte, maar de onderliggende problemen blijven er, verborgen voor verreweg de meeste mensen omdat ik niet als een freak gezien wil worden. Het gevoel van pure waardeloosheid blijft diep in mij, de zelfhaat, de wil om iemand anders te zijn.

Als je ook maar iets verder kijkt weet je dat het niet ok met me gaat. Mijn talloze complexen en angsten blijven prominent en zijn zichtbaar met enige moeite. Mijn ontevredenheid met mijn studie en mijn daaraan concentratiestoornissen, mijn slechte verstandhouding met m'n familie en tegelijkertijd de sterke behoefte naar een leuke, gewone familie, m'n problemen met sociale contacten en als laatste het gevoel dat ik te waardeloos ben om gevoelens voor iemand te mogen hebben.

Heel leuk, leven
Oud 23-07-2007, 16:01
Verwijderd
Echt weer zo'n niks doe dag vandaag.
'n Beetje gelezen en verder te lui om van m'n plaats te komen.
Ergens ben ik kwaad op mezelf dat ik niks doe, aan de andere kant: het is vakantie, dus wat boeit het eigenlijk?

Nog maar een stukje HP7 dan
Oud 23-07-2007, 16:09
Verwijderd
Teringzooi.
Oud 23-07-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 22-07-2007 @ 23:24 :
Gaat over HP7:

Spoiler
ik weet niet, gewoon,
Spoiler
Oud 23-07-2007, 16:25
Verwijderd
ben trouwens moe van t werken, maar wat zijn die omaatjes lief zeg!
Oud 23-07-2007, 16:48
rare kwast
rare kwast is offline
Ik ben bek af en mn voet/ enkel explodeert straks..
op werk ging het ook kut.. het loopt gewoon niet waardoor er steeds meer gedachten zich verzamelen en mij overspoelen..
en toen ik heel even mn voet omhoog wilde leggen werd het hoofd zwaar pissed..
nouw sorry
Oud 23-07-2007, 16:48
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 23-07-2007 @ 17:25 :
ik weet niet, gewoon,
Spoiler
Spoiler
Oud 23-07-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 23-07-2007 @ 17:48 :
Spoiler
ruim bladzijde 300, maar ik moet steeds overdag werken dus heb weinig tijd om te lezen, pff heb jij em al uit?
Oud 23-07-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 23-07-2007 @ 18:03 :
ruim bladzijde 300, maar ik moet steeds overdag werken dus heb weinig tijd om te lezen, pff heb jij em al uit?
ja gister al
Oud 23-07-2007, 17:39
Verwijderd
Zucht. de baas weet ook niets van hem. Ik maak me toch zorgen nu hoor. En eigenlijk moet ik het van me afzetten. Maar dat kan ik toch zomaar niet?

Vandaag mijn eerste dag op kanoor gehad, stuk rustiger dan in de bakkerij, en dat was wel fijn. MAar ik ben helemaal gaar en moe..nog 7 weken...
Oud 23-07-2007, 18:57
Verwijderd
Beetje gek. Ik dacht dat ik verdrietig zou zijn maar ik ben het niet.
Oud 23-07-2007, 19:08
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 23-07-2007 @ 15:51 :
Oei Darkfairy, ik schrok wel van je post. Hongergevoel is trouwens een slecht iets om op af te gaan en niets eten lokt eetbuien uit.. kom op he.

@OT:
Vanmorgen zag ik voor het eerst mn "eerste" streefgewicht op de weegschaal.. Na het douchen was het welliswaar weer weg, maar ik weet wel hoe dat gaat.. het schommelt een paar dagen voordat het er blijkbaar "echt" af is. Dat heb ik tenminste wel vaker ervaren Ik vond het prettig, en eng, en raar, en beangstigend. En nu weet ik niet wat ik moet doen Altijd maar die stomme drang naar minder-minder-minder...
@Yana daar heb je gelijk in ik heb net weer geprobeert gewoon te eten

ot ben flink pissig geworden op haar bij het ggz met haar kut verhaal en al sinds het weekend bang voor alles terwijl daar geen reden voor is en net gewoon gegeten het lukte net weer en verder voel ik me leeg
Oud 23-07-2007, 19:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Weeer wachten op uitsluitsel van het uwv.
Ik haat wachten.
Oud 23-07-2007, 19:49
Sagana
Sagana is offline
Ik heb HP7 zaterdag gekocht en ik kan eigenlijk niet wachten om hem te lezen, maar ik mag nog niet van mezelf. Ik ben de hele serie in het Engels aan herlezen, en zit nu ongeveer op blz 300 van HP4. Ik weet niet juist meer wat er in boek 5 & 6 is gebeurd, dus ik MOET ze eerst nog eens lezen van mezelf.

En morgen weer een hele dag met hem en nog iemand anders weg... Ik heb het er zo moeilijk mee.
Oud 23-07-2007, 20:10
kroot
kroot is offline
na het eten stonden er heel onverwacht 2 vriendinnetjes voor de deur! Echt lief. En ik voel me schuldig over dat ik net een ijsje heb gegeten.
Oud 23-07-2007, 20:20
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tamtamtam, nee natuurlijk ga ik zaterdag niet mee uit, net alsof ik daar zin in heb. Verder gaat alles oké, leuke cd's, leuke dag, leuke week, en zin in vrijdag . Iig, morgen naar de film en ik begin echt een lekker vakantiegevoel te krijgen, heerlijk .

Woeh, en mijn vriendinnetje zit in Praag en ik vind het maar wat stoer .
Oud 23-07-2007, 20:25
Little_lady
Little_lady is offline
Pff, ik zit mezelf echt gek te maken hier. Ze moest naar het zh, maar om kwart voor 8 liep ik langs en toen stond er geen auto.. Dat betekent dus dat ze er óf nog niet was, óf dat hij alweer weg was. Nu heb ik het idee dat het het tweede is, want ze is bang voor onweer en dat deed het. Maar ik ben echt veel te bang om d'r wakker te maken, misschien sliep ze al wel.. Oftewel: ik durfde niet te bellen. Nou weet ik dus nog niet hoe het gegaan is in het zh en wat de arts allemaal zei. En dat terwijl ik het móet weten.. Nouja, ze is een ochtendmens, ik denk dat ik het nog even uit moet zien te houden tot morgenochtend en dat ik dan langs ga dus. Ofzo...

Oh en het was echt weer leukleukleuk op m'n werk <3 ! Ik vind het echt fijn dat ik dat heb, er lekker even uit maar toch ook heel dicht in de buurt, in mijn eigen vertrouwde omgeving.. Maar ik zette wel teveel koffie en thee volgens de mensen, terwijl het volgens de boeken gewoon goed was.
Oud 23-07-2007, 21:50
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een halve pot Ben and Jerry's gehad <3 &hearts; Lekkerrrrrrr!!!!!!

Verder logeert mijn jongste zusje al een paar nachtjes bij me, erg gezellig

Over twee weken heb ik vakantie, ik kijk er naar uit!! Voel me nl wel moe.. En iedereen om me heen heeft vakantie, of zelfs de vakantie er al opzitten... Het is geweldig om op jezelf te wonen, maar dat eeuwige werken breekt nu soms al op.. (Maar misschien ben ik gewoon toe aan vakantie, en weken van 40 uur zijn niet echt normaal, aangezien in de zorg 36 uur per week maximaal is.. Officieel dan).
Oud 23-07-2007, 22:05
Verwijderd
Waarom heb ik zo weinig tijd? Ik zie mn vriendinnetjes veel te weinig vind ik en ik weet ook niet wanneer ik ze wel kan zien.
Verder voel ik me ook al een tijdje niet zo lekker, en ik heb geen idee waardoor dat komt.
En mijn vriendje is héél lief en ik heb onwijs veel zin in de 2 keer dat we samen op vakantie gaan. <3
Oud 23-07-2007, 22:24
Verwijderd
Ik doe soms dingen zo impulsief, en nu heb ik spijt.

stomme ik.
Oud 23-07-2007, 23:39
Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 23-07-2007 @ 17:09 :
Teringzooi.
Oud 23-07-2007, 23:45
Verwijderd
Huilen, vanuit het niets. Zucht. Ik word zo moe van mezelf.
Oud 24-07-2007, 00:42
rensd
rensd is offline
En toen was ik het weeeer niet... Het zal toch niet echt aan mij liggen?
Begin die instemmingen in Delft toch wel een beetje zat te worden.

IK WIL GEWOON EEN KAMER!
Oud 24-07-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 23-07-2007 @ 22:50 :
Ik heb een halve pot Ben and Jerry's gehad <3 &hearts;
Ik heb er ook gister maar eentje voor mezelf gekocht <3

Edit: Vandaag acht maanden samen en ze zit in Praag.

Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 10:05.
Oud 24-07-2007, 09:42
Verwijderd
Gisteravond bij een studiegenoot gegeten, was wel gezellig .
Alleen werd ik toen ik weer thuis was weer angstig enzo. Het zal wel vermoeidheid zijn, maar ik zie daardoor echt zo tegen de avond op iedere keer .

Vandaag HP lezen .
Oud 24-07-2007, 10:27
Missy1234567890
Gisteravond mee gegaan naar de kroeg, voor quiz.
Zodra ik er was, wilde ik eigenlijk alweer weg, vanwege dat enorm sociale gedoe van hem en ik kende die mensen niet. Gelukkig was de 'allesweter' er niet, een collega van hem, want nu had ik het idee dat ik af en toe ook nog iets kon bijdragen.

En toen we naar huis gingen, regende en waaide het gewoon abnormaal hard. En vette aquaplaining op de snelweg. Maar het was ondanks alle spanning enzo wel leuk.
Oud 24-07-2007, 12:34
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 24-07-2007, 14:28
darkfairy
darkfairy is offline
net naar de huisarts en apotheek geweest ging wel goed
net even mijn kamer gestofzuigd verder nog geen plannen voor deze week mischien naar de efteling en naar mijn vriend
en die angst die blijft maar komen en met eten lukt het nou wel weer

Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 14:34.
Oud 24-07-2007, 14:55
Verwijderd
Ik heb een pisdag. Gvd. Ik wil mijn Harry Potterboek en dan wegkruipen op de bank met sterke drank.
Oud 24-07-2007, 15:14
Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 23-07-2007 @ 17:09 :
Teringzooi.
Oud 24-07-2007, 15:33
Little_lady
Little_lady is offline
'...is gewoon niet leefbaar.' sloot hij zijn verhaal mee af. Man, ga jezelf bij laten scholen door naar haar te kijken. Ze houdt het al zo'n tijd zo dapper vol, hoe bedoel je 'niet leefbaar'?! Om over de mannen nog maar te zwijgen, want wat die d'r toch allemaal weer aandoen.. Maar ik weet dat ze het niet expres doen en dat ze uiteindelijk ook het beste voor haar willen, ze proberen het alleen op de verkeerde manier voor elkaar te krijgen. Ach, ze draaien wel bij. En verder ben ik gewoon ontzettend trots op haar hoe ze zich er toch maar doorheen probeert te slaan, ondanks alle tegenslagen van de laatste tijd.. <3

En verver voel ik me slecht vandaag, bah.

My impossible dream..
Oud 24-07-2007, 16:30
Verwijderd
Zit ik me op m'n kamer weer te ergeren. Ik moet een belangrijk telefoontje plegen maar dat gaat gewoon niet. Ik snap niet waar die bel-angst vandaan komt, maar ik durf gewoon niet te bellen. Al sinds de brugklas niet meer. Afspraken bij huisartsen niet, maar ook kennissen enzo. En m'n moeder snapt dat maar niet. Die zegt gewoon: je bent oud genoeg om je eigen zaakjes te regelen. Waarom snapt ze nu gewoon niet dat ik dat niet durf?! En dan is ze zó gemeen. Allemaal van die smoesjes; bel je je tante even op dat we binnenkort langs willen komen? Bel je even om te vragen hoe laat die winkel open is?
NEE NEE NEE.
poe, lucht op
Oud 24-07-2007, 16:35
Verwijderd
Ik wil niet meer alleen zijn. Ik kan mezelf niet al die onzin blijven vertellen en me inbeelden dat ik gelukkig ben, want dat ben ik gewoon niet. Waarom zou ik mezelf nog vertellen dat ik er wel mag zijn, dat ik de moeite waard ben? Hoe vaak ik dat ook doe, ik geloof het toch niet. Ik walg van mezelf, en ik kan er gewoon niet bij dat iemand mij aardig zou kunnen vinden, want als ik iemand anders was weet ik zeker dat ik me kapot zou ergeren aan alles wat ik zei of deed. Dus zal dat voor anderen ook wel gelden denk ik dan. Ik zou nu zo graag iemand willen spreken, of in ieder geval, me niet zo eenzaam voelen. Maar ik durf – hoe kan het ook anders – niemand op te bellen of om hulp te vragen, dus ik blijf alleen. En ik haat het, ik haat alleen zijn, ik haat mijn angst voor afwijzing, ik haat het om de persoon te zijn die ik ben en ik haat het dat ik continu aan hem denk en juist hem niet kan zien of spreken.
Oud 24-07-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 24-07-2007 @ 01:42 :
En toen was ik het weeeer niet... Het zal toch niet echt aan mij liggen?
Begin die instemmingen in Delft toch wel een beetje zat te worden.

IK WIL GEWOON EEN KAMER!
Hospiteren is kut, ik weet er alles van.
Oud 24-07-2007, 16:52
Missy1234567890
Ik ga morgen serieus naar huis.
Z'n argumentatie klopt voor geen meter.

Half 8, 8 uur, alsof het niks uit maakt.
En dan ook nog sorry zeggen...
Morgen ben ik weg.

Oud 24-07-2007, 18:08
Verwijderd
Is het normaal dat je gaat zitten huilen om iemand die je maar heel even kent, die aan de andere kant van de wereld zit, en die weer is begonnen met drugsgebruiken? Nee toch?Verdorie stomme lul die je dr bent. Het ging zo goed met je. En niemand die dit kan begrijpen.
Oud 24-07-2007, 18:30
Verwijderd
Ik voel me heel erg leeg. Ik zit nu weer precies op het punt waar ik zat toen ik in zag dat ik écht naar de dokter moest gaan. Oef, ik wil zó graag hulp, want ik voel mezelf aan alle kanten aan me trekken. Aan de ene kant voel ik me vreselijk dom, lui en een gigantische aansteller. En aan de andere kant weet ik dat dat onzin is en voel ik mezelf zo... slecht over het feit dat de ene kant gigantisch tegen de andere kant liegt, en die andere kant daar stiekem gewoon in wil trappen en het vaak ook doet. Argh, dat is echt een onbeschrijflijk irritant gevoel...
Oud 24-07-2007, 19:01
Ann
Ann is offline
Het gaat niet meer. Deze week heb ik een fantastische week gehad bij mijn vriendin.. zondag samen met andere vriendinnen wezen picknicken in Nijmegen en nu weer thuis, maar het voelde niet zo leuk als het was. Mama zegt dat ik overal aangebrand op reageer terwijl ik dat helemaal niet wil, het gaat onbewust ofzo. Ik snap echt niet wat ik heb. Ik wil huilen, schreeuwen, slaan, boos worden. Ik snap niet waarom en wat ik heb. Ik ben zo bang dat het weer verkeerd gaat, maar volgens mij zit ik er al dieper in dan ik denk.
Oud 24-07-2007, 19:19
Morri
Morri is offline
Ik voel me eigenlijk behoorlijk goed, afgezien van één ding. Mijn beste vriendin is al sinds vorige week vrijdag op vakantie en heeft nog altijd niets van zich laten horen... vrijdag komt ze terug, dat is het punt niet, maar waarom smst ze niet? Vorig jaar, toen we elkaar nog niet zo goed kenden, heeft ze dat wel gedaan.. Ik heb het gevoel dat ik haar kwijtraak, ik weet dat ik niet mag wantrouwen, maar wat heb ik fout gedaan? Ik weet dat ze het nooit toe zal geven, dat ze er niet over wil praten, dat ze mensen niet snel mist en dat er misschien zelfs wel een technische verklaring voor is... maar toch. Ik weet niet of ik blij ben dat ze terugkomt, misschien zijn de herinneringen beter dan de dingen die komen gaan.
Oud 24-07-2007, 19:25
rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor andijvie en ook voor morri..
damn wat herken ik veel in jullie verhaal
Oud 24-07-2007, 19:45
Verwijderd
Ik heb zin in heel veel snoep.. en dat terwijl ik me niet eens lekker voel.
En ik mis hem, maar gelukkig komt de vakantie steeds dichterbij.
Oud 24-07-2007, 19:52
Little_lady
Little_lady is offline
Het gaat niet meer, het breekt me op.. Waarom toch altijd die stomme angst om écht voor mezelf te kiezen en te breken met de mensen die meer kapot maken dan me lief is?
Oud 24-07-2007, 19:56
Verwijderd
HP7 is uit. In amper twee dagen, terwijl ik er vorige keer ongeveer twee weken over deed (beetje overdreven, maar wel iets in die richting). Studieboeken voor komend jaar zijn besteld, alleen ziet het er naar uit dat ik ze in Utrecht op zal moeten halen. Zo wat fruit eten, in bad en naar bed. Morgen weer werken.
Oud 24-07-2007, 19:56
rare kwast
rare kwast is offline
vol?!

Regels voor berichten